Dat krijg je met jou als uitzicht jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, in jouw wereld is het onmogelijk ergens nog iets positiefs van te maken.
Speciaalbier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Furdinand het volgende:
Er zijn geen leuke dingen genoemd... Nog meer suggesties?
Prostaat masserenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Furdinand het volgende:
Er zijn geen leuke dingen genoemd... Nog meer suggesties?
Neuh, heb nu trouwens al een tijdje niet geschoren en zo een ruige stoppelbaard gecreëerd, maar even fatsoeneren straks natuurlijk wel.quote:
Moet je maar weggaan hier, je kunt niet onder het zich van mij uit gezien ik 20 keer zo breed ben als de gemiddelde Nederlander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat krijg je met jou als uitzicht ja
Volgende week moet ie af zijn gvd, deze week hele week bij BillMurray spacen, Salviaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Neuh, heb nu trouwens al een tijdje niet geschoren en zo een ruige stoppelbaard gecreëerd, maar even fatsoeneren straks natuurlijk wel.
Salvia kerel, mits goed gebruik levert dat wel een flinke trip op ofnietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgende week moet ie af zijn gvd, deze week hele week bij BillMurray spacen, Salvia
Dacht het wel buurmanquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Salvia kerel, mits goed gebruik levert dat wel een flinke trip op ofniet
Ik zou wel willen, maar ten eerste zit je op me, en ten tweede blokkeer je de deur. Dus als jij nu even wegrolt..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet je maar weggaan hier, je kunt niet onder het zich van mij uit gezien ik 20 keer zo breed ben als de gemiddelde Nederlander.
Oh sorry, plet ik je soms? Ik voel niets, je bent wel heel klein dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ten eerste zit je op me, en ten tweede blokkeer je de deur. Dus als jij nu even wegrolt..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
Oh sorry, plet ik je soms? Ik voel niets, je bent wel heel klein dan.
In vergelijking met jou is de maan nog kleinquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is de maan een stuk boeienderquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is de maan nog klein
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ga er maar snel naar toe danquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is de maan een stuk boeiender
ik ookquote:
Ben sterke man, ik houd het nog wel even vol.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik zak er doorheen met mijn gewicht, dus ik blijf lekker op jou zitten.
Aan je gegil te horen valt dat ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ben sterke man, ik houd het nog wel even vol.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Dat krijg je met jou als uitzicht ja
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef sharr het volgende:
[..]
Moet je maar weggaan hier, je kunt niet onder het zich van mij uit gezien ik 20 keer zo breed ben als de gemiddelde Nederlander.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ten eerste zit je op me, en ten tweede blokkeer je de deur. Dus als jij nu even wegrolt..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef sharr het volgende:
[..]
In vergelijking met jou is de maan een stuk boeiender
Ik gilde van enthousiasme, Kate en William jeweet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef sharr het volgende:
[..]
Aan je gegil te horen valt dat ook wel weer mee.
Red Oktober standing by.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:07 schreef Patje1987 het volgende:
Zo Gridlawk, weder een design gefixxed. Red leader standing by.
Jaloers op de jurk?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:08 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Ik gilde van enthousiasme, Kate en William jeweet.
Ik vroeg naar dingen om te kopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon, met je vinger door je anus roeren tot je de g-spot vind.
En dat zou je maar al te graag willen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nee hoor, maar ik zou er tenminste nog in passen.
denk wel dat ik iets kan hosselen heurquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef Patje1987 het volgende:
Trouwens Gridlok kan ik dan wel blijven pitten ofniet anders mag ik geen pilsje drinken
Het zou me niet verkeerd staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef sharr het volgende:
[..]
En dat zou je maar al te graag willen.
Ja?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een gedumpte vrouw?
Mijn vriend eet mijn b&j's op, is hij ongesteld ofzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Zie ik eruit als een gedumpte vrouw?
Mensen eten alleen B&J's als ze zware zorgen hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn vriend eet mijn b&j's op, is hij ongesteld ofzo?
Ik eet het alleen als ik honger heb.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen eten alleen B&J's als ze zware zorgen hebben
Waarschijnlijk wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn vriend eet mijn b&j's op, is hij ongesteld ofzo?
Appel! Nee! Doeiquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi en doei want ik moet eigenlijk weg.
Ohquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Mensen eten alleen B&J's als ze zware zorgen hebben
Kusje voor onderwegquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:12 schreef Omdatappel het volgende:
Hoi en doei want ik moet eigenlijk weg.
Jellyquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Bovenstaande posts beweren dat ik dat niet ben, he.
Ik laat ongewenste ongelukjes verdwijnen : )))quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week at ik Ben & Jerry's toen was ik opeens zwanger. Gelukkig had Gridlok nog een kledinghaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Omdatappel het volgende:
Okeeeeee doei, lief zijn. Ik van jullie, dat soort dingen.
Aahh zo heeft mijn moeder me ook proberen eruit te halen maar ik heb het overleefd met alle gevolgen van dienquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:13 schreef Patje1987 het volgende:
Vorige week at ik Ben & Jerry's toen was ik opeens zwanger. Gelukkig had Gridlok nog een kledinghaak.
Ben jij morgen ook gewoon in Utregg overal en nergens? Ik ga je dan spotten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Ragboer het volgende:
Heb zin om mij heulemaal kapot te zuipen vandaag.
Heb je het over Koninginnenacht of -dag?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Ben jij morgen ook gewoon in Utregg overal en nergens? Ik ga je dan spotten.
vandaar dat je zo bent gewordenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh zo heeft mijn moeder me ook proberen eruit te halen maar ik heb het overleefd met alle gevolgen van dien![]()
Zaterdag overdagquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:17 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb je het over Koninginnenacht of -dag?
Dan ben ik aan het slapen.quote:
Vandaar die baard..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Aahh zo heeft mijn moeder me ook proberen eruit te halen maar ik heb het overleefd met alle gevolgen van dien![]()
Hard-Kore jonguh, Hard-Kore..quote:
quote:
Pieter Baan Centrum voor jullie beiden.quote:
nee wel een piemolquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef Furdinand het volgende:
[..]
stop jij weleens een bortel in je anus?
straks werken, dan naar de verjaardag van een vriendin. En morgen naar amsterdam. Maandag komt een vriendin uit den haag, ga ik haar volendam laten zien wups. Dinsdag boekenbeurrsss en vrijdag een date wupsquote:
een date met wie?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks werken, dan naar de verjaardag van een vriendin. En morgen naar amsterdam. Maandag komt een vriendin uit den haag, ga ik haar volendam laten zien wups. Dinsdag boekenbeurrsss en vrijdag een date wups
Ik vind dat echt een ramp, met Koninginnedag naar Amsterdam gaan. Doe ik dus nooit en nooit meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
straks werken, dan naar de verjaardag van een vriendin. En morgen naar amsterdam. Maandag komt een vriendin uit den haag, ga ik haar volendam laten zien wups. Dinsdag boekenbeurrsss en vrijdag een date wups
omg.. wat moet ik aan trekken?!?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
met jou maar je weet het zelf niet hihi.
Waarom verbaast me dat nou niksquote:
Ooww leuke vakantieplannen tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Das kutquote:
tja, druk is het wel ja. Maar mn homies willen daar heenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een ramp, met Koninginnedag naar Amsterdam gaan. Doe ik dus nooit en nooit meer.
Waarvan?quote:
Leuker dan mijn planningquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ga jij doen dan??quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww leuke vakantieplannen tochalleen die boekenbeurs zou ik zelf niet heengaan maarja ieder zn ding toch
![]()
Hehe vond het wel leuk vorig jaar alleen op sommige pleintjes werd je helemaal platgedrukt en ontstond er chaos enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:33 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een ramp, met Koninginnedag naar Amsterdam gaan. Doe ik dus nooit en nooit meer.
IKKEquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef Furdinand het volgende:
wie wilt mijn vakantieplanning weten???!?!
ik Moet ook aan school werken jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Leuker dan mijn planning
-leren
-leren
-leren
...
werkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenquote:
dat ziet er gezellig uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Furdinand het volgende:
[..]
werkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerkenwerken
Geen idee nog wat precies maar vind nog wel wat leuke dingen om te doen aankomende weekquote:
Maar jij hebt over 2 weken denk ik geen eindexamenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik Moet ook aan school werken ja
ja het is nog maar een grove planning. maar je krijgt er wel een idee van hoe het er ongeveer uit gaat zien.quote:
Klinkt leukquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Geen idee nog wat precies maar vind nog wel wat leuke dingen om te doen aankomende weeken anders ga ik me een week gedragen als een kat kijken of Doerak me accepteert als een van zijn soort.. experimentje
Maar jij hebt dan weer een gigantische zomervakantie daarnaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar jij hebt over 2 weken denk ik geen eindexamen
Wel weer veel geld binnenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef Furdinand het volgende:
[..]
ja het is nog maar een grove planning. maar je krijgt er wel een idee van hoe het er ongeveer uit gaat zien.
Klopt, eerst maar eens vakantiewerk vinden voor de eerste 6 weken (toch nog lastiger dan ik dacht :S)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Maar jij hebt dan weer een gigantische zomervakantie daarna
Ik heb nog geld nodigquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar wat zal ik ervan gaan kopen??
een foster-parent kindquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Furdinand het volgende:
[..]
dat dan weer wel maar wat zal ik ervan gaan kopen??
oowww galaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, eerst maar eens vakantiewerk vinden voor de eerste 6 weken (toch nog lastiger dan ik dacht :S)
Maar gister gala gehad
flashback van gala fittiequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww galastraks in het pak en alles ook ?
en nog mensen in pak zien vechten met elkaar of brakende tienermeisjes in jurk ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
nee hoor dan moet ik voor alles een 1 halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In pak inderdaadquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oowww galastraks in het pak en alles ook ?
en nog mensen in pak zien vechten met elkaar of brakende tienermeisjes in jurk ?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die pakken zijn anders ook niet geweldig, maar het hoort er wel bijquote:
Ik heb een jurk voor de bruiloft van mijn zus gekocht en die doe ik ook naar mn gala aan, ik ga echt niet nog meer geld aan die onzin uitgeven terwijl ik het niet eens aan doe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Die pakken zijn anders ook niet geweldig, maar het hoort er wel bij
Van de jongens was 1 iemand niet in pak en er waren maar iets van 3 of 4 meisjes in gala jurken
Ik vind het slecht van ze
Och, ik heb voor 26 euro een heel pak bij elkaar kunnen vinden, als je goed zoekt hoeft het amper geld te kostenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb een jurk voor de bruiloft van mijn zus gekocht en die doe ik ook naar mn gala aan, ik ga echt niet nog meer geld aan die onzin uitgeven terwijl ik het niet eens aan doe.
baas, mag ik vandaag een uurtje eerder naar huis?quote:
Dat zeg ik ook over mijzelfquote:
Wat de fuckquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Och, ik heb voor 26 euro een heel pak bij elkaar kunnen vinden, als je goed zoekt hoeft het amper geld te kosten
Ik al 3 keer en heb nu een volledig pakquote:
Tja, mn moeder heeft wat connecties op dat gebiedquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wat de fuck
Ik ben vorige week een pak gaan kopen met mijn vriend, 350 euro exclusief overhemd en alles
maar wel![]()
ik zie er baas uit in korte broek, werkschoenen, petje en blote pens.quote:
nee. ik wil eerst een verslag van 100 paginas over hoe baas ik er uit zie in pak. PRONTOquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
baas, mag ik vandaag een uurtje eerder naar huis?
Ja wat voor merk heb je dan? C&A?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Tja, mn moeder heeft wat connecties op dat gebied
jawohl, over een kwartiertje op de fax..quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
nee. ik wil eerst een verslag van 100 paginas over hoe baas ik er uit zie in pak. PRONTO
jij masturbeert zeker ook alleen met merk-dildo's?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat voor merk heb je dan? C&A?
Nee, maar ik wil wel dat mijn vriend een fatsoenlijk pak heeft zodat het wat langer meegaat dan 2x wassenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
jij masturbeert zeker ook alleen met merk-dildo's?
ik kijk er naar uit. dit kan jouw promotie betekenen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jawohl, over een kwartiertje op de fax..
IS DAAR SOMS WAT MIS MEEquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
denk het wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Lee Roy'squote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef Furdinand het volgende:
[..]
want een pak zonder bekend merk kan niet fatsoenlijk zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel dat mijn vriend een fatsoenlijk pak heeft zodat het wat langer meegaat dan 2x wassen
Hij heeft heul geen bekend merk, maar c&a lijkt mij niet fatsoenlijk neequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:50 schreef Furdinand het volgende:
[..]
want een pak zonder bekend merk kan niet fatsoenlijk zijn.
Ik breng mijn pak altijd naar de stomerij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil wel dat mijn vriend een fatsoenlijk pak heeft zodat het wat langer meegaat dan 2x wassen
Ja of naar de stomerij, whateverquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik breng mijn pak altijd naar de stomerij.
HAHA zou dat eens humor zijn die William dan ineens zo van"trolololololol!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef sharr het volgende:
Hihi lijkt me wel leuk als William of Kate ineens 'NO!' zei
Nopequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja wat voor merk heb je dan? C&A?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Furdinand het volgende:
[..]
HAHA zou dat eens humor zijn die William dan ineens zo van"trolololololol!!
Nou, die mensen hebben er verstand van. Zo'n huisvrouwtje dat de was doet voor het gezin niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja of naar de stomerij, whatever![]()
Dan kan het ook vernaait zijn of niet dan.
Pakken in de was doen gaat sowieso niet goed, ook niet met dure pakkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
je hebt toch geen duur pak?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Pakken in de was doen gaat sowieso niet goed, ook niet met dure pakken
Die dingen moet je naar de stomerij brengen
Maar als je een poepkwaliteit ding hebt dan gaat ie nog pluizen na 3xquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nou, die mensen hebben er verstand van. Zo'n huisvrouwtje dat de was doet voor het gezin niet.
ok.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Jan is even weg, laat een bericht achter na deze post.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok.
Jan, hoe gaat het? Wat heb je gedaan vandaag? Kun je me quoten als je weer terug bent? Gr gr
quote:
Gaat lekker, ik heb niks gedaan vandaag en bij deze quote ik jou toch evenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ok.
Jan, hoe gaat het? Wat heb je gedaan vandaag? Kun je me quoten als je weer terug bent? Gr gr
v&d klinkt al anders dan c&aquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef Furdinand het volgende:
ik heb een pak van de v&d en die heeft het stomen prima overleefd.
alleen is het bloed van het vorige feestje er niet uit gegaan.
Fatsoenlijk pak kopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar als je een poepkwaliteit ding hebt dan gaat ie nog pluizen na 3x
bedankt!quote:
Ja al thuis, snelle bus was snelquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Gaat lekker, ik heb niks gedaan vandaag en bij deze quote ik jou toch even![]()
jij al thuis nu ofwat ?
Zeer straat en negroïde.quote:
Ik ben jaloersquote:
zwanger van vet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga naar de dokter want ik ben zwanger jwz
good for youquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:01 schreef sharr het volgende:
Ik had zojuist een half koffiebroodje, best lekker nog. Groetjes.
beter dan helemaal geen broodquote:
mierzoete diabetesdrank..quote:
quote:
luister elke ochtend hier naar en zing het mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:05 schreef dralion13 het volgende:
Waarom ben ik toch altijd zo onzeker over mezelf
Zal niet werken ben ik bang, tis nu toch al te laat ben ik bangquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Furdinand het volgende:
[..]
luister elke ochtend hier naar en zing het mee.
ja tis allang ochtend geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zal niet werken ben ik bang, tis nu toch al te laat ben ik bang
je moet er in geloven!!! jij bent beter dan de rest!! iedereen is minder dan jou!! jij bent de beste!!! TJAKKAAAAA!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Zal niet werken ben ik bang, tis nu toch al te laat ben ik bang
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:09 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moet er in geloven!!! jij bent beter dan de rest!! iedereen is minder dan jou!! jij bent de beste!!! TJAKKAAAAA!!!!
waar gaan we staan?quote:
Klopt, maar ik heb het niet jammer genoegquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:12 schreef sharr het volgende:
Dralion niet doenZelfvertrouwen is goed voor je.
je moet een knop omdraaien! Schijt aan de hele wereld! alles draait om jou!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het niet jammer genoeg
Heb daardoor ook 0,0 lef als het gaat om meisjes
Al zoveel kansen gehad bij het meisje dat ik leuk vind, maar door gebrek aan zelfvertrouwen nooit de stap durven nemen...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:18 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik heb het niet jammer genoeg
Heb daardoor ook 0,0 lef als het gaat om meisjes
Al zoveel kansen gehad bij het meisje dat ik leuk vind, maar door gebrek aan zelfvertrouwen nooit de stap durven nemen...
Jij hebt ook al 0.0% zelfvertrouwen bij meisjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]Oh, herkenbaar wel. Maar, je schiet er meer mee op om die kansen te grijpen dan dat je de hele tijd in onzekerheid allus blijft he
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij hebt ook al 0.0% zelfvertrouwen bij meisjes
Dit inderdaad... gewoon jezelf heel veel moed inpraten en uiteindelijk die stap nemen dan voel je jezelf zoveel beter en trots ineensquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef Furdinand het volgende:
[..]
je moet een knop omdraaien! Schijt aan de hele wereld! alles draait om jou!
owee als je dat durft te zeggen je krijgt klappen van me als je dat zegt!quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:21 schreef sharr het volgende:
Is 'ik wou dat ik dood was' een doodsverwensing en krijg je dan een ban?
Klopt, maarja waar haal je de lef vandaan als geen zelfvertrouwen hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:20 schreef sharr het volgende:
[..]Oh, herkenbaar wel. Maar, je schiet er meer mee op om die kansen te grijpen dan dat je de hele tijd in onzekerheid allus blijft he
herkenbaarquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maarja waar haal je de lef vandaan als geen zelfvertrouwen hebt.
Afgelopen avond de hele tijd oogcontact met haar gehad, maar er op af stappen, ho maar
Wil je liever dat die kans aan je voorbij gaat en dat ze met een ander ervandoor gaat? Gooi de gedachte dat je geen zelfvertrouwen hebt aan de kant, verzamel alle zelfvertrouwen die er in je lichaam te vinden is bijeen en stap er op afquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:22 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Klopt, maarja waar haal je de lef vandaan als geen zelfvertrouwen hebt.
Afgelopen avond de hele tijd oogcontact met haar gehad, maar er op af stappen, ho maar
Wel met de rug van je hand uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Furdinand het volgende:
als je een blauwtje loopt slap je haar gewoon en loop je naar de volgende.
Beter 1 chick en 100 blauwtjes, dan geen chick en geen blauwtjesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Furdinand het volgende:
En je neus in de lucht allesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel met de rug van je hand uiteraard
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:24 schreef Furdinand het volgende:
dit soort mannenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:25 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wel met de rug van je hand uiteraard
En dat terwijl ik vorig jaar een paar maanden elke dag met haar naar huis fietste, gewoon over van alles praten, maar vragen om iets leuks te gaan doen durf ik dan weer niet (zelfs niet toen ze het min of meer de kansen op een presenteerblaadje toediende... (we reden langs een poster dat selah sue zou optreden in groningen en dat het haar leuk leek om daar naartoe te gaan maar dat de kaarten waren uitverkocht. Ik op de website kijken, waren er nog kaarten te koop)...quote:
Als je op zulke momenten niks doet, dan houdt het gewoon op ja. Dan denkt ze op een gegeven moment dat je echt geen interesse hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vorig jaar een paar maanden elke dag met haar naar huis fietste, gewoon over van alles praten, maar vragen om iets leuks te gaan doen durf ik dan weer niet (zelfs niet toen ze het min of meer de kansen op een presenteerblaadje toediende... (we reden langs een poster dat selah sue zou optreden in groningen en dat het haar leuk leek om daar naartoe te gaan maar dat de kaarten waren uitverkocht. Ik op de website kijken, waren er nog kaarten te koop)...
Au, pijnlijk ditquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:26 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dat kan jij niet he met je neus in de lucht
oke, daar verschillen wij dan weer. als ik eenmaal contact heb is het niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:26 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En dat terwijl ik vorig jaar een paar maanden elke dag met haar naar huis fietste, gewoon over van alles praten, maar vragen om iets leuks te gaan doen durf ik dan weer niet (zelfs niet toen ze het min of meer de kansen op een presenteerblaadje toediende... (we reden langs een poster dat selah sue zou optreden in groningen en dat het haar leuk leek om daar naartoe te gaan maar dat de kaarten waren uitverkocht. Ik op de website kijken, waren er nog kaarten te koop)...
yesquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Furdinand het volgende:
Neeeeeeeeeeee!! GVD! Net de bus gemist
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef Furdinand het volgende:
Neeeeeeeeeeee!! GVD! Net de bus gemist
Wat is dat??quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel asociaal dat ik als pescotariër maar één burger kan eten bij de BK
sinds #131 ofzo, 2 dagenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oeiii gewoon even helemaal afgesloten van het wereld wijde web![]()
hoelang ?
Lekkere visburger toch en daarna een hot brownie om het weg te spoelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Ik vind het wel asociaal dat ik als pescotariër maar één burger kan eten bij de BK
Is dat lekker? Ik ga er vanavond etenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekkere visburger toch en daarna een hot brownie om het weg te spoelen
bij de mc heb je de mcfishfilet ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekkere visburger toch en daarna een hot brownie om het weg te spoelen
Die visburger heb ik nog nooit gehad daar maar Hot Brownie omggg jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:32 schreef sharr het volgende:
[..]
Is dat lekker? Ik ga er vanavond etenTwisted fries
Visburger heb ik één keer op, was wel heerlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:33 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Die visburger heb ik nog nooit gehad daar maar Hot Brownie omggg jaen de Twisted fries was ik al helemaal vergeten
dat gaat smullen worden voor jou hoor geen zorgen
Ik kon ze altijd goed maken ja die fishfiletquote:
ja dan naar de mcdonalds, daar kun je alles bestellen. echt vlees zit daar toch niet in de burgers..quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef sharr het volgende:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef Beach het volgende:
[..]
ik ben zelf meer een hertog jan mannetje
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja dan naar de mcdonalds, daar kun je alles bestellen. echt vlees zit daar toch niet in de burgers..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |