Dat kun je toch niet menen?quote:Op zaterdag 30 april 2011 05:43 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Dit is het gevolg van de moderne tijd waar geloof geen rol meer in speelt. Ook al zullen veel mensen het met me oneens zijn, geloof zorgt toch voor de tradities, sterke normen en waarden in een maatschappij. Vergelijk de jaren 40 bijv. met nu.
Dit komt allemaal door MTV, TMF en al die andere Amerikaanse rotzooi.
Kijk maar bijv. naar de trouwdag van William en Kate hoe strikt en netjes alles moet zijn, dit is op een Christelijke manier allemaal, zelfde geldt voor de Islam etc.
Matige graadmeter..quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Weissman het volgende:
Moet je eens voor de grap vragen hoeveel mensen weten wat MENSA is
tafel ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Weissman het volgende:
Ik denk dat je je daar aardig in vergistquote:Op zaterdag 30 april 2011 14:14 schreef Robin__ het volgende:
[..]
![]()
toch valt dat hier wel mee volgens mij, gezinnen met 5-6 kinderen heb je toch bijna niet meer
haha wat een dom gelulquote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef qeunta het volgende:
Wat ik ook steeds vaker merk is dat mensen iets proberen te verbergen.
Net alsof ze niet willen zeggen alsof de mensheid naar beneden gaat. Ze houden het geloof ik verborgen tot dat het tot een enorme uitbarsting komt.
En nee fokkers ik ben zeker geen vertegenwoordiger van de PVV, maar wat op hetzelfde neerkomt is de allochtonen die naar europa emigreren. Ik ben dan ook zeker geen (nazi) ofzo maar dit kan toch best (misschien) over een paar honderd of 50 jaar zich tot een oorlog ontwikkelen.
Het lijkt wel alsof de mensheid er niets over wil zeggen. Dat het slecht gaat met de buurten en dat we eigenlijk alleen nog maar in technologie vooruitgang willen zien. Het internet, mobieltjes, en dat soort dingen.
Onze jonge mensheid wil geen hard werk meer doen, eigenlijk willen we alles gewoon automatisch en waar het dan toch op neerkomt is dat al dit soort dingen die ik hierboven heb opgenoemd tot verloedering van de mensheid gaat brengen.
Het enigste wat we eigenlijk nog doen is naar een klein schermpje kijken en staren. We hebben nooit tijd want we zijn eigenlijk allemaal bezig (overal) met technologie. We hebben het gewoon de hele tijd bij ons.
Dit lijdt tot stress. Dingen worden voor de mensheid te makkelijk gemaakt waardoor wij lui worden. Onze hersens zijn eigenlijk zo erg aangetast door de makkelijkheid van de technologie, dat we eigenlijk geen zin meer in dingen hebben. We lossen dingen op met geweld want we willen er (misschien) niet veel moeite meer in steken.
Doordat de technologie dingen zo makkelijk heeft gemaakt, kunnen de meeste mensen met een laag IQ snel aggresief worden. Ik weet het het klinkt raar. Maar dingen die we vroeger deden worden gewoon minder belangrijk. We steken er geen energie meer in.
Het zelfde gebeurt bij die straat kinderen, ze gebruiken technologie en dat is eigenlijk zo makkelijk dat het gaat vervelen. Die kinderen gaan uit verveling hangen en mensen lastig vallen.
Of hun moeder of vader wil gewoon geen energie in de opvoeding geven.
Waar het eigenlijk allemaal op neerkomt is dat we vroeger meer "ruimte hadden" we hadden meer dingen te doen. En moesten nog dingen met onze handen doen, en dat was leuk. Ouders hadden vroeger gewoon meer tijd voor hun kind.
Nu niet meer we worden gek gemaakt door de technologiesche evolutie. Het is blijft en werkt ongelooflijk verslavend.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef TrippleDistilled het volgende:
Schrijf hier mist een - teken en spelfouten onder voorbehoud.
Haha.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef qeunta het volgende:
Net alsof ze niet willen zeggen alsof de mensheid naar beneden gaat. Ze houden het geloof ik verborgen tot dat het tot een enorme uitbarsting komt.
En nee fokkers ik ben zeker geen vertegenwoordiger van de PVV, maar wat op hetzelfde neerkomt is de allochtonen die naar europa emigreren. Ik ben dan ook zeker geen (nazi) ofzo maar dit kan toch best (misschien) over een paar honderd of 50 jaar zich tot een oorlog ontwikkelen.
Het lijkt wel alsof de mensheid er niets over wil zeggen. Dat het slecht gaat met de buurten en dat we eigenlijk alleen nog maar in technologie vooruitgang willen zien. Het internet, mobieltjes, en dat soort dingen.
Onze jonge mensheid wil geen hard werk meer doen, eigenlijk willen we alles gewoon automatisch en waar het dan toch op neerkomt is dat al dit soort dingen die ik hierboven heb opgenoemd tot verloedering van de mensheid gaat brengen.
Het enigste wat we eigenlijk nog doen is naar een klein schermpje kijken en staren. We hebben nooit tijd want we zijn eigenlijk allemaal bezig (overal) met technologie. We hebben het gewoon de hele tijd bij ons.
Dit lijdt tot stress. Dingen worden voor de mensheid te makkelijk gemaakt waardoor wij lui worden. Onze hersens zijn eigenlijk zo erg aangetast door de makkelijkheid van de technologie, dat we eigenlijk geen zin meer in dingen hebben. We lossen dingen op met geweld want we willen er (misschien) niet veel moeite meer in steken.
Doordat de technologie dingen zo makkelijk heeft gemaakt, kunnen de meeste mensen met een laag IQ snel aggresief worden. Ik weet het het klinkt raar. Maar dingen die we vroeger deden worden gewoon minder belangrijk. We steken er geen energie meer in.
Het zelfde gebeurt bij die straat kinderen, ze gebruiken technologie en dat is eigenlijk zo makkelijk dat het gaat vervelen. Die kinderen gaan uit verveling hangen en mensen lastig vallen.
Waar het eigenlijk allemaal op neerkomt is dat we vroeger meer "ruimte hadden" we hadden meer dingen te doen. En moesten nog dingen met onze handen doen, en dat was leuk. Ouders hadden vroeger gewoon meer tijd voor hun kind.
Nu niet meer we worden gek gemaakt door de technologiesche evolutie. Het is blijft en werkt ongelooflijk verslavend.
haha wat? Flikker een eind op mongool. Reageer dan niet. Oja, ik hoop dat je sterft door die cognac ik gooi er zoveel in dat je keel uitbrand en dat je keelspieren er dan uitvliegen. Zo een triest figuur als jij verdient dat.quote:
Oprotten als je hier niks op te zeggen hebt. Kneus.quote:
Oké kan ik min of meer mee eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:00 schreef Frith het volgende:
Ten eerste emigreren allochtonen niet. Buitenlanders emigreren. Allochtonen zijn gewoon Nederlanders.
Ten tweede heeft techniek eerder het effect dat het leven gecompliceerder wordt en steeds meer abstracte kennis gaat vereisen, iets waar laagopgeleiden (enigszins begrijpelijk) niet aan willen geloven. In plaats van gefrustreerd door luiheid wordt men eerder gefrustreerd omdat men niet mee kan en daarmee mentaal compleet uitgesloten is van deelname aan een kennis- en technologie gerichte economie en / of maatschappij.
Evolutie is niet altijd positief, dat is nu juist het probleem. D.m.v. natuurlijke selectie, dus de zwakste dieren in een bepaalde leefomgeving sterven en de sterkere overleven, moet een soort steeds betere genen krijgen. Dit is bij mensen nauwelijks meer het geval (behalve bij dodelijke ziektes), omdat mensen met astma en andere tekortkomingen niet meer worden opgevroten, maar doorleven en de 'verkeerde' genen doorgeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef Adelante het volgende:
Je zou verwachten dat een soort evolueert om zichzelf in stand te houden. Voor de mensheid lijkt dit niet te gelden
Latijnse woord voor tafel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:42 schreef Weissman het volgende:
Niet het zwakste dier(soort) sterft uit maar juist het dier(soort) dat zich het minst snel en goed kan aanpassen. Voor de rest ben ik het met je eens, de evolutie van de Westerse mens is op een laag pitje komen te staan.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:07 schreef IkBenSjoerd het volgende:
[..]
Evolutie is niet altijd positief, dat is nu juist het probleem. D.m.v. natuurlijke selectie, dus de zwakste dieren in een bepaalde leefomgeving sterven en de sterkere overleven, moet een soort steeds betere genen krijgen. Dit is bij mensen nauwelijks meer het geval (behalve bij dodelijke ziektes), omdat mensen met astma en andere tekortkomingen niet meer worden opgevroten, maar doorleven en de 'verkeerde' genen doorgeven.
Ja, dat bedoelde ik. Anders moet je dat ook nog eens uit gaan typen hè.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:12 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Niet het zwakste dier(soort) sterft uit maar juist het dier(soort) dat zich het minst snel en goed kan aanpassen. Voor de rest ben ik het met je eens, de evolutie van de Westerse mens is op een laag pitje komen te staan.
Inderdaad. Laten we allemaal weer terug gaan naar de middeleeuwen. Toen was alles veel beter.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:19 schreef qeunta het volgende:
voor iemand die over dit onderwerp klaagt beweer je wel een hoop parawetenschappelijke onzin.quote:Niet het zwakste dier(soort) sterft uit maar juist het dier(soort) dat zich het minst snel en goed kan aanpassen. Voor de rest ben ik het met je eens, de evolutie van de Westerse mens is op een laag pitje komen te staan.
Dat zeg ik niet sukkel, als je nu de tijd vergelijkt met 1950 en nu dan doen de mensen veel minder.quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:26 schreef Dr.Strangelove. het volgende:
[..]
Inderdaad. Laten we allemaal weer terug gaan naar de middeleeuwen. Toen was alles veel beter.
Zulke reacties bevestigen het standpunt van TS alleen maar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:27 schreef wojiao het volgende:
rot anders lekker op naar je intellectuele hoekje... Dit is een beetje hetzelfde als in een groep pvvers gaan staan en vervolgens te gaan verklaren dat we allemaal toch best pauper zijn... Beetje een open deur intrappen en dan zelf net zo hard meedoen aan waar je je aan stoort. Kutknuppel...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |