Lol, dat sowieso daar zijn wij man voor, maar met het warme weer en idd wat Chicka2 zegt helpt schaars gekleed daar ook aan mee..quote:
Het is vandaag alweer warm en zonnig he ?....quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:50 schreef Do-Me21 het volgende:
Inderdaad zeer herkenbaar! In de winter ben ik een keurige vrouw maar zodra de eerste zonnestralen doorbreken.. Berg je maar! Heerlijk!
Dan moet je er werk van makenquote:Op zondag 1 mei 2011 18:26 schreef Rowdy_Rocker het volgende:
Ik zit nu thuis helemaal in me eentje gaar te koken.. grrrr
TRUE!quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:41 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Met dit weer werkt dat absoluut door in mijn libido, maar zodra het hoog zomer en 30+ graden is, dan vind ik het toch echt veel en veel minder hoor!
pff hoe sommige dames erbij lopen..grrquote:Op maandag 2 mei 2011 01:49 schreef Geerd het volgende:
De wintervacht gaat weer uit heyheerlijk
![]()
Daarbij mooi weer, mensen zijn vrolijker langer licht.
Ik ben geen manquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Lol, dat sowieso daar zijn wij man voor, maar met het warme weer en idd wat Chicka2 zegt helpt schaars gekleed daar ook aan mee..
Dat laatste klopt niet. In de zomer/herfst worden de meeste kinderen verwekt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:15 schreef Chicka2 het volgende:
Jep... Daar heben meer mensen "last" van.
Misschien komt het doordat we dan minder kleren dragen. Een andere reden kan zijn dat wij nog in onze genen de restjes van een paringsperiode hebben zitten zoals wij dat ook hebben met de winterslaap (winterdepressie).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |