Goede oplossing!quote:
Niks je lapoquote:
Happy hardcore? Ik kom nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en veel happy hardcore morgen
En karaoke op de xbox
Siep dan kunnen we duetje doen
Wimandaquote:
weet ik niet.... dat zegt me mama... Je noemde jezelf vroeger Jauwa... Ik kon me eigen naam niet uitspreken ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
weet ik niet.... dat zegt me mama... Je noemde jezelf vroeger Jauwa... Ik kon me eigen naam niet uitspreken ofzo
In de tweede keer tweede klas noemde iedereen mij Mimi en later is dat Mimi Banaan geworden omdat ik gek van bananen was
quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
Mimi klinkt dan weer een stuk logischerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Dat klinkt beterquote:
De bbq en drank soap? Met live muziek verzorgt door Mimi Jauwa en Jally, oh en geen pics morgen op twitter van mijn sangria hoofdquote:
Morgen blijf je wakker hoor, ik hoop ik ookquote:
Ja maar nu heb ik een drukke dag gehadquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Morgen blijf je wakker hoor, ik hoop ik ook
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar nu heb ik een drukke dag gehad
Morgen alleen helpen bij Rabo Dikke Banden race... maar wel 25 inuten daar heen fietsen en 25 minuten terug
En dan kom ik thiis, en dan ga ik nog even de badkamer schoonmaken en de wc en de slaapkamer stofzuigenEn even de drumsticks voorbraden... of misschien doe ik dat morgenochtend nog wel even
En morgen heb i drank in meDus kan ik langer wakker blijven
Tot morgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even uurtje gamen en dan slapen
Tot straksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga nog even uurtje gamen en dan slapen
Koen wat een verrassingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |