Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef Nouk84 het volgende:
Mijn ex sloopte ook regelmatig wat als hij boos was, telefoon, lens van de camera, noem maar op. Maar ja, hij was dan ook behoorlijk agressief.. Dus ik was het wel 'gewend'
Waarom sloopte je vandaag dan je arm?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:25 schreef L-E het volgende:
Verder sloop ik niets hoor. Ik ben heel vredelievend. Heus.
Dat snap je toch wel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!
Ik rij rond met een auto vol deuken door die klootzak. En het dan ook vreemd vinden dat je relatie over is
Ik heb geen specifieke tijd nodig om naar huis te gaan, ik ga zo maar eens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
FLIPPING HELL! WAAROM IS HET NOG GEEN FUCKING VIER UUR!!!
Hier zit er nog 1 te wachten op 16:00...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Half vier. Bijna.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Je ex heeft zich afgereageerd op je auto?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb nu ook prachtige deuken in mn auto dankzij mn ex. Hij is serieus boos dat hij een boete van 350 euro moet betalen!
Ik rij rond met een auto vol deuken door die klootzak. En het dan ook vreemd vinden dat je relatie over is
Is dat nou leuk, zo'n baan waar je gemist kan worden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb geen specifieke tijd nodig om naar huis te gaan, ik ga zo maar eens.
Ze zei eerder vandaag dat ze van me hield...moet ik mij nu zorgen gaan maken?quote:
Ik snij je helemaal open.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ze zei eerder vandaag dat ze van me hield...moet ik mij nu zorgen gaan maken?
Omdat je in de verkeerde tijdzone zit, je moet nog verder naar het oosten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |