Ja Piet, die kun je gewoon aanvragen voor iemand hè. Kwestie van "ons kent ons"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Om haar gebotoxte hoofd bijeen te houden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Of ze een tunnel tegenkomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot ze over vier jaar elkaar het paleis uitvechten.
Dan is ze toch met haar minaar dus dan heeft ze het verdiend. De snol.quote:
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Noteert: rood Mao pakje voor Pietjes bruiloft regelen
Dit past wel bij die vierdaagse, een rode overallquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopen
3 lege kratjes in de auto, telt dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
Ah, is dit het bier- en tietentopic voor vanmiddag?
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Liep die Camilla niet te zwaaien met haar slipjes. Dat Charles er in mocht en zulks?
Wilde hij haar tampon niet zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Geil!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Eerst minimaal een week dragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even door de wasmand rauschen
Waarom ben je daar blij om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
Zit er gif in de taart?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
Als William van de taart gaat eten, gaat het niet goed met hem.![]()
Dit las ik al gisteren op een Amerikaanse site.
Alu hoedje weer afdoet.
Zulks een oppervlakkigheid. Jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...quote:
Ja, dat krijg je als je nieuwe "state of the art" breedbeeld led tv's gaat aanschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Met al die royalty daar kan ik me voorstellen dat het hele gebeuren voor het hoofd beveiliging een klus is (geweest) die heel wat slapeloze nachten veroorzaakt heeft....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu maar hopen dat de MI5 haar werk goed heeft gedaan en er geen bom ontploft
Volgens mij heeft ie gewoon een gluten-allergie ofzo en wil ie op z'n eigen bruiloft niet met een rooie kop rondlopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...
Een heel verhaal zit erachter, de uitzending schijnt ook met sublimisme te maken hebben..
Ik weet even niet het juiste woord, mag verbeterd worden
..sublimisme....zal wel even googlen
Die Amerikanen kunnen er zo een mooie soap van maken..
.
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?quote:
Wel gave TV voor de ramptoeristquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Je moet er niet aan denken dat zo'n gelegenheid door een stel terroristen aangegrepen wordt om iets uit te halen, gelijk half Europa de troonopvolgers kwijt.
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?
Ja idd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
Huwelijk prins William vol met occulte en apocalyptische symboliek
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De diepgang bewaar ik wel voor de POL SC
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?
Vin je hem mooi?![]()
[PAINT] Vloekcampagne
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat, ongeacht je hier of daar bent, je mening met onderbouwing hetzelfde is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef remlof het volgende:
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?
Ja, maar hier probeer ik het niet meer over politiek te hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat, ongeacht je hier of daar bent, je mening met onderbouwing hetzelfde is.
Waarin verschilt William 's toekomstige politiek dan van die van zijn grootmoeder?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:53 schreef remlof het volgende:
Ja, maar hier probeer ik het niet meer over politiek te hebben.
En dan is het nog maar de helftquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja idd...![]()
Man oh man wat moet je een complete nutcase zijn als je zoveel nonsens in 1 stuk kunt proppen....
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarin verschilt William 's toekomstige politiek dan van die van zijn grootmoeder?
Mwah, ik heb niet zo'n moeite met de monarchie an sich, het is niet zo dat een land er op vooruitgaat als men overgaat tot een republiek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.
/politiek
Met zijn lelijke kutkopquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat hij het zinloze en hopeloos verouderde instituut dat monarchie heet afschaft en de laatste koning zal zijn.
/politiek
Nee, dat is z'n vaderquote:
Zou je wel met een koningin trouwen als het een lekker wijf was en ze bier voor je haalde?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
[..]
/politiek
Zijn er nog traantjes gevallen Heks?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:13 schreef Toverheks het volgende:
nou ik heb er van genoten vond het heel erg mooi en nu in de koets en vond het laatste muziekstuk toen ze de kerk verlieten ook mooi
Nee, ik zou het bij stiekeme seks houden, ik geil niet zo op media aandacht.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zou je wel met een koningin trouwen als het een lekker wijf was en ze bier voor je haalde?
Ik vind Harry een veel leuker hoofd hebben. En van Camilla? Iedereen weet toch dat dat de zoon is van de lijfwacht van Diana?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:00 schreef remlof het volgende:
Nee, dat is z'n vader
Z'n broer heeft trouwens ook een rotkop, die zal wel van die Camilla zijn.
Ow ja, dàt was het.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind Harry een veel leuker hoofd hebben. En van Camilla? Iedereen weet toch dat dat de zoon is van de lijfwacht van Diana?
Maxima zal wel zo'n inloop kleding kast hebben, ken je je makkelijk inquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:03 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik zou het bij stiekeme seks houden, ik geil niet zo op media aandacht.
Maxima heeft een goed lichaam, haar kop vind ik ook niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maxima zal wel zo'n inloop kleding kast hebben, ken je je makkelijk in
verstoppen ...![]()
nee die van jou trekt volle zalen...quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:06 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Maxima heeft een goed lichaam, haar kop vind ik ook niks
Ja, die Bernard had rare vriendjes. Maar daar kunnen die kinderen dan weer niets aan doen. Van mij had haar vader ook bij die bruiloft mogen zijn. Als hij schuldig is moet hij opgepakt worden. Zolang dat niet gebeurt is hij in principe onschuldig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:14 schreef hondjes het volgende:
Het verhaal gaat, dat Bernhard al dikke vriendjes was met de Zorrequetas, vlak na de oorlog..
dus dat ze elkaar pas op dat feest in Spanje hebben ontmoet blijft dan ook een vraagteken..
Een half uur wachten in het ziekenhuis is tegenwoordig vaker de regel dan de uitzondering.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:38 schreef Disana het volgende:
De laborantes in het ziekenhuis voor het bloedprikken zaten ook naar het huwelijk te kijken. Ik heb een half uur zitten wachten.
Kan, maar het is belachelijk als dat voor iets op de tv is. Misschien had ik het ook wel willen zien, maar ik kon niet kijken, dus waarom de dames dan wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een half uur wachten in het ziekenhuis is tegenwoordig vaker de regel dan de uitzondering.
Gatfurrdamme, ik zit hier te proberen van mijn weekend te genieten, vrouwmens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 15:28 schreef mootie het volgende:
Not to mention de ravage die voor mijn geschoren benen moet doorgaan
Je hoeft er toch niet naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:31 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Gatfurrdamme, ik zit hier te proberen van mijn weekend te genieten, vrouwmens.
*tieft telefeaun in de pleequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken![]()
*stuurt mms
Mijn midgetbenen, wat doe jequote:Op vrijdag 29 april 2011 15:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
*tieft telefeaun in de plee
Verder met mijn solo-feestje!
Jij loopt achterquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Je hoeft er toch niet naar te kijken![]()
*stuurt mms
Doe niet zo nieuwerwetsquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij loopt achter
Het is whatsapp tegenwoordig
Dat is inderdaad geen manier van doen! Ze hadden op zijn minst even kunnen vragen of je er bezwaar tegen had wat langer te wachten en als je dat had, hadden ze gewoon hun werk moeten doen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Kan, maar het is belachelijk als dat voor iets op de tv is. Misschien had ik het ook wel willen zien, maar ik kon niet kijken, dus waarom de dames dan wel.
Ik geloof ik ook niet. Al vind ik dat je met zo'n normaal ding kunt bellen ook best wel smart.quote:
En nog foto's sturen ook! Rem met z'n hippe meukquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:52 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik geloof ik ook niet. Al vind ik dat je met zo'n normaal ding kunt bellen ook best wel smart.
Ik heb er 114quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, jij bent gelukkig in de liefde, dat kunnen al die anderen niet zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:53 schreef mootie het volgende:
[..]
En nog foto's sturen ook! Rem met z'n hippe meuk
Hij heeft wel een aaifoonquote:Op vrijdag 29 april 2011 15:55 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, jij bent gelukkig in de liefde, dat kunnen al die anderen niet zeggen
Hij kan er ook gewoon met z'n foon over aaienquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Helpt niks, uiteindelijk moet ie voor enig resultaat toch aan z'n penis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |