abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96233396
Koren op de molen voor mensen die denken aan complotten en grootscheepse manipulatie.

Zullen denk ik genoeg stop/losses getriggerd zijn in die korte tijd.
pi_96233765
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:59 schreef tjoptjop het volgende:
Koren op de molen voor mensen die denken aan complotten en grootscheepse manipulatie.

Zullen denk ik genoeg stop/losses getriggerd zijn in die korte tijd.
Het is een feest om iig. al de kleine blogjes over zilver te lezen die het hebben over grofscheepse manipulatie, JPM die flink shorts inkoopt, etc. :9~
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 2 mei 2011 @ 01:19:44 #28
256829 Sokz
Livin' the life
pi_96233899
Als ik geld op buitenlandse brokers had staan zou ik nu ingestapt zijn @ zilver. :9
pi_96233946
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:19 schreef Sokz het volgende:
Als ik geld op buitenlandse brokers had staan zou ik nu ingestapt zijn @ zilver. :9
Ik twijfel nog, zit te denken aan een 43.75 als instapprijs nu.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_96233979
Hoe zijn de volumes eigenlijk?
pi_96234048
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:23 schreef tjoptjop het volgende:
Hoe zijn de volumes eigenlijk?
Vrij dunnetjes maar die order die er door heen knalde was behoorlijk groot. No wonder op een zondag 00.00 NL tijd wanneer de zaken weer open gaan. Ik had veel liever gehad dat zilver gewoon 7 dagen in de week was. Dan had ik deze paniek nu ook niet gehad :P

Zit nu op het punt om het toch maar aan te schaffen.
  maandag 2 mei 2011 @ 01:29:15 #32
256829 Sokz
Livin' the life
pi_96234076
Ik zou ze ook aanschaffen als ik kon, blijf ik deze nacht wel wakker. :P Alweer 2,8% vanaf de bodem, normaal gezien alweer een gigantische sprong.
pi_96234100
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:29 schreef Sokz het volgende:
Ik zou ze ook aanschaffen als ik kon, blijf ik deze nacht wel wakker. :P Alweer 2,8% vanaf de bodem, normaal gezien alweer een gigantische sprong.
Ik heb ze dan ook maar weer opgepakt. Zou wel een feestje zijn als ik morgen ochtend wakker wordt op slot van vrijdag avond :P
pi_96234111
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:27 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Vrij dunnetjes maar die order die er door heen knalde was behoorlijk groot. No wonder op een zondag 00.00 NL tijd wanneer de zaken weer open gaan. Ik had veel liever gehad dat zilver gewoon 7 dagen in de week was. Dan had ik deze paniek nu ook niet gehad :P

Zit nu op het punt om het toch maar aan te schaffen.
Juli 2011 steekt er qua volume wel met kop en schouders bovenuit :')

De vraag is hoeveel 'paniek' er ontstaat bij het ontwaken van Europa. Zelf zou ik denk ik kopen, maar ik heb een hele slechte trackrecord in dit soort ad-hoc beslissingen :P
  maandag 2 mei 2011 @ 01:31:22 #35
256829 Sokz
Livin' the life
pi_96234125
Ook 't feit dat goud relatief rustig blijft lijkt me een sign dat het vooral door die kettingreactie aan stoplosses zo enorm in elkaar zakte.
pi_96234275
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:30 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Juli 2011 steekt er qua volume wel met kop en schouders bovenuit :')

De vraag is hoeveel 'paniek' er ontstaat bij het ontwaken van Europa. Zelf zou ik denk ik kopen, maar ik heb een hele slechte trackrecord in dit soort ad-hoc beslissingen :P
Mja, dun orderboek, 1 flippo gooit er een massieve order tegen aan en het kraakt direct aan alle kanten. Erg interessant om de reacties te lezen. Schommelingen van 10% op zaken zoals dit verneuken gewoon echt een shitload aan orders. Mensen die dik leveraged zaten en al naar bed waren zijn echt keihard gebutfucked door deze actie.

Ik denk dat het qua paniek wel zal meevallen.
pi_96234332
Daar komt nog bij dat morgen een aantal Aziatische en Europese beurzen dicht zijn? Dat zal het qua volatiliteit niet goed doen :P

Australie & Amerika zijn dus open?
  maandag 2 mei 2011 @ 01:42:35 #38
256829 Sokz
Livin' the life
pi_96234362
Want? Dacht dat we al die feestdagen al hebben gehad. :P Anyway, ben slapen. Succes nog S_E .. 4,1% vanaf de bodem trouwens. $$$
pi_96234396
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:42 schreef Sokz het volgende:
Want? Dacht dat we al die feestdagen al hebben gehad. :P Anyway, ben slapen. Succes nog S_E .. 4,1% vanaf de bodem trouwens. $$$
Succes, ook met studie voor de examens ;). Heb al weer 35 ticks te pakken op Zilver.
pi_96235131
Dat is iig. al bijna 150 ticks, zilver timmert al weer behoorlijk naar boven!
pi_96235151
Ik heb nog 4 zilverbaren van 1000 gram hier liggen.
  maandag 2 mei 2011 @ 12:59:24 #42
256829 Sokz
Livin' the life
pi_96245113
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:30 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat is iig. al bijna 150 ticks, zilver timmert al weer behoorlijk naar boven!
;) á $10 / tick?
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:44 schreef sitting_elfling het volgende:
Succes, ook met studie voor de examens ;). Heb al weer 35 ticks te pakken op Zilver.
Merci, ben nog niet begonnen .. vandaag maar eens een schemaatje maken.
  maandag 2 mei 2011 @ 13:30:27 #43
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_96246256
Daarom ga ik toch maar goud doen. Maar ik wacht nog even want het zou me niet verbazen als ze de PM nog een keertje gaan aanpakken.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_96255877
We zitten al weer op 46.83 met zilver :') Jullie hadden inderdaad gelijk, kopen afgelopen nacht was een ultieme zet.

quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 01:42 schreef Sokz het volgende:
Bank holiday in de UK en Chinese feestdag als ik het goed heb. Die handelsmarkten zijn dus dicht. Interessant om te zien dat zilver zo snel weer terugbounced.
pi_96256085
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:02 schreef sitting_elfling het volgende:
We zitten al weer op 46.83 met zilver :') Jullie hadden inderdaad gelijk, kopen afgelopen nacht was een ultieme zet.
Tja, BUY THE DIP....
Thugh life.
pi_96256116
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:07 schreef Baltazar69 het volgende:

[..]

Tja, BUY THE DIP....
Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen. Beetje jammer voor al die Binck beleggers die hun turbo's nu kwijt zijn en niet opnieuw durfden op te pakken deze ochtend.
pi_96256181
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Dat heb ik dan ook gedaan zoals je kunt lezen. Beetje jammer voor al die Binck beleggers die hun turbo's nu kwijt zijn en niet opnieuw durfden op te pakken deze ochtend.
Dat vind ik eigen schuld. Bij flinke stijgingen horen flinke correcties, daar moet je dus niet met een volle leverage in zitten.
Thugh life.
pi_96256265
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:09 schreef Baltazar69 het volgende:

[..]

Dat vind ik eigen schuld. Bij flinke stijgingen horen flinke correcties, daar moet je dus niet met een volle leverage in zitten.
Het geeft toch enigszins aan dat als je in commodities wilt handelen, je niet turbo's, speeders, of sprinters moet gebruiken?
pi_96256450
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:
Het geeft toch enigszins aan dat als je in commodities wilt handelen, je niet turbo's, speeders, of sprinters moet gebruiken?
moet iedereen zelf weten. persoonlijk vind ik dat je dit soort producten moet mijden als je langer dan een paar uur wilt speculeren en allen geschikt zijn bij bijvoorbeeld een nieuws event. niet alleen omdat ze anders relatief duur worden door de rente maar ook vanwege de leverage die vaak al 1:10 is. schommelingen van 10% vinden zeer regelmatig plaats. Misschien niet in 12 minuten maar wel in weken/maanden en dan moet je niets staan te kijken als je daardoor word uitgestopt ook al is je visie de juiste.
Thugh life.
pi_96256623
quote:
14s.gif Op maandag 2 mei 2011 02:32 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik heb nog 4 zilverbaren van 1000 gram hier liggen.
Ben jij ook al een believer? :D
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')