Het is mijn geluks week/2 weken/maandquote:
Het is je gegundquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is mijn geluks week/2 weken/maand![]()
Straks staatslot kopen
Ik zweer je dat ik morgen op koninginnedag een schilderij van Rembrandt vind
Tuurlijkquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is je gegund
Koop je dan Centre du Lac op? Ah?
Centre du Tombo Greys a la Wapper!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
TuurlijkEn dan noem ik het gewoon Centre du Lac-Greys
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef Cat22 het volgende:
Wat goehoed van je tentamens Tombo!![]()
![]()
![]()
Sawyer is ook trots op je.
Kitten verzorgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
3 keer raden welke van de 3 ik niet gehaald heb![]()
quote:
Joh!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, diegene na het vorige WWW
I wonder why
Het was mondeling en je was je stem kwijt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef tombolafan het volgende:
Nee, diegene na het vorige WWW
I wonder why
Foto's van Sawyer en zn oom?quote:
Nee, ik ben haast nooit mn stem kwijt en ben mondeling vrij sterk dus was het maar zo'n feestquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:40 schreef APK het volgende:
[..]
Het was mondeling en je was je stem kwijt?
Als ik van de slapende schootkittens op mag staan om het kabeltje te halen.quote:
Jeutje! Ik zal maar gauw op het linkje gaan klikken!quote:Beste gebruiker Visa Card,
In aanvulling op onze andere manieren om te voorkomen, identificeren en aanpakken van fraude, bieden wij Verified by Visa, een gratis, eenvoudige en om een gratis dienst die je identiteit bevestigt met een gebruik wachtwoord meer wanneer u een transactie online te maken.
Vanaf 28 april 2011 wordt gevraagd om al onze klanten om hun Visa-kaarten registreren in het programma Verified door Visa. Als het niet in in staat om online shop met uw Visa-kaart.
Dit is een herinnering aan Verified by Visa te activeren voor uw kaart zo spoedig mogelijk..
Klik hier om uw account te activeren
Dank u voor uw aandacht snel in dit gebied. Gelieve begrijpen dat dit een veiligheidsmaatregel om je te beschermen. Onze excuses voor het ongemak.
Oprecht,
Visa Inc.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, ik ben haast nooit mn stem kwijt en ben mondeling vrij sterk dus was het maar zo'n feest
Gewoon schriftelijk
Da's toch niet verrassend?quote:
Volgens mij zijn er genoeg mensen die op zo'n link zouden klikken als het in normaal Nederlands geschreven zou zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:53 schreef Cat22 het volgende:
Mail met als titel: uw creditcard is geschorst.
Jeutje! Ik zal maar gauw op het linkje gaan klikken!![]()
Ow nee, ik heb geen Visa card.![]()
En vertrouw geen volk dat zoiets vier keer achter elkaar dumpt in mijn mailbox ipv via de post.![]()
En zulke afschuwelijke bablefish taalfouten maakt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |