Yay, knuffelze zo! Neem aan dat jullie alkaar nog niet gezien hebben of?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef Pablolaatje het volgende:
Zit in de kleedkamer van Gerard. De hondjes snuffelen erop los...spannend!
Denk toch wel dat ze na 2,5 maand andere dingen aan hun hoofd hebben. Fenneke heeft uit voorzorg al haar joggingbroeken weggegooid.quote:
De auto krijgt eerst een grote beurt, aldus Gerard.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:47 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Denk toch wel dat ze na 2,5 maand andere dingen aan hun hoofd hebben. Fenneke heeft uit voorzorg al haar joggingbroeken weggegooid.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Urb het volgende:
[..]
De auto krijgt eerst een grote beurt, aldus Gerard.![]()
Je ziet 'm zo weerquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:35 schreef Pablolaatje het volgende:
Zit in de kleedkamer van Gerard. De hondjes snuffelen erop los...spannend!
op je eigen usericon klikken en dan die andere selecterenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Noelle06 het volgende:
Dank voor het delen Sjampoeh
edit...UI lukt niet
Thanks, wist niet dat het zo makkelijk ging.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef evaxsis het volgende:
[..]
op je eigen usericon klikken en dan die andere selecteren
Yep dat is ook veranderd goed hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:54 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Thanks, wist niet dat het zo makkelijk ging.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:55 schreef evaxsis het volgende:
Wat een mooi gezicht allemaal die eindbazen UI
Thanx voor je mooie creatiequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
LOL! Ik dacht al, wat zit sjampoeh te solo-posten! Maar de UI heeft multiple users!![]()
Oh meeeen, c-c-c-c-c-combobreakerrrrr!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef mazaru het volgende:
LOL! Ik dacht al, wat zit sjampoeh te solo-posten! Maar de UI heeft multiple users!![]()
Ik krijg hier kippenvel van!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef MaryMouse het volgende:
ik sluit mij ook even aan bij het bazen-team
quote:
Die komt vast niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Ohh Fenneke, je moet Gerard echt even het topic "Heet hier Gerard welkom" laten lezen hoor!!
Daar is ze al geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:02 schreef Roguee het volgende:
Ohh Fenneke, je moet Gerard echt even het topic "Heet hier Gerard welkom" laten lezen hoor!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |