Ik bedacht ineens wat je afgelopen week zei over nieuew topics openen op de eiPet en wat ik toen zei...quote:
Damnquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:55 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kindje linksachter, dat is niet goed, hoor...
Ik wil er wel in bijten...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn
Hier trouwens een andere hoek van "de krakeling":
[ afbeelding ]
Wat heb ik nou aan deze teksten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Kate constant stijve tepels heeft in deze jurk. Op sommige foto's is het erg goed te zien.
Misschien is dat ook wel zo. Ik denk dat veel vrouwen met permanent stijve tepels rondlopen als ze met een prins mogen trouwensquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Het lijkt trouwens wel of Kate constant stijve tepels heeft in deze jurk. Op sommige foto's is het erg goed te zien.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel zo. Ik denk dat veel vrouwen met permanent stijve tepels rondlopen als ze met een prins mogen trouwens
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knoppen door komen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:59 schreef Diaan73 het volgende:
Ik denk dat de knopoen doorkomt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knopoen door komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk dat de knopoen doorkomt.
Mooie bloem...
Nee, hij zei: "Me took a shot, yoh!!"...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzo
Trouwens, toen Kate over het middenpad liep, keek Harry achterom en zei wat tegen William. Vast iets van 'she looks hot bro!'
"Finally, your turn"quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik vermoed dat dat komt door de jurk, dat die een raamwerkje heeft ofzo
Trouwens, toen Kate over het middenpad liep, keek Harry achterom en zei wat tegen William. Vast iets van 'she looks hot bro!'
quote:
Dat geloof je toch zeker zelf niet?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Al die mensen he. Er zal maar een gek zijn. IN een Suzuki ofzo.
Nee, een Austin of MG lijkt mee meer logisch...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Die vraag heb ik niet gezien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn vraag in het vorige topic. Of het aan de jurk ligt of dat de knoppen door komen.
Ik hoop het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat geloof je toch zeker zelf niet?
Volgens mij ook jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is borduursel.
Maar het zit wel op een vreemde plek...
Nee, het is niet mooi, wel...euh...intrigerend...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die vraag heb ik niet gezien...
En ik vind het echt lelijk staan, stijve tepels. Maar daar denken mannen anders over, heb ik begrepen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, het is niet mooi, wel...euh...intrigerend...
Of ze roepen gewoon niet zo hardquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wesminster Abbey heeft wel een betere isolatie dan de Nieuwe kerk. Ik hoorde niemand buiten juichen tijdens het geven van het ja woord.
Dit moet vastgelegd worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
BBC natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Kijken jullie BBC of NOS? Of nog anders?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in 1980 geen juichen wat je hoorde, dat waren de protesten van 'Geen Woning, Geen Kroning'.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:10 schreef Cobra4 het volgende:
Wesminster Abbey heeft wel een betere isolatie dan de Nieuwe kerk. Ik hoorde niemand buiten juichen tijdens het geven van het ja woord.
quote:
Ik ookquote:
Niet meer...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:15 schreef Etcetera het volgende:
Kijken jullie BBC of NOS? Of nog anders?
Ik had het dan ook over het trouwen van Willem en Max.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat was in 1980 geen juichen wat je hoorde, dat waren de protesten van 'Geen Woning, Geen Kroning'.
[ afbeelding ]
Daar is geen discussie over mogelijk. BBC is altijd beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef Etcetera het volgende:
Ik ookvolgens mij beter dan dat gezeik bij de NOS
Dat gay-huwelijk heb ik gemist...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik had het dan ook over het trouwen van Willem en Max.
En daarom hebben wij hier geen digitenne genomen, die kan geen BBC ontvangenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar is geen discussie over mogelijk. BBC is altijd beter.
Lijkt wel een broer van me die Rudolf Spoor, kan z'n mond ook niet houden...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:21 schreef Diaan73 het volgende:
Ik vond het huwelijk van Willem en Maxima wel heel erg mooi op camera vastgelegd. Die regisseur zit de hele week al bijna bij de DWDD. Vanavond ook, met een recensie over vandaag.
Wel leuk om naar te luisteren.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt wel een broer van me die Rudolf Spoor, kan z'n mond ook niet houden...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Etcetera het volgende:
'checkmate kate, you've taken the king'
Op de staart van die hurricane?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wat voor vlag stond er nou op de staart?
En vanavond na het feest komt de plee-bek scene.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp uit andere bronnen dat de bek-scene zo komt?
Omdat het "not done" is emotie te tonen bij die Britten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap niet dat ze elkaar niet gewoon even fijn vasthouden
Dit is echt zo'n plichtmatig zoentje, ziet er niet erg liefdevol uit. En ze mogen blijkbaar ook geen handen vasthouden ofzo?
De herkansing ging beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:28 schreef LadyBlack het volgende:
Ik snap niet dat ze elkaar niet gewoon even fijn vasthouden
Dit is echt zo'n plichtmatig zoentje, ziet er niet erg liefdevol uit. En ze mogen blijkbaar ook geen handen vasthouden ofzo?
Vanuit de gedachte van Diana begrijp ik dat ook wel...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat het "not done" is emotie te tonen bij die Britten.
Diana en Charles mochten elkaar niet eens aankijken hoorde ik van de week?
Nee.quote:
Wordt die discoparty vanavond ook live uitgezonden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:32 schreef Cobra4 het volgende:
En Harry keek trouwens alsof hij de zus van kate wel bruut zou willen nemen.
Maar dan in spiegelbeeld. Dat is de Britse vlag voor de Luchtmacht.quote:
Op de romp. Op de staart staat een vlag.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
die hadden toch zo'n Bullseye als vlag?
Aha!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:34 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dan in spiegelbeeld. Dat is de Britse vlag voor de Luchtmacht.
omdat je toch blijft kijken of het saai is of nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat de hele ochtend in de Marriage-topics, dus zo erg vond je het niet...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij zat de hele ochtend in de Marriage-topics, dus zo erg vond je het niet...
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:36 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zie net een foto van Wim Lex en Max. Met dat Marine uniform aan was ik als ik hem was met een fregat gekomen en die bij London Bridge hebben laten aanmeren
heeft Nederland toch al een historie in (de Thames ongevraagd opvaren)quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...![]()
![]()
[ afbeelding ]
maar toen zijn we niet in londen geweest dus nu in de herhaling maar wel jaquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heeft Nederland toch al een historie in (de Thames ongevraagd opvaren)
Is geheel afhankelijk van de overige camouflage op het toestel welke ze plaatsen. Beiden zijn RAF.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Cobra, wat is het verschil tussen die bullseyes? Rood/ Blauw en geel/blauw/wit/rood?
Daar heeft mn ex-vriend op gevaren. Toen zijn ouders en ik zouden komen kijken, was hij al afgewzwaaid ivm slijmbeursontsteking en moest hij de mariniers verlaten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon met de HMS Tromp dwars door London Bridge heen raggen...![]()
![]()
[ afbeelding ]
Zat hij als Marinier op de Tromp?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Daar heeft mn ex-vriend op gevaren. Toen zijn ouders en ik zouden komen kijken, was hij al afgewzwaaid ivm slijmbeursontsteking en moest hij de mariniers verlaten.
Ja die was superzenuwachtig geloof ikquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:41 schreef Etcetera het volgende:
Lag het aan mij of praatte William wel heel snel tijdens de dienstzo van 'ik wil hier nu vanaf zijn. Nu. Nu.'
Waarom doe je dat dan ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Die eerste kus ging zo snel dat ik 'm gemist hebkeek net even weg
Yeps. Is ook naar Scandinavië en Ierland ermee geweest. Hij zou ermee naar de West gaan. Ik vond het toen niet leuk, ik was toen nog maar 17 ofzo...quote:
Ik was aan het stofzuigen, wou 'm uitzettenquote:
Ik moest wel even nadenkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |