Ja, mooi, nog steedsquote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:58 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik las: 'mooi die muur van boobies'
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef Boca_Raton het volgende:
Geef mij maar Maxima![]()
Onovertroffen charmant en bloedmooi.
Die, wat een likkikerd.quote:
Ze hielden ook zo lief steeds elkaars hand vast en gaven elkaar van die "hetkomwelgoed"-blikkenquote:
Ik moet van dat fragment altijd een beetje... nou ja, ik word daar een beetje emo vanquote:
Ook wel heel volwassen, ouwelijk, vind ik. William is vergeleken bij haar -ondanks zijn halfkale kop- echt een jongetje.quote:
Ik ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik moet van dat fragment altijd een beetje... nou ja, ik word daar een beetje emo van![]()
. Nog steeds
.
die heeft veel te veel snoepjes gehad op de kindervrijgezellenavond volgens mijquote:
Dat doen alle bruidsparen toch ook in principe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Absurd eigenlijk, als je erover nadenkt. Dat het helemaal gepland is dat ze straks voor het volk een kus gaan uitdelen.
Ik zou echt niet willen ruilen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Absurd eigenlijk, als je erover nadenkt. Dat het helemaal gepland is dat ze straks voor het volk een kus gaan uitdelen.
Wat ook absurd is,dat ik me vrije dag hier aan verspilquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Guanabana het volgende:
Na het ja-woord, ja. Niet op een balkon voor een hele menigte om toegejuicht te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat doen echte bruidsparen toch ook in principe.
We hebben het wel eens ober Willem Alexander.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:01 schreef Boca_Raton het volgende:
En... Maxima kan ook schaterlachen. Kom daar eens om bij de Engelsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |