Yep, ik ben er ook klaar mee, er was vandaag echt helemaal geen fuck meer aan op de streams begreep ik al dus zal ook weinig meer missen. Zal wellicht nog een beetje volgen maar alleen via fok/internet, van mij krijgen ze geen ene kijkcyfer meer, for what it's worthquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:06 schreef Psychecn het volgende:
Ik zie toch veel emotie bij gerard nog op zn gezicht.
Hij had het gewoon af moeten kunnen maken.
Ben er nog steeds een beetje naar van dat Gerard eruit is.
Word echt saaie/simpele bende daar.
herhaling vanacht om 0:15quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:12 schreef Flashbox het volgende:
Kut Ziggo, verspreid over heel Nederland alle zenders weg met een interactieve TV Recorder.
Vanaf 19:35 en net pas weer terug. Heb dus geen opname van de uitzending.
Ja dat viel mij ook al op.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Wel veel terugblikken met Geer, hij heeft voor leuke tv gezorgd dat is duidelijk!!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als Mo echt naar huis wil kan ze dat nu bewerkstelligen.
Wedde dat ze dat niet gaat doen, die gaat gewoon voor een finale plekquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:14 schreef Chanel5 het volgende:
Als Mo echt naar huis wil kan ze dat nu bewerkstelligen.
Ja zeker weten het secreetquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wedde dat ze dat niet gaat doen, die gaat gewoon voor een finale plek
Minder dan gisterquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef missmistreated het volgende:
Hoeveel kijkers zou de daily vanaaf hebben getrokken ?
Ohhhhh dat verklaart de lage kijkcijfers, thank godquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef Urb het volgende:
[..]
Staat al eerder dan dat op de SST site, en zonder reclame. ( ze sporen echt niet he?)
![]()
daar is ze alleen op uit die janktrolquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wedde dat ze dat niet gaat doen, die gaat gewoon voor een finale plek
Morgenochtend even in het topic op fok! kijken wat daarvoor is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:15 schreef missmistreated het volgende:
Hoeveel kijkers zou de daily vanaaf hebben getrokken ?
Heel vreemd nu een keuze moeten maken wat ga ik straks kijken op tvquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
daar is ze alleen op uit die janktrol
Eens en zonder 1 duppie terug naar nederlandquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:16 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies en laat Mo dan maar 4e worden
Maar wel met de mooiste prijs ooit, een pracht vent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:18 schreef bamby het volgende:
[..]
Eens en zonder 1 duppie terug naar nederland![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |