Ja Piet, die kun je gewoon aanvragen voor iemand hè. Kwestie van "ons kent ons"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Om haar gebotoxte hoofd bijeen te houden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Of ze een tunnel tegenkomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot ze over vier jaar elkaar het paleis uitvechten.
Dan is ze toch met haar minaar dus dan heeft ze het verdiend. De snol.quote:
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Noteert: rood Mao pakje voor Pietjes bruiloft regelen
Dit past wel bij die vierdaagse, een rode overallquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopen
3 lege kratjes in de auto, telt dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
Ah, is dit het bier- en tietentopic voor vanmiddag?
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Liep die Camilla niet te zwaaien met haar slipjes. Dat Charles er in mocht en zulks?
Wilde hij haar tampon niet zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Geil!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Eerst minimaal een week dragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even door de wasmand rauschen
Waarom ben je daar blij om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
Zit er gif in de taart?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
Als William van de taart gaat eten, gaat het niet goed met hem.![]()
Dit las ik al gisteren op een Amerikaanse site.
Alu hoedje weer afdoet.
Zulks een oppervlakkigheid. Jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...quote:
Ja, dat krijg je als je nieuwe "state of the art" breedbeeld led tv's gaat aanschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Met al die royalty daar kan ik me voorstellen dat het hele gebeuren voor het hoofd beveiliging een klus is (geweest) die heel wat slapeloze nachten veroorzaakt heeft....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu maar hopen dat de MI5 haar werk goed heeft gedaan en er geen bom ontploft
Volgens mij heeft ie gewoon een gluten-allergie ofzo en wil ie op z'n eigen bruiloft niet met een rooie kop rondlopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...
Een heel verhaal zit erachter, de uitzending schijnt ook met sublimisme te maken hebben..
Ik weet even niet het juiste woord, mag verbeterd worden
..sublimisme....zal wel even googlen
Die Amerikanen kunnen er zo een mooie soap van maken..
.
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?quote:
Wel gave TV voor de ramptoeristquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Je moet er niet aan denken dat zo'n gelegenheid door een stel terroristen aangegrepen wordt om iets uit te halen, gelijk half Europa de troonopvolgers kwijt.
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?
Ja idd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
Huwelijk prins William vol met occulte en apocalyptische symboliek
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De diepgang bewaar ik wel voor de POL SC
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?
Vin je hem mooi?![]()
[PAINT] Vloekcampagne
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat, ongeacht je hier of daar bent, je mening met onderbouwing hetzelfde is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef remlof het volgende:
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?
Ja, maar hier probeer ik het niet meer over politiek te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat, ongeacht je hier of daar bent, je mening met onderbouwing hetzelfde is.
Waarin verschilt William 's toekomstige politiek dan van die van zijn grootmoeder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef remlof het volgende:
Ja, maar hier probeer ik het niet meer over politiek te hebben.
En dan is het nog maar de helftquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Man oh man wat moet je een complete nutcase zijn als je zoveel nonsens in 1 stuk kunt proppen....
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarin verschilt William 's toekomstige politiek dan van die van zijn grootmoeder?
Mwah, ik heb niet zo'n moeite met de monarchie an sich, het is niet zo dat een land er op vooruitgaat als men overgaat tot een republiek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.
/politiek
Met zijn lelijke kutkopquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.
/politiek
Nee, dat is z'n vaderquote:
Zou je wel met een koningin trouwen als het een lekker wijf was en ze bier voor je haalde?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
/politiek
Zijn er nog traantjes gevallen Heks?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef Toverheks het volgende:
nou ik heb er van genoten vond het heel erg mooi en nu in de koets en vond het laatste muziekstuk toen ze de kerk verlieten ook mooi
Nee, ik zou het bij stiekeme seks houden, ik geil niet zo op media aandacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou je wel met een koningin trouwen als het een lekker wijf was en ze bier voor je haalde?
Ik vind Harry een veel leuker hoofd hebben. En van Camilla? Iedereen weet toch dat dat de zoon is van de lijfwacht van Diana?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
Nee, dat is z'n vader
Z'n broer heeft trouwens ook een rotkop, die zal wel van die Camilla zijn.
Ow ja, dàt was het.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Harry een veel leuker hoofd hebben. En van Camilla? Iedereen weet toch dat dat de zoon is van de lijfwacht van Diana?
Maxima zal wel zo'n inloop kleding kast hebben, ken je je makkelijk inquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zou het bij stiekeme seks houden, ik geil niet zo op media aandacht.
Maxima heeft een goed lichaam, haar kop vind ik ook niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maxima zal wel zo'n inloop kleding kast hebben, ken je je makkelijk in
verstoppen ...![]()
nee die van jou trekt volle zalen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maxima heeft een goed lichaam, haar kop vind ik ook niks
Ja, die Bernard had rare vriendjes. Maar daar kunnen die kinderen dan weer niets aan doen. Van mij had haar vader ook bij die bruiloft mogen zijn. Als hij schuldig is moet hij opgepakt worden. Zolang dat niet gebeurt is hij in principe onschuldig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef hondjes het volgende:
Het verhaal gaat, dat Bernhard al dikke vriendjes was met de Zorrequetas, vlak na de oorlog..
dus dat ze elkaar pas op dat feest in Spanje hebben ontmoet blijft dan ook een vraagteken..
Een half uur wachten in het ziekenhuis is tegenwoordig vaker de regel dan de uitzondering.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Disana het volgende:
De laborantes in het ziekenhuis voor het bloedprikken zaten ook naar het huwelijk te kijken. Ik heb een half uur zitten wachten.
Kan, maar het is belachelijk als dat voor iets op de tv is. Misschien had ik het ook wel willen zien, maar ik kon niet kijken, dus waarom de dames dan wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een half uur wachten in het ziekenhuis is tegenwoordig vaker de regel dan de uitzondering.
Gatfurrdamme, ik zit hier te proberen van mijn weekend te genieten, vrouwmens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Not to mention de ravage die voor mijn geschoren benen moet doorgaan
Je hoeft er toch niet naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatfurrdamme, ik zit hier te proberen van mijn weekend te genieten, vrouwmens.
*tieft telefeaun in de pleequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken![]()
*stuurt mms
Mijn midgetbenen, wat doe jequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*tieft telefeaun in de plee
Verder met mijn solo-feestje!
Jij loopt achterquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken![]()
*stuurt mms
Doe niet zo nieuwerwetsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij loopt achter
Het is whatsapp tegenwoordig
Dat is inderdaad geen manier van doen! Ze hadden op zijn minst even kunnen vragen of je er bezwaar tegen had wat langer te wachten en als je dat had, hadden ze gewoon hun werk moeten doen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar het is belachelijk als dat voor iets op de tv is. Misschien had ik het ook wel willen zien, maar ik kon niet kijken, dus waarom de dames dan wel.
Ik geloof ik ook niet. Al vind ik dat je met zo'n normaal ding kunt bellen ook best wel smart.quote:
En nog foto's sturen ook! Rem met z'n hippe meukquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook niet. Al vind ik dat je met zo'n normaal ding kunt bellen ook best wel smart.
Ik heb er 114quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, jij bent gelukkig in de liefde, dat kunnen al die anderen niet zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog foto's sturen ook! Rem met z'n hippe meuk
Hij heeft wel een aaifoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent gelukkig in de liefde, dat kunnen al die anderen niet zeggen
Hij kan er ook gewoon met z'n foon over aaienquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Helpt niks, uiteindelijk moet ie voor enig resultaat toch aan z'n penis zitten.
Ik zou de helft van het plan uitvoeren, veel beter voor je.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
ik ga even naar de iFlap, geld halen en gelijk weer wegbrengen
Dooie mus enzo?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:09 schreef remlof het volgende:
Ow wacht, dat is helemaal geen fapp maar een mobiele fapsite
Zijn er nu veel die over je schouder meekijken als je in trein naar Groningen zit?quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:09 schreef remlof het volgende:
Ow wacht, dat is helemaal geen fapp maar een mobiele fapsite
Voor mij wel ja. Ik sta al bijna weer in het rood en de maand moet nog beginnen. Het vakantiegeld van komende maand komt als geroepenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zou de helft van het plan uitvoeren, veel beter voor je.
Ja, vooral als ik TBBT kijk en steeds hard moet lachenquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn er nu veel die over je schouder meekijken als je in trein naar Groningen zit?
Hmmpfquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Trek een rokje aan en ga bier drinken met vreemde mannen
Ik verveelde me ook nooitquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:21 schreef remlof het volgende:
Ik verveel me echt nooit, kom juist altijd tijd te kort om alle dingen te doen die ik wil doen.
Serieus? Ik zat net te bedenken wat voor prachtig zeilweer het is. Straffe wind, stralende zonquote:
2 knallen, of ik moet me vergissen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Serieus? Ik zat net te bedenken wat voor prachtig zeilweer het is. Straffe wind, stralende zon
Oh ja, 't witte stadje. Was ik ook ooit, geen ruk te belevenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:25 schreef remlof het volgende:
[..]
In Torn en Weert, hoor ik net op Radio1.
Nou morgen wel. Koekhappen en zaklopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Oh ja, 't witte stadje. Was ik ook ooit, geen ruk te beleven
Kunnen Limburgers dat ook? Zaklopen met een zachte G.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou morgen wel. Koekhappen en zaklopen
quote:Verslavingsdeskundige Bakker langer vast
AMSTERDAM - Justitie verdenkt verslavingsgoeroe Keith Bakker van minstens negen gevallen van ernstig seksueel misbruik. De afgelopen dinsdag gearresteerde Bakker moet vanwege de ernst van de verdenkingen daarom nog minstens veertien dagen achter de tralies blijven.
En niet te vergeten "stem op de grootste schreeuwerd"quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kunnen Limburgers dat ook? Zaklopen met een zachte G.
Zijn er geen typische limburgse spelletjes? Zoals "smokkel de boter" of "verdwijn in de mijn"
Vaag type die Keith. Ik zou hem mijn dochter niet toevertrouwen iig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hij is er niet bij
door John van den Heuvel zelf, Telegraaf
[..]
quote:Hersenschudding door metropoortje
Amsterdam - Een vrouw heeft een hersenschudding opgelopen in Amsterdam, omdat een metropoortje te vroeg dichtklapte. Zij krijgt daarom een schadevergoeding van de gemeente Amsterdam.
"Kam je kuif", zo heet dat spelquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:33 schreef remlof het volgende:
[..]
En niet te vergeten "stem op de grootste schreeuwerd"
quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
"Kam je kuif", zo heet dat spel![]()
In de toekomst komt er eentje bij, "Vegeteer in Venlo"
Eindhovenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
Zit even op die buienradar te kijken, woon jij zo zuidelijk Moots?
Het is hier nog zo blauw!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:41 schreef Copycat het volgende:
Volgens mij komt er zo het een en ander uit de lucht vallen.
geen enkele traan FANN maar mooi was het wel, ach ik hou daar wel van, en maxima zag er weer uit als een plaatjequote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zijn er nog traantjes gevallen Heks?
Ik heb niks gezien van die hele shit![]()
deze had ik wel gezien en toen moest ik ook een beetje huilen![]()
Heul snel die hangmat naar binnen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:42 schreef mootie het volgende:
Het is hier nog zo blauw!
Maar achter dus niet, en het gaat steeds harder waaien.
Ga je sjit schuilen!
Ik las suf fappenquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:55 schreef mootie het volgende:
Zo'n laars wil ik ook, dan ga ik me helemaal suf lappen.
Of een handjobquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als meisjes het doen heet het "fraufappen"
Dan ga je gewoon de kroeg in.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Echt het toppunt van dikke, lelijke internetmensenIk ga straks nog even op de fiets naar de super en als die dicht is heb ik gewoon pech.
Anders laat je Mera even halen, die zuipt het toch ook?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Eindhoven zijn/haar tyfusweer even lekker bij zich houden? Ik moet zo nog fietsen.
Die gaat naar een feestjequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Anders laat je Mera even halen, die zuipt het toch ook?
Het gaat hier net onderlangs, kan er niks aan doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Kan Eindhoven zijn/haar tyfusweer even lekker bij zich houden? Ik moet zo nog fietsen.
Dat komt nog wel, als ik 25 tropenjaren FA op FOK! ben geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
25 lintjes in Arnhem, maar niet voor heer Remlof
http://www.destentor.nl/regio/8579418/Lintjesregen-2011.ece
Als het je goed raakt, onderlangs, dan is daar niets mis meequote:Op vrijdag 29 april 2011 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Het gaat hier net onderlangs, kan er niks aan doen.
Jurkjes kunnen ook leuk zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:51 schreef mootie het volgende:
Gejengel over rokjes, shorts zitten ook lekker
quote:Speekseltest voor drugs in verkeer
DEN HAAG - Automobilisten kunnen nu alleen bij wijze van proef via de speekseltest worden gecontroleerd op drugsgebruik. Maar als het aan de ministers Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) en Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) ligt, buigt de Tweede Kamer zich dit najaar nog over het wetsvoorstel om de speekseltest definitief te gaan gebruiken.
Ik hoop dat je dichtbij kan staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef remlof het volgende:
Ik ga straks Van Velzen bekijken en beluisteren:
Maar niet té kort hè. Had ooit (nog niet eens zo heel lang geleden) een dinnetje die ze zo kort had dat ik nauwelijks naast haar durfde te lopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:58 schreef Ian_Nick het volgende:
"Meisjes die korte rokken rocken lokken"
Lieve meisjes weten hoe het hoort.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maar niet té kort hè. Had ooit (nog niet eens zo heel lang geleden) een dinnetje die ze zo kort had dat ik nauwelijks naast haar durfde te lopen.
Wat? Dat is toch gewoon leuk als je vooraan kan staan? Ik wens je iets leuks toe, chagrijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zat al op die opmerking te wachten
Hebben ze bij Ikea geen lijkenopbergkast? De Mørt ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:18 schreef mootie het volgende:
Stapels lijken, maar ik ben ze gewoon kwijt.
Wat? Wie gaan er trouwen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik wil eigenlijk journaal kijken, maar dat zal wel voor 15 minuten lang over dat huwelijk gaan
Wat is er morgen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:36 schreef Copycat het volgende:
Het giet! En onweert!
![]()
Wat nu valt, kan morgen niet meer vallen.
Reden tot bier in de buitenlucht.quote:
Voorspel hier wanneer we de eerste beavershot van het nieuwe prinsesjequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja ja, ik weet het al. Die Harry en Kate. Hoe-fucking-ra.
Ik /care 'm even hard om dat hele gedoe.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Voorspel hier wanneer we de eerste beavershot van het nieuwe prinsesje
Eindhoven is in een keurslijf gewurmd, maar ik heb denk ik wel een lief plekje uit de loop gevonden.quote:
Je hebt altijd je hangmat nog, dat zou ik veel aanlokkelijker vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindhoven is in een keurslijf gewurmd, maar ik heb denk ik wel een lief plekje uit de loop gevonden.
Alleen wordt er blijkbaar vooral techno gedraaid. Oh joy.
Zeg me dat je geen oranje pakje klaar hebt liggen voor morgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindhoven is in een keurslijf gewurmd, maar ik heb denk ik wel een lief plekje uit de loop gevonden.
Alleen wordt er blijkbaar vooral techno gedraaid. Oh joy.
Dat is zondag een prima optie!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hebt altijd je hangmat nog, dat zou ik veel aanlokkelijker vinden
Ik heb geen oranje pakje klaarliggen voor morgen. Hoogstens een T-shirt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Zeg me dat je geen oranje pakje klaar hebt liggen voor morgen.
Die nieuwe Hertog is echt kut. Kijk zijn chagrijnige emobek. Vroeger was hij bol, en gezellig, met appelwangetjes! Je zag gewoon de aanheid van het blikske afstralen, jewaids.quote:
Uiteraard, ik drink niet vóór het eten. En ook niet tijdens. Ik ben toch geen burger.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je eerste vandaag? Dat ie maar mag smaken
Jij pleaser.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb geen oranje pakje klaarliggen voor morgen.
Hij is er niet vrolijker van gaan kijken neequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die nieuwe Hertog is echt kut. Kijk zijn chagrijnige emobek. Vroeger was hij bol, en gezellig, met appelwangetjes! Je zag gewoon de aanheid van het blikske afstralen, jewaids.
KIJK M SHINEN DAN!quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij is er niet vrolijker van gaan kijken nee![]()
[ afbeelding ]
Echt zo'n zure bek nu. Verplicht dat pulletje omhoog houden en even stil staan voor de foto.quote:
Dan heeft ie wel een langequote:Op vrijdag 29 april 2011 19:53 schreef Ian_Nick het volgende:
En ze hebben die scroll met zijn naam erop omhoog zitten tillen. Dus dat zwaard in zijn hand lijkt nu net een lul...
Wat wel weer een béétje Baas is, maar toch!
't Kan altijd nog pauperderderquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik dacht dat mijn woordenkunstjes pauper waren
Vergeet je wantjes nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan altijd nog pauperderder
Krabvissen in de Beringzee![]()
Waar kan je uit kiezen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:10 schreef Deisyy het volgende:
Er draait potdomme niet één leuke film in de bios
Big Mommas: Like Father, Like Sonquote:
Jezus...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Big Mommas: Like Father, Like Son
Gooische Vrouwen
Hall Pass
I Am Number Four
Just Go With It
Limitless
Mother's Day
Paul
Rio (OV)
Scream 4
The Lincoln Lawyer
The Mechanic
The Resident
Thor
World Invasion: Battle Los Angeles
Welke is dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
Film met Paul de leeuw moet heel mooi wezen deissy maar wel heftig jeweets
Alle tijd. Ja ik wil het wel graag zien hoor, maar naast zikjn antipathie tegen Paul dat is niet Donald's genre.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
Film met Paul de leeuw moet heel mooi wezen deissy maar wel heftig jeweets
quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Paul is met Simon Pegg en die bolle, die waren best leuk in Shaun of the Dead!
Die staat er godverdomme niet eens tussen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
Heks en ik dachten dat je Alle tijd met Paul de Leeuw bedoelde
Ik vond het al zo niets voor jou.
nee film met paul de Leeuw maar daar krijgt zijn zusje kanker zoiets moet wel heel mooi geacteerd zijn lovende kritiekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Paul is met Simon Pegg en die bolle, die waren best leuk in Shaun of the Dead!
Nee, daar heb ik het niet over en dat kan me geen ene kut schelen want Nederlandsche film is al aids en dan nog met die klomp heaumeaux d'r bij moet ik al helemaal niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee film met paul de Leeuw maar daar krijgt zijn zusje kanker zoiets moet wel heel mooi geacteerd zijn lovende kritieken
Alsof jou dat iets kan schelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:20 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die staat er godverdomme niet eens tussen?
lees deisyy dacht hetzelfde weet ik veel voor het zelfde geld was je groot fan van Paulquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want jullie dachten uit het fucking niets dat ik het over die gaylord had!
Wat de...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
lees deisyy dacht hetzelfde weet ik veel voor het zelfde geld was je groot fan van Paul
Nou niet helemaal uit het niets natuurlijk! Jij Paul, ik plak er De Leeuw achter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, want jullie dachten uit het fucking niets dat ik het over die gaylord had!
Dit zou meer een roze pit zijn, met glittertjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:26 schreef Deisyy het volgende:
En het zou toch zomaar kunnen dat je toch een blanke pit hebt.
dat is waarquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:24 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat de...
Kom ik hier voor het éérst ofzo!?
Ik... wat de...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is waarjij houd van rare films met rare wezentjes excuus
Ian, het spijt me, het spijt me oprecht dat ik deze domme vergissing heb begaan. Wat moet jij je onbegrepen voelen tussen al deze domme wezens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dit zou meer een roze pit zijn, met glittertjes.
Er staat verdomme gewoon Paul in je eigen overzicht, geen "alle tijd" of wat dan ook. En aangezien JIJ zei dat er niets leuks tussen zat ga ik er van uit dat je gelezen hebt waar "Paul" over gaat.
ja weet ik veel je houd toch ook van rare gamespelletjesquote:
Nou eigenlijk...quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ian, het spijt me, het spijt me oprecht dat ik deze domme vergissing heb begaan. Wat moet jij je onbegrepen voelen tussen al deze domme wezens.
In bed bedoel je?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja weet ik veel je houd toch ook van rare gamespelletjes
ja zoiets moet je haar nou steeds opblazen of zet je haar echtop in de hoekquote:
Eindelijk iemand met een zinnige insteek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef Copycat het volgende:
Paul lijkt me leuk. Niet die De Leeuw-film.
dat kijk ik echt niet, ging toch over spermadonors zoiets en nu uitzoeken welke donor het was echt ze doneren niet voor niks anoniemquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie gisteren nog iets gezien van "Wie is mijn vader" ofzo?
In het programma ging met op zoek naar broertjes en zusjes van KID-kindjes en werd gepresenteerd door Irene Moors.
Ik heb het laatste kwartier zitten kijken en was met stomheid geslagen, wat een idioterie.
Ja, ik kan nu wel dingen gaan zeggen maar er lezen hier minderjarigen mee.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja zoiets moet je haar nou steeds opblazen of zet je haar echtop in de hoek
Niet gezien, maar die zaaddonors hebben zichzelf toch vrijwillig in die database laten zetten?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Deisyy het volgende:
Hebben jullie gisteren nog iets gezien van "Wie is mijn vader" ofzo?
In het programma ging met op zoek naar broertjes en zusjes van KID-kindjes en werd gepresenteerd door Irene Moors.
Ik heb het laatste kwartier zitten kijken en was met stomheid geslagen, wat een idioterie.
moet je in japan en China kijken, daar hebben ze ze gewoon aangekleed en op de bank gezet sommige van die mannenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:33 schreef Copycat het volgende:
Een vreemd soort necrofilie, zo'n opgezette opblaaspop.
Ik heb een filmtip voor je: Dead Girl, is leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]
moet je in japan en China kijken, daar hebben ze ze gewoon aangekleed en op de bank gezet sommige van die mannen
Ik heb het niet helemaal vanaf het begin mee gekregen, wel deden ze ook een oproep aan KID-ers om hun DNA af te staan aan de databank, zodat ze op die manier een eventueel broertje of zusje konden vindenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet gezien, maar die zaaddonors hebben zichzelf toch vrijwillig in die database laten zetten?
Omdat ze aandacht willen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal vanaf het begin mee gekregen, wel deden ze ook een oproep aan KID-ers om hun DNA af te staan aan de databank, zodat ze op die manier een eventueel broertje of zusje konden vinden![]()
![]()
Maar zoals met zoveel programma's, snap ik ook hierbij niet waarom iemand via televisie uit zou willen zoeken of er ergens nog een broertje of zusje rond loopt.
Yeah right, hier komen alleen maar ouwe van dagen, jij bent het broekiequote:Op vrijdag 29 april 2011 20:34 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, ik kan nu wel dingen gaan zeggen maar er lezen hier minderjarigen mee.
Ik werd getriggerd door jouw (r)echtop zetten. Een opgezette opblaaspop. Dat is dubbelop.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:35 schreef Toverheks het volgende:
moet je in japan en China kijken, daar hebben ze ze gewoon aangekleed en op de bank gezet sommige van die mannen
Kom niet met haat! Waar de Fok! is de liefde?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yeah right, hier komen alleen maar ouwe van dagen, jij bent het broekie
Misschien moet je daar zelf maar naar op zoek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:40 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kom niet met haat! Waar de Fok! is de liefde?!
Ik ga hier wel zitten wachten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet je daar zelf maar naar op zoek.
Toch niet de hele avond he?quote:
Nee, niets te schaften met die onzin. Lekker met mijn bekkie en een biertje naar leuke muziekjes luisteren en dingen verzinnen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch niet de hele avond he?
Moet jij niet naar één of andere Koninginnenach?
had toen een reportage er over gezien echt die poppen waren net echt en nog aangekleed was een man rende naar huis van zijn werk en had een leven met die poppen hij behandeld ze gewoon echt als huisgenoten of weet ik veelquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik werd getriggerd door jouw (r)echtop zetten. Een opgezette opblaaspop. Dat is dubbelop.
En freaky.
En wat voor dingen verzin je dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, niets te schaften met die onzin. Lekker met mijn bekkie en een biertje naar leuke muziekjes luisteren en dingen verzinnen.
Realdolls en ja dat is bizar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
had toen een reportage er over gezien echt die poppen waren net echt en nog aangekleed was een man rende naar huis van zijn werk en had een leven met die poppen hij behandeld ze gewoon echt als huisgenoten of weet ik veel
Het is toch alweer een tijdje geleden dat we hier een koning haddenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb ook geen zin om de stad in te gaan nu het geen echte koningenach meer is.
Ik spreek in de toekomst!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is toch alweer een tijdje geleden dat we hier een koning hadden
...en toen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik had een lijk in een zak gekregen toen ik een real doll probeerde te bestellen via internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |