ik ben zo blij dat ik een jonge moeder was....kids lekker groot en doen wat ik wil heeeeeeeeerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nee, gaat nie
oudste doet mee met een panna voetbaltournooi morgen
en met de jongste moet ik om 8.45 uur present zijn met haar versierde fiets. GRRRRRRRR
wie dat toch ooit verzonnen heeft, een versierde fiets
is eigenlijk van maryquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:56 schreef danilel het volgende:
[..]
waar staat die lijst van onze superkok?
ok thankssssssss kussssssssquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef kahaarin het volgende:
Feli Stab!
Pas klikken als het 24.00 uur is hoor!
goei he. Was er al achter dat ik mensen tegengekomen ben met een aantal overeenkomstenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:53 schreef MaryMouse het volgende:
kokje zit echt in dezelfde memorylane als ik.... hij voegt nummers toe waarvan ik zoiets heb van
hoe kan het zijn dat ik ze vergeten ben
goed he? elk jaar krijg ik ut weer "_"quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
goei he. Was er al achter dat ik mensen tegengekomen ben met een aantal overeenkomsten
so sweetquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet toch iemand doen, je zoon is er niet...![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Go Falcons [ afbeelding ]
kehb net een huis vol visite gehad al he..maar allemaal vroeg weg, omdat morgen....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet toch iemand doen, je zoon is er niet...![]()
dank dank !!! ooop telefoon brbquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[ afbeelding ]
gefeliciteerd Stability, en nog vele jaren!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
goei he. Was er al achter dat ik mensen tegengekomen ben met een aantal overeenkomsten
Nou, ze hadde toch echt wel tot klokslag 12 uur kunnen wachten imo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Stability het volgende:
[..]
kehb net een huis vol visite gehad al he..maar allemaal vroeg weg, omdat morgen....
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, ze hadde toch echt wel tot klokslag 12 uur kunnen wachten imo.
Natuurlijk, je bent jarig.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef Stability het volgende:
thanks alllllll ben aan de foon hahaha kut
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
de hond maakt zijn ogen open op de bank, springt bij mij op schoot en vind het eens tijd worden dat ik brokken geef. hoezo een lam beest
Haha, hij leeft echt als God (dog) in Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef bollokus het volgende:
de hond maakt zijn ogen open op de bank, springt bij mij op schoot en vind het eens tijd worden dat ik brokken geef. hoezo een lam beest
we gaan niet weg hoor... we dansen meequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:02 schreef Stability het volgende:
thanks alllllll ben aan de foon hahaha kut
dat issie ook maar beestje lach zo van pampus op de bank dat hij het zelf vergeten is meestal rond 19 uur komt ie al aan kloppenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik dacht dat hij sneller was dan jij
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
we gaan niet weg hoor... we dansen mee [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef bollokus het volgende:
[..]tijd voor een peukje is echt gewoon al 4 uur geleden
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
eerst hondje brokjes geven.... dan pas peukje pakken
dat heb ik ook gedaan!!! altijdquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Teveel met de kalfjes gespeeld?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat issie ook maar beestje lach zo van pampus op de bank dat hij het zelf vergeten is meestal rond 19 uur komt ie al aan kloppen
MAry het is jouw schuldquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
had er al in moeten liggenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer een druk weekend voor de boeg ikke, dus ik maak het niet laat hoor, deze keer, hooguit nog een uurtje *pakt alvast een van de laatste peuken*
Ook hetzelfde, we moeten toch oude rommel zien en optredens kopen ofzo...quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
alweer een druk weekend voor de boeg ikke, dus ik maak het niet laat hoor, deze keer, hooguit nog een uurtje *pakt alvast een van de laatste peuken*
ik stop met je lijstje maryquote:
* MaryMouse kruipt weg.... ik heb echt in de vorige SC gezegd dat het 10 uur was en dat je vroeg wou slapenquote:
dat heeft ze echt gezegdquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse kruipt weg.... ik heb echt in de vorige SC gezegd dat het 10 uur was en dat je vroeg wou slapen![]()
smakelijkquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik zit net aan een klef broodje kaas met kouwe chocomel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |