Goede oplossing!quote:
Niks je lapoquote:
Happy hardcore? Ik kom nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en veel happy hardcore morgen
En karaoke op de xbox
Siep dan kunnen we duetje doen
Wimandaquote:
weet ik niet.... dat zegt me mama... Je noemde jezelf vroeger Jauwa... Ik kon me eigen naam niet uitspreken ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik niet.... dat zegt me mama... Je noemde jezelf vroeger Jauwa... Ik kon me eigen naam niet uitspreken ofzo
In de tweede keer tweede klas noemde iedereen mij Mimi en later is dat Mimi Banaan geworden omdat ik gek van bananen was
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Mimi klinkt dan weer een stuk logischerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat klinkt beterquote:
De bbq en drank soap? Met live muziek verzorgt door Mimi Jauwa en Jally, oh en geen pics morgen op twitter van mijn sangria hoofdquote:
Morgen blijf je wakker hoor, ik hoop ik ookquote:
Ja maar nu heb ik een drukke dag gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen blijf je wakker hoor, ik hoop ik ook
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik een drukke dag gehad
Morgen alleen helpen bij Rabo Dikke Banden race... maar wel 25 inuten daar heen fietsen en 25 minuten terug
En dan kom ik thiis, en dan ga ik nog even de badkamer schoonmaken en de wc en de slaapkamer stofzuigenEn even de drumsticks voorbraden... of misschien doe ik dat morgenochtend nog wel even
En morgen heb i drank in meDus kan ik langer wakker blijven
Tot morgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even uurtje gamen en dan slapen
Tot straksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even uurtje gamen en dan slapen
Koen wat een verrassingquote:
Benny is hem gepiept geloof ikquote:
quote:
Ik weet niet. Waarschijnlijk wordt ik gebeld door mijn oom en tante om te vragen of ik kan afwassen in hun tapasrestaurantquote:
Nee maar jij mag niks zeggen jij zit altijd in de KSCquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat een rust dan...
Fok is niet meer wat het was op de vrijdagen ooit
Ow, nou ja kan wel gezellig zijn op zo'n dagquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik weet niet. Waarschijnlijk wordt ik gebeld door mijn oom en tante om te vragen of ik kan afwassen in hun tapasrestaurant
ik mag niet klagenquote:
yes zekers, hebben ook vrijkaartjesquote:
Leuk hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yes zekers, hebben ook vrijkaartjes
maar we zitten eerst 4 dagen iets verder ervandaan, daarna voor 5 dagen naar complex wat dichtbij Legoland zit
Nou ja ik ga bbq-en bij Miran en blijf dan slapenquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja ik ga bbq-en bij Miran en blijf dan slapen
Geen idee, dat moet je aan Miran vragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]zou ik ook leuk vinden
Gaat die BBQ van 11/6 nog door van Miranda?
zal ik eens doenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Geen idee, dat moet je aan Miran vragen
Miran was met haar Tank vorige week nog bij mij, op verjaardag van de jongstequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zal ik eens doen
heb al te lang geen Fokkers meer gezien, komt steeds vanalles tussen
Ah, het is tenminste iets.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik mag niet klagen
relatie en werk nog niet 100% zoals ik zou willen, maar wel in redelijk rustig vaarwater
klopt dat zei zequote:Op vrijdag 29 april 2011 22:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Miran was met haar Tank vorige week nog bij mij, op verjaardag van de jongste
Goomsterquote:
Uiteraard, slechte mensenquote:
nopequote:Op vrijdag 29 april 2011 23:05 schreef gomi het volgende:
[..]
hey koen,
morgen de vrijmarktesn onveilig maken met je kids?
hehe dacht al zoietsquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat op tv, maar vooruit... ja
waarom nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Caro die niet in Idols mocht komen
Mijn god dat zegt toch eigenlijk alles
Dan is het niet erg tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:07 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan, met mij ook alles lekker. beetje druk maar op een goede manier
Ze was niet goed genoegquote:
echt? ze wijzen je daar blijkbaar af als je wel kunt zingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:06 schreef Kally het volgende:
Caro die niet in Idols mocht komen
Mijn god dat zegt toch eigenlijk alles
Hoe serieus moet je dat programma nog nemen dan, ze kwam niet eens door tot de tv auditiesquote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:09 schreef gomi het volgende:
[..]
echt? ze wijzen je daar blijkbaar af als je wel kunt zingen
precies. en nog ff en ik heb vakantie. dus ik klaag sowieso nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan is het niet erg toch
[..]
Ze was niet goed genoeg
Lekker, ik kijk uit naar 13 mei, eindelijk Londenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. en nog ff en ik heb vakantie. dus ik klaag sowieso niet
ik ga gewoon ook meedoen. wijzen ze me af, kan ik zeggen dat ik in t rijtje caro, nick en simon enzo hoorquote:
horen jullie nog wel eens iets van Stuquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik kijk uit naar 13 mei, eindelijk Londen
nice, ook al lekker snel zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker, ik kijk uit naar 13 mei, eindelijk Londen
Nope, de boef, hij heeft een levenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
horen jullie nog wel eens iets van Stu
Uhm, ik beloof niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:12 schreef gomi het volgende:
[..]
nice, ook al lekker snel zeg.
laten jullie nog wel wat heel van london?
komt die niet meer in de ksc?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
horen jullie nog wel eens iets van Stu
zomaar opeensquote:
Schijnt hij vaker te doen, een tijd weg te blijven vooral in de zomertijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomaar opeens
hij had wel geroepen dat ie Fok niet meer zo leuk vond
hij is tussen 2005 en 2010 5 jaar weggeweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Schijnt hij vaker te doen, een tijd weg te blijven vooral in de zomertijd
ah k. zal wel weer opduiken tzt. ander sturen we kally en ca op pad. weekend vand e 13e mei lijkt me wel een goed momentquote:
Ow whahahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hij is tussen 2005 en 2010 5 jaar weggeweest
jij nog plannen voor morgen btw?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow whahahaha
Ik stuur nog wel ff pm maar geloof dat hij ook nog in nederland zat rond deze tijd.
Kinderloos, bij Miran aan de bbq en sangria, mijn bed staat al klaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:21 schreef gomi het volgende:
[..]
jij nog plannen voor morgen btw?
met de kids de vrijmarkt op? of feesten?
hehe ok klinkt goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Kinderloos, bij Miran aan de bbq en sangria, mijn bed staat al klaar
En jij ?
Oke nou klinkt wel goed, mooi weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:25 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe ok klinkt goed
ik ga stad in. met vrienden op een boot de grachten door en de pleinen op. geen echte planning, we zien wel waar we heengaan
precies, zoals t nu ervoor staat vind ik t percfect. ook niet te heet zoals vorige week. nu is t lekker warm maar niet te.quote:
Ik ook wel, de sangria is al voorbereid, en niet met port maar met 6 verschillende likeuren, dus je weet hoe we er aan toe zijn morgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:27 schreef gomi het volgende:
[..]
precies, zoals t nu ervoor staat vind ik t percfect. ook niet te heet zoals vorige week. nu is t lekker warm maar niet te.
heb er wel weer zin in
quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook wel, de sangria is al voorbereid, en niet met port maar met 6 verschillende likeuren, dus je weet hoe we er aan toe zijn morgen
heheheh kom je nog online morgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook wel, de sangria is al voorbereid, en niet met port maar met 6 verschillende likeuren, dus je weet hoe we er aan toe zijn morgen
Vast wel, ik neem mijn laptop wel mee en anders telefoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:29 schreef gomi het volgende:
[..]
heheheh kom je nog online morgen?
gaan we samen aangeschoten posten
k dan. ik ga pas posten als ik weer thuis ben hoor. in de stad is t geen doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Vast wel, ik neem mijn laptop wel mee en anders telefoon
Eigenlijk wel, ik hoop dat het lukt met Miranquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik ga pas posten als ik weer thuis ben hoor. in de stad is t geen doen.
morgen zou je eigenlijk alleen mogen posten als je wat op hebt
hmmmm dan mot ik ook maar wat biertjes tikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
k dan. ik ga pas posten als ik weer thuis ben hoor. in de stad is t geen doen.
morgen zou je eigenlijk alleen mogen posten als je wat op hebt
hehe ik heb geen vrees dat t niet luktquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, ik hoop dat het lukt met Miran
ah is daar duur he?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmmm dan mot ik ook maar wat biertjes tikken
gelukkig wat meegenomen want hier NOG duurder dan in NL
yep Scandiland is duurquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:37 schreef gomi het volgende:
[..]
ah is daar duur he?
dan mag jij ook posten met iets minder op
nee klopt idd. maar zweden en noorwegen is nog erger toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep Scandiland is duur
maar verschil is niet meer zo extreem als vroegah want NL is rap aan het inlopen
Zweden en No betaal je voor biertje +/- Eur 5 a 6quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:40 schreef gomi het volgende:
[..]
nee klopt idd. maar zweden en noorwegen is nog erger toch?
denemarken duurder dan hier en die 2 weer extreem duur ofzo?
hehehe precies als de baas betaalt is t goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zweden en No betaal je voor biertje +/- Eur 5 a 6
gelukkig ben ik daar altijd met m'n werk
en het duurste menu van de kaartquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe precies als de baas betaalt is t goed
QFTquote:
Het is echt slecht dit jaar, ik vind het niveau echt beneden peilquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
QFT
maar vreemd vind ik het wel, in de voorrondes vond ik het ERG goed allemaal
ik kijk niet eens meer tbhquote:
ik dus ook idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Het is echt slecht dit jaar, ik vind het niveau echt beneden peil
Nee maar live is zo gezellig, verder boeit het me niet echtquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:54 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kijk niet eens meer tbh
wilde de liveshows nogw el doen, maar keek een tijdje terug en vond t echt niets
Ik bedoel met voorgaande jarenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het niveau wel redelijk gelijk aan elkaar. Best oke en er is niet 1 iemand die er heel erg bovenuit springt
behalve dat ze de verkeerden wegsturen maar dat gebeurd elk jaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het niveau wel redelijk gelijk aan elkaar. Best oke en er is niet 1 iemand die er heel erg bovenuit springt
ik ben dit jaar nog niet eens in de live geweest tbhquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee maar live is zo gezellig, verder boeit het me niet echt
vorig jaar was ik nog pro iemand,quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Vorig jaar vond ik minder
Maar ik denk dat dat door Jaap komt
O ja en daar was jij het niet mee eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
vorig jaar was ik nog pro iemand,
weet niet eens wie, en mijn vriendin ook nog pro iemand en die ging nog smsen.
Dat is denk ik ook een beetje het probleem. Er springt nu niemand bovenuit en dus heb je minder snel een favorietquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
vorig jaar was ik nog pro iemand,
weet niet eens wie, en mijn vriendin ook nog pro iemand en die ging nog smsen.
Hij heeft net een nieuwe singlequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
vorig jaar sprong Jaap er bovenuit
en gohgoh wat horen we daar nog veel van
nee idd, ik had toen al moeten inzien dat t een teken was dat we geen toekomst haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:59 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja en daar was jij het niet mee eens
dat zouden idd eyeopeners moeten zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:03 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, ik had toen al moeten inzien dat t een teken was dat we geen toekomst hadden
idd, t is allemaal beetje van ah wel ok, maar niets waarvan je denkt die heeft net dat wat extraquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is denk ik ook een beetje het probleem. Er springt nu niemand bovenuit en dus heb je minder snel een favoriet
Jaap wie?quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
vorig jaar sprong Jaap er bovenuit
en gohgoh wat horen we daar nog veel van
Ze missen de X factorquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef gomi het volgende:
[..]
idd, t is allemaal beetje van ah wel ok, maar niets waarvan je denkt die heeft net dat wat extra
Nou ja eerlijk is eerlijk, Dean neemt volgende week zijn nieuwe single op en Ben gaat lekker, ze doen wel iets goed.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaap wie?
Ben heeft tenminste een -ruk- nieuw album welke op #1 staat en inmiddels ook goud is
als je soals Stacy die Boerin kiest is dat niet zo vreemdquote:
Klopt. Beiden steunen qua succes ook wel op elkaar.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ja eerlijk is eerlijk, Dean neemt volgende week zijn nieuwe single op en Ben gaat lekker, ze doen wel iets goed.
Ze hebben ook beide een gratis auto van Mitshubishi las ik vandaag op twitter
yeah iddquote:
Die zong echt niet heel slecht in vergelijking met de rest, alleen Stees kon er niks mee, dat ligt meer aan Stees als aan Jantine denk ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je soals Stacy die Boerin kiest is dat niet zo vreemd
zang was wel ok, maar heb het over XFactor hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Die zong echt niet heel slecht in vergelijking met de rest, alleen Stees kon er niks mee, dat ligt meer aan Stees als aan Jantine denk ik.
Dat zeikwijf vindt alles voor haar tijd, behalve haar kapsel
Steunen op en steunen elkaar wat ook wel helpt denk ikquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt. Beiden steunen qua succes ook wel op elkaar.
Ben benieuwd of er ook een duet aankomt
Kom er niet aan toequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:07 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd
eigenlijk zijn ze bij deze dus allemaal afgekeurd voor xfa
volg je de f1 btw nog een beetje?
moest vorige week ff aan je denken met die races toen
Klopt en dat hoort Stees ook te doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zang was wel ok, maar heb het over XFactor he
want uistraling bij Jantine
ah jammer. ik volg t tbh ook niet echt. maar speel wel dat f1 spel op fok en moest daardoor ff aan je denkenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:10 schreef Kally het volgende:
[..]
Kom er niet aan toe
[..]
Klopt en dat hoort Stees ook te doen
Die neemt alleen de aandacht op zichzelf door dat haar
Probeer volgend seizoen weer mee te doenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef gomi het volgende:
[..]
ah jammer. ik volg t tbh ook niet echt. maar speel wel dat f1 spel op fok en moest daardoor ff aan je denken
Zwabbertjequote:
Have fun verder in Denemarkenquote:
Uhuhquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
komt goed, jij veel plezier morgen, hips
dankquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef iBenny het volgende:
Veel pret nog in Denemarken Koen
En slaap lekker voor zo
quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef Kally het volgende:
William is echt Diana, serieus hij heeft echt het menselijke in zich
Toen zij haar gelofte aflegde, moest hij zijn lach inhoudenquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je zag ook bij die ceremonie dat-ie er moeite mee had dat het allemaal zo strak moest
k danquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Probeer volgend seizoen weer mee te doen
ah ik geloof daar niets van tbh.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:14 schreef Kally het volgende:
William is echt Diana, serieus hij heeft echt het menselijke in zich
Niet? Hij straalt het al uit vind ik, en de manier waarop hij kiest nu om zijn leven te leiden ja ik denk van wel.quote:
ik weet t niet.quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Niet? Hij straalt het al uit vind ik, en de manier waarop hij kiest nu om zijn leven te leiden ja ik denk van wel.
ah trusten kally en en zie morgen wel verschijnen al jally hequote:Op zaterdag 30 april 2011 00:21 schreef Kally het volgende:
Ik haak af hier, morgen weer fit zijn
Veel plezier morgen allemaal
Echt? Wist ik ook nietquote:Op zaterdag 30 april 2011 00:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
sinds de brabanders me er op attendeerden dat dat vaatdoekje betekende
whut?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:04 schreef iBenny het volgende:
Er werden gewoon gestolen telefoontjes verkocht in de stad
oh dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mooiboys die een kleedje vol smartphones hebben voor niet meer dan 100euro... 1+1= gestolen
Lekkerquote:Op zaterdag 30 april 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Maak nu net de vijfde liter sangria klaar
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Toffe kampioen. Jurgen Klopp verdient het echt!
DIe heb je toch niet alle 5 zelf op?quote:Op zaterdag 30 april 2011 17:19 schreef charmed_angel het volgende:
Maak nu net de vijfde liter sangria klaar
Dat is alsnog meer dan een liter dan man.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee joh gekkie
Met z'n vieren ofzo
Jij zit daar ook!quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:40 schreef Kally het volgende:
Godver Jauwa voert me dronken, en anders de Tank wel.
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 30 april 2011 19:43 schreef Kally het volgende:
We zijn met 7 hier en buikpijn van het lachen
Hans miran is lief voor me
lol dat kan ik jullie niet aandoen hoorquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:00 schreef iBenny het volgende:
Ah, de eerste inzending van FOK!Idols 2012 kan ik alvast noteren?
Ja, wat is het nou?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:01 schreef gomi het volgende:
[..]
lol dat kan ik jullie niet aandoen hoor
en mijzelf ook eigenlijk niet
geweldigquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Teensokkenhttp://plixi.com/p/97461287
teensokken zij coolquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
Die zijn geniaalquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:06 schreef charmed_angel het volgende:
erg he :0quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:09 schreef Kally het volgende:
Gomi zingen
Maar ik ga off, zeik in mijn broek van het lachen.
Was een beetje jammer, jaquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:32 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah maar die van hazes net was leuker. al moet do dat dus niet zingen
Doet Alicia Keys ook mee dan?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Volgende week Empire state of mind door Glennis![]()
Je had hier moeten zijnquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
ik neem zo even een wijntje denk ik..
ik heb niks aan koninginnedag gedaan..(ook niet aan nacht) de heule dag in bed gelegen, en morgen gewoon weer..
En Frans he, vergeet Frans niet!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
Volgende week Empire state of mind door Glennis![]()
Gij beest! Deden ze daar wel aan karaoke! Of mocht je er alleen roken!?quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef gomi het volgende:
[..]
was dus een van de nummers die ik vandaag nog heb gezongen
Joah, makkeluk gezeg kut! had juh muh moetuh uitnodigeh hea?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehehe we mochten allemaal roken, maar toen ik dat ding in mijn hand had, rookte ik alleen nog maarquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gij beest! Deden ze daar wel aan karaoke! Of mocht je er alleen roken!?
ahhh.. ik zou dikkertje dap zingen!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee, er mogen ook favoriete liedjes aangegeven worden
quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ahhh.. ik zou dikkertje dap zingen!
Als lieke mij vraagt in de backstage een liedje te zingen, ik doe het!quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]![]()
Nou, pak je microfoon
Of ga je die 27 mei doen?
Oke. Houd ik je aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Als lieke mij vraagt in de backstage een liedje te zingen, ik doe het!
Self--bukake?quote:
ff de stad in geweest, maar voor de rest ook niksquote:Op zaterdag 30 april 2011 22:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
HEULEMAAL NIKS!
eigenlijk de hele dag gechillt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |