abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96154674
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Ik dacht dat er altijd gezegd werd dat mannen aantrekkelijker worden naarmate ze ouder worden... wat is mis met 60+-ers.
Dat zou best kunnen en er is niets mis met 60+-ers. Al stralen ze bar weinig passie uit :(

Ik voel me gewoon aangetrokken tot mannen van jongere leeftijd.
pi_96154746
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het een paar keer ter sprake gebracht. Mijn ouders, en dan eigenlijk vooral mijn moeder, zien het niet echt zitten. Mijn moeder gelooft niet echt dat ik het kan en doet er heel pessimistisch over. (Maar dat doet ze over alles eigenlijk) Ik weet het zelf ook nog niet echt of ik het kan enzo en nja, daarom wilde ik het eerst liever niet. Maar begin het toch wel zat te worden thuis en dat begint sterker te worden dan de angst en onzekerheid.

[..]

Nja, ik ben gewoon een paar keer heel erg geschrokken van meisjes door hoe ze reageerden, maar misschien heb ik nou net een paar rotte appels te pakken gehad :)

Maar met bier gooien is niets voor mij, ben ik veel te lief en rustig voor :+
Hoe oud ben je? Ik was echt zo iemand die er enorm tegenop zag om op kamers te gaan, maar ik zou nu niet anders meer willen. De eerste dag is het echt even wennen, maar dat is vooral positieve spanning. Nu is het gewoon ''thuis'' geworden voor me.
Ron Paul 2012
pi_96155984
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:41 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Ik was echt zo iemand die er enorm tegenop zag om op kamers te gaan, maar ik zou nu niet anders meer willen. De eerste dag is het echt even wennen, maar dat is vooral positieve spanning. Nu is het gewoon ''thuis'' geworden voor me.
21. Dus op zich zou ik volwassen genoeg moeten zijn :P
pi_96156185
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef benzin het volgende:
Mooie leeftijd toch? Toen kocht ik mijn eerste huisje. O+
pi_96156216
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Treinstation bij vertraging, ook een prachtige plek om gesprekken aan te knopen.
Je hebt tenslotte al een overeenkomst - je staat je allebei te ergeren aan de NS :P
Nou! Net station Amersfoort, bomvol, een aantal mannen wel die me wel aardig leken, maar geen die een gesprekje met mij aanknoopte. Hoe kan ik het uit mezelf doen zonder needy over te komen? Die ene stap mis ik telkens.
pi_96156275
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef benzin het volgende:

[..]

Tja, ik woon als student nu ook al 4 jaar op mezelf en het enige nadeel is dat je met je neus op verantwoordelijkheden wordt gedrukt (je moeder doet nu niet meer je afwas enzo :P); plus de kosten natuurlijk. Als je er een beetje verstandig mee omgaat moeten beide echter geen enkel probleem zijn. De voordelen wegen ruimschoots op tegen de nadelen als je het aan mij vraagt. Welke stad moet je trouwens een kamer hebben?
pi_96156284
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef minnemin het volgende:
Nou! Net station Amersfoort, bomvol, een aantal mannen wel die me wel aardig leken, maar geen die een gesprekje met mij aanknoopte. Hoe kan ik het uit mezelf doen zonder needy over te komen? Die ene stap mis ik telkens.
Lief lachen en hoi zeggen doet vaak al wonderen.
pi_96156345
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Da's ook stom toeval zeg. Of had je hem op de datingsite juist geselecteerd omdat hij in de buurt woont?
Eh, jah... Ik heb momenteel niet echt de mogelijkheid om een langeafstandsrelatie te beginnen. (damn ze is kieskeurig ook nog :p)
pi_96156364
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

Iets heel simpels vragen of zeggen; iets wat je in principe ook op een informatiebord zou kunnen vinden ofzo. Ik heb het enkele keren meegemaakt dat een meid mij bijvoorbeeld vroeg wat voor bus ze moest hebben ofzoiets; en dat was voor mij altijd een trigger om het gesprek verder voort te zetten... maar dat ligt natuurlijk ook aan degene aan wie je het vraagt.
pi_96156403
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat heb ik dus een keer gedaan op station Zwolle afgelopen jaar, maar die man draaide weg. Geen succesnummer dus.
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:13:39 #161
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96156411
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Techno het volgende:

[..]

Mooie leeftijd toch? Toen kocht ik mijn eerste huisje. O+
Leuk! Maar dat kan niet meer tegenwoordig. :N
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_96156429
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef minnemin het volgende:
Dat heb ik dus een keer gedaan op station Zwolle afgelopen jaar, maar die man draaide weg. Geen succesnummer dus.
Tja, eikels heb je er altijd tussen zitten.
pi_96156443
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Iets heel simpels vragen of zeggen; iets wat je in principe ook op een informatiebord zou kunnen vinden ofzo. Ik heb het enkele keren meegemaakt dat een meid mij bijvoorbeeld vroeg wat voor bus ze moest hebben ofzoiets; en dat was voor mij altijd een trigger om het gesprek verder voort te zetten... maar dat ligt natuurlijk ook aan degene aan wie je het vraagt.
kan ik dat maken? Is dat niet hartstikke nep?
pi_96156445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk! Maar dat kan niet meer tegenwoordig. :N
Nee, dus woon ik ettelijke jaren verder gewoon weer in een huurhuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 21:14:50 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:14:37 #165
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96156447
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef minnemin het volgende:

[..]

Eén keer proberen is een beetje een te grote kans van falen natuurlijk, 50%.
Probeer het vaker en de kans wordt steeds kleiner, dat zul je zien. ;)
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:15:39 #166
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96156501
ah, versieren. nog nooit iets gevonden waar ik slechter in ben :')
pi_96156505
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:

Welke stad moet je trouwens een kamer hebben?
Utrecht. Hoewel ik omgeving Utrecht eigenlijk ook prima is als er een goede OV-verbinding is en Utrecht CS daarmee minder dan 45 minuten weg is :)
pi_96156588
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef minnemin het volgende:

[..]

kan ik dat maken? Is dat niet hartstikke nep?
Als je het doet, puur om een gesprek te beginnen is het nep. In de gevallen dat ik zoiets mee heb gemaakt, had ik altijd het gevoel alsof ze het ook puur voor informatie deden zonder bijbedoelingen... maar hoe zou ik dit ooit zeker moeten weten?
Een lach en hoi zeggen, zou voor mij ook al trigger genoeg zijn trouwens, maar heb ik nog nooit meegemaakt.
pi_96156616
Ik zou dat trouwens nooit kunnen, wegdraaien en negeren als iemand me iets wil vragen. Dan ben je echt een slecht mens.
Ron Paul 2012
pi_96156664
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef benzin het volgende:

[..]

Utrecht. Hoewel ik omgeving Utrecht eigenlijk ook prima is als er een goede OV-verbinding is en Utrecht CS daarmee minder dan 45 minuten weg is :)
Mh tricky, niet de makkelijkste plaats om iets te vinden. Een studiegenoot had laatst nog een studio daar in de aanbieding, maar dat is nu helaas net te laat...

Anyways; ik ga douchen en dan de stad in... nieuwe ronde nieuwe kansen :)
pi_96156715
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
Veel succes man! :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:22:55 #172
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96156887
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

Mh tricky, niet de makkelijkste plaats om iets te vinden. Een studiegenoot had laatst nog een studio daar in de aanbieding, maar dat is nu helaas net te laat...

Veel plezier! En verslag hè :D
  vrijdag 29 april 2011 @ 21:52:51 #173
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_96158376
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Techno het volgende:

[..]

heeft bij mij nog niet geholpen ben ik bang ;( ik doe toch wat verkeerd. :?
pi_96159819
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Under_Score het volgende:

[..]

heeft bij mij nog niet geholpen ben ik bang ;( ik doe toch wat verkeerd. :?
Hoe denk je dat je zelf overkomt bij ze? Zowel qua uiterlijk en innerlijk.
Ron Paul 2012
pi_96161194
Zo m'n oude account maar eens erbij gepakt. Ik lees al een tijdje een beetje mee. Misschien dat sommigen mij nog kennen, maar goed heel even in het kort.

Man, 24 jaar, doe een technische studie. Ik werk naast m'n studie een aantal uur voor de universiteit. Zie er niet slecht uit denk ik, sport meerdere keren per week, speel twee muziek instrumenten, vrienden heb ik niet meer, wel veel kennisen. Ik ga niet zo vaak meer naar discotheken, maar nog wel eens naar een kroeg, meestal vanwege afstudeerborrels, verjaardagen en dan soort dingen. Nog maagd, nooit een relatie gehad, zelfs nooit gezoend.

Ik weet niet of ik ooit nog succes ga hebben. Het ligt voornamelijk aan het feit dat ik niet iemand zomaar aan durf te spreken en daarnaast sinds ik studeer, nauwelijks vrouwen tegenkom. De combinatie heeft er denk ik voor gezorgd dat het is zoals het is. Als ik veel vrouwen tegen zou zijn gekomen, dan was ik natuurlijk nog steeds geen versierder geweest, maar had ik wel meer kans om gewoon op een normale manier in contact te komen.

Ik sport dus, maar dat is fietsen/hardlopen/fitnessen en voetbal, hierbij kom ik dus nooit vrouwen tegen. Muziek maken doe ik gewoon alleen, ben helaas niet zo goed en muzieklessen zijn echt onbetaalbaar. Tijdens studie en werk kom ik ook niet in contact met vrouwen, die zijn er gewoon weg niet. Ik denk dat ik aflopen jaar geen enkele vrouw ben tegengekomen, van mijn leeftijd, die geen vriendin-van was. Om het ooit nog wat te laten worden moet er dus wel iets veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')