ah ok, have funquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe vandaag niet mee uh, http://www.oranjenacht.nl/ <-- daar ga ik heen
Dan wijzig je de TTquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in het weekend. Derhalve is dit een kut-TT.
Chagrijn!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in het weekend. Derhalve is dit een kut-TT.
FUN FUN FUN FUNquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Graseter het volgende:
PARTYING PARTYING PARTYING YEAHHH!!!
PARTYING PARTYING PARTYING YEAHHH!!!!
Oh jammer veel plezier daarquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik doe vandaag niet mee uh, http://www.oranjenacht.nl/ <-- daar ga ik heen
TOMORROW IS SATURDAY...quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:31 schreef Graseter het volgende:
KICKING IN THE FRONT SEAT
SITTING IN THE BACK SEAT
WHICH SEAT CAN I TAKKEEEEEEEEEEEEEE
en Paul Elstakquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jammer veel plezier daar
Handsome Poets
Perfect weer voor vanavond in de stadquote:
That sucksquote:
And that's what I'll be doingquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Perfect weer voor vanavond in de stad
Sja, je hebt luxe paardjes en werkpaardjesquote:
Ben je ook in Enschede ? Of gezellig in Glanerbrug ? (quote:
Buiten, prutserquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Perfect weer voor vanavond in de stad
En degene die de paarden berijdenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sja, je hebt luxe paardjes en werkpaardjes
Fout! In Drenten hebben ze een knetter accent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
Aaah knetter heeft een Drents accent
Amsterdamquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ben je ook in Enschede ? Of gezellig in Glanerbrug ? (![]()
)
Dat kan ook nogquote:
Amsterdamquote:
Huppel zoekt nog iemandquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef heloef het volgende:
Ik wou vanavond de stad wel in maar niemand wou mee
Op werkpaardjes rijd je nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik het werkpaard dan?
Denk je wel aan mijn zwakke rug?
Ik ben meer van Zuid-Oostquote:
Ik sowieso niet.quote:
Hoe weet jij dat?quote:
Geef mij maar Amsterdam! Want dat is mooier dan Parijs!quote:
quote:
Vrouw naar m'n hartquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam! Want dat is mooier dan Parijs!
Geef mij maar Amsterdam, m'n Mokums paradijs!
+1quote:
quote:
algemeen bekend bij bof!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:44 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?
Alweer Shaggy
Tuurlijkquote:
Beter hadden ze 't na het bombardement niet herbouwd, wat een lelijke stad is het geworden.quote:
Maar jij nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
TuurlijkOok BoF!'ers neuken en nee niet met elkaar
Nou nou dat is ook overdreven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter hadden ze 't na het bombardement niet herbouwd, wat een lelijke stad is het geworden.
Nou nouquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Beter hadden ze 't na het bombardement niet herbouwd, wat een lelijke stad is het geworden.
Dat mag op Fok. En het is een lelijke stad.quote:
Oj niet zo met mn stadje he...iets met vuurwerkfabriek en Enschede enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:
Rotterdam jouw stadje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:00 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Oj niet zo met mn stadje he...iets met vuurwerkfabriek en Enschede enzo
Dan gaan we toch allemaal dood!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Kut Enschede heeft het Glazen Huis in 2012 bah.
Geboren..en ff terug geweest...enzoquote:
Roombeek is mooi gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:00 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Oj niet zo met mn stadje he...iets met vuurwerkfabriek en Enschede enzo
IELquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:03 schreef heloef het volgende:
Kut Enschede heeft het Glazen Huis in 2012 bah.
Wij zijn er gewoon hoor.quote:
Ook schande dat Amsterdam zich niet kandidaat stelt.quote:
reconnectenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
staat nog draakje in mijn mediaplayer
Oh bah nee tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:03 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Geboren..en ff terug geweest...enzo
Je kan er prima een terras pakken en bier zuipen bij jullie in het centrum...quote:
dikke ruis en ik hoor maar 1 negertquote:
Ach, al die aandachtgeile rukkertjes die komen kijken kan ik missen als kiespijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ook schande dat Amsterdam zich niet kandidaat stelt.
Yep kakkerlak in hart en nieren ...maar ja jij bent ajacied he..dus zal je dat nooit begrijpen..maar dat geeft niet..quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Yep kakkerlak in hart en nieren ...maar ja jij bent ajacied he..dus zal je dat nooit begrijpen..maar dat geeft niet..
Ergens is er iets misgegaan Hups.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
En dan te bedenken dat ik uit Dordrecht kom en mn halve familie uit Rotterdam
Een heel verstandige keuze.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Mijn papa heeft mij heel goed opgevoedquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ergens is er iets misgegaan Hups.
Geeft niet, komt wel goed als we naar het strand gaan.
Ow schande Huppel..waar is het mis gegaan...Ro is ook voor Ajax..toch tekort geschoten ergens in z`n opvoedingquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Vast wel, maar op voetbalgebied niet zoquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij heel goed opgevoed
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
We horen muziek en iemand praatte er net doorheen
Jij blijft ook een tijdje leven als men je hoofd afhakt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:10 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Yep kakkerlak in hart en nieren ...maar ja jij bent ajacied he..dus zal je dat nooit begrijpen..maar dat geeft niet..
Idd!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn papa heeft mij heel goed opgevoed
Me 2quote:
Oh zeker welquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vast wel, maar op voetbalgebied niet zo
Mijn papa is was de bestequote:
eensquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is nog erger dan vorig weekend
Ga je me nu ook al vertellen dat je niet voor Twente bent maar voor Ajax lieve Samzz....quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij blijft ook een tijdje leven als men je hoofd afhakt?
Ja het zit niet mee he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is nog erger dan vorig weekend
ach ja.. negerts hequote:
Waar lees jij dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ga je me nu ook al vertellen dat je niet voor Twente bent maar voor Ajax lieve Samzz....
geen last van hierquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stottert als zo nu en dan als een debiel hiero.Of ligt dat aan mijn verbinding?
Geen flauw idee eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Stottert als zo nu en dan als een debiel hiero.Of ligt dat aan mijn verbinding?
Toch wat fout gegaan.quote:
Nog even wachten (per 1 mei) en dan ga ik van 8mbit naar 29mbit internet dus dan kan t gewoon niet meer aan mij liggen.quote:
Ik 'ben' voor geen enkel team. Maar omdat Tukker, hoop ik dat Twente wintquote:
Krijg jij ook glasvezel ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Nog even wachten (per 1 mei) en dan ga ik van 8mbit naar 29mbit internet dus dan kan t gewoon niet meer aan mij liggen.
Band zonder Banaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik 'ben' voor geen enkel team. Maar omdat Tukker, hoop ik dat Twente wint
Verder hang ik Bommetje van BZB aan.
Dat ligt hier al. Ze hebben all1 mijn abo er uit gegooit. Ik kon kiezen. Of een nieuw modem kopen of oprotten.quote:
wiequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
kretten, ga je nog meedoen zo?
Ja, maar het heet dus BZBquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bedoel je niet band zonder banaan dan?
Oh, dat wist ik niet, is ook al een aantal jaar geleden dat ik ze gezien hebquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, maar het heet dus BZB
Band Zonder Banaan bezigen ze al een behoorlijke tijd niet echt meer
Dat is ook geen rampquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Oh, dat wist ik niet, is ook al een aantal jaar geleden dat ik ze gezien heb
Nou wat let jequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is ook geen rampZe zijn wel echt briljant
Als ik DJ zou zijn, zou ik een BZB special draaien.
of wk achtig, gelukkig klinkt het 100000x beter dan die kutversie toenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dit klinkt wel lekker vakantie achtig
Hmmm, neequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat kun je worden Samzz.
DJ Samzz klinkt best lekker
Neuh. Alleen op dance, trance, spance en die meukquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en wel altijd klagen op de muziek
ik vind sean paul nu wel nogal spance klinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuh. Alleen op dance, trance, spance en die meuk
atijd al eens willen proberen, ik meld later hoe het wasquote:
Met Sean Paul is feitelijk weinig misquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik vind sean paul nu wel nogal spance klinken
ke dan.. je gaat deze faalgeweldige show niet meer luisteren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
atijd al eens willen proberen, ik meld later hoe het was
En op rapquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neuh. Alleen op dance, trance, spance en die meuk
Het zal weer eens niet.quote:
Ik luister liever rap, dan trance, hardcore, techno e.dquote:
Dan is er nog hoop voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik luister liever rap, dan trance, hardcore, techno e.d
ROY!!quote:
Stoute Huppelquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ROY!!
* Huppelmuts neemt nog een biertje :p
Krijg ik nou billenkoek?quote:
je gaat feesten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef ValHallen het volgende:
Ik draai vannacht niet, ik heraal: ik draai vannacht niet.
En nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:48 schreef Viro het volgende:
Het wil maar niet lukken mensenVandaag hebben er andere technische problemen dan vorige week. Moeilijk op te lossen dit keer
Back.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:43 schreef Outpost76 het volgende:
Mooie tijd om mn pc ff te rebooten.
Tot zo
en ik ben ziekquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Iedereen gaat de Koninginnenacht in en mijn vrienden konden weer niet of ze hadden geen zin.
Ik ga ook niet hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:55 schreef heloef het volgende:
Iedereen gaat de Koninginnenacht in en mijn vrienden konden weer niet of ze hadden geen zin.
Wat doet het, en hoe werkt het, en werkt het met Mac ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:56 schreef -Datdus- het volgende:
ONZ-RADIO chrome extensie
De onz-radio Chrome extensie beta!
Ik kan niet met creditcard betalen dus niet officieel uitbrengen.
Lijkt er wel op ja!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
zitten jullie nou nog steeds te kloten
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik heb een onderwerp, hebben jullie negers nou echt zo'n grote piemel ?
En zo ja, hoe groot is je piemel ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat doet het, en hoe werkt het, en werkt het met Mac ?
Hell Yeahhquote:
Techniek faalt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister nu niet want ik ben aan het skypen.
Maar ik krijg wel veel dm's over de faalshow.
Wat is er aan de hand?
skype wil niet meewerken, daardoor hoor je maar steeds 1 iemand of niemand of iedereenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik luister nu niet want ik ben aan het skypen.
Maar ik krijg wel veel dm's over de faalshow.
Wat is er aan de hand?
Of 2 iemanden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:16 schreef Viro het volgende:
[..]
skype wil niet meewerken, daardoor hoor je maar steeds 1 iemand of niemand of iedereen
rot op als het je niet bevalt, we proberen een show op te zetten. Als je constant blijft zeiken hebben we daar niets aan. We hebben gezegd dat het software niet wil meewerken en dat we eraan werkenquote:
Was gewoon wat opbouwende kritiekquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Viro het volgende:
[..]
rot op als het je niet bevalt, we proberen een show op te zetten. Als je constant blijft zeiken hebben we daar niets aan. We hebben gezegd dat het software niet wil meewerken en dat we eraan werken
Hebben we lekker wat aan als je gaat schelden met ziektes. Ik ben onderhand al het gezeik zat.quote:
Komt goed.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
We proberen er van alles aan te doen om het voor jullie leuker te maken om te luisteren.. we hebben een oplossing voor vandaag gevonden.. dat zal viro zo vertellen..
Voor de rest hopen we een volgende keer een betere show neer te zetten
Zo jammer dat ze niet werken. Zo zie ik niks.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Even jonge meisjes posten hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
chill babe.. zeikerds blijven er altijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Hebben we lekker wat aan als je gaat schelden met ziektes. Ik ben onderhand al het gezeik zat.
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Hebben we lekker wat aan als je gaat schelden met ziektes. Ik ben onderhand al het gezeik zat.
Nu gewoon op de link in die quote klikkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:23 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo jammer dat ze niet werken. Zo zie ik niks.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:23 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nu gewoon op de link in die quote klikken
quote:Oops! This link appears to be broken.
Doe je toch iets niet goed. Doen t hier welquote:
Ja ik ken Jailbait wel maar ik wilde jou keuze wel eens zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Aah hier dan http://jailbaitgallery.com/index.php?id=60678
En dan gewoon op de volgende klikken
Daar heet jij dan ook Stiffler voor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe je toch iets niet goed. Doen t hier wel![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja ik ken Jailbait wel maar ik wilde jou keuze wel eens zien.
[..]
Daar heet jij dan ook Stiffler voor.
Had moeite om m te verstaan idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro harder praten of je mic volume omhoog gooien
volume staat al helemaal open, edcast wil nu ook niet meewerken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Viro harder praten of je mic volume omhoog gooien
je gaat toch niet dwood hequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef Viro het volgende:
[..]
volume staat al helemaal open, edcast wil nu ook niet meewerken.
Eerst skype en nu edcast, what's next?!
Kap eens ff! Ik kan nog niet cyber reanimeren!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je gaat toch niet dwood he
Ik welquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Kap eens ff! Ik kan nog niet cyber reanimeren!![]()
Flashhquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik welboobs wil do the trick
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pics?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Picsquote:
Op je msn?quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen... Ik gaat dr heen![]()
Succes nog met de show
Gaat lukkenquote:
Niet te veul drinken he!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen... Ik gaat dr heen![]()
Succes nog met de show
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo mooi zijn ze niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet te veul drinken he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |