Ja Piet, die kun je gewoon aanvragen voor iemand hè. Kwestie van "ons kent ons"quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Om haar gebotoxte hoofd bijeen te houden?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Linda de Mol heeft een lintje gekregen.
Of ze een tunnel tegenkomtquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
Tot ze over vier jaar elkaar het paleis uitvechten.
Dan is ze toch met haar minaar dus dan heeft ze het verdiend. De snol.quote:
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
*Noteert: rood Mao pakje voor Pietjes bruiloft regelen
Dit past wel bij die vierdaagse, een rode overallquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:17 schreef mootie het volgende:
[..]
En om te oefenen, alvast de vierdaagse in het rode pakje lopen
3 lege kratjes in de auto, telt dat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:20 schreef remlof het volgende:
Ah, is dit het bier- en tietentopic voor vanmiddag?
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
Liep die Camilla niet te zwaaien met haar slipjes. Dat Charles er in mocht en zulks?
Wilde hij haar tampon niet zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Geil!quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze stuurde ze op, zodat Charles er aan kon ruiken.
Eerst minimaal een week dragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik wil hier wel even door de wasmand rauschen
Waarom ben je daar blij om?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef remlof het volgende:
Ben blij dat die lellikerd waarschijnlijk nooit op de Britse troon zal komen.
Zit er gif in de taart?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:36 schreef hondjes het volgende:
Als William van de taart gaat eten, gaat het niet goed met hem.![]()
Dit las ik al gisteren op een Amerikaanse site.
Alu hoedje weer afdoet.
Zulks een oppervlakkigheid. Jij?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...quote:
Ja, dat krijg je als je nieuwe "state of the art" breedbeeld led tv's gaat aanschaffenquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Anders zie je die lelijke kop van hem steeds op tv
Met al die royalty daar kan ik me voorstellen dat het hele gebeuren voor het hoofd beveiliging een klus is (geweest) die heel wat slapeloze nachten veroorzaakt heeft....quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
En nu maar hopen dat de MI5 haar werk goed heeft gedaan en er geen bom ontploft
Volgens mij heeft ie gewoon een gluten-allergie ofzo en wil ie op z'n eigen bruiloft niet met een rooie kop rondlopen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef hondjes het volgende:
[..]
Het schijnt een bepaald ritueel te zijn i.v.m.satanisme...
Een heel verhaal zit erachter, de uitzending schijnt ook met sublimisme te maken hebben..
Ik weet even niet het juiste woord, mag verbeterd worden
..sublimisme....zal wel even googlen
Die Amerikanen kunnen er zo een mooie soap van maken..
.
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?quote:
Wel gave TV voor de ramptoeristquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Leandra het volgende:
Je moet er niet aan denken dat zo'n gelegenheid door een stel terroristen aangegrepen wordt om iets uit te halen, gelijk half Europa de troonopvolgers kwijt.
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar je eigen mening heb je toch altijd, ongeacht waar je bent?
Ja idd...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:24 schreef remlof het volgende:
Huwelijk prins William vol met occulte en apocalyptische symboliek
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef remlof het volgende:
[..]
De diepgang bewaar ik wel voor de POL SC
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Hoe vond je mijn bijdrage voor je topic?
Vin je hem mooi?![]()
[PAINT] Vloekcampagne
[ afbeelding ]
Dat bedoel ik ook niet. Ik bedoel dat, ongeacht je hier of daar bent, je mening met onderbouwing hetzelfde is.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef remlof het volgende:
Ja, maar die stop ik hier toch ook niet onder stoelen en banken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |