In Maastricht nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef Mita het volgende:
Onweert nu ook hier Noord-Limburg. Doucht Karim nu niet meer naakt.
ik woon in midden-limburgquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef Mita het volgende:
Onweert nu ook hier Noord-Limburg. Doucht Karim nu niet meer naakt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ner als luira, wasn goed koppel geweest.
Rauwe aardappels waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
ja vast.... Tot Sharon en Karim het avondmaal weer bereiden.... Wat zouden ze vreten als die 2 er niet meer ouden zijn ...?
wil je daar knoflook mayo bij ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik heb zin in:
Wagner pizza,
Hamburgers,
of iets met kip!
en een tostie toe
gezellige mensen hoor in SST en limburg dan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:18 schreef danilel het volgende:
[..]
allemaal aanhang van Mo![]()
(not quite)
Haha niet bepaald nee! Of beter: bepaald niet!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:18 schreef danilel het volgende:
[..]
allemaal aanhang van Mo![]()
(not quite)
Heb ik gemist waar Sharon over zong.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:17 schreef MartineLongchamp het volgende:
Ik woon in de stad waar Sharon nu over zingt.
(ontopic en offtopic tegelijk, knap he)
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs Dus over 2 steden eigenlijk en in een daarvan woon ik.quote:
Parijs>?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef MartineLongchamp het volgende:
[..]
Geef mij maar Amsterdam, dat is mooier dan Parijs Dus over 2 steden eigenlijk en in een daarvan woon ik.
Ik ben ook geen aanhang van Moquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Enyma het volgende:
[..]
Haha niet bepaald nee! Of beter: bepaald niet!
Jij mag nooit meer raden. Je mag je beloning ophalen uit het labyrint.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |