abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:03:31 #76
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_96175811
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 05:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is het gevolg van de moderne tijd waar geloof geen rol meer in speelt. Ook al zullen veel mensen het met me oneens zijn, geloof zorgt toch voor de tradities, sterke normen en waarden in een maatschappij. Vergelijk de jaren 40 bijv. met nu.

Dit komt allemaal door MTV, TMF en al die andere Amerikaanse rotzooi.

Kijk maar bijv. naar de trouwdag van William en Kate hoe strikt en netjes alles moet zijn, dit is op een Christelijke manier allemaal, zelfde geldt voor de Islam etc.
Dat kun je toch niet menen? :')
In veel van die Redneckstaten in de VS zijn mensen nog streng christelijk, en dat zijn ook echt allemaal modelburgers. Ahum.
In die staten wonen juist de meeste aso's.

Religie heeft hier niks mee te maken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:19:40 #77
341992 qeunta
Ik zal neuken tot mijn dood.
pi_96176104
Wat ik ook steeds vaker merk is dat mensen iets proberen te verbergen.
Net alsof ze niet willen zeggen alsof de mensheid naar beneden gaat. Ze houden het geloof ik verborgen tot dat het tot een enorme uitbarsting komt.

En nee fokkers ik ben zeker geen vertegenwoordiger van de PVV, maar wat op hetzelfde neerkomt is de allochtonen die naar europa emigreren. Ik ben dan ook zeker geen (nazi) ofzo maar dit kan toch best (misschien) over een paar honderd of 50 jaar zich tot een oorlog ontwikkelen.

Het lijkt wel alsof de mensheid er niets over wil zeggen. Dat het slecht gaat met de buurten en dat we eigenlijk alleen nog maar in technologie vooruitgang willen zien. Het internet, mobieltjes, en dat soort dingen.

Onze jonge mensheid wil geen hard werk meer doen, eigenlijk willen we alles gewoon automatisch en waar het dan toch op neerkomt is dat al dit soort dingen die ik hierboven heb opgenoemd tot verloedering van de mensheid gaat brengen.

Het enigste wat we eigenlijk nog doen is naar een klein schermpje kijken en staren. We hebben nooit tijd want we zijn eigenlijk allemaal bezig (overal) met technologie. We hebben het gewoon de hele tijd bij ons.

Dit lijdt tot stress. Dingen worden voor de mensheid te makkelijk gemaakt waardoor wij lui worden. Onze hersens zijn eigenlijk zo erg aangetast door de makkelijkheid van de technologie, dat we eigenlijk geen zin meer in dingen hebben. We lossen dingen op met geweld want we willen er (misschien) niet veel moeite meer in steken.

Doordat de technologie dingen zo makkelijk heeft gemaakt, kunnen de meeste mensen met een laag IQ snel aggresief worden. Ik weet het het klinkt raar. Maar dingen die we vroeger deden worden gewoon minder belangrijk. We steken er geen energie meer in.

Het zelfde gebeurt bij die straat kinderen, ze gebruiken technologie en dat is eigenlijk zo makkelijk dat het gaat vervelen. Die kinderen gaan uit verveling hangen en mensen lastig vallen.
Of hun moeder of vader wil gewoon geen energie in de opvoeding geven.

Waar het eigenlijk allemaal op neerkomt is dat we vroeger meer "ruimte hadden" we hadden meer dingen te doen. En moesten nog dingen met onze handen doen, en dat was leuk. Ouders hadden vroeger gewoon meer tijd voor hun kind.

Nu niet meer we worden gek gemaakt door de technologiesche evolutie. Het is blijft en werkt ongelooflijk verslavend.
  zaterdag 30 april 2011 @ 15:23:46 #78
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_96176180
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Weissman het volgende:
Moet je eens voor de grap vragen hoeveel mensen weten wat MENSA is :')
Matige graadmeter..
pi_96176264
quote:
tafel ?
pi_96176483
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Robin__ het volgende:

[..]

:D

toch valt dat hier wel mee volgens mij, gezinnen met 5-6 kinderen heb je toch bijna niet meer
Ik denk dat je je daar aardig in vergist :Y
pi_96176813
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef qeunta het volgende:
Net alsof ze niet willen zeggen alsof de mensheid naar beneden gaat. Ze houden het geloof ik verborgen tot dat het tot een enorme uitbarsting komt.

En nee fokkers ik ben zeker geen vertegenwoordiger van de PVV, maar wat op hetzelfde neerkomt is de allochtonen die naar europa emigreren. Ik ben dan ook zeker geen (nazi) ofzo maar dit kan toch best (misschien) over een paar honderd of 50 jaar zich tot een oorlog ontwikkelen.

Het lijkt wel alsof de mensheid er niets over wil zeggen. Dat het slecht gaat met de buurten en dat we eigenlijk alleen nog maar in technologie vooruitgang willen zien. Het internet, mobieltjes, en dat soort dingen.

Onze jonge mensheid wil geen hard werk meer doen, eigenlijk willen we alles gewoon automatisch en waar het dan toch op neerkomt is dat al dit soort dingen die ik hierboven heb opgenoemd tot verloedering van de mensheid gaat brengen.

Het enigste wat we eigenlijk nog doen is naar een klein schermpje kijken en staren. We hebben nooit tijd want we zijn eigenlijk allemaal bezig (overal) met technologie. We hebben het gewoon de hele tijd bij ons.

Dit lijdt tot stress. Dingen worden voor de mensheid te makkelijk gemaakt waardoor wij lui worden. Onze hersens zijn eigenlijk zo erg aangetast door de makkelijkheid van de technologie, dat we eigenlijk geen zin meer in dingen hebben. We lossen dingen op met geweld want we willen er (misschien) niet veel moeite meer in steken.

Doordat de technologie dingen zo makkelijk heeft gemaakt, kunnen de meeste mensen met een laag IQ snel aggresief worden. Ik weet het het klinkt raar. Maar dingen die we vroeger deden worden gewoon minder belangrijk. We steken er geen energie meer in.

Het zelfde gebeurt bij die straat kinderen, ze gebruiken technologie en dat is eigenlijk zo makkelijk dat het gaat vervelen. Die kinderen gaan uit verveling hangen en mensen lastig vallen.

Waar het eigenlijk allemaal op neerkomt is dat we vroeger meer "ruimte hadden" we hadden meer dingen te doen. En moesten nog dingen met onze handen doen, en dat was leuk. Ouders hadden vroeger gewoon meer tijd voor hun kind.

Nu niet meer we worden gek gemaakt door de technologiesche evolutie. Het is blijft en werkt ongelooflijk verslavend.
haha wat een dom gelul
pi_96176869
'De jeugd van tegenwoordig' is volgens mij één van de oudste teksten. Tenminste, zoiets staat mij bij van geschiedenis op de middelbare school. Dat het taalgebruik naar beneden gaat is naar mijn idee ook niet direct waar. Iedereen kan zich nu uiten op internet en volgens mij is het echt iets voor de jeugd om dit niet per se op de correcte wijze te doen die vanuit 'de oudjes' wordt 'geëist'. Met de instelling is ook niks mis. Ik denk dat die insteek juist goed is. Misschien op taalgebied iets minder, maar qua vooruitgang is het goed om niet alleen die ken-instelling te hebben. Door de 'doe-mensen' kom je op nieuwe ingevingen en ideeën. Daarna kunnen de ken-mensen de scherpe randjes eraf halen. Onze geschiedenis staat vol met conjuncturen.

Daarnaast is het altijd heel erg overtrokken en staat het bol van op zoek gaan naar de bevestiging. Als ik het WK mag geloven is ook iedere Nederlander fan van voetbal en heeft bijna iedereen in Nederland de bruiloft van Kate en William gevolgd.
pi_96177244
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef TrippleDistilled het volgende:

Schrijf hier mist een - teken en spelfouten onder voorbehoud.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:24:12 #84
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_96177279
is toch niks nieuws dat mens zich richt op de arbeidersklasse?

denk aan Marx, Hitler etc.
pi_96177744
quote:

Haha.
  zaterdag 30 april 2011 @ 16:53:27 #86
341992 qeunta
pi_96177894
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 15:58 schreef albymangels het volgende:

[..]

haha wat een dom gelul
haha wat? Flikker een eind op mongool. Reageer dan niet. Oja, ik hoop dat je sterft door die cognac ik gooi er zoveel in dat je keel uitbrand en dat je keelspieren er dan uitvliegen. Zo een triest figuur als jij verdient dat.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 16:47 schreef Siddartha het volgende:

[..]

Haha.
Oprotten als je hier niks op te zeggen hebt. Kneus.

[ Bericht 0% gewijzigd door qeunta op 30-04-2011 16:58:57 ]
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:00:10 #87
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_96178053
Ten eerste emigreren allochtonen niet. Buitenlanders emigreren. Allochtonen zijn gewoon Nederlanders.
Ten tweede heeft techniek eerder het effect dat het leven gecompliceerder wordt en steeds meer abstracte kennis gaat vereisen, iets waar laagopgeleiden (enigszins begrijpelijk) niet aan willen geloven. In plaats van gefrustreerd door luiheid wordt men eerder gefrustreerd omdat men niet mee kan en daarmee mentaal compleet uitgesloten is van deelname aan een kennis- en technologie gerichte economie en / of maatschappij.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:01:19 #88
302800 Frith
fictief en almachtig
pi_96178075
Ten derde is het leiden en niet lijden. Subtiel verschil.

edit: schit, mezelf gequote ipv geëdit.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:04:01 #89
341992 qeunta
pi_96178122
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Frith het volgende:
Ten eerste emigreren allochtonen niet. Buitenlanders emigreren. Allochtonen zijn gewoon Nederlanders.
Ten tweede heeft techniek eerder het effect dat het leven gecompliceerder wordt en steeds meer abstracte kennis gaat vereisen, iets waar laagopgeleiden (enigszins begrijpelijk) niet aan willen geloven. In plaats van gefrustreerd door luiheid wordt men eerder gefrustreerd omdat men niet mee kan en daarmee mentaal compleet uitgesloten is van deelname aan een kennis- en technologie gerichte economie en / of maatschappij.
Oké kan ik min of meer mee eens zijn.
Schreef het alleen.
pi_96178187
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
Je zou verwachten dat een soort evolueert om zichzelf in stand te houden. Voor de mensheid lijkt dit niet te gelden ;(
Evolutie is niet altijd positief, dat is nu juist het probleem. D.m.v. natuurlijke selectie, dus de zwakste dieren in een bepaalde leefomgeving sterven en de sterkere overleven, moet een soort steeds betere genen krijgen. Dit is bij mensen nauwelijks meer het geval (behalve bij dodelijke ziektes), omdat mensen met astma en andere tekortkomingen niet meer worden opgevroten, maar doorleven en de 'verkeerde' genen doorgeven.
pi_96178248
quote:
Latijnse woord voor tafel?
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:12:20 #92
287380 TrippleDistilled
Shoot his horse, Siete Leguas
pi_96178300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:07 schreef IkBenSjoerd het volgende:

[..]

Evolutie is niet altijd positief, dat is nu juist het probleem. D.m.v. natuurlijke selectie, dus de zwakste dieren in een bepaalde leefomgeving sterven en de sterkere overleven, moet een soort steeds betere genen krijgen. Dit is bij mensen nauwelijks meer het geval (behalve bij dodelijke ziektes), omdat mensen met astma en andere tekortkomingen niet meer worden opgevroten, maar doorleven en de 'verkeerde' genen doorgeven.
Niet het zwakste dier(soort) sterft uit maar juist het dier(soort) dat zich het minst snel en goed kan aanpassen. Voor de rest ben ik het met je eens, de evolutie van de Westerse mens is op een laag pitje komen te staan.
Mijn Schilt ende betrouwen
Sijt ghy, o Godt mijn Heer,
Op u soo wil ick bouwen
Verlaet mij nimmermeer
pi_96178539
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Haarlemmerrr het volgende:
Terechte klacht!
celebrate your money
pi_96178616
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:12 schreef TrippleDistilled het volgende:

[..]

Niet het zwakste dier(soort) sterft uit maar juist het dier(soort) dat zich het minst snel en goed kan aanpassen. Voor de rest ben ik het met je eens, de evolutie van de Westerse mens is op een laag pitje komen te staan.
Ja, dat bedoelde ik. Anders moet je dat ook nog eens uit gaan typen hè.
pi_96178675
quote:

Inderdaad. Laten we allemaal weer terug gaan naar de middeleeuwen. Toen was alles veel beter. ^O^
scissors cuts paper paper covers rock rock crushes lizard lizard poisons spock spock smashes scissors scissors decapitates lizard lizard eats paper paper disproves spock spock disinegrates rock rocks beats scissors.
pi_96179052
quote:
voor iemand die over dit onderwerp klaagt beweer je wel een hoop parawetenschappelijke onzin.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:43:53 #97
341992 qeunta
pi_96179209
quote:
3s.gif Op zaterdag 30 april 2011 17:26 schreef Dr.Strangelove. het volgende:

[..]

Inderdaad. Laten we allemaal weer terug gaan naar de middeleeuwen. Toen was alles veel beter. ^O^
Dat zeg ik niet sukkel, als je nu de tijd vergelijkt met 1950 en nu dan doen de mensen veel minder.
  zaterdag 30 april 2011 @ 17:48:44 #98
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_96179329
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef wojiao het volgende:
rot anders lekker op naar je intellectuele hoekje... Dit is een beetje hetzelfde als in een groep pvvers gaan staan en vervolgens te gaan verklaren dat we allemaal toch best pauper zijn... Beetje een open deur intrappen en dan zelf net zo hard meedoen aan waar je je aan stoort. Kutknuppel...
Zulke reacties bevestigen het standpunt van TS alleen maar. :')
Toch een leuke poging, faler.

Klechten tracht, overigens.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
pi_96179430
kk gare topic
Geen visum, geen paspoort, geen douane, geen grenzen, geen irritante verhalen van vervelende mensen.
pi_96180239
Waarom iemand zijn kleding- en/of woordkeuze, en de programma's die hij kijkt, koppelen aan iemand zijn intellectuele vermogens, TS? Een intellectueel (hihi) die, tijdens het in elkaar zetten van een Ikea-stapelbed, een keer keihard 'kanker' roept, als hij op zijn duim slaat, met een hamer (die hij volgens de gebruiksaanwijzing niet nodig heeft, maar na een uur of vijf kijkt hij niet meer zo kritisch, en daarbij, die kant komt tegen de muur, geen kniesoor die erop let), zou dan volgens jouw opvatting dommer worden, en dat lijkt me toch wat al te kras.

Dat ik je mening deel, dat PVV'ers achterlijk zijn, dat mag geen nieuws heten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')