Ja, en mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:16 schreef Greys het volgende:
Is Pippa het zusje van Kate ofzo?
Of wat?Ik heb nog amper/geen wedding gezien.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:18 schreef Cat22 het volgende:
Heel veel mannen (en vrouwen!) zouden haar doen.
Stay tuned voor het filmpje.quote:
Heuj! Katie was een hele mooie bruid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze steelt wel een beetje de thunder van dr zusje natuurlijk. Die loopt in zo'n truttig jurkje en truttig kapseltje. En dan komt Pippa met d'r decolleté en sexy jurkje en kapseltje
Kate heeft al een prinsquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Maar ze steelt wel een beetje de thunder van dr zusje natuurlijk. Die loopt in zo'n truttig jurkje en truttig kapseltje. En dan komt Pippa met d'r decolleté en sexy jurkje en kapseltje
Pippa kwam eerst, loserquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook.....
en toen kwam Pippa in beeld
Voor jou wil ik de regels wel overtreden.quote:
Ja die zijn echt wel vreselijk goed he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:24 schreef Pisces29 het volgende:
Oh Greys dat groepje van XFA waar je het vorige week over had, die deed net Bohemian Rhapsody
Ach zij kan meer dingen dragen dan haar zus, die trouwt met een prins, dat moet toch allemaal wat degelijker.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Die Madeleine is ook veel knapper dan eh... die oudste van Zweden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef Loveless85 het volgende:
Ik kijk nu pas voor de 2e keer, maar van wat ik heb gezien zijn ze wel erg goed ja, vooral die jij liet zien vorige week (auditie dacht ik).quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die zijn echt wel vreselijk goed he?
Constantijn is ook leuker dan W-Aquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Die Madeleine is ook veel knapper dan eh... die oudste van Zweden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |