A la "Ik Ben Saunders"quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja verdomme daar baal ik van, ik wil weten hoe die dufkutten het na dit top project doen. Lijkt me eerlijk na al die tijd dat ik er in steek
Welke 144 mogen we overslaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je mag toch discussiėren hier ?? laten we de 1200 cossen even doornemen dan, wat 'we' alles beter weten ?
dank u !!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Precies! Alex denk te profiteren van Gerard.
Leuk dat stoeien tussen Jo en Flipquote:
vrouw is x-stars of zoiets aan het bekijkenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wehehequote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef bull-sjitt het volgende:
[..]
vrouw is x-stars of zoiets aan het bekijken
Er is blijkbaar niks boeiends te zien? Maar het is idd vervelend om mass offtopic-meuk te moeten doorbladeren terwijl je info over het programma wil hebben, vooral snachts en ik vrees dat dat nu nog wel erger zal worden omdat saai.quote:
kappen nu ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef mangalie het volgende:
[..]
Het is maar net wat je wil zien he...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:26 schreef evaxsis het volgende:
Karim ligt op z'n bed een boek te lezen.
zoiets?
Mooi. Kan er iemand even de spixlink uit de OP-tekst halen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:24 schreef Flashbox het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
Stukje naar rechts Flip![]()
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hahahaha KILLquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
hahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoezo mooi, na alles wat hij voor de streamers gedaan heeft, en hem dan op deze manier af te zeiken echt te triest voor woorden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mooi. Kan er iemand even de spixlink uit de OP-tekst halen?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hoezo mooi, na alles wat hij voor de streamers gedaan heeft, en hem dan op deze manier af te zeiken echt te triest voor woorden.
Behoorlijk, ik kijk niet echt meer maar dit is toch een beetje jammer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Hoezo mooi, na alles wat hij voor de streamers gedaan heeft, en hem dan op deze manier af te zeiken echt te triest voor woorden.
helemaal mee eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
ja, ik was heel gelukkig met de streams van Kwaliteit.... .quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
[..]
hier ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ik was heel gelukkig met de streams van Kwaliteit.... .Kwaliteit dank je voor al die weken streams
Ja, eens, ben even weg en het is een grote zooi hier. Wat is er mis met spixquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Idd telkens weer voor werkende streams zorgen. Deze kommentaren gaan mij ook tever!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Nee Kwaliteit verdient een pluimquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ja, ik was heel gelukkig met de streams van Kwaliteit.... .Kwaliteit dank je voor al die weken streams
eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:30 schreef Flashbox het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Een hele dikke! Zal zijn streams echt missen!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |