abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:36:10 #126
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96151449
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:34 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. Alleen in het zuiden wordt het mischien tricky met hagel. Overal elders droog tot 22 graden.. aight :7
You know what to do! :7

En fuck, nu baal ik dat ik de camera niet heb dit weekend _O-
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:36:42 #127
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_96151466
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:09 schreef minnemin het volgende:

[..]

Er schijnt een miljoen mensen op de been te zijn aldaar, ca. de helft is man, aldus redenerend kom ik op ong. 1 op 10 uit. Klopt natuurlijk niets van, maar dit is mijn vage manier van hoop houden :p.

Het huwelijk vond ik opzich onpersoonlijk, maar als stel leken ze me uiteindelijk wel gelukkig, er viel duidelijk een last van hun schouders na de plechtigheid. En het hele concept van zo'n megabruiloft, fantastisch. Ik visualiseerde helemaal hoe mijn vader me weg zou geven, hoe ik de geloften zou uitspreken, hoe ik daar mijn William een kus zou geven, en ik barstte vervolgens in gelukstranen uit, prevelend "I'm so happy, I really am." fok, misschien is mindfulness iets voor mij, haha :D
dit zijn nou precies fantasieen die men krijgt van het verlangen
quote:
Trouwens nog wel een confronterend momentje: eerder deze week heb ik schaamteloos iemand aan zitten staren bij wie ik er maar niet op kwam waar ik hem nu van kende. Het bleek die gast van de datingsite te zijn waar ik wat mee gemaild had maar die ik op een gegeven moment niet meer teruggemaild heb omdat hij heel persoonlijke vragen stelde waarop ik bang was me bloot te geven omdat hij er dan toch achter zou komen dat ik stom ben. Jammer, hij zag er redelijk uit in het echt.
zag je hem irl ? wat een toeval?
of zag je ze pic ergens op je pc staan?

ik wil het snappen en volgen
pi_96151481
Ik heb net eigenlijk pas voor het eerst de nieuwe OP met de tips gelezen, was er nog niet aan toegekomen. :@

quote:
Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.
Weggaan bij mijn ouders is iets waar ik de laatste tijd wel serieuzer over aan het denken ben. Stond er eerst heel afwijzend tegenover, maar het lijkt me eigenlijk toch wel fijne kanten hebben. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat ik het aan kan en het kan betalen. Ik heb me laatst ingeschreven bij SSH en woningnet. Wat laat, maar wie weet :)

Wat zou ik dan in zo'n bibliotheek moeten doen? Ik geloof niet dat daar in mijn eentje zitten gaat helpen met iets :P Ik snap nooit hoe mensen in zo'n situatie contact leggen.

quote:
Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:
2. Kijk niet steeds naar de grond.
3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.
Is dat heel erg belangrijk? Ik heb het gevoel dat ik me daar schuldig aan maak, vooral met mensen die ik niet ken en meisjes; ik krijg het nooit voor elkaar om ze aan te kijken. Vandaag stond ik op een bus te wachten tussen alleen maar meisjes, ik wist niet waar ik kijken moest :+

quote:
Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

De visie is vaak dat vrouwen superieur zijn, dat ze je heel snel zullen afsnauwen als je iets fout doet en dat je dus enorm huiverig voor ze moet zijn. De vrouw wordt gezien als iets onbereikbaars, zo schoon, edel en zacht. Hoe kan een vrouw, zo perfect, oog hebben voor iets dat imperfect is. Vooral vanwege wat mentale problemen wordt dit gevoel alleen maar versterkt, mooie vrouwen zijn enkel voor macho mannen in soap-series, niet voor losers met depressie, enz.
En het is niet waar dat ze je snel afsnauwen als je iets fout doet? :@ Ik herken me ook heel erg in die beschrijving, ik zie dat ook zo eigenlijk.
pi_96151489
quote:
6s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
You know what to do! :7
"Ey skatje, ik heb wel 5 megapixels". :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:38:34 #130
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96151562
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef Techno het volgende:

[..]

"Ey skatje, ik heb wel 5 megapixels". :')
"Ey boy, mijn telefoon heeft er meer." :')
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:46:30 #131
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96151951
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
Weggaan bij mijn ouders is iets waar ik de laatste tijd wel serieuzer over aan het denken ben. Stond er eerst heel afwijzend tegenover, maar het lijkt me eigenlijk toch wel fijne kanten hebben. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen dat ik het aan kan en het kan betalen. Ik heb me laatst ingeschreven bij SSH en woningnet. Wat laat, maar wie weet :)
Het is een grote stap, en je zult in het begin best moeite hebben om alles aan elkaar te knopen.
Maar op de langere termijn is het bijna zeker weten goed voor je ontwikkeling en ook je zelfvertrouwen. :Y Heb je het er met je ouders al eens over gehad?
quote:
Wat zou ik dan in zo'n bibliotheek moeten doen? Ik geloof niet dat daar in mijn eentje zitten gaat helpen met iets :P Ik snap nooit hoe mensen in zo'n situatie contact leggen.
Ik snap dat ook niet, mensen willen in de bieb volgens mij juist niet gestoord worden. :? Maar misschien verschilt dat per bieb?
quote:
Is dat heel erg belangrijk? Ik heb het gevoel dat ik me daar schuldig aan maak, vooral met mensen die ik niet ken en meisjes; ik krijg het nooit voor elkaar om ze aan te kijken. Vandaag stond ik op een bus te wachten tussen alleen maar meisjes, ik wist niet waar ik kijken moest :+
Is wel erg belangrijk als je meer contact wilt natuurlijk. Als je mensen niet aankijkt in onze cultuur denken ze dat je niet aangesproken wenst te worden. Maar, doseer het wel, staren is weer een beetje te veel van het goede. :D
quote:
En het is niet waar dat ze je snel afsnauwen als je iets fout doet? :@ Ik herken me ook heel erg in die beschrijving, ik zie dat ook zo eigenlijk.
Je hebt er natuurlijk wel tussen zitten die dat doen (iets met rotte appels, je hebt ze in elke meute)... Maar de meesten doen dat niet, volgens mij.
Misschien ligt het er wel een beetje aan wat je fout doet, ik zou het ook niet zo waarderen als je besluit je bier in mijn gezicht te gooien ofzo. :+
pi_96152024
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:36 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dit zijn nou precies fantasieen die men krijgt van het verlangen

[..]

zag je hem irl ? wat een toeval?
of zag je ze pic ergens op je pc staan?

ik wil het snappen en volgen
IRL, bij de Appie :D gelukkig herkende hij mij niet anders was dat een schaamtemomentje geweest voor mij
pi_96152114
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:37 schreef benzin het volgende:
Die zijn er uiteraard wel, maar dergelijke types wil je niet eens hebben.
pi_96152128
Dat van de bibliotheek was maar 1 voorbeeld. Het moet in ieder geval een beetje weg zijn van het uitgaansleven want de mensen die hier echt hulp nodig hebben, zijn ook niet de types die het in die omgeving moeten proberen.

Je kan er zelf invulling aan geven, het moet in ieder geval op een locatie zijn waar je je enorm op je gemak kan voelen.
Ron Paul 2012
pi_96152259
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef Supersoep het volgende:
Je kan er zelf invulling aan geven, het moet in ieder geval op een locatie zijn waar je je enorm op je gemak kan voelen.
De supermarkt. Ik heb die tip al vaker gegeven, maar het blijft een goede plek. Ook juist qua gespreksstof want je kunt mooi inhaken op de spulletjes die hij/zij in de boodschappenkar heeft liggen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2011 19:54:01 ]
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:53:45 #136
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96152263
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef minnemin het volgende:

[..]

IRL, bij de Appie :D gelukkig herkende hij mij niet anders was dat een schaamtemomentje geweest voor mij
Da's ook stom toeval zeg. Of had je hem op de datingsite juist geselecteerd omdat hij in de buurt woont?
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:54:57 #137
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96152326
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Techno het volgende:

[..]

De supermarkt. Ik heb die tip al vaker gegeven, maar het blijft een goede plek. Ook juist qua gespreksstof want je kunt mooi inhaken op de spulletjes die hij/zij in de boodschappenkar heeft liggen.
Inderdaad. Of op die vervelende lange rij aan de kassa, of, of... :Y
pi_96152396
Bij de kassa ben ik altijd in een kuthumeur, geen goede plek voor mij. :') Ik kan me heerlijk ergeren aan zo'n lange rij, en vooral als dan de betalende klant ervoor zorgt dat het kassameisje nog iets moet omroepen. Bah bah.
Ron Paul 2012
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:56:37 #139
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96152412
Treinstation bij vertraging, ook een prachtige plek om gesprekken aan te knopen.
Je hebt tenslotte al een overeenkomst - je staat je allebei te ergeren aan de NS :P
  vrijdag 29 april 2011 @ 19:57:15 #140
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96152451
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Supersoep het volgende:
Bij de kassa ben ik altijd in een kuthumeur, geen goede plek voor mij. :') Ik kan me heerlijk ergeren aan zo'n lange rij, en vooral als dan de betalende klant ervoor zorgt dat het kassameisje nog iets moet omroepen. Bah bah.
Tiiiiiina, was kosten die Kondooooome?

Maar als een bijdehante dame achter je een goeden garp plaatst over die betalende klant heeft ze wel het ijs gebroken bij je, ondanks je kuthumeur. Waar of niet ;)
pi_96152464
quote:
14s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef MeraViglioSa het volgende:
Treinstation bij vertraging, ook een prachtige plek om gesprekken aan te knopen.
Je hebt tenslotte al een overeenkomst - je staat je allebei te ergeren aan de NS :P
Inderdaad. Of de bushalte of dat soort dingen. :)
pi_96152617
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Tiiiiiina, was kosten die Kondooooome?

Maar als een bijdehante dame achter je een goeden garp plaatst over die betalende klant heeft ze wel het ijs gebroken bij je, ondanks je kuthumeur. Waar of niet ;)
Het zijn helaas vaak mannen die goede grappen plaatsen.

Uitzonderingen daargelaten.
Ron Paul 2012
pi_96153493
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik snap dat ook niet, mensen willen in de bieb volgens mij juist niet gestoord worden. :? Maar misschien verschilt dat per bieb?
In China is de universiteitsbibliotheek een van de meest belangrijke ontmoetingsplaatsen. Het wisselt dus inderdaad per bieb ;).
  vrijdag 29 april 2011 @ 20:20:16 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_96153557
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Axel1988 het volgende:

[..]

In China is de universiteitsbibliotheek een van de meest belangrijke ontmoetingsplaatsen. Het wisselt dus inderdaad per bieb ;).
Oh, gelukkig. In China kan het wel. :+
pi_96153603
Hm, misschien moet ik eens in de bibliotheek gaan zitten dan. Normaal studeer ik daar niet.
pi_96153726
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oh, gelukkig. In China kan het wel. :+
Hey, dit is niet het topic om kieskeurig te gaan doen ;).

Wel gelijk in hoor, dat die gewone plaatsen als supermarkt en station best gemakkelijk zijn om iemand aan te spreken. In tegenstelling tot bij uitgaan vind ik het makkelijker om een gesprek te beginnen... alleen het leidt tot nog toe nergens naar. Het is pas een succes als je het ook af kunt sluiten met het uitwisselen van nummers oid.
pi_96153747
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:21 schreef Deliah het volgende:
Hm, misschien moet ik eens in de bibliotheek gaan zitten dan. Normaal studeer ik daar niet.
Een leuke foto in je fobo zetten wil ook wel helpen. B-)
pi_96153895
Ik zit vaak genoeg in de bieb maar tussen de 10 en de 60 jaar kom ik er maar heel weinig mensen tegen en nog minder mannen.

Die camera is wel een leuk idee. Hoewel die mensenmassa's op feestdagen me meestal niet zo aanspreken.
We krijgen vast nog wel meer mooie dagen.
pi_96154250
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2011 19:46 schreef MeraViglioSa het volgende:

Het is een grote stap, en je zult in het begin best moeite hebben om alles aan elkaar te knopen.
Maar op de langere termijn is het bijna zeker weten goed voor je ontwikkeling en ook je zelfvertrouwen. :Y Heb je het er met je ouders al eens over gehad?
Ik heb het een paar keer ter sprake gebracht. Mijn ouders, en dan eigenlijk vooral mijn moeder, zien het niet echt zitten. Mijn moeder gelooft niet echt dat ik het kan en doet er heel pessimistisch over. (Maar dat doet ze over alles eigenlijk) Ik weet het zelf ook nog niet echt of ik het kan enzo en nja, daarom wilde ik het eerst liever niet. Maar begin het toch wel zat te worden thuis en dat begint sterker te worden dan de angst en onzekerheid.

quote:
Je hebt er natuurlijk wel tussen zitten die dat doen (iets met rotte appels, je hebt ze in elke meute)... Maar de meesten doen dat niet, volgens mij.
Misschien ligt het er wel een beetje aan wat je fout doet, ik zou het ook niet zo waarderen als je besluit je bier in mijn gezicht te gooien ofzo. :+
Nja, ik ben gewoon een paar keer heel erg geschrokken van meisjes door hoe ze reageerden, maar misschien heb ik nou net een paar rotte appels te pakken gehad :)

Maar met bier gooien is niets voor mij, ben ik veel te lief en rustig voor :+
pi_96154268
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Hinke25 het volgende:
Ik zit vaak genoeg in de bieb maar tussen de 10 en de 60 kom ik er maar heel weinig mensen tegen en nog minder mannen.

Die camera is wel een leuk idee. Hoewel die mensenmassa's op feestdagen me meestal niet zo aanspreken. We krijgen vast nog wel meer mooie dagen.
Ik dacht dat er altijd gezegd werd dat mannen aantrekkelijker worden naarmate ze ouder worden... wat is mis met 60+-ers.

Serieus gesproken: Ik kan het me goed voorstellen; ik ben nog nooit in een openbare bibliotheek geweest; alleen op de universiteiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')