Ik heb helemaal niets hoeven tekenen, behalve het standaard formuliertje van imigraciones, maar daar staat niets meer op over het invoeren van levensmiddelen/geld.quote:Op woensdag 1 juni 2011 03:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En terecht, het staat zelfs in je declaracion jurada die je moet tekenen
Je hebt nog geluk gehad want je had ook een boete kunnen krijgen
Vacuum verpakt mag volgens mij gewoon hoorquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Hij doet iets wat niet mag en wordt vervolgens boos als hij gepakt wordt, dan heb je ze gewoon niet allemaal op een rijtje staan
Is gebleken van niet he.quote:Op woensdag 1 juni 2011 14:33 schreef flipsen het volgende:
[..]
Vacuum verpakt mag volgens mij gewoon hoor
Je kan niet lezen danquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:32 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets hoeven tekenen, behalve het standaard formuliertje van imigraciones, maar daar staat niets meer op over het invoeren van levensmiddelen/geld.
Je had beter van tevoren na kunnen denken maar dat gold ook al voor je briljante idee om een binnenlandse vlucht te maken met Ryanair met 3 koffersquote:
Wat heb je toch een interessant leven zegquote:Op woensdag 1 juni 2011 17:03 schreef UIO_AMS het volgende:
Even iets anders DAM: Wanneer ben je van plan tegen de volgende ban aan te lopen? Dan kan ik daar alvast op wedden achter de schermen.
quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat heb je toch een interessant leven zeg
Dank je.quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat heb je toch een interessant leven zeg
mij ook?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 18:13 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Als je me heel snel je adres pm'd dan stuur ik je vanmiddag nog een kaartje uit Milwaukee!
Ik heb het vast wel een keer verteld hoor.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 16:10 schreef flipsen het volgende:
Zeg Blik, waarom wist ik dat niet? Of erger nog, waarom wist Tipica Reizen dat niet??Maareh, of ze dit mee hadden willen maken weet ik niet hoor, inmiddels ook zonder stroom. En de teringzooi is nog lang niet weg helaas...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |