http://live.nedshare.nl/streams/quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef kit1984 het volgende:
http://www.spixtv.nl doet het niet bij mij gaat dan naar twitter toe
hier dus ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef kit1984 het volgende:
zeg he wil je even normaal doen ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij komt echt over als een mongool.
En nu ontopic graag!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Mylene het volgende:
Plat gezegd, Joanna wil graag gepaald worden door Philip.
Van Gerard die dat zei, op de streams inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij hebt toch dezelfde arrogantie dat jij denkt dat het wel echte vrienden worden ? waar haal jij die wijsheid vandaan ? ook van de streams dus......
Ik ben wel zo arrogant te denken dat dat goed gemeend is maar verder niks. Maar ik mag Gerard niet zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Gerard heeft meerdere malen aangegeven een vriend te hebben gevonden in Alex dus ja dat denk ik wel. Ik snap je arrogantie niet zo goed dat jij denkt dat beter te weten dan hij. Afijn, boeien.
Hm, goed punt, misschien kan je beter even gaan klagen in de FB. Ik denk dat dat helpt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ontopic is mij voor een mongool uitmaken ?
Jij hebt de arrogantie om niet te geloven in Gerard zij oprechtheid toen hij zei dat Alex een maatje van hem is...Alles om Alex te bashen ...Vreemd..quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
jij hebt toch dezelfde arrogantie dat jij denkt dat het wel echte vrienden worden ? waar haal jij die wijsheid vandaan ? ook van de streams dus......
Hek van de damquote:
Hij lijkt Bart Boon welquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jij hebt de arrogantie om niet te geloven in Gerard zij oprechtheid toen hij zei dat Alex een maatje van hem is...Alles om Alex te bashen ...Vreemd..
ik geloof gerard op z'n woord maar denk dat alex flink tegen zal vallen, dat dussssssssquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Jij hebt de arrogantie om niet te geloven in Gerard zij oprechtheid toen hij zei dat Alex een maatje van hem is...Alles om Alex te bashen ...Vreemd..
Vraag voor Mo... Wanneer werd Jezus ook al weer gekruisigd ... Bij elk fout tijdstip krijg je een spijker door je ....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef bull-sjitt het volgende:
ze hebben er nu spijkers en hamers
kunnen ze die JoJo niet aan de exitdeur vasr nagelen
Ook goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leven in de brouwerij, zou ik het willen noemen.
met hollandse muziek natuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Haren krullen is meestal monden vullen
Dat is dan iets waar ze beiden achter moeten komen. Niet iets waar wij streamers over moeten oordelen omdat wij het beter wetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik geloof gerard op z'n woord maar denk dat alex flink tegen zal vallen, dat dussssssss
bij mij ook!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef kit1984 het volgende:
Ian ze zijn oud en wijs genoeg om hier zelf uit te komen, geen olie op het vuur gooien, please?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hm, goed punt, misschien kan je beter even gaan klagen in de FB. Ik denk dat dat helpt.
Denk juist dat ie IRL wel meevalt ....quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
ik geloof gerard op z'n woord maar denk dat alex flink tegen zal vallen, dat dussssssss
je mag toch discussiëren hier ?? laten we de 1200 cossen even doornemen dan, wat 'we' alles beter weten ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is dan iets waar ze beiden achter moeten komen. Niet iets waar wij streamers over moeten oordelen omdat wij het beter weten
Ohnee daar zit ik niet op te wachtenquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:17 schreef superkokje het volgende:
dus flip is de sjaak als jo zat is.
Ik zeg ddrank er in en jo aan het zuipen.
Ja verdomme daar baal ik van, ik wil weten hoe die dufkutten het na dit top project doen. Lijkt me eerlijk na al die tijd dat ik er in steekquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is dan iets waar ze beiden achter moeten komen. Niet iets waar wij streamers over moeten oordelen omdat wij het beter weten
+1quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk juist dat ie IRL wel meevalt ....
Nee nog niet, de bewoners vroegen zich net ook al af waarom het zo lang duurde...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
ik las net dat seggie bij de dierenarts was ? is hij alweer terug ?
Precies! Alex denk te profiteren van Gerard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je mag toch discussiëren hier ?? laten we de 1200 cossen even doornemen dan, wat 'we' alles beter weten ?
Heb nog niks zien rondhuppelen, duurt lang.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:21 schreef sjampoeh het volgende:
ik las net dat seggie bij de dierenarts was ? is hij alweer terug ?
Logisch ritueel, ik doe dat ook nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef Day het volgende:
Het is weer avond, dus mo gaat haar haar en make-up doen om er vervolgens zo mee in bed te kruipen.
tv kanaal aan doen ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:23 schreef bull-sjitt het volgende:
streams zijn traag als dikke stront door een vergiet
Zo bedoel ik het niet. Alleen wordt er vanwege een tweet van Alex gelijk gebasht terwijl maik en guido gerard ook getweet hebben en daar zie ik hier niets van terug.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
je mag toch discussiëren hier ?? laten we de 1200 cossen even doornemen dan, wat 'we' alles beter weten ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |