Waarin is ze heel ervaren?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga vanavond iemand ontmoeten en met haar uit. Ik ben wel een beetje bang, maar ze is heel ervaren en zo dus ik zal het wel overleven. Pfoe, wat heftig zeg.
Een directe aanpak prefereer ik ook, daar bereik je toch meer mee omdat zulke mensen enkel gebaat zijn bij flink wakker geschud te worden. Half-wetenschappelijk zweverig gezever van Deelnemer, op een vlak waar "wetenschap" sowieso niks te zoeken heeft, heeft niet echt nut, dat is waar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Catbert het volgende:
[..]
Meen je dat serieus? Ik heb al eerder aangeven dat ik verder heel normaal ben, best wel een nerd die graag computerspelletjes speelt, etc. Het enige wat ik Halcon en ik vooral zie doen is gewoon mensen de waarheid vertellen. In eerste instantie subtiel, en als dat niet doordringt, dan wat botter. Ik denk juist dat mensen die issues hebben met versieren wat aan ons kunnen hebben juist omdat we gewoon doorsnee kerels zijn (Halcon gaf z'n uiterlijk een 6, ik zou mezelf een 7 schatten op een goeie dag), als ze zich daarvoor een beetje open zouden stellen. Daar heb je m.i. meer aan dan dat gezweefteef van Deelnemer, daar regel je geen vrienden of vrouwen mee.
Joh, gewoon gezellig kletsen en lekker manonvriendelijk elke kerel die je ziet een cijfer geven, puur op uiterlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik ga vanavond iemand ontmoeten en met haar uit. Ik ben wel een beetje bang, maar ze is heel ervaren en zo dus ik zal het wel overleven. Pfoe, wat heftig zeg.
Ja maar het is vrijdag en ik wil naar huis en ik verveel mequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Supersoep het volgende:
M'n bezwaar is meer dat het topic natuurlijk wel snel kan afdwalen als voornamelijk 2 mensen onderling wat pagina's vullen.Het kan op dit moment beter wat rustiger blijven tot mensen echt weer iets te melden hebben.
Ehm ehm... DOe je het wel veilig? Beflapje in de tas?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Wat voor soort persoon is het?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
Help me out here woman.quote:
Komt wel weer terug. Het is even wachten op wat aanknopingspunten om zijn langspeelplaat weer af te kunnen spelen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:09 schreef _pillow_ het volgende:
Nu Richard weg is, word dit topic nog rotter en rotter.
Wat zei je daarnet nou? Je slaat er even aan de achterkant een rondje in en stoot de amanteltjes nog even in de plooi. Als de vrouwtjes dat lezen, weten ze gelijk dat je echte kerel bent met stalen ballen. Daar worden de vrouwtjes hitsig van, gaan ze spontaan met hun benen wijdt liggen.quote:
En jij loopt via de DM te janken over het postgedrag van anderen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Wat zei je daarnet nou? Je slaat er even aan de achterkant een rondje in en stoot de amanteltjes even in de plooi. Als de vrouwtjes dat lezen, weten ze gelijk dat je echte kerel bent met stalen ballen. Daar worden de vrouwtjes hitsig van, gaan ze spontaan met hun benen wijdt liggen.
Bij enig tegenstrikkelen altijd gewoon doordrukken. Zo herkent de de meester in je en zal leren je dankbaar te zijn. Het is zo fijn om God te zijn.
Nou, vertel het eens, meid.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:12 schreef missyB het volgende:
nou nu we al de frustraties weer hebben kunnen uiten over en weer zullen we het nu weer eens over versieren gaan hebben en wat daar bij hoort?
FOK! is voor iedereen, niet voor alleen de grootste schreeuwers of botste boeren of meest mislukte kneuzen... gewoon normaal doen is nog steeds het devies van FOK! dus hou je daar dan ook aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:47 schreef Maanvis het volgende:
Als je er niet tegen kunt is het beter dat je uit dit topique blijft, of zegmaar van heel FOK! weg blijft.
FOK! is niet voor doetjes.
Volgens mij was zijn punt ook dat mensen hier gewoon normaal doen en je niet overal zoveel vanaan moet trekken. Heck, ik weet zeker dat 'we' hier meer geduld hebben met mensen dan ze IRL zouden krijgen. Dat mensen op een gegeven moment gezeur over 'uiterlijk' zat worden is niet meer dan normaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:23 schreef Re het volgende:
FOK! is voor iedereen, niet voor alleen de grootste schreeuwers of botste boeren of meest mislukte kneuzen... gewoon normaal doen is nog steeds het devies van FOK! dus hou je daar dan ook aan
Nog bedankt voor de aanmoediging om toch naar de meet te komen. Je hebt waarschijnlijk nog nooit zo'n zweefteef ontmoet als ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
En jij loopt via de DM te janken over het postgedrag van anderen?
Dat is graag gedaan. Ik ben er ook bang voor, maar we zullen zien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nog bedankt voor de aanmoediging om toch naar de meet te komen. Je hebt waarschijnlijk nog nooit zo'n zweefteef ontmoet als ik. Wordt een interessante ervaring voor je
.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is graag gedaan. Ik ben er ook bang voor, maar we zullen zien.
Dus we moeten tegen het principe van een forum ingaan en dat noem jij dan op een normale manierquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef Re het volgende:
ja en dan kun je dat gewoon negeren, niet op ingaan want actie = reactie enzo, en ja dat is dan wel het principe van een forum maar dat kan ook op een normale manier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |