Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex sloopte ook regelmatig wat als hij boos was, telefoon, lens van de camera, noem maar op. Maar ja, hij was dan ook behoorlijk agressief.. Dus ik was het wel 'gewend'
Waarom sloopte je vandaag dan je arm?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
Verder sloop ik niets hoor. Ik ben heel vredelievend. Heus.
Dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!
Ik rij rond met een auto vol deuken door die klootzak. En het dan ook vreemd vinden dat je relatie over is
Ik heb geen specifieke tijd nodig om naar huis te gaan, ik ga zo maar eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
FLIPPING HELL! WAAROM IS HET NOG GEEN FUCKING VIER UUR!!!
Hier zit er nog 1 te wachten op 16:00...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Half vier. Bijna.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Je ex heeft zich afgereageerd op je auto?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!
Ik rij rond met een auto vol deuken door die klootzak. En het dan ook vreemd vinden dat je relatie over is
Is dat nou leuk, zo'n baan waar je gemist kan worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke tijd nodig om naar huis te gaan, ik ga zo maar eens.
Ze zei eerder vandaag dat ze van me hield...moet ik mij nu zorgen gaan maken?quote:
Ik snij je helemaal open.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zei eerder vandaag dat ze van me hield...moet ik mij nu zorgen gaan maken?
Omdat je in de verkeerde tijdzone zit, je moet nog verder naar het oosten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
quote:Dear Football Supporter,
We are delighted to inform you that your ticket application for UEFA EURO 2012™ has been successful.
Daar kan ik nu weer agressief van worden, van mensen die niet fatsoenlijk met spulletjes om kunnen gaan (vandalisme enzo). Dat raakt mij echt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ex heeft zich afgereageerd op je auto?
Dit is een jaquote:
Het boeit me gewoon geen ene fuck, dus wilde je ook niet afzeiken om je spelletje. Maar goed, als je blijft zeuren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef rival het volgende:
volgens mij hebben jullie het gemist.. dus deel ik het nog een keer!!!
[..]
Oh, ik kan zelfs nu al, maar dat is niet netjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke tijd nodig om naar huis te gaan, ik ga zo maar eens.
Heerlijk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef L-E het volgende:
[..]
Is dat nou leuk, zo'n baan waar je gemist kan worden?
Ach sommige hechten nu eenmaal weinig waarden aan spullen. Zou er niet wakker van liggen, moet iedereen zelf weten wat ze ermee doen. Ik ben wel zuinig op mijn spullen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar kan ik nu weer agressief van worden, van mensen die niet fatsoenlijk met spulletjes om kunnen gaan (vandalisme enzo). Dat raakt mij echt.
Is niet zo dat ik er direct agressief van word, maar kan me er wel kwaad over maken jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar kan ik nu weer agressief van worden, van mensen die niet fatsoenlijk met spulletjes om kunnen gaan (vandalisme enzo). Dat raakt mij echt.
Netjes is overrated.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, ik kan zelfs nu al, maar dat is niet netjes
Waar wacht je op dan? Ga!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Al mn collega's zijn toch al weg.
leuk toch. met 3 vrienden een roadtrip in een rood/wit/blauwe autoquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het boeit me gewoon geen ene fuck, dus wilde je ook niet afzeiken om je spelletje. Maar goed, als je blijft zeuren.
Ja, dat is wel leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
leuk toch. met 3 vrienden een roadtrip in een rood/wit/blauwe auto
Zorg voor een carkitquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
leuk toch. met 3 vrienden een roadtrip in een rood/wit/blauwe auto
Heb je je 77 Lager fustje al geregeld?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is niet zo dat ik er direct agressief van word, maar kan me er wel kwaad over maken ja
Hoi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zag je dm vanmorgen pas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je je 77 Lager fustje al geregeld?
Als je dat weet te regelen ben ik echt heeeeel blij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zag je dm vanmorgen pas.
Maar ziet er wel leuk uit.
Zal eens kijken of ik een fustje kan regelen voor je
en dan kijken we toevallig nog ff een paar potjes onderwegquote:
ik dacht eerst.. huh hoezo? zijn ze daar zo streng dan?quote:
In your dreams babequote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je ex heeft zich afgereageerd op je auto?
Tjah ach. Het was wel de druppel waardoor ik nu weer geniet van het singles bestaanquote:
Beter je auto dan dat hij zich op jou afreageerd he.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tjah ach. Het was wel de druppel waardoor ik nu weer geniet van het singles bestaan![]()
![]()
Wat is je intentie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een kamper beeld bij hem nuquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Was toch wel een leuke relatie hoor. Ik wist precies wanneer ik bij hem uit de buurt moest blijven. En als er een vechtpartijtje ergens plaatsvond, ging hij eropaf als een vlieg op stroop. Genoeg 'meegemaakt' toen. Ik hou van mijn saaie leven nu
Leuk detail: hij is papa nu![]()
vreugde delen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is je intentie?Je vreugde delen, ons jaloers maken, wat?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een beetje een kamper beeld bij hem nu
Ik kan het me niet voorstellen, maar leuk voor jequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
vreugde delen!
ik belde uiteraard ook meteen de vrienden met wie ik ga gaan, die waren blij met me
kan het wel van de daken schreeuwen zo blij ben ik
wel hequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, maar leuk voor je![]()
Dat was hij absoluut niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje een kamper beeld bij hem nu
Nou L-E, leg je Bavariajurkje maar weer terug in de kastquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:05 schreef rival het volgende:
[..]
Voor een blondje ben je snel van begrip
Kut, L-E in een bavariajurkjequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nou L-E, leg je Bavariajurkje maar weer terug in de kast
je mag niet bij een echte bank gaan werken?quote:
Na 11 jaar trouwe dienst en al 19 maanden bij die bank gewerkt te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
je mag niet bij een echte bank gaan werken?
Never ask what you wish for, you might get itquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
Mijn vrouw bekeek zich in de spiegel en was niet tevreden met wat ze daar zag.
"Ik voel me verschrikkelijk, ik vind me oud, dik en lelijk.
Ik heb het werkelijk nodig, dat je me onmiddellijk een compliment maakt."
Ik antwoordde:
"Je gezichtsvermogen is uitstekend."
Toen is de ruzie begonnen...
Ikke. Ik heb geen eens iets dat oranje is. Toen ik in de Cavallaro stond en daar oranje polo's zag dacht ik: oh da's wel leuk maar toen dacht ik daarna, ach, waarom dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer Koninginnedag vieren zonder ook maar een klein stukje oranje aan het lijf?
Moi!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Wie gaat er morgen nog meer Koninginnedag vieren zonder ook maar een klein stukje oranje aan het lijf?
Moet gewoon werken en ga me niet verkleden denk ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Ja, een tompouce.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik!
Denk dat ik morgen in de stad nog wel wat oranjes kan scoren.
Die *gasp* *grootnieuws* *artikelindespits* dit jaar wel 6 cent!! (51 ipv 45 cent) duurder zijn!! Waar gaat het heen met Nederland??? Dat dit kan!?!quote:
Bitchslap that yank!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:33 schreef Ang3l het volgende:
Ik wilde net bijna iemand slaan..... Mijn nieuwe amerikaanse college
Er gaat iemand weg hier, diens taken moeten verdeeld worden. Sommige gaan naar een vacature van een MBO-er (de wat simpelere invoer zaken, sommige controles e.d.), andere zijn daar te "lastig" voor. Daarvoor hadden ze ons (de controllers) samengeroepen om ze te verdelen.
De baas wil veel van die taken vanwege kennis van het systeem, de procedures en werkervaring (ik werk hier van die 3 het langst) plus een flinke raakvlak met mijn huidige functie bij mij leggen. Maar ja, ik heb al veel taken.
Zegt die Amerikaan doodleuk: Je kunt toch ook Stephan’s huidige taken aan een nieuwe MBO-er geven?
Excuse me?! Ik ben fokking universitair geschoold hoor (niet dat ik me daardoor beter voel, maar het is echt geen MBO werk wat ik doe). Bovendien denk ik dat mijn opleiding veel hoger is dan die van jouw Amerikaanse graadje. En je werkt hier godverdomme net een maand. Doe niet alsof je mijn werkzaamheden kent en of je weet van welk niveau die zijn!!!!!!!!
The neeeeeerve!
*handen op heupjes*
Die eet ik puur uit sentiment en traditie, want ik vind ze heul nie zo lekker en onmogelijk om netjes te etenquote:
Ik was de afgelopen jaren redelijk 'tegendraads'. Nu heb ik besloten dat ik gewoon mee doe en morgen een oranje shirt aan heb (en speciaal gisteren gekocht!).quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Eerst de deksel eraf en apart opeten doet wonderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die eet ik puur uit sentiment en traditie, want ik vind ze heul nie zo lekker en onmogelijk om netjes te eten
picsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen jaren redelijk 'tegendraads'. Nu heb ik besloten dat ik gewoon mee doe en morgen een oranje shirt aan heb (en speciaal gisteren gekocht!).
Oh, het is niet tegendraadsheid. Als ik iets oranjes had, had ik het aangedaan, maar heb het niet, en het kopen voor die ene dag in het jaar (en een paar dagen eens in de twee jaar), vind ik ook zonde.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen jaren redelijk 'tegendraads'. Nu heb ik besloten dat ik gewoon mee doe en morgen een oranje shirt aan heb (en speciaal gisteren gekocht!).
Eger eigenlijk...... wanrt "de MBO-er" waar hier over gesproken wordt is eigenlijk "De WGP-er". Dat is iemand die moet integreren in de werkomgeving. Die krijgen via het WGP-plan zo een baan. Philips sponsort dat. Maar omdat we nu buiten Philips zijn gegaan kunnen we daar geen gebruik van maken, dus stond er "de MBO-er".quote:
I was a ladyquote:Maar ik neem aan dat je kalm bleef en hem niet op zijn plek hebt gezet in het echt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Ja maar dat vind ik dan al weer niet zo netjes staan eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef STING het volgende:
[..]
Eerst de deksel eraf en apart opeten doet wonderen
Oftewel je hield je stil en ging daarna in HVJJN Singles bitchen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eger eigenlijk...... wanrt "de MBO-er" waar hier over gesproken wordt is eigenlijk "De WGP-er". Dat is iemand die moet integreren in de werkomgeving. Die krijgen via het WGP-plan zo een baan. Philips sponsort dat. Maar omdat we nu buiten Philips zijn gegaan kunnen we daar geen gebruik van maken, dus stond er "de MBO-er".
Zit ie me nou goddammit met een reintegratiedodo te vergelijken?!
[..]
I was a lady
Neuh, mijn baas deed zijn mond al voor me open om te zeggen dat dat toch echt niet zomaar ging omdat mijn bana heel specifiek is en een hoop kennis vereistquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oftewel je hield je stil en ging daarna in HVJJN Singles bitchen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, mijn baas deed zijn mond al voor me open om te zeggen dat dat toch echt niet zomaar ging omdat mijn bana heel specifiek is en een hoop kennis vereistHij weet wel wat ie aan me heeft
UiteraardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Idd, je hoeft niet meer te denken, dan is dat soort breinloze meuk ideaalquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef stbabylon het volgende:
![]()
![]()
90's Hardcore gabber
![]()
![]()
De perfecte afsluiting van de werkweek
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Neuh, mijn baas deed zijn mond al voor me open om te zeggen dat dat toch echt niet zomaar ging omdat mijn bana heel specifiek is en een hoop kennis vereistHij weet wel wat ie aan me heeft
Zet zijn auto op 4 bierkratjes, dat zal hem lerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee.quote:
Ik zat ff met mijn oren te flapperen... en da's knap, want die zijn vastgenaaidquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je hoeft niet meer te denken, dan is dat soort breinloze meuk ideaal.
Is dit zoenmevrouw onder de account van Peu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef PeuRac het volgende:
Daarom heb ik zo'n hekel aan het wachten op bedrijven, meneertje is al bijna een uur te laat en heeft niks laten horen nog
Wraak nemenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat ff met mijn oren te flapperen... en da's knap, want die zijn vastgenaaid
"Hoorde ik dat nou goed....??"
Klopt, achterlijke dingen behoren tot op het bot te worden afgezekenquote:
Haterquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, achterlijke dingen behoren tot op het bot te worden afgezeken.
sssttttt, ik moet nog tot een uurtje of 3 vanacht werkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
Het
Is
Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeekeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeend
Jaaahaa, dat heb ik toch al toegegeven, en ook al verklaard dat het 100% gerechtvaardigd isquote:
*vijlt nagels vast scherp*quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wraak nemen
Op een yankee
Door zijn auto te vernielen
Uiteraard ben ik voor!
ik krijg net mijn oranje visserhoedjes binnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef stbabylon het volgende:
Ik mis banzaaaaaiiii en my radio beliaves me I like it loud, en Don;t touch that stereooooo!quote:
En dan morgen weer in de winkel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
sssttttt, ik moet nog tot een uurtje of 3 vanacht werken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, achterlijke dingen behoren tot op het bot te worden afgezeken.
Alleen een shirtje?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb morgen alleen een oranje shirtje aan. En niet eens een queensday shirtje, gewoon eentje die toevallig oranje is
Oh, shitquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen een shirtje?
Hoelaat spreken we af?.
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Ik heb morgen alleen een oranje shirtje aan. En niet eens een queensday shirtje, gewoon eentje die toevallig oranje is
quote:
Ja heel fout!quote:
Oranje is de kleur van gekte. Ik ken toevallig een Duitserin die aan het museumplein woont en die weet nog niet wat Koninginnedag inhoudt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:31 schreef CherryLips het volgende:
Whoever said orange was the new pink was seriously disturbed.
Een duitse noem je dat. Geeft niks dat leren ze je volgend jaar wel in groep 5quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oranje is de kleur van gekte. Ik ken toevallig een Duitserin die aan het museumplein woont en die weet nog niet wat Koninginnedag inhoudt.Ben benieuwd.
Genoeg wanhopige vrouwen hier. De meeste zijn wel rond de 30 en hebben een kind. Heb je daar problemen mee?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Boembaski het volgende:
Beschamelijk Koninginnedag probleem
Is er iemand die mij kan verlossen van mijn probleem? Dit is een oproep met spoed!
Jep, zoals je in het topic kan lezen: Niet ouder dan 24quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Genoeg wanhopige vrouwen hier. De meeste zijn wel rond de 30 en hebben een kind. Heb je daar problemen mee?
Dat is gewoon discriminatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:17 schreef Boembaski het volgende:
[..]
Jep, zoals je in het topic kan lezen: Niet ouder dan 24
kansloosquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:13 schreef Boembaski het volgende:
Beschamelijk Koninginnedag probleem
Is er iemand die mij kan verlossen van mijn probleem? Dit is een oproep met spoed!
Dit is Boembasquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:19 schreef rival het volgende:
als je boembas met een ski doet dan mist je username een s.
Briljant, zelf het huisnummerbordje in de clubkleuren.quote:
ik ook vanmorgenquote:
ik dacht dat jij dat wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Briljant, zelf het huisnummerbordje in de clubkleuren.
eventjes geduld nog, het busje komt zo.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:37 schreef Samzz het volgende:
Busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo, busje komt zo
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:38 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eventjes geduld nog, het busje komt zo.
denk naquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Que?
Was je vanmorgen nou alweer dronken?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Geef mij maar Amsterdam, want dat is mooier dan Parijs!
Geef mij maar Amsterdam, m'n Mokums paradijs!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Samzz het volgende:
Geef mij maar Amsterdam, want dat is mooier dan Parijs!
Geef mij maar Amsterdam, m'n Mokums paradijs!
ze komen vaak langzaam op gang, ja maar danquote:
je taalfailquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat was er grappig?
Ik snap 'm echt niet
Nee, vergeVenquote:
mijn ochtendhumeur smolt als sneeuw voor de zonquote:
Daar deed ik het natuurlijk omquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
mijn ochtendhumeur smolt als sneeuw voor de zon
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
potverachtdubbeltjes?
Veracht je ArTiC?
aha, nu komt de orang oetang uit de mouw!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:54 schreef STING het volgende:
[..]
potverachtdubbeltjes?
Veracht je ArTiC?
Orang Oetan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aha, nu komt de orang oetang uit de mouw!
[ afbeelding ]
Is dat een achterneef van Sylvester Stallone?quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
aha, nu komt de orang oetang uit de mouw!
[ afbeelding ]
Mevrouw heeft haar lesje nog niet geleerd?quote:
Nee, zijn broertjequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:58 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat een achterneef van Sylvester Stallone?
Nooit!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mevrouw heeft haar lesje nog niet geleerd?
Een eigenwijze dreumes, dat is zequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mevrouw heeft haar lesje nog niet geleerd?
This war isn't over yetquote:
Hey, wat toevallig. Ik luister ook Adelequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:05 schreef ArTiC het volgende:
En nu koken, met Adele die in mijn huiskamer liedjes staat te zingen
of iig...zo klinkt het
Zo snap ik niet wat er geweldig is aan techno e.d.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:08 schreef Kluts het volgende:
Adele. Ik heb daar 2 cd's van gedownload ooit, de eerste en de laatste en ik vond het zonder van de schijfruimte. Snap echt niet wat er zo geweldig aan is.
zei de boer en at z'n vijgen met stroopquote:
True that. Maar omdat die Adele door de hele wereld zowat beluisterd wordt vind ik het gewoon frappant.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:09 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo snap ik niet wat er geweldig is aan techno e.d.
Smaken verschillen
De rest van de wereld boeit me weinigquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:11 schreef Kluts het volgende:
[..]
True that. Maar omdat die Adele door de hele wereld zowat beluisterd wordt vind ik het gewoon frappant.
Sja, Laura Jansen en Adele vind ik zelf iig niet bijzonder vernieuwend of anders dan wat ik al eens gehoord heb. Dat heb ik ook een beetje met Caro Emerald, die artiesten worden dan soms zo grijs gedraaid dat ik het op den duur geen flikker meer aan vindt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
De rest van de wereld boeit me weinig
Ik vind ook niet al haar nummers leuk hoor
Zo zijn er ook mensen die niet begrijpen dat ik Laura Jansen zo leuk vind. En ik vind het heerlijke muziek
Vind laura Janssen ook wel leuke nummers hebben eigenlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
De rest van de wereld boeit me weinig
Ik vind ook niet al haar nummers leuk hoor
Zo zijn er ook mensen die niet begrijpen dat ik Laura Jansen zo leuk vind. En ik vind het heerlijke muziek
Caro Emerald is wel leuk omdat de deuntjes leuk zijn. Maar artiesten als Adele en Laura Jansen kunnen mij ook niet bekoren. Ze hebben een mooie stem, maar muziek luister ik niet om de teksten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sja, Laura Jansen en Adele vind ik zelf iig niet bijzonder vernieuwend of anders dan wat ik al eens gehoord heb. Dat heb ik ook een beetje met Caro Emerald, die artiesten worden dan soms zo grijs gedraaid dat ik het op den duur geen flikker meer aan vindt.
Maar goed, ik heb dan ook een, laten we zeggen, bizarre muzieksmaak.
Ik luister ze juist wel om de tekst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Caro Emerald is wel leuk omdat de deuntjes leuk zijn. Maar artiesten als Adele en Laura Jansen kunnen mij ook niet bekoren. Ze hebben een mooie stem, maar muziek luister ik niet om de teksten.
Dus ja, bizarre smaak +1, in de ogen van de meerderheid dan.
Ik vond dat eerste nummer van Caro geweldig. Maar die hele cd had ik na 3 keer ook wel gehoord eigenlijk. Muziek die ik luister en goed vind blijf ik goed vinden, ook al luister ik het 1000 keer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Caro Emerald is wel leuk omdat de deuntjes leuk zijn. Maar artiesten als Adele en Laura Jansen kunnen mij ook niet bekoren. Ze hebben een mooie stem, maar muziek luister ik niet om de teksten.
Dus ja, bizarre smaak +1, in de ogen van de meerderheid dan.
arme frankie.. moet die nu de hele tijd blijven staan? een beetje gastvrouw biedt 'm toch wel een stoel aan?quote:
WRONG.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeg dat het Frankie Goes to Hollywood is
Relax! Don't do it!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zeg dat het Frankie Goes to Hollywood is
Hij ligt al een tijdje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:19 schreef clevy het volgende:
[..]
arme frankie.. moet die nu de hele tijd blijven staan? een beetje gastvrouw biedt 'm toch wel een stoel aan?
ah je had 'm al klaarliggenquote:
hmm.. goed plan.. heb al helemaal zin in de cocktailbar vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef stbabylon het volgende:
Goed begin van het Oranjeweekend, na wij dachten:
[ afbeelding ]
Ja, maar ze maken allemaal Sky Radio muziek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef ArTiC het volgende:
Adele heeft een prachtige zuivere stem waar ze heel veel uit kan halen zonder dat het hoorbaar moeite kost. laura Jansen heeft ook een prachtige stem, goede tekst en ze speelt ook heel goed piano erbij. Caro Emerald vind ik dan weer helemaal niks, wel een goede stem maar zo vreselijk geforceerd met die maniertjes...daar kan ik mij zo aan ergeren, dat Nederlandse youtube meisje doet dat ook zo.
Helemaal met je eens. Maar de muziek dient de stem en de teksten en dat is meestal niet mijn smaak. Maar het stoort me niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef ArTiC het volgende:
Adele heeft een prachtige zuivere stem waar ze heel veel uit kan halen zonder dat het hoorbaar moeite kost. laura Jansen heeft ook een prachtige stem, goede tekst en ze speelt ook heel goed piano erbij. Caro Emerald vind ik dan weer helemaal niks, wel een goede stem maar zo vreselijk geforceerd met die maniertjes...daar kan ik mij zo aan ergeren, dat Nederlandse youtube meisje doet dat ook zo.
Net als Phil Collins. Iedereen kent het en het stoort niemand, maar niemand vindt het leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ze maken allemaal Sky Radio muziek.
Ik voel me nogal buitengesloten. Het is alleen voor kinderen van gescheiden ouders.quote:
Nou, precies dat ja.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Net als Phil Collins. Iedereen kent het en het stoort niemand, maar niemand vindt het leuk.
Vraag subsidie aan voor je eigen campagne!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me nogal buitengesloten. Het is alleen voor kinderen van gescheiden ouders.
En wat nou als je van je ouders gescheiden bent?
Of als je ouders dood zijn! Maak daar eens een spot over!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voel me nogal buitengesloten. Het is alleen voor kinderen van gescheiden ouders.
En wat nou als je van je ouders gescheiden bent?
Goed plan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vraag subsidie aan voor je eigen campagne!
Vind het ook mooi dat Laura Jansen zo breekbaar klinkt, maar nooit zwak.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:21 schreef ArTiC het volgende:
Excuse me? Meneer Collins heeft een aantal nummers die ik helemaal te gek vind. Zeker de nummers waarin hij zelf drumt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:23 schreef Mystikvm het volgende:
Net als Phil Collins. Iedereen kent het en het stoort niemand, maar niemand vindt het leuk.
Dat moet je dan wel verder defineren, vrijwel iedereen van 65~70 jaar oud heeft geen ouders meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef L-E het volgende:
[..]
Of als je ouders dood zijn! Maak daar eens een spot over!
Zelfs zijn Sky Radio-werk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Excuse me? Meneer Collins heeft een aantal nummers die ik helemaal te gek vind. Zeker de nummers waarin hij zelf drumt.
tja.. lomp.. maar waarquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.sire.nl/campaign/c/57/
Ook bejaarden missen hun mama en papa.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat moet je dan wel verder defineren, vrijwel iedereen van 65~70 jaar oud heeft geen ouders meer.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:26 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Zelfs zijn Sky Radio-werk?
Over smaak valt niet te twisten. Ik vond hem voornamelijk leuk toen hij nog in Genesis zat.
Ja, ik had 'm al door.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]
http://www.sire.nl/campaign/c/57/
Ja toen had ik m al opgezocht.quote:
Omg, echt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wie trouwens best wel op Phil Collins lijkt? Heatwave!!
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:28 schreef stbabylon het volgende:
Weet je wie trouwens best wel op Phil Collins lijkt? Heatwave!!
quote:
Maar foeilelijkquote:
Ik moet iets van mijn woorden terugnemen. Het valt me nu pas op dat dat nummer best wel iets weg heeft van deze:quote:
Die wilde ik er ook bij doen, maar toe zag ik dat die van Genesis is officieelquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:31 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik moet iets van mijn woorden terugnemen. Het valt me nu pas op dat dat nummer best wel iets weg heeft van deze:
En die vind ik dan wel weer goed.
Dat is waarquote:
Dat ken ik niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, gewoon BZB (voorheen Band Zonder Banaan)
of gefusilleerd?quote:
goed bezig! ik zal zo eens gaan koken.. had eigenlijk van de %$@^# paaseitjes af moeten blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Gefussilieerd? Ik heb vanavond fussili gegeten.
donniequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:39 schreef Mystikvm het volgende:
NKOTB...De eerste videoclip op MTV die ik mij nog kan herinneren
Ik deel die plek graag met BZBquote:
http://www.ratemydoodie.com/top.htmlquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kutjebef! Te laat gelezen, anders had ik even een foto gemaakt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:43 schreef stbabylon het volgende:
Zometeen even Sjonnie & Anita (BZB version) opzetten
wrom nie anita?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door dat liedje is Sjonnie mijn bijnaam
He Sjonnie, geile wijvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Door dat liedje is Sjonnie mijn bijnaam
daar!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |