Haa, Paaltje is er ook weer!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hopelijk zonder 020, dan ga ik mss weer mee doen
maak je niet druk,wij lachen het laatsquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kunnen die neuzen niet gewoon gebanned worden van deze topic?
PSV nondeju!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat valt me mee van je![]()
Dat de besten mogen winnen morgen
Ja alle 3 kunnen winnen morgen, en hoop maar dat overal de besten winnen anders krijg je weer dat gezeik van onterechte winnaarquote:
Waar heb jij hem zienspelen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef psvpitbull het volgende:
gaan we veel plezier aan beleven deze gast,talent !!
Zo indrukwekkend is zijn carriere tot nu toe niet geweest dus eerst zien dan gelovenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef psvpitbull het volgende:
gaan we veel plezier aan beleven deze gast,talent !!
Hij heeft wel wat weg van Babelquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Seriously, hij is 28 ofzo..
Maar als hij scoort, hoor je mij niet klagen..
Een laatbloeier. We weten zeker dat het talent er in zit, het hoeft er alleen nog maar uit te komen. En hopelijk gebeurt dat binnen 10 jaar.quote:
hahahahahahaha xD xD xDquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:33 schreef psvpitbull het volgende:
allemaal jarloers die amstedamse sukkels hahaha
DOE JIJ MAARquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik postte hem zodat jij hem kon editten.
Marcelo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 23:14 schreef Geo3kant het volgende:
Het niveau in dit topic daalt net zo hard als het niveau van PSV op het veld..
Manolev tegen Marcello: Nee doe jij maar!![]()
Ziet er uit als een eindbaas. Geloof er ook niks van dat hij 20 is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:51 schreef Doublepain het volgende:
[ afbeelding ]
Seriously, hij is 28 ofzo..
Maar als hij scoort, hoor je mij niet klagen..
Stelletje prutsers hier ook he.quote:
3M1N3M is gestopt met Fok! (Ik ken hem in het echt,hij woont bij mij in de buurt.. )quote:Op zaterdag 30 april 2011 00:12 schreef j0rdiiii het volgende:
Is 3M1N3M terug onder de naam psvpitbull?
Daar komt het op neer ja.quote:Op zaterdag 30 april 2011 09:09 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Maar trouwens ff on-topic,de kans dat we landskampioen worden is klein toch? Maar dat we 2e worden niet...?
Conclusie, succes supporters (de meeste hier) ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 11:18 schreef Mr.Mackey. het volgende:
Sinds de wedstrijd tegen Feyenoord heb ik al 4 topics gelezen,waarin ik alleen maar iets van 11 posts die echt over PSV gaan gelezen.. Komop man,het PSV-Topic is gewoon SAAI geworden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |