abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110965350
quote:
0s.gif Op zondag 29 april 2012 22:15 schreef Gia het volgende:
Als je in Amerika had gewoond, tja dan was je binnen geweest. Ik ook, trouwens. Maar hier werkt dat zo niet. Wij hebben zaken als WAO/WIA, waar je geld van krijgt als je niet meer kunt werken. Niet zelfstandig op je werk kunnen komen, valt echter niet onder 'niet kunnen werken'.
kan wel werken maar moet echt niet verder dan een half uur zijn en dat heeft de baas niet
  maandag 30 april 2012 @ 16:46:18 #127
3542 Gia
User under construction
pi_110966159
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 16:06 schreef karo30 het volgende:

[..]

kan wel werken maar moet echt niet verder dan een half uur zijn en dat heeft de baas niet
jij snapt het echt niet, he?

Of je zit gewoon te trollen.

Of je regelt maar vervoer, of een andere baan, dichter bij huis, bij een andere baas, dus, of je meldt je tzt ziek met als reden: ik kan niet zo lang auto rijden en dan kun je hopen dat je afgekeurd wordt. (Denk het niet)

Hoe dan ook, dat boeit die verzekeraar niet en is ook zijn verantwoordelijkheid niet.
pi_110967263
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 16:46 schreef Gia het volgende:

[..]

jij snapt het echt niet, he?

Of je zit gewoon te trollen.

Of je regelt maar vervoer, of een andere baan, dichter bij huis, bij een andere baas, dus, of je meldt je tzt ziek met als reden: ik kan niet zo lang auto rijden en dan kun je hopen dat je afgekeurd wordt. (Denk het niet)

ik snap het best maar ik solliciter me het heen en weer en kan geen gelijke baan vinden
en door de schuld van een ander moet ik maar lijden dacht het ff niet

Hoe dan ook, dat boeit die verzekeraar niet en is ook zijn verantwoordelijkheid niet.
pi_110967310
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:38 schreef karo30 het volgende:

[..]

ik snap het best maar het kan toch niet zo zijn dat ik mij het heen en weer solliciteer ik geen passende baan kan vinden en dan moet bloeden voor het geen een ander mij heeft aangedaan
  maandag 30 april 2012 @ 18:18:20 #130
3542 Gia
User under construction
pi_110968025
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 17:40 schreef karo30 het volgende:

[..]

ik snap het best maar het kan toch niet zo zijn dat ik mij het heen en weer solliciteer ik geen passende baan kan vinden en dan moet bloeden voor het geen een ander mij heeft aangedaan
Zij hoeven niet te bloeden voor het feit dat jouw baan ophoudt te bestaan.

Sowieso gaan ze uit van de huidige situatie. Je kunt werken en hebt werk.

Zou wat zijn als jij over 6 jaar pas je baan kwijtraakt en dan bij hun aanklopt voor schadevergoeding als je niet direct een baan vindt.

Nee, vergeet dat maar gerust. Wat ik zeg, als je geluk hebt krijg je nog smartegeld, maar volgens mij zijn die verzekeringsmaatschappijen al klaar met jouw zaak.

De schade aan de auto is al afgehandeld, toch? Daar hebben ze toch ook het pv voor nodig gehad!
Weet je zeker dat ze nog met die letselschade bezig zijn? Of ga je daarvan uit?
pi_110968146
quote:
1s.gif Op maandag 30 april 2012 18:18 schreef Gia het volgende:

[..]

Zij hoeven niet te bloeden voor het feit dat jouw baan ophoudt te bestaan.

Sowieso gaan ze uit van de huidige situatie. Je kunt werken en hebt werk.

Zou wat zijn als jij over 6 jaar pas je baan kwijtraakt en dan bij hun aanklopt voor schadevergoeding als je niet direct een baan vindt.

Nee, vergeet dat maar gerust. Wat ik zeg, als je geluk hebt krijg je nog smartegeld, maar volgens mij zijn die verzekeringsmaatschappijen al klaar met jouw zaak.

De schade aan de auto is al afgehandeld, toch? Daar hebben ze toch ook het pv voor nodig gehad!
Weet je zeker dat ze nog met die letselschade bezig zijn? Of ga je daarvan uit?
ik weet het zeker want er worden wel voorschoten betaald.
en mijn huidige baan heb ik gekregen omdat ik mijn vorige niet meer kon uitvoeren door het ongeval.
  maandag 30 april 2012 @ 18:30:38 #132
3542 Gia
User under construction
pi_110968266
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 18:24 schreef karo30 het volgende:

[..]

ik weet het zeker want er worden wel voorschoten betaald.
en mijn huidige baan heb ik gekregen omdat ik mijn vorige niet meer kon uitvoeren door het ongeval.
Die voorschoten, is dat smartegeld of voor de schade aan de auto in afwachting van het pv of wat staat daarbij vermeld? Loonderving kan het niet zijn op dit moment, omdat je nog werkt.

Maar hoe dan ook, zij gaan niet vanaf 2013 tot jouw pensioen jouw salaris betalen, omdat het jou niet lukt een baan dicht genoeg bij huis te vinden. Je kunt ook nog verhuizen, bijvoorbeeld.
pi_110968275

kreeg deze week bericht van mijn advocaat dat naar aanleiding van het pv de expert nogmaals gaat kijken naar de schuldvraag van hetongeval.
pi_110968312
Die voorschoten, is dat smartegeld of voor de schade aan de auto in afwachting van het pv of wat staat daarbij vermeld? Loonderving kan het niet zijn op dit moment, omdat je nog werkt.

dit zijn voorschoten van de door mij genmakkte kosten en verhuizen mijn hele gezin moet dan maar wennen aan een nieuwe woon omgeving daar gaat mijn huwlijk van naar de kloten.
en dat door een persoon die niet oplet dacht het niet
  maandag 30 april 2012 @ 18:50:39 #135
3542 Gia
User under construction
pi_110968696
Weet je wat: google maar eens op smartegeld bij whiplash. Misschien dat je dan snapt dat het gaat om de mate van arbeidsongeschiktheid en niet om hoe je op je werk komt. Waarschijnlijk kun je er ook nog wel een verhuisvergoeding uitslepen.

Dat jij niet wilt verhuizen, hoeven zij niet voor te bloeden.
pi_110968839
Weet je wat: google maar eens op smartegeld bij whiplash. Misschien dat je dan snapt dat het gaat om de mate van arbeidsongeschiktheid en niet om hoe je op je werk komt. Waarschijnlijk kun je er ook nog wel een verhuisvergoeding uitslepen.

Dat jij niet wilt verhuizen, hoeven zij niet voor te bloeden.
kan allemaal wel zo zijn ik moet mijn hele prive maar opgeven en mijn familie missen en dergelijk ja das toch de wereld op zijn kop
waarom ben je zelf niet gaan vehuizen en ben je zelf geen ander werk gaan zoekne ook al ben je afgekeurd werken kan altijd ook daar heeft de verzekering scheid aan dan volghens mij
pi_110969289
waarom ben je zelf niet verhuis en ander wek gaan zoeken als jij weet hoe het allemaal gaat
  maandag 30 april 2012 @ 19:41:18 #138
3542 Gia
User under construction
pi_110970191
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:13 schreef karo30 het volgende:
waarom ben je zelf niet verhuis en ander wek gaan zoeken als jij weet hoe het allemaal gaat
Ik ben volledig afgekeurd, ongeacht waar ik woon.

Door te verhuizen kan ik niet ineens wel werken.
pi_110970402
niet zeuren ook al ben je afgekeurd dan kan je nog werken
kan de verzkering geen rekening mee houden
zij je eigen woorden
  maandag 30 april 2012 @ 19:51:50 #140
3542 Gia
User under construction
pi_110970549
quote:
0s.gif Op maandag 30 april 2012 19:47 schreef karo30 het volgende:
niet zeuren ook al ben je afgekeurd dan kan je nog werken
kan de verzkering geen rekening mee houden
zij je eigen woorden
Heeft de verzekering ook niks mee te maken. Die betalen mijn inkomen dan ook niet. Dat komt van het UWV. De 25% die ik mis, door de schuld van een ander krijg ik niet.
pi_110970999
poeten zel;f maar 24/ 7 pijn hebben lulluen ze wel anders
pi_123384283
Ben wel benieuwd hoe dit nu afgelopen is.....
pi_123443476
nog steeds mee bezig
  donderdag 28 februari 2013 @ 18:13:00 #144
3542 Gia
User under construction
pi_123465885
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 07:51 schreef karo30 het volgende:
nog steeds mee bezig
Ik ben destijds 7 jaar bezig geweest met een letselschadezaak.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')