Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand of er na de huldiging ook nog veel mensen uitgaan? Is het de moeite waard om met het kampioenschap te gaan stappen?
Wat een chaos. Ik ben blij dat ik niet hoef te werken.quote:
Ja echt absurd druk!quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef Fallen het volgende:
[..]
Wat een chaos. Ik ben blij dat ik niet hoef te werken.
Wel een mooi feest, hopelijk blijft het ook leuk en zonder grote incidenten.
Jij zit sowieso in een hoekje te huilen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:14 schreef Omnifacer het volgende:
Bizar druk idd. Ben echt blij dat ik er niet tussen sta. Bah.
Oh nee joh, ik was vanmiddag alleen voor Twente, heb niet zo veel met dit Ajax. Maar eigenlijk laat het me allemaal koud, zolang RBC blijft bestaanquote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Fallen het volgende:
[..]
Jij zit sowieso in een hoekje te huilen.
En je denkt dat je ook maar binnen enkele honderden meters van het podium denkt te komen?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:39 schreef Dark_Angelus het volgende:
Godver ik ga denk nog maar even op de fiets stappen.
Goeie.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En je denkt dat je ook maar binnen enkele honderden meters van het podium denkt te komen?
Op zondag uitgaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 17:25 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand of er na de huldiging ook nog veel mensen uitgaan? Is het de moeite waard om met het kampioenschap te gaan stappen?
In de tijd dat ik zes dagen per week liep te zuipen vond ik WJS altijd wel leuk op zondagquote:Op zondag 15 mei 2011 19:43 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Op zondag uitgaan?![]()
Misschien in cafe de bijstandstrekker
Nope, alleen een rookpot die achter me werd aangestoken en wat dronken mensen maar nergens last van gehad eigenlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |