abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 april 2000 @ 22:09:00 #26
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_33502
Marco kijk nou noges heel goed naar de reaktie van Jungleman en mijn laatste reaktie, daar staat de waarheid namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Machiel (Datum 19 April 2000).]

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  woensdag 19 april 2000 @ 22:54:00 #27
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_33503
quote:
op 04-19-2000 om 10:09 PM schreef Machiel het volgende:
Marco kijk nou noges heel goed naar de reaktie van Jungleman en mijn laatste reaktie, daar staat de waarheid namelijk.

Wie zegt dat? Ik heb dat wel gelezen.
Ik denk alleen niet dat "kastanova" daarmee bedoelt dat de "test" niet echt was.

Misschien zit ik er naast hoor, maar het taalgebruik in dit topic is dusdanig anders dat ik denk dat de "test" wel degelijk echt was. Als "Kasta" echt was dat zou ie op zijn minst nu wel HEEEL erg anders uit de hoek komen dan ie normaal is he?

Maar goed, ik KAN ernaast zitten. Het wachten is tot the final word van "kastanova".

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  Overall beste user 2022 woensdag 19 april 2000 @ 23:24:00 #28
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_33504
LOL,

en ik heb zo hard moeten lachen op de chat dat ik ben gaan flooden met "hahahahahaha" dat ik nou gebanned ben.

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 april 2000 @ 09:47:00 #29
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33505
OK OK dan doe ik ook maar een bekentenis:

Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk) . Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)

En over Kasta: ik vond die gast -zeker bij zijn 'return' een parodie van zichzelf; nu blijkt het een parodie van iemand anders te zijn. Whatever.

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 20 april 2000 @ 12:16:00 #30
1542 Ludo
Still YF&S
pi_33506
kan iemand vertellen wat Kanga gedaan heeft???
<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
  Admin donderdag 20 april 2000 @ 12:23:00 #31
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_33507
ben blij dat jij het vraagt
Was eigenlijk ook hartstikke nieuwsgierig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  donderdag 20 april 2000 @ 13:36:00 #32
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_33508
quote:
op 04-20-2000 om 09:47 AM schreef Doc het volgende:
OK OK dan doe ik ook maar een bekentenis:

Ik heb me tot nu toe voorgedaan als psycholoog met twee dochtertjes, maar ik ben in feite een boerenlul uit een een of ander gat die zoveel mogelijk meiden scoort (, en dat lukt ook makkelijk) . Zelfs op de M&G geloofde men mij nog! (Dank Bixis, dat je het spel mee speelde)

Euh, kan ik nog afzeggen, Doc?

We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 april 2000 @ 14:58:00 #33
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_33509
En dan de geweldige gelegenheid missen om te zien dat Ulx eigenlijk toch stiekum LMK (= Billy Blanks, echt waar!) is

O nee, hij is toch eigenlijk ECHT Paul Bosveld. En ik ben eigenlijk Van Gastel, of nee, Winter. Uhm, of ehhm, nee ik ben Grim! Je mag me ook Fred noemen. Of toch liever Napoleon! Welles! Echt waar! Help! Ik ben een vliegtuig, en als je het niet geloven wilt dan stap je maar uit. En ik ben toch niet zwanger! Of wel?

Verwarrend!

[Dit bericht is gewijzigd door Doc (Datum 20 April 2000).]

OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  donderdag 20 april 2000 @ 15:48:00 #34
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_33510
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  donderdag 20 april 2000 @ 16:21:00 #35
46 ArchAngel
*Addicted to the white death*
pi_33511
Hej Machiel, ik zat me af te vragen...
Wat kan jou het boeien of Kasta weggaat of niet en of hij getrouwd is of niet? Zo graag mocht je hem toch niet.. Ennuh jij hebt ook een aantal achterbakse dingen gedaan dussuuh...
Maar na ons gesprek via ICQ begrijp ik dat je dus echt weggaat? En dat je dus ook echt vader van 1 dochter bent?
Ik vind het jammer dat je dat niet tegen mij hebt gezegd, omdat je mij dus een beetje hebt zitten gebruiken..

GRTZ ArchAngel

[b]You can't wake a dog who is pretending to be asleep[/b] __Old Navaho
pi_33512
Archangel, gebruiken vind ik niet het juiste woord...
Ik heb je toch niets tegen je zin laten doen ?
Maar als je er echt problemen mee hebt, zal ik binnenkort wel even contact met je opnemen zodat we het kunnen uitpraten.
Ik had trouwens het idee dat jij zoiets wel kon waarderen.
Maar ja, we spreken elkaar nog wel...

M.v.g.

I was an atheist until I realized I was God
pi_33513
Dit verbaast mij echt helemaal niets. Die Kastanova vond ik altijd al iets teveel een karikatuur om echt te zijn. Een braaf huisvadertje had ik er nou niet direct achter gezocht, ik dacht altijd meer in de richting van een 'wannabe' casanova. Iemand die irl nooit scoort maar op internet de itentiteit aanneemt van de persoon die hij eigenlijk had willen zijn (die mogelijkheid sluit ik trouwens nog steeds niet helemaal uit). Toch leuk dat hij hier nog even onthult hoe het nou echt(?)zit.

donderdag 20 april 2000 @ 18:07:00 #38
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_33514
quote:
op 04-20-2000 om 05:48 PM schreef Aernout het volgende:
Toch leuk dat hij hier nog even onthult hoe het nou echt(?)zit.

Hoe het "echt" zit weten we pas als meneer Kastanova zijn licht laat schijnen over de betekenis van die hoofdletters in zijn stukje. En dan nog kan ie daar weer over liegen.

Ach.. who gives a f*ck. Ik word zo verschrikkelijk moe van dat "interessant doen" van sommige mensen. Ik heb het allemaal nooit begrepen denk ik. Ik ben gewoon mezelf op internet, precies zo als in RL.
Wat was het toch makkelijk als iedereen gewoon normaal deed... *zucht*

Marco

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
pi_33515
HAHAHA.
Dat ik een brave huisvader was/ben zou ik nooit durven zeggen (Oei, "de kastanova" komt weer naar boven.)
Tuurlijk heb ik in het verleden ook wel dingen ondernomen waar ik niet trots op ben en nu nog steeds verkeer ik in situaties waar ik eigenlijk niet in zou mogen zitten.
Maar ja, iedereen maakt wel eens fouten.
Om nog even te reageren op die hoofdletters.
Het was eigenlijk de bedoeling om er: "Ik heb jullie mooi te pakken gehad" van te maken, maar aangezien er i.v.m. de lengte van die zin de hoodletters wel heel erg op zouden vallen heb ik maar besloten om het korter te houden.
Het was eigenlijk niet de bedoeling om zo vaak en inhoudelijk te reageren, maar jullie reacties intrigeren me in zo'n mate dat ik me niet kan inhouden.
Binnenkort zal ik echter hier ook mee stoppen.
Onder deze naam i.i.g.

M.v.g.

donderdag 20 april 2000 @ 21:01:00 #40
1169 BigDick
size DOES matter
pi_33516
shit Kasta, wat had jij iedereen op de kast!

goeie grap

Speedy is hierdoor helemaal door de medebewoners geaccepteerd, kan ie het weer mee doen, moet ie zijn hele imago weer afpoetsen

PS. wat is je nieuwe nick?

de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
pi_33517
* pucky moest bij het lezen van Kasta's verhaal toch even denken aan de "test" van Kangaroo, vandaar de deja vu.

* pucky geeft hierbij toe dat haar naam eigenlijk
haas is..
en daarom bemoeit ze zich er maar niet mee.

pi_33518
Toch jammer dat ik niets hoor van de mensen die het meest fel tegen "kastanova" waren...
Laat dit een aansporing zijn...

M.v.g.

Redactie Frontpage vrijdag 21 april 2000 @ 00:16:00 #43
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_33519
* Djeez kan zijn ogen niet geloven en gelooft er dan ook geen ruk van.
Want waarom al dat gescheld op de chat ? En mocht het wel waar zijn, is onze vete dan ook over ? Toch moet ik wel ff , want waar blijf ik nu met de Kasta-sexstories ?

Gegroet,
Djeez

Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_33520
quote:
op 04-20-2000 om 11:16 PM schreef kastanova het volgende:
Toch jammer dat ik niets hoor van de mensen die het meest fel tegen "kastanova" waren...
Laat dit een aansporing zijn...

M.v.g.

Wat wou je horen dan? mijn mening? Is goed hoor...
Ach whatever de waarheid, het zal me aan me reet roesten, in beide gevallen, je bent een blijft een enorme eikel (laat ik de Haagse medische encyclopedie maar niet open trekken).
Je bent het in iedergeval niet waard om me druk over te maken, ga maar lekker uit als een nachtkaars, ik zal je niet missen, in welke hoedanigheid dan ook.

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  vrijdag 21 april 2000 @ 02:09:00 #45
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_33521
* Verbal weet zeker dat Kasta nu aan het jokkebrokken is...

* Verbal heeft bewijsmateriaal gezien dat Kasta is wie hij zegt niet te zijn...

leuk geprobeerd Martin...

V

Ja inderdaad, V. ja.
pi_33522
verklaart u nader, mijnheer Verbal. hier hebben we geen ruk aan.
Mijn Nederlands is prima, ik kan gewoon niet typen!
  vrijdag 21 april 2000 @ 03:49:00 #47
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_33523
Hmmm interessant Kasta. En dat meisje wat een tijdje geleden op de chat kwam, vlak voordat ze een date met je zou hebben? Was dat je dochter? Was je het zelf?
pi_33524
Djeez, ik vond je verhalen altijd zeer amusant dus van mij mag je doorgaan zolang je inspiratie het toestaat.
Digger, zeer jammer dat je weer moet terugvallen in beledigingen aan mijn (kastanova’s) adres. Mijn reden om te stoppen was juist dat het gescheld daarmee ook zou stoppen.
Zeer jammer, maar ik denk dat het niet aan mij te wijten is maar aan jezelf.
Het lijkt me namelijk dat die woede voortkomt uit het gegeven dat je je hebt laten beetnemen.
Verbal, ik ben benieuwd.
En die date ???
Ik heb geen flauw idee, heb er toen ook al iets over gehoord en op gereageerd, maar ik denk dat m’n vrouw dat sowieso niet goed zou vinden. :-)

M.v.g.

FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 21 april 2000 @ 12:08:00 #49
862 Arcee
Look closer
pi_33525
Laat maar!

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee (Datum 21 April 2000).]

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 21 april 2000 @ 13:06:00 #50
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_33526
Oke
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')