Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt he, ze kijkt zo blij en gelukkig en oprecht naar de mensen![]()
.
Zit je serieus daarvoor uren naar de TV te koekeloeren?quote:
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kusquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Net zo'n stomme film, zo'n beschaafd zoentje.
Sowieso komt het allemaal nogal tam en plichtmatig over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kus
Ja en?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Tsja een beetje zo'n vriendschappelijk kusje, "feli met je verjaardag, he!". Niet bepaald een romantische kus
Dat is nu juist wel de bedoeling, dat het publiekelijk gebeurtquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja en?
Sommige mensen doen dat liever niet publiekelijk, maar als het toch moet omdat het van je verwacht wordt doen ze het maar zo, niets mis mee
quote:Iedereen heeft het over hét sprookjeshuwelijk in Engeland, maar ook Joop de Bruin en Bep Smit uit Gansdorp zijn vandaag getrouwd!
ja heur... ik ging weerquote:
Vrouwenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja heur... ik ging weer![]()
snifraar is dat toch... ah........... die twee houden gewoon van elkaar
![]()
da's mooi
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef Felixa het volgende:
Toch allemaal wat stijfjes. Ik bedoel... je kan je kersverse echtgenote toch wel even vastpakken als je haar een zoen geeft. Nee, meneer blijft met zijn handjes gevouwen staan.
Dit vond ik echt veel mooier, echter, warmer, minder afstandelijk etc.
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je Moeder !
ow... dat klopt ook nog denk ik
Ik zie dit alexander-maxima zoenfragment nu voor het eerst (ik zat in China tijdens dat huwelijk). Maar dit is echt typisch Nederlands hoor. Op de meeste plaatsen in de wereld is dit gewoon "not done".quote:
ik kruip wel terug in mijn hoekjequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat is niet zo zeepzaadje/huilbak gelukkig.
Gewoon een beetje realistisch blijven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kruip wel terug in mijn hoekje![]()
nare man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |