[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 19 April 2000).]
quote:
op 04-19-2000 om 10:09 PM schreef Machiel het volgende:
Marco kijk nou noges heel goed naar de reaktie van Jungleman en mijn laatste reaktie, daar staat de waarheid namelijk.
Wie zegt dat? Ik heb dat wel gelezen.
Ik denk alleen niet dat "kastanova" daarmee bedoelt dat de "test" niet echt was.
Misschien zit ik er naast hoor, maar het taalgebruik in dit topic is dusdanig anders dat ik denk dat de "test" wel degelijk echt was. Als "Kasta" echt was dat zou ie op zijn minst nu wel HEEEL erg anders uit de hoek komen dan ie normaal is he?
Maar goed, ik KAN ernaast zitten. Het wachten is tot the final word van "kastanova".
Marco
en ik heb zo hard moeten lachen op de chat dat ik ben gaan flooden met "hahahahahaha" dat ik nou gebanned ben.
Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk) . Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)
En over Kasta: ik vond die gast -zeker bij zijn 'return' een parodie van zichzelf; nu blijkt het een parodie van iemand anders te zijn. Whatever.
quote:
op 04-20-2000 om 09:47 AM schreef Doc het volgende:
OK OK dan doe ik ook maar een bekentenis:Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk)
. Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)
Euh, kan ik nog afzeggen, Doc?
O nee, hij is toch eigenlijk ECHT Paul Bosveld. En ik ben eigenlijk Van Gastel, of nee, Winter. Uhm, of ehhm, nee ik ben Grim! Je mag me ook Fred noemen. Of toch liever Napoleon! Welles! Echt waar! Help! Ik ben een vliegtuig, en als je het niet geloven wilt dan stap je maar uit. En ik ben toch niet zwanger! Of wel?
Verwarrend!
[Dit bericht is gewijzigd door Doc (Datum 20 April 2000).]
GRTZ ArchAngel
M.v.g.
quote:
op 04-20-2000 om 05:48 PM schreef Aernout het volgende:
Toch leuk dat hij hier nog even onthult hoe het nou echt(?)zit.
Hoe het "echt" zit weten we pas als meneer Kastanova zijn licht laat schijnen over de betekenis van die hoofdletters in zijn stukje. En dan nog kan ie daar weer over liegen.
Ach.. who gives a f*ck. Ik word zo verschrikkelijk moe van dat "interessant doen" van sommige mensen. Ik heb het allemaal nooit begrepen denk ik. Ik ben gewoon mezelf op internet, precies zo als in RL.
Wat was het toch makkelijk als iedereen gewoon normaal deed... *zucht*
Marco
M.v.g.
goeie grap
Speedy is hierdoor helemaal door de medebewoners geaccepteerd, kan ie het weer mee doen, moet ie zijn hele imago weer afpoetsen
PS. wat is je nieuwe nick?
* pucky geeft hierbij toe dat haar naam eigenlijk
haas is..
en daarom bemoeit ze zich er maar niet mee.
M.v.g.
Gegroet,
Djeez
quote:
op 04-20-2000 om 11:16 PM schreef kastanova het volgende:
Toch jammer dat ik niets hoor van de mensen die het meest fel tegen "kastanova" waren...
Laat dit een aansporing zijn...M.v.g.
Wat wou je horen dan? mijn mening? Is goed hoor...
Ach whatever de waarheid, het zal me aan me reet roesten, in beide gevallen, je bent een blijft een enorme eikel (laat ik de Haagse medische encyclopedie maar niet open trekken).
Je bent het in iedergeval niet waard om me druk over te maken, ga maar lekker uit als een nachtkaars, ik zal je niet missen, in welke hoedanigheid dan ook.
V
M.v.g.
[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 April 2000).]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |