quote:
ik ook... hoe kan dat we zaten pas op #294quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook... hoe kan dat we zaten pas op #294
zijn er posts verwijderd dan misschien? effe kijke hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ook... hoe kan dat we zaten pas op #294
zegt velen niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik heb nu de lp Bridge over troubled water in mijn handen....
vinyl
neu, juist toegevoegd lijkt welquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zijn er posts verwijderd dan misschien? effe kijke hoor
quote:
bij mij ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
vaag hoor, hier stond ie echt op 294!! eerlijk waar echt wel!!
Kan zijn dat de auto update weer even van slag was?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef bollokus het volgende:
nu ja he zal wel maar bij mij stond de teller nog niet zover
singles 45 toerenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zo oud zijn we ook weer niet, gewoon 33 (de lp's en 12" dan)
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:57 schreef Ceetje.. het volgende:
ooooooh, en kennen jullie deze luitjes ook? Wel iets voor mijn tijd nog, maar wel goed
[youtube]
o ja gloof het wel hoor .... maar raarquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
mary ben pas bij de D, hoe groot moet je lijstje worden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef bollokus het volgende:
:
[..]
o ja gloof het wel hoor .... maar raar
ik ga op volgorde van dat de lp's in de kast staan... en die staan niet op volgorde Dire Straits was ik nog niet aan toegekomen.... Ga maar lekker door.... als ze echt niet in mijn memory lane passen gooi ik ze wel naar een Kokjes Memorylane lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:02 schreef superkokje het volgende:
mary ben pas bij de D, hoe groot moet je lijstje worden
Wat ben je aan ut doen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga op volgorde van dat de lp's in de kast staan... en die staan niet op volgorde Dire Straits was ik nog niet aan toegekomen.... Ga maar lekker door.... als ze echt niet in mijn memory lane passen gooi ik ze wel naar een Kokjes Memorylane lijstje
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee ben ant klooien met die fotoboek
Muisjes Memorylane aan het vullen http://open.spotify.com/u(...)UfzXokwrBBz51i3w5xiNquote:
hey, je vergeet de C van Ceetje, en Creedence Clearwater Revival!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik ga op volgorde van dat de lp's in de kast staan... en die staan niet op volgorde Dire Straits was ik nog niet aan toegekomen.... Ga maar lekker door.... als ze echt niet in mijn memory lane passen gooi ik ze wel naar een Kokjes Memorylane lijstje
oja je gaat op vakantie he? bofkont !!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
Veel plezier de komende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
el goed werkquote:
Slaap lekker en tot volgende week!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niki, prettige vakantie (toch?)quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niki geniet er van op vlie en tot snelquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
Ik ga nu lekker slapen!!
Tot volgende week!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb hun LP the chronicles....met alle hitsquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heard it through the grapevine is ook mooi.
heb nog geen eigen lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wod tijdquote:
Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb hun LP the chronicles....met alle hits
mijn vader ook, ik ga 'm van de week eens halen en op computer zettenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef knagsje het volgende:
[..]
ik heb hun LP the chronicles....met alle hits
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.
hihihihiquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mijn vader ook, ik ga 'm van de week eens halen en op computer zetten
zusjesquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Niet eens!Vaders met dezelfde smaak, dat dan weer wel.
quote:
schlager lijstje van BOL,quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
oef oef oef, ik vind in iemands spotify lijstje nog zo'n plaat die mijn ouders hebben op vinyl
Freddy Breck![]()
zijn jullie dan zo jong of ik zo oud????quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, mijn vader heeft ook een zooi platen van CCR.
die is doodquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
schlager lijstje van BOL,
En wat is er mis mte freddy breck
komt niet op mijn Memorylane lijstje hoor... maak jezelf maar een PaMa memorylane lijstjequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef Ceetje.. het volgende:
oef oef oef, ik vind in iemands spotify lijstje nog zo'n plaat die mijn ouders hebben op vinyl
Freddy Breck![]()
niks hoor, lekker meelallen, dit komt meestal als we heel dronken zijn op een feestje hier op de karaoke machinequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef superkokje het volgende:
[..]
schlager lijstje van BOL,
En wat is er mis mte freddy breck
ligt eraan hoe oud je bent hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
zijn jullie dan zo jong of ik zo oud????
Ik denk dat we er gevoeglijk van uit kunnen gaan dat er enigzins leeftijdsverschil tussen ons bestaat....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
niks hoor, lekker meelallen, dit komt meestal als we heel dronken zijn op een feestje hier op de karaoke machineen da's lachen
quote:
ik ben 14quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef knagsje het volgende:
[..]
maar ik lekker eerderquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en binnenkort worden we allebei 24
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en binnenkort worden we allebei alledrie 24
ik heb er geen verstand van hoor, ik ben pas 14, weet dat allemaal nog niet.......... (ik geef het meestal maar op als ik zulke meldingen krijg)quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
FB1008=Het bestand voldoet niet aan de opgegeven maten.
Maximaal 200*300 pixels.
Hoofdfoto:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik ook, en binnenkort worden we allevier 24
ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb er geen verstand van hoor, ik ben pas 14, weet dat allemaal nog niet.......... (ik geef het meestal maar op als ik zulke meldingen krijg)
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
potver hier zitten jullie.........
kwas jullie kwijt![]()
voelde me zo verdomd alleen
ach kom maar even kroelen hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
kwas jullie kwijt![]()
niet stressen.....quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
kwas jullie kwijt![]()
niet doen hoor speciaal voor jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
kwas jullie kwijt![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
kwas jullie kwijt![]()
oudjequote:
kroelen met knagsje, NUUUUUUquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
zo vraag je dat niet........
moet dwingender!!!!
Udo jurgens misschien nog wat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
shit bol, ik vind in jouw duitse lijstje een hoop nummers die ik nog moet hebben voor het karaoke apparaat. Mark wordt volgende week 04 dus zaterdag groot bal.
hahahahaha, rex gildo, fiesta mexicana
haha, dat zijn zeker de goede nummers daarvoor!quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef Ceetje.. het volgende:
shit bol, ik vind in jouw duitse lijstje een hoop nummers die ik nog moet hebben voor het karaoke apparaat. Mark wordt volgende week 04 dus zaterdag groot bal.
hahahahaha, rex gildo, fiesta mexicana
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:17 schreef danilel het volgende:
off topic, volgens mij vrat Secredo de mic van mo op
HIER JIJ...DOWN nUUUUUUUUUUUUUUquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:16 schreef danilel het volgende:
[..]
zo vraag je dat niet........
moet dwingender!!!!
ahhh je hebt ons gevondenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef danilel het volgende:
kwas jullie kwijt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |