Vast.. blijkbaar mogen we het niet zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:59 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zou er iets leuks in het huis staan...
O dus dat ligt niet aan mijn computer..quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:59 schreef Flashbox het volgende:
Gaat lekker met die streams hangen om de 30 seconde vast
ja liggen ze een keer niet in de slaapkamer blijft het beeldd er staanquote:
Nee, alleen dus het spelletje "wie krijgt de meeste aandacht" tussen Jo en Mo" en dat Jo zei dat Tofs sst sponsord.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef sjampoeh het volgende:
ff opnieuw..wat een fijne dag zonder streams, wat kun je dan een hoop doen als huisvrouw
(ben ik niet hoor, ben werkzoekend)
zag dat ze de hele dag in bed hebben gelegenmo en jo vreeeeeeeselijk ongesteld en jo last v dr 'hart'.
heb ik verder nog wat gemist ?
oja dat las ik maar wou het er niet over hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Nee, alleen dus het spelletje "wie krijgt de meeste aandacht" tussen Jo en Mo" en dat Jo zei dat Tofs sst sponsord.
pim pam pet, visjes vissen, koek happen, zaklopen....quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef sjampoeh het volgende:
welk kinderspelletje mogen ze nu weer doen![]()
wat was nu de week van de verandering ? behalve de kluiswissels ?
Ik vind die tussenstand echt geniaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie maakt de grootste kans op een plek in de finale?
Joanna
24%
Philip
19%
Karim
21%
Monique
3%
Sharon
33%
Iets zegt me dat ze het voor elkaar krijgen om Monique toch in de finale te laten komen....![]()
Ik geloof Tanjalies iig dat er geen normale nominaties meer zullen zijn, maar ben benieuwd hoe ze het de volgende keer(keren) gaan oplossen.![]()
![]()
Maargoed kreeg amper respons op de vraag of het vandaag boeiend genoeg was om de streams aan te zetten en dat zal dan dus wel genoeg zeggen en ik laat ze dan maar uit.
3 %quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:03 schreef Urb het volgende:
Poll
Wie maakt de grootste kans op een plek in de finale?
Joanna
24%
Philip
19%
Karim
21%
Monique
3%
Sharon
33%
Iets zegt me dat ze het voor elkaar krijgen om Monique toch in de finale te laten komen....![]()
Ik geloof Tanjalies iig dat er geen normale nominaties meer zullen zijn, maar ben benieuwd hoe ze het de volgende keer(keren) gaan oplossen.![]()
![]()
Maargoed kreeg amper respons op de vraag of het vandaag boeiend genoeg was om de streams aan te zetten en dat zal dan dus wel genoeg zeggen en ik laat ze dan maar uit.
Je kunt ook zittend stofzuigen terwijl je de streams kijkt, deze meesterlijke tip hebben we van Guido geleerd vandeweek he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef sjampoeh het volgende:
ff opnieuw..wat een fijne dag zonder streams, wat kun je dan een hoop doen als huisvrouw
(ben ik niet hoor, ben werkzoekend)
zag dat ze de hele dag in bed hebben gelegenmo en jo vreeeeeeeselijk ongesteld en jo last v dr 'hart'.
heb ik verder nog wat gemist ?
maar waarom noemden ze het dan de weeeeeeeeek van de veranderingggggquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:04 schreef MargrietV het volgende:
[..]
pim pam pet, visjes vissen, koek happen, zaklopen....
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kunt ook zittend stofzuigen terwijl je de streams kijkt, deze meesterlijke tip hebben we van Guido geleerd vandeweek he.![]()
daar zit haar iqquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef MartineLongchamp het volgende:
Wat heeft Mo een rare bult op haar rug. heeft ze haar zender aan haar bh bandje hangen?
Ja, ben hem nog steeds dankbaar voor deze briljante tip. Heb iig erg gelachen. Een welkome afwisseling tijdens de saaie streams.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kunt ook zittend stofzuigen terwijl je de streams kijkt, deze meesterlijke tip hebben we van Guido geleerd vandeweek he.![]()
Vergeet de pizza niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:06 schreef MargrietV het volgende:
tosties bakken, morgen en verkopen voor 2 euro per stuk lol.
gekrioel van schimmelsquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze durf hem niet in haar doos te stoppen, brengt vreemde geluiden voort
ervaring mee ??quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef MargrietV het volgende:
[..]
ze durf hem niet in haar doos te stoppen, brengt vreemde geluiden voort
ja ben benieuwd om hem tegenover bart te zien. Vond Fenneke al zo opvallend beter uit haar woorden komen dan die mislukte krullenbol.quote:
Ik ben een beetje jaloers op je usericonquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:10 schreef sjampoeh het volgende:
wat eten we vandaag ? weeeeeeeeeer pastahaha lekker creatief
je mag hem ook wel hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers op je usericon![]()
Hallo FOK!![]()
Ik zit klaar voor de daily met Gerard, nog ene keer van hem genieten
Ik heb er zin an
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:08 schreef sjampoeh het volgende:
ze krijgt vast 10000 missies om geld bij elkaar te sprokkelen, de kut
jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:13 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Werkt dat precies hetzelfde als een normaal plaatje?
Ben ook jaloers, wat een helden waren het samen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben een beetje jaloers op je usericon![]()
Hallo FOK!![]()
Ik zit klaar voor de daily met Gerard, nog ene keer van hem genieten
Ik heb er zin an
laten we hem allemaal gebruiken ter ere aan geerquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben ook jaloers, wat een helden waren het samen!![]()
Maarja nu tenminste weer genoeg vrije tijd voor andere onzin.![]()
Wel tempting,quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:14 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
laten we hem allemaal gebruiken ter ere aan geer
ja dat wordt ons voorland, alleen nog maar gesprekken over make-up, kleren en vrouwenkwaaltjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef bull-sjitt het volgende:
jojo ff lekker het eten daar aan het vergallen
door over ongesteldheid details
wat zei hij ? net ff gemistquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef beequeen het volgende:
Gezellig, praten over ongesteldhied en eisprong terwijl je zit te eten. Gelukkig grijpt Karim in.
Ik ook, ik heb mij vandaag uitgebreid laten verzorgen voor haren, voeten en wenkbrauwen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Ben ook jaloers, wat een helden waren het samen!![]()
Maarja nu tenminste weer genoeg vrije tijd voor andere onzin.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
ja dat wordt ons voorland, alleen nog maar gesprekken over make-up, kleren en vrouwenkwaaltjes.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ook, ik heb mij vandaag uitgebreid laten verzorgen voor haren, voeten en wenkbrauwen.
Zonder het gevoel te hebben dat ik wat zal missen![]()
Test test doet Sjampoeh's usericon het nou?
Vrijdag vaak een saaie dag daar he, maar nu Gerard weg is zal er ook weinig gepsorken worden denk ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef Chanel5 het volgende:
avond Noelle.
Was saaie dag ja maar hoe kan het ook anders.
3 van de 5 hebben bijna de hele dag op bed gelegen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mooie Ui's hoor! Maar ik hou het bij de mijne, ook heel mooi.
Dat doet er niet toe, het is gewoon gespreksonderwerp tijdens het eten.quote:
Doe eens een linkje ..quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef Flow3r het volgende:
uitzending met Geer begint bijna![]()
wie van Fok heeft die anti-Mo hyve gemaakt? Alle plaatjes van Stability staan er op![]()
De mijn ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef Flow3r het volgende:
uitzending met Geer begint bijna![]()
wie van Fok heeft die anti-Mo hyve gemaakt? Alle plaatjes van Stability staan er op![]()
Die komt er morgen heeft de Stem gezegdquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoezo denkt ze dat er een vrijmarkt komt dan ?
Zeker heel mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:19 schreef MartineLongchamp het volgende:
Mooie Ui's hoor! Maar ik hou het bij de mijne, ook heel mooi.
dat meen je nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Die komt er morgen heeft de Stem gezegd
Staat in het laatste capsdeel pag. 1quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
geen idee, ben nog aan het uitpluizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |