Dat zou best kunnen en er is niets mis met 60+-ers. Al stralen ze bar weinig passie uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er altijd gezegd werd dat mannen aantrekkelijker worden naarmate ze ouder worden... wat is mis met 60+-ers.
Hoe oud ben je? Ik was echt zo iemand die er enorm tegenop zag om op kamers te gaan, maar ik zou nu niet anders meer willen. De eerste dag is het echt even wennen, maar dat is vooral positieve spanning. Nu is het gewoon ''thuis'' geworden voor me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het een paar keer ter sprake gebracht. Mijn ouders, en dan eigenlijk vooral mijn moeder, zien het niet echt zitten. Mijn moeder gelooft niet echt dat ik het kan en doet er heel pessimistisch over. (Maar dat doet ze over alles eigenlijk) Ik weet het zelf ook nog niet echt of ik het kan enzo en nja, daarom wilde ik het eerst liever niet. Maar begin het toch wel zat te worden thuis en dat begint sterker te worden dan de angst en onzekerheid.
[..]
Nja, ik ben gewoon een paar keer heel erg geschrokken van meisjes door hoe ze reageerden, maar misschien heb ik nou net een paar rotte appels te pakken gehad![]()
Maar met bier gooien is niets voor mij, ben ik veel te lief en rustig voor
21. Dus op zich zou ik volwassen genoeg moeten zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:41 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? Ik was echt zo iemand die er enorm tegenop zag om op kamers te gaan, maar ik zou nu niet anders meer willen. De eerste dag is het echt even wennen, maar dat is vooral positieve spanning. Nu is het gewoon ''thuis'' geworden voor me.
Mooie leeftijd toch? Toen kocht ik mijn eerste huisje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef benzin het volgende:
21. Dus op zich zou ik volwassen genoeg moeten zijn
Nou! Net station Amersfoort, bomvol, een aantal mannen wel die me wel aardig leken, maar geen die een gesprekje met mij aanknoopte. Hoe kan ik het uit mezelf doen zonder needy over te komen? Die ene stap mis ik telkens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Treinstation bij vertraging, ook een prachtige plek om gesprekken aan te knopen.
Je hebt tenslotte al een overeenkomst - je staat je allebei te ergeren aan de NS
Tja, ik woon als student nu ook al 4 jaar op mezelf en het enige nadeel is dat je met je neus op verantwoordelijkheden wordt gedrukt (je moeder doet nu niet meer je afwas enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:05 schreef benzin het volgende:
[..]
21. Dus op zich zou ik volwassen genoeg moeten zijn
Lief lachen en hoi zeggen doet vaak al wonderen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef minnemin het volgende:
Nou! Net station Amersfoort, bomvol, een aantal mannen wel die me wel aardig leken, maar geen die een gesprekje met mij aanknoopte. Hoe kan ik het uit mezelf doen zonder needy over te komen? Die ene stap mis ik telkens.
Eh, jah... Ik heb momenteel niet echt de mogelijkheid om een langeafstandsrelatie te beginnen. (damn ze is kieskeurig ook nog :p)quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Da's ook stom toeval zeg. Of had je hem op de datingsite juist geselecteerd omdat hij in de buurt woont?
Iets heel simpels vragen of zeggen; iets wat je in principe ook op een informatiebord zou kunnen vinden ofzo. Ik heb het enkele keren meegemaakt dat een meid mij bijvoorbeeld vroeg wat voor bus ze moest hebben ofzoiets; en dat was voor mij altijd een trigger om het gesprek verder voort te zetten... maar dat ligt natuurlijk ook aan degene aan wie je het vraagt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:09 schreef minnemin het volgende:
[..]
Nou! Net station Amersfoort, bomvol, een aantal mannen wel die me wel aardig leken, maar geen die een gesprekje met mij aanknoopte. Hoe kan ik het uit mezelf doen zonder needy over te komen? Die ene stap mis ik telkens.
Dat heb ik dus een keer gedaan op station Zwolle afgelopen jaar, maar die man draaide weg. Geen succesnummer dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Lief lachen en hoi zeggen doet vaak al wonderen.
Leuk! Maar dat kan niet meer tegenwoordig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch? Toen kocht ik mijn eerste huisje.
Tja, eikels heb je er altijd tussen zitten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef minnemin het volgende:
Dat heb ik dus een keer gedaan op station Zwolle afgelopen jaar, maar die man draaide weg. Geen succesnummer dus.
kan ik dat maken? Is dat niet hartstikke nep?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:12 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Iets heel simpels vragen of zeggen; iets wat je in principe ook op een informatiebord zou kunnen vinden ofzo. Ik heb het enkele keren meegemaakt dat een meid mij bijvoorbeeld vroeg wat voor bus ze moest hebben ofzoiets; en dat was voor mij altijd een trigger om het gesprek verder voort te zetten... maar dat ligt natuurlijk ook aan degene aan wie je het vraagt.
Nee, dus woon ik ettelijke jaren verder gewoon weer in een huurhuis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef MeraViglioSa het volgende:
Leuk! Maar dat kan niet meer tegenwoordig.
Eén keer proberen is een beetje een te grote kans van falen natuurlijk, 50%.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:13 schreef minnemin het volgende:
[..]
Dat heb ik dus een keer gedaan op station Zwolle afgelopen jaar, maar die man draaide weg. Geen succesnummer dus.
Utrecht. Hoewel ik omgeving Utrecht eigenlijk ook prima is als er een goede OV-verbinding is en Utrecht CS daarmee minder dan 45 minuten weg isquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Axel1988 het volgende:
Welke stad moet je trouwens een kamer hebben?
Als je het doet, puur om een gesprek te beginnen is het nep. In de gevallen dat ik zoiets mee heb gemaakt, had ik altijd het gevoel alsof ze het ook puur voor informatie deden zonder bijbedoelingen... maar hoe zou ik dit ooit zeker moeten weten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:14 schreef minnemin het volgende:
[..]
kan ik dat maken? Is dat niet hartstikke nep?
Mh tricky, niet de makkelijkste plaats om iets te vinden. Een studiegenoot had laatst nog een studio daar in de aanbieding, maar dat is nu helaas net te laat...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Utrecht. Hoewel ik omgeving Utrecht eigenlijk ook prima is als er een goede OV-verbinding is en Utrecht CS daarmee minder dan 45 minuten weg is
Veel succes man!quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
Anyways; ik ga douchen en dan de stad in... nieuwe ronde nieuwe kansen
Veel plezier! En verslag hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:18 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Mh tricky, niet de makkelijkste plaats om iets te vinden. Een studiegenoot had laatst nog een studio daar in de aanbieding, maar dat is nu helaas net te laat...
Anyways; ik ga douchen en dan de stad in... nieuwe ronde nieuwe kansen
heeft bij mij nog niet geholpen ben ik bangquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Lief lachen en hoi zeggen doet vaak al wonderen.
Hoe denk je dat je zelf overkomt bij ze? Zowel qua uiterlijk en innerlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:52 schreef Under_Score het volgende:
[..]
heeft bij mij nog niet geholpen ben ik bangik doe toch wat verkeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |