abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96199816
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:56 schreef ForumPimp het volgende:

[..]

Zoals ik zeg, je geheim is veilig. :)
Gewoon even goed lezen.
pi_96199833
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:49 schreef Halcon het volgende:

[..]

Dat weet je dondersgoed te verbergen of het zijn niet zo'n relevante zaken. Prima bijvoorbeeld als je het G-elftal traint, maar daarmee vergroot je niet echt je voetbalkennis.
Kom jij maar weer discussiëren als je ook je TC2 op zak hebt. Of bij een bvo gewerkt hebt, of zelf gespeeld.
pi_96199845
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:55 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het is gewoonweg niet zo. Los Rojiblancos. Probeer de zaken echter wel objectief te kijken en dat is iets wat de Barça-fappers niet doen.
Mwah objectief ? Je wilt gewoon tegengas geven. ;)
Niets mis mee.
pi_96199855
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:51 schreef Halcon het volgende:

[..]

Je doet echt veel te hysterisch....
Je hebt echt geen weet over de geschiedenis van de club of wel? Tuurlijk staat een trainer altijd onder druk bij Real, maar wat Mourinho allemaal heeft gedaan is in het verkeerde keelgat geschoten bij directie en achterban. Als je dan ook nog eens een strijd aangaat met je sterspelers, dan verlies je die strijd.
pi_96199877
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:57 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Kom jij maar weer discussiëren als je ook je TC2 op zak hebt. Of bij een bvo gewerkt hebt, of zelf gespeeld.
Kom jij maar weer eens discussiëren als je wat minder hysterisch bent en wel verstand van zaken hebt.
pi_96199888
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef Halcon het volgende:

[..]

Kom jij maar weer eens discussiëren als je wat minder hysterisch bent en wel verstand van zaken hebt.
Oké :').
pi_96199916
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2011 10:59 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je hebt echt geen weet over de geschiedenis van de club of wel? Tuurlijk staat een trainer altijd onder druk bij Real, maar wat Mourinho allemaal heeft gedaan is in het verkeerde keelgat geschoten bij directie en achterban. Als je dan ook nog eens een strijd aangaat met je sterspelers, dan verlies je die strijd.
Ik zag op de spandoeken toch wat anders staan dan de dingen die jij nu probeert te insinueren. Het loopt allemaal wel los hoor. Gezeik en gelazer is er daar altijd wel. Er kunnen er maar 11 spelen en als er niet wordt gewonnen dan wijst men al gauw naar elkaar. Als je iets weet van de historie, dan weet je dat dit schering en inslag is bij Real.
pi_96199925
Het viel me op dat er gisteren bij de Ultras van Real veel lege plekken waren. Was dit uit protest of onvrede ? Of is het normaal daar ?
pi_96211305
Of Mourinho is klaar met Real en probeert zo een ontslag (met vergoeding) te forceren :P
pi_96224393
quote:
'Alves twee duels geschorst, Busquets in opspraak vanwege racisme'
De Europese voetbalbond UEFA buigt zich komende vrijdag over de gebeurtenissen in de eerste halve finale van de Champions League tussen Barcelona en Real Madrid (0-2). Zo worden niet alleen de uitlatingen van Real-coach José Mourinho en de rode kaart van Pepe onder de loep genomen, maar ook het gedrag van Barcelona-spelers als Dani Alves, Pedro en Sergi Busquets.

Volgens Marca, min of meer het huisorgaan van Real Madrid, kan met name Alves zijn borst nat gaan maken. De verdediger van Barcelona ging kermend naar de grond na een duel met Pepe, die rood kreeg. Alhoewel diverse video's op Internet de onschuld maar ook de schuld van Pepe aantonen, weet Marca al dat Alves minimaal twee duels zal worden geschorst vanwege zijn 'provocerende gedrag'. Dat zou inhouden dat hij een eventuele Champions League-finale zou moeten missen.
De best verkochte sportkrant van Spanje komt met voorbeelden uit het verleden van Dida, die twee duels werd geschorst na een vermeende klap van een fan, en Eduardo, die ook twee wedstrijden werd geschorst omdat hij de scheidsrechter op het verkeerde been had gezet. De afgelopen dagen is een video verschenen waarop Busquets de term mono (aap) herhaaldelijk richting Marcelo zou hebben uitgesproken. Ook die beelden zullen door de UEFA worden bestudeerd, net als de manier waarop Pedro en Busquets na duels met respectievelijk Álvaro Arbeloa en Marcelo naar de grond gingen.
*O* *O* *O*
UEFA _O_
pi_96224648
Barça is reclame voor het voetbal inderdaad :')
pi_96227350
Hoewel het gedrag van die drie heren niet bepaald eervol was (understatement) blijft het natuurlijk Marca ( :') ) dus even wachten wat er nu écht gaat gebeuren. Op de site van UEFA kan ik alleen nieuws vinden over een onderzoek mbt Pinto, Pepe en Mourinho.

Ongetwijfeld tot grote vreugde van Mourinho fluit De Bleeckere dinsdag ...
  maandag 2 mei 2011 @ 00:11:48 #163
290156 Kekster
Portugoal!
pi_96231784
quote:
14s.gif Op zondag 1 mei 2011 21:48 schreef Doublepain het volgende:

[..]

*O* *O* *O*
UEFA _O_
Ik zie dit niet gebeuren en als er al sancties opgelegd worden dan zal het wel een geldboete zijn die ze binnen 30 seconde weer terugverdient hebben. :')

Valdes mag spelers buiten z'n doelgebied knock out trappen tegen het hoofd dus waarom zouden ze dit wel bestraffen (moet Pepe doen, is die meteen 2 seizoenen geschorst). :')
pi_96231944
Nu ophouden anders voel ik me echt gedwongen een foto van een vogeltje met een eierschaal op zijn hoofd te posten.
pi_96232084
_O-
pi_96233076
Barça is ontmaskerd.. Ik wist sinds Tjelsie dat dit echt zo'n kut ploeg was.. :r
pi_96234081
Ik kan blijven genieten van dit topic. :)
pi_96234490
Ik heb me ook uiterst vermaakt met de reacties in deze reeks.
  maandag 2 mei 2011 @ 01:59:08 #169
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_96234682
:D

Zin in morgen.
★★★
pi_96242172
6 spelers schorsen!!!!!!!! Yeah, :D

Graag ook iniesta, ook al deed hij niet mee..
pi_96242348
Hopelijk speelt Real morgen Barcelona helemaal dronken

Gewoon hup in de aanval met Benz en Higuain en erachter Ozil en van de zijkanten Ronaldo/Di Maria. Dat zal ze leren
pi_96242381
quote:
'Real Madrid vraagt UEFA om zes Barcelona-schorsingen'

Real Madrid lijkt de strijd om een plek in de eindstrijd van de Champions League allesbehalve te hebben opgegeven. Catalunya Ràdio meldt maandag dat de Madrilenen de UEFA verzocht hebben zes spelers van Barcelona per direct te schorsen. De Europese voetbalbond zou zich pas vrijdag over de gang van zaken tijdens en na de Clásico van vorige week buigen, maar volgens diverse Spaanse media heeft de UEFA besloten om nog vandaag een beslissing te nemen.

Real Madrid heeft de UEFA een flink dossier gestuurd waarin het bewijs aanvoert voor het stelselmatige onsportieve gedrag van Barcelona in het heenduel, dat met 0-2 in het voordeel van de Catalanen eindigde. Coach Josep Guardiola zou de kwade genius achter het plan van los Azulgrana zijn. José Manuel Pinto, Víctor Valdés en Seydou Keita moeten in de optiek van Real Madrid boeten voor hun wangedrag in de rust van de vierde Clásico van het lopende seizoen.

Daniel Alves, Pedro en Sergio Busquets gingen op het veld over de schreef met respectievelijk overtredingen, schwalbes en verbaal ontoelaatbaar gedrag, zo luidt de zienswijze van Real Madrid. In de Spaanse hoofdstad hoopt men dat de UEFA instemt met het voorstel om het zestal voor het duel van dinsdagavond te schorsen. Real kan morgen niet beschikken over haar coach José Mourinho, die werd weggestuurd in Madrid vanwege cynisch commentaar op de dienstdoende arbitrage.
quote:
10s.gif Op maandag 2 mei 2011 00:15 schreef knnth het volgende:
Nu ophouden anders voel ik me echt gedwongen een foto van een vogeltje met een eierschaal op zijn hoofd te posten.
Nu mag je. ^O^
pi_96242531
Real is echt zo'n dramatisch trieste club geworden :')
  maandag 2 mei 2011 @ 11:55:20 #174
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_96242617
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2011 11:53 schreef TheArt het volgende:
Real is echt zo'n dramatisch trieste club geworden :')
★★★
  maandag 2 mei 2011 @ 11:56:43 #175
303556 ajacied4lf
alors1234
pi_96242665
Hoop dat de barça spelers voor 1 wedstrijd worden geschorst.

En dat barça met een b team, real afslacht.
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')