Lol, dat sowieso daar zijn wij man voor, maar met het warme weer en idd wat Chicka2 zegt helpt schaars gekleed daar ook aan mee..quote:
Het is vandaag alweer warm en zonnig he ?....quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Do-Me21 het volgende:
Inderdaad zeer herkenbaar! In de winter ben ik een keurige vrouw maar zodra de eerste zonnestralen doorbreken.. Berg je maar! Heerlijk!
Dan moet je er werk van makenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:26 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Ik zit nu thuis helemaal in me eentje gaar te koken.. grrrr
TRUE!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Met dit weer werkt dat absoluut door in mijn libido, maar zodra het hoog zomer en 30+ graden is, dan vind ik het toch echt veel en veel minder hoor!
pff hoe sommige dames erbij lopen..grrquote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef Geerd het volgende:
De wintervacht gaat weer uit heyheerlijk
![]()
Daarbij mooi weer, mensen zijn vrolijker langer licht.
Ik ben geen manquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lol, dat sowieso daar zijn wij man voor, maar met het warme weer en idd wat Chicka2 zegt helpt schaars gekleed daar ook aan mee..
Dat laatste klopt niet. In de zomer/herfst worden de meeste kinderen verwekt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:15 schreef Chicka2 het volgende:
Jep... Daar heben meer mensen "last" van.
Misschien komt het doordat we dan minder kleren dragen. Een andere reden kan zijn dat wij nog in onze genen de restjes van een paringsperiode hebben zitten zoals wij dat ook hebben met de winterslaap (winterdepressie).
Ik hou niet van zoveel inpakpapier.quote:Op maandag 2 mei 2011 15:41 schreef Countess het volgende:
Oh nee, seizoen maakt me niet uit, zomer en winter is allebei prima, terwijl ik geen man ben.
Van de winter is er juist zoveel uit te pakken
Ik ga voor de kwaliteit van het pakpapierquote:Op maandag 2 mei 2011 16:03 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ik hou niet van zoveel inpakpapier.
jij mag heul niet meer kijken naar andere vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik word er altijd zo geil(er) van, zijn er meer mensen die dat hebben?
En ik maar denken dat ALLE mannen een hekel hebben aan witte leggings...quote:Op zondag 1 mei 2011 17:51 schreef Jurgen1990 het volgende:
koninginnendag in de zon, blonde meiden met bavaria jurkje aan en een strakke witte legging. De string is goed te zien, dus de hitte werkt wel mee aan het verhogen van het libido van mannen
Ik zie het verband tussen het warm weer en sex niet zo eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik word er altijd zo geil(er) van, zijn er meer mensen die dat hebben?
Nee met zoon user icoon snap ik dat wel.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen het warm weer en sex niet zo eigenlijk.
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 20:48 schreef Isis20 het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ALLE mannen een hekel hebben aan witte leggings...
Omdat je altijd binnen in de airco zit misschien.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:11 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik zie het verband tussen het warm weer en sex niet zo eigenlijk.
Maar nooit onder een jurkje.quote:Op zondag 8 mei 2011 12:28 schreef PB-tje het volgende:
Ik vind een witte strakke broek/tregging toch wel extreem sexy! je moet er wel de benen en billen voor hebben natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |