keuken is verboden terrein voor die smeerpoets...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Jij mag nooit meer raden. Je mag je beloning ophalen uit het labyrint.
Wat ik niet snap, als Mo zich zo verveelt, waarom gaat ze dan Sharon niet even helpen in de keuken of zo.
Er zijn grenzen he dat is wel heel vermoeiendquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wat ik niet snap, als Mo zich zo verveelt, waarom gaat ze dan Sharon niet even helpen in de keuken of zo.
Mootje heeft buikpijn. Maar ze benadert het optimistisch. Ze zei net "Beter nu dan over 2 weken in de finale".quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wie wel? Ze is bijna van het begin af aan al mijn minst favoriete bewoner. En dan druk ik me eens heel netjes uit.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:27 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Wie wel? Ze is bijna van het begin af aan al mijn minst favoriete bewoner. En dan druk ik me eens heel netjes uit.
Zelden zo'n uitgekookt wijf gezien.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs Dus over 2 steden eigenlijk en in een daarvan woon ik.
Dan vraag je krijs je naar een andere bewoner om het voor je op te halen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef koffieleutjuh het volgende:
[..]
Er zijn grenzen he dat is wel heel vermoeiend
Lolquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:30 schreef MartineLongchamp het volgende:
Jo verkoopt haar Tof jurkjes met 20% korting
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |