Ik bedacht ineens wat je afgelopen week zei over nieuew topics openen op de eiPet en wat ik toen zei...quote:
Damnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kindje linksachter, dat is niet goed, hoor...
Ik wil er wel in bijten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Hier trouwens een andere hoek van "de krakeling":
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou aan deze teksten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Kate constant stijve tepels heeft in deze jurk. Op sommige foto's is het erg goed te zien.
Misschien is dat ook wel zo. Ik denk dat veel vrouwen met permanent stijve tepels rondlopen als ze met een prins mogen trouwensquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Kate constant stijve tepels heeft in deze jurk. Op sommige foto's is het erg goed te zien.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Ik denk dat veel vrouwen met permanent stijve tepels rondlopen als ze met een prins mogen trouwens
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knoppen door komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat de knopoen doorkomt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knopoen door komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de knopoen doorkomt.
Mooie bloem...
Nee, hij zei: "Me took a shot, yoh!!"...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzo
Trouwens, toen Kate over het middenpad liep, keek Harry achterom en zei wat tegen William. Vast iets van 'she looks hot bro!'
"Finally, your turn"quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzo
Trouwens, toen Kate over het middenpad liep, keek Harry achterom en zei wat tegen William. Vast iets van 'she looks hot bro!'
quote:
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al die mensen he. Er zal maar een gek zijn. IN een Suzuki ofzo.
Nee, een Austin of MG lijkt mee meer logisch...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Die vraag heb ik niet gezien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knoppen door komen.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is borduursel.
Maar het zit wel op een vreemde plek...
Nee, het is niet mooi, wel...euh...intrigerend...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik niet gezien...
En ik vind het echt lelijk staan, stijve tepels. Maar daar denken mannen anders over, heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is niet mooi, wel...euh...intrigerend...
Of ze roepen gewoon niet zo hardquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wesminster Abbey heeft wel een betere isolatie dan de Nieuwe kerk. Ik hoorde niemand buiten juichen tijdens het geven van het ja woord.
Dit moet vastgelegd worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BBC natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Kijken jullie BBC of NOS? Of nog anders?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in 1980 geen juichen wat je hoorde, dat waren de protesten van 'Geen Woning, Geen Kroning'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wesminster Abbey heeft wel een betere isolatie dan de Nieuwe kerk. Ik hoorde niemand buiten juichen tijdens het geven van het ja woord.
quote:
Ik ookquote:
Niet meer...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Kijken jullie BBC of NOS? Of nog anders?
Ik had het dan ook over het trouwen van Willem en Max.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in 1980 geen juichen wat je hoorde, dat waren de protesten van 'Geen Woning, Geen Kroning'.
[ afbeelding ]
Daar is geen discussie over mogelijk. BBC is altijd beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookvolgens mij beter dan dat gezeik bij de NOS
Dat gay-huwelijk heb ik gemist...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het trouwen van Willem en Max.
En daarom hebben wij hier geen digitenne genomen, die kan geen BBC ontvangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk. BBC is altijd beter.
Lijkt wel een broer van me die Rudolf Spoor, kan z'n mond ook niet houden...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het huwelijk van Willem en Maxima wel heel erg mooi op camera vastgelegd. Die regisseur zit de hele week al bijna bij de DWDD. Vanavond ook, met een recensie over vandaag.
Wel leuk om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt wel een broer van me die Rudolf Spoor, kan z'n mond ook niet houden...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Etcetera het volgende:
'checkmate kate, you've taken the king'
Op de staart van die hurricane?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vlag stond er nou op de staart?
En vanavond na het feest komt de plee-bek scene.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp uit andere bronnen dat de bek-scene zo komt?
Omdat het "not done" is emotie te tonen bij die Britten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap niet dat ze elkaar niet gewoon even fijn vasthouden
Dit is echt zo'n plichtmatig zoentje, ziet er niet erg liefdevol uit. En ze mogen blijkbaar ook geen handen vasthouden ofzo?
De herkansing ging beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Dit is echt zo'n plichtmatig zoentje, ziet er niet erg liefdevol uit. En ze mogen blijkbaar ook geen handen vasthouden ofzo?
Vanuit de gedachte van Diana begrijp ik dat ook wel...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het "not done" is emotie te tonen bij die Britten.
Diana en Charles mochten elkaar niet eens aankijken hoorde ik van de week?
Nee.quote:
Wordt die discoparty vanavond ook live uitgezonden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
En Harry keek trouwens alsof hij de zus van kate wel bruut zou willen nemen.
Maar dan in spiegelbeeld. Dat is de Britse vlag voor de Luchtmacht.quote:
Op de romp. Op de staart staat een vlag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die hadden toch zo'n Bullseye als vlag?
Aha!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan in spiegelbeeld. Dat is de Britse vlag voor de Luchtmacht.
omdat je toch blijft kijken of het saai is of nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat de hele ochtend in de Marriage-topics, dus zo erg vond je het niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat de hele ochtend in de Marriage-topics, dus zo erg vond je het niet...
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie net een foto van Wim Lex en Max. Met dat Marine uniform aan was ik als ik hem was met een fregat gekomen en die bij London Bridge hebben laten aanmeren
heeft Nederland toch al een historie in (de Thames ongevraagd opvaren)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar toen zijn we niet in londen geweest dus nu in de herhaling maar wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft Nederland toch al een historie in (de Thames ongevraagd opvaren)
Is geheel afhankelijk van de overige camouflage op het toestel welke ze plaatsen. Beiden zijn RAF.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, wat is het verschil tussen die bullseyes? Rood/ Blauw en geel/blauw/wit/rood?
Daar heeft mn ex-vriend op gevaren. Toen zijn ouders en ik zouden komen kijken, was hij al afgewzwaaid ivm slijmbeursontsteking en moest hij de mariniers verlaten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zat hij als Marinier op de Tromp?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heeft mn ex-vriend op gevaren. Toen zijn ouders en ik zouden komen kijken, was hij al afgewzwaaid ivm slijmbeursontsteking en moest hij de mariniers verlaten.
Ja die was superzenuwachtig geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Lag het aan mij of praatte William wel heel snel tijdens de dienstzo van 'ik wil hier nu vanaf zijn. Nu. Nu.'
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Die eerste kus ging zo snel dat ik 'm gemist hebkeek net even weg
Yeps. Is ook naar Scandinavië en Ierland ermee geweest. Hij zou ermee naar de West gaan. Ik vond het toen niet leuk, ik was toen nog maar 17 ofzo...quote:
Ik was aan het stofzuigen, wou 'm uitzettenquote:
Ik moest wel even nadenkenquote:
Leuke reisjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Is ook naar Scandinavië en Ierland ermee geweest. Hij zou ermee naar de West gaan. Ik vond het toen niet leuk, ik was toen nog maar 17 ofzo...
Het is geen crimineel. Gewoon Emily Bremers dus ja :quote:
Hij was marinier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Leuke reisjes.maar was hij Marinier of vlootpersoneel van de Marine?
Ik had geen zin om het languit te typenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is geen crimineel. Gewoon Emily Bremers dus ja :
Dat wilde ik ook worden. Maar dat ging fout tijdens dienstplicht keuring.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:56 schreef LadyBlack het volgende:
Ok, die twee vrouwen zijn echt niet normaal![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook worden. Maar dat ging fout tijdens dienstplicht keuring.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Voor hem ging het ook bijna mis.
Bij mij vroeg de Marine officier tijdens het selectie gesprek of ik een zwemdiploma had. Mijn antwoord "hebben jullie geen boten dan?". Dienstplicht bij de Landmacht voor mij dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Jeetje.. dat is balen. Je hebt het dus zelf verklooit met een bijdehante opmerking.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij vroeg de Marine officier tijdens het selectie gesprek of ik een zwemdiploma had. Mijn antwoord "hebben jullie geen boten dan?". Dienstplicht bij de Landmacht voor mij dus.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij vroeg de Marine officier tijdens het selectie gesprek of ik een zwemdiploma had. Mijn antwoord "hebben jullie geen boten dan?". Dienstplicht bij de Landmacht voor mij dus.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Yep, mijn eigen schuld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Jeetje.. dat is balen. Je hebt het dus zelf verklooit met een bijdehante opmerking.
Dienstplicht was er tot 1996. Kan beide zijn dus.quote:Volgens mij was dit ook dienstplicht voor hem trouwens. Hij is van 1970 en dit speelde in 1992. Ow nee, dat is dan al vrijwillig of niet?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:20 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En daarom hebben wij hier geen digitenne genomen, die kan geen BBC ontvangen![]()
Jammer hoor.quote:
Nu ik erover nadenk, was het inderdaad dienstplicht. Maar uitgesteld ivm "studie/opleiding".quote:Dienstplicht was er tot 1996. Kan beide zijn dus.
ook kinderachtig zegquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Enschede ook niet. Daar waren ze al lang geweest toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Delft gaat het dus niet worden:
“@giel3fm: Ja ik denk dat ik weet waar we naartoe gaan. herken de weg, regelmatig moeten zijn. Nog zeker een uur doorkarren #3FM 1 stad delft onderspit”
Beterquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
“@giel3fm: Ja ik denk dat ik weet waar we naartoe gaan. herken de weg, regelmatig moeten zijn. Nog zeker een uur doorkarren #3FM 1 stad delft onderspit”
Ze zaten net al in Brabant...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet om welke tijd ze zijn vertrokken en hoe lang het rijden is van Hilversum naar Enschede?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:30 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk Enschede ook niet. Daar waren ze al lang geweest toch?
Dit jaar,quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef LadyBlack het volgende:
Het Huis gaat naar Leiden?
http://www.westonline.nl/nieuwsitem/41432
dat gaat over 2012 toch?quote:
Sittard/Geleen of Kerkradequote:
Dat is heel erg windstil...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
In Dinant heb ik deze geschoten 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Geen probleemquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nogmaals dank voor de onbedoelde tip toen...
Mooiquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:37 schreef Nembrionic het volgende:
In Dinant heb ik deze geschoten 2 jaar geleden
[ afbeelding ]
Ahaaaa..... ok, snap ik ook alles weerquote:
We zitten in Beauraing, hier: http://www.le-relais-etoi(...)or-6-personen-99.phpquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Geen probleem
Hele mooie omgeving daar en dat wens ik iedereen toe
Ja ik had ze eerder gezien. Ziet er erg relax uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We zitten in Beauraing, hier: http://www.le-relais-etoi(...)or-6-personen-99.php
Says who.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze waren net op pad richting Limburg via Brabant...
In Brabant links af over Nijmegen naar Enschede kan dus nog?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze waren net op pad richting Limburg via Brabant...
Die kan zoveel zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Giel via de telefoon op de radio net...
Volgens mij is het een sport om iedereen op het verkeerde been te zetten wanneer het om de bekendmaking van de Serious Request locatie gaatquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar jij wil zoveel niet geloven...
Ik snap al die geheimzinnigheid niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij is het een sport om iedereen op het verkeerde been te zetten wanneer het om de bekendmaking van de Serious Request locatie gaatDus ik geloof het pas als het zeker is waar ze zijn
wat doet ie?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
Weer een mongool op twitter @mickeyamsterdam
https://twitter.com/#!/MickeyAmsterdam Die? Tweet niet bijster veel andersquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
Wat is daar vreemd aan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:43 schreef Cobra4 het volgende:
Ik doe het ook meestal andersom...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tip van de dag: eet geen mosterd na het poetsen van je tanden.
oh, ik dacht na de maaltijdquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef Nembrionic het volgende:
Tip van de dag: eet geen mosterd na het poetsen van je tanden.
Internetheldquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Oh sorry. mikeyamsterdam niet mickeyamsterdam.
maar wat doet ie? ik heb hier geen twitterquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:49 schreef Cobra4 het volgende:
Oh sorry. mikeyamsterdam niet mickeyamsterdam.
Giel Beelen bedreigen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar wat doet ie? ik heb hier geen twitter
quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Wtf, 1 tweet over een EU firewall en Rondom10 volgt me nu?
Op welk net ben je volgende week te zien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:51 schreef Etcetera het volgende:
Wtf, 1 tweet over een EU firewall en Rondom10 volgt me nu?
het internetquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Op welk net ben je volgende week te zien?
quote:
wtf post jij nou weer?quote:
Oh yeah. Maar dan een beetje overdreven.quote:
Klein beetje maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh yeah. Maar dan een beetje overdreven.
Fijne vakantie. Ziet er mooi uit!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het goed, mijn vakantie begint... NU!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Prettige vakantiequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:00 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het goed, mijn vakantie begint... NU!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dat werkt ook niet echt met alcohol, alles komt wat harder aan danquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Hmmm ik heb hoofdpijn. Maar als ik m'n zware pijnstillers pak dan wordt alcohol drinken afgeraden. Hoe zit dat met aspirines?
Idem.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Have fun MM
Hmmm ik heb hoofdpijn. Maar als ik m'n zware pijnstillers pak dan wordt alcohol drinken afgeraden. Hoe zit dat met aspirines?
Als je maar genoeg drinkt, dan merk je niks meer van die pijnstillers!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Have fun MM
Ik hoop ook dat het Glazen Huis naar Enschede gaat. Dan heb ik tenminste al een slaapplaats.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Fijne vakantie. Ziet er mooi uit!!
Ik zou het wel leuk vinden dat het Glazen Huis naar Enschede komt, kunnen we op bezoek!!![]()
Nem, veel plezier in Amsterdam.
Dat is een optie maar ik overleef de hoofdpijn welquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef LadyBlack het volgende:
Of gewoon pijnstillers nemen zodat je je vanavond goed voelt en dan maar geen alcohol?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat het Glazen Huis naar Enschede gaat. Dan heb ik tenminste al een slaapplaats.
Oh da's wel een goedequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
maar inderdaad
![]()
Etc. in ieder geval wat water ook (blijven) drinken.... voor, na en tijdens!
4 steden zijn dus de hele dag in afwachtingquote:Eind deze middag wordt bekend in welke stad in 2012 het Glazen Huis plaatsvindt. Tussen half vier en half vijf wordt de steden gebeld die zijn afgevallen. De winnende stad krijgt even later bezoek van 3FM-dj Giel Beelen. De mensen van Stichting Enschede Promotie gaan rond vier uur vanmiddag richting de Oude Markt om het te vieren als Enschede niet is gebeld. Ze wachten dan gezamenlijk op Giel Beelen. In het Glazen Huis sluiten drie dj's zich rond de kerstdagen op om geld in te zamelen voor het Rode Kruis.
En je moet het vandaag laten weten??quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:20 schreef Etcetera het volgende:
Hmm probeerde net voor de 2de keer iemand te bellen om een functie daar af te bellen (werkervaringsplaats) maar krijg voicemail. Probeer het straks nog 1x en dan spreek ik wel wat in. Ben ik absoluut geen fan van, helemaal niet met zoiets, maar krijg 'm niet echt te pakken nu
quote:BramMuller Bram Muller
by RoelJewel
Glazen Huis 2012 in Enschede dus? Gemeentes Kerkrade en Sittard/Geleen hebben Enschede al gefeliciteerd. #SR12
We hebben niet echt een datum afgesproken maar ik wil het gewoon graag achter de rug hebben. Voelt al als een lullig belletje namelijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En je moet het vandaag laten weten??
Net op Twitter:
[..]
Ja, kan ik me voorstellen. Dan idd maar gewoon even voicemail inspreken en zeggen dat je hem graag persoonlijk had willen vertellen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
We hebben niet echt een datum afgesproken maar ik wil het gewoon graag achter de rug hebben. Voelt al als een lullig belletje namelijk
Ik kom bij je slapen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Enschede dus. De Langestraat ligt in Enschede!! In het centrum.![]()
![]()
En komt uit op...... het Ei van Koquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:23 schreef Diaan73 het volgende:
Enschede dus. De Langestraat ligt in Enschede!! In het centrum.![]()
![]()
Ik zeg helemaal niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:29 schreef Cobra4 het volgende:
“@MissMontreal: Jaaaaaaa glazen huis in enschede!!! Terecht! Ja ja ja ja ja! Dat wordt feeeeeest! Enschedeeeeeeeee ole ole! Tukkers for laajf!”
Dat kruis met 3 horizontale strepen erdoor.... vind het geen gezicht meer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:33 schreef Diaan73 het volgende:
Welk logo?
Ik kan deze livecam ook niet kijken. Ik baal wel dat ik nu niet vrij en in de stad ben. Ik moet zo wel door de stad naar huis, dus ik fiets wel eventjes langs
Tja, het is nu eenmaal het logo...quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:36 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat kruis met 3 horizontale strepen erdoor.... vind het geen gezicht meer.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:42 schreef Etcetera het volgende:
Weer gebeld en nu wel te pakken gekregen. HIj vatte het goed op gelukkig
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:39 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, kijk, daar ben ik met mn vriend dan misschien ook wel te vinden
Ik heb absoluut geen ideequote:Op vrijdag 29 april 2011 16:48 schreef Cobra4 het volgende:
Etcie? Jij en mr Etcie komen dan toch ook wel?
Ja dus.quote:
Neequote:
Ik zat me al af te vragen of dat niet mocht. Waardeloos toch? Al die Britten gaan uit hun dak bij de kus, dus zullen ze vast ook geen problemen hebben met vasthouden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Jij gaat op 10 juni toch ook geen inwendig onderzoek doen bij Sven?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zat me al af te vragen of dat niet mocht. Waardeloos toch? Al die Britten gaan uit hun dak bij de kus, dus zullen ze vast ook geen problemen hebben met vasthouden.Bizar.
Waarom is dit een bizarre zelfmoord ?quote:Nederlander springt van Toren van Pisa
PISA - Een Nederlandse toerist van 22 jaar is vrijdag voor de ogen van vele andere toeristen van de wereldberoemde Toren van Pisa gesprongen.
De man verliet zijn hotel in Pisa en vertrok rechtstreeks richting het Piazza dei Miracoli, waar de Toren van Pisa staat. Hij heeft daar een kaartje gekocht en is in de toren omhoog geklommen. Op de eerste mogelijkheid om naar buiten te gaan, op de vierde verdieping van het monument, klom de toerist over de balustrade en sprong de ongeveer 35 meter diepe afgrond in.
De Nederlander overleefde de sprong niet. Veel toeristen waren getuige van de bizarre zelfmoord.
topic killer ?quote:The Flying Taliban
Get a bomb belt with height detecting detonator.
Find a high public building in your city.
Get on the roof of it.
Set your bomb to detonate at about 30-50 meters above the ground level.
Wait for a crowd to gather.
Jump. You will provide a rain of intestines and blood for the crowd, providing joy to all. Bonus for falling in Superman fashion and/or extra bonus for having an airplane transformer suit.
If the police somehow get you before you manage to jump, you will still blow up when they escort you downstairs and leave a mess of bloody remains on the staircase or elevator. This is a win-win technique.
Het is dat ik te koppig ben, anders was ik daar ook al aan toe.quote:
Ik neem een boek mee naar bed. Dan doe ik net of ik nog niet ga slapen, maar over een half uur lig ik toch te ronken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het is dat ik te koppig ben, anders was ik daar ook al aan toe.
Ik heb altijd een boek (of meerdere) op bed liggen, dus ik ga altijd met een goed boek naar bed.quote:
Bestel een kindermaatje...quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef LadyBlack het volgende:
Heb opgepast, maar jeetje wat een drama......Zodra ik 1 millimeter afweek van wat het jongetje voor zichzelf gepland had, draaide ie volledig door
Gelukkig was zn moeder niet al te laat thuis.
Zit nu rustig op de bank en ik ga er ook een early night van maken zo
Nachtegiel en Ekdom in de nacht kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik vannacht ga doen.
Ik denk doortrekken, en voor 15:00 uit bed...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:12 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Haha, jij liever dan ik nu! Maar jij moet nog een hele nacht he.
Yep.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nachtegiel en Ekdom in de nacht kijken natuurlijk.
Vast wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Yep.
Ik ben ook benieuwd of er kachels zijn aangetroffen in treinen...
Je zal maar 200 euro moeten aftikken, maar je pinpas is niet voldoende opgeladen. Dan lach je echt oranje...quote:
Ik vond die Pippa leuk, maar Harry vind ik niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:39 schreef Yurithemaster het volgende:
ik vond deze 2 er leuker uitzien dan het bruidspaar
[ afbeelding ]
Morgenochtend pas. Eens kijken of ik ergens een bier ontbijt kan scoren.quote:
Daar ben ik ook niet bang voor.quote:
Hoiquote:
Da's mooi kut. Geen gewonden hoop ik.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:29 schreef lubje25 het volgende:
Vandaag een prima rustige dag gehad, donderdag echter werd mijn buurman, een cafetaria, overvallen
Dader(s) al gepakt?quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:38 schreef lubje25 het volgende:
Dat niet gelukkig maar wel wat gedonder de laatste tijd, voelt niet fijn,
Tja, dat krijg je als de politiek de prioriteiten stelt.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:49 schreef lubje25 het volgende:
Niet gepakt volgens mijBij de laatste overval op de vorige eigenaresse kreeg ze een brief van de politie dat het geen prioriteit had
![]()
Ik ben aan het werk. Maar straks maar even een bier ontbijt scoren.quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:54 schreef lubje25 het volgende:
Abnormaal
Nog plannen voor zometeen/morgen? of moet je werken?
Bedank Ivo O. en Fred T. maar...quote:Op zaterdag 30 april 2011 03:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Tja, dat krijg je als de politiek de prioriteiten stelt.
Net gezien op Private Space...quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
Toch wat gemist gisteren.![]()
[ afbeelding ]
Kom op, je haar is al oranje, doe een boa om, knal er 10 bier in en hoppa: Koninginnedag...quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:02 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
[..]
Waar? Wanneer? Voor mn gevoel is het een gewone zaterdag.
Ik lust geen bier.quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kom op, je haar is al oranje, doe een boa om, knal er 10 bier in en hoppa: Koninginnedag...
Ga je nu al weg? Wij zijn net wakker en Peace slaapt nog...quote:Op zaterdag 30 april 2011 08:07 schreef MadMaster het volgende:
Nu even kijken of we IARL z'n huisinventaris zien verkopen in Amstelveen...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 04:18 schreef Cobra4 het volgende:
Toch wat gemist gisteren.![]()
[ afbeelding ]
Goed he!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:19 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Dat kindje er ook naast, met handjes op haar oren.
quote:
Hoezo?quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:27 schreef Soempie het volgende:
[..]![]()
Ik vind Harry ook niets. Net een aap.Hij loopt ook heel lomp: voeten naar buiten en slingerbenen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:33 schreef Cobra4 het volgende:
Wel leuk trouwens, die doorzichtige jurk van Maxima.
Geen tv in de buurt?quote:
Nee, maar helaas draagt ze wel iets onder dat doorzichtige geval.quote:
Jawel, maar geen zin om te kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |