abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 maart 2012 @ 05:29:00 #151
369753 oryxie
ditvindikleuk
pi_109157740
Ik durf ook niet te slapen vanwege nummer 7 en slaapverlammingen. En nog meer denk ik
donald duck WT gamen metal eten asterix en obelix guust flater (strips) en nog veel meer
  zondag 18 maart 2012 @ 17:09:26 #152
226990 Gwywen
Tuinvrouw
pi_109239459
Ik herken er wel zes van de tien. Ben niet zo'n beste slaper.
Slaapverlamming vind ik best eng, maar sinds iemand me heeft uitgelegd wat het is en hoe het komt kan ik er beter mee omgaan (lucide). Laatst nog heb ik in m'n vinger gebeten (mijn hand lag naast mijn hoofd op het kussen) om te checken of ik sliep of wakker was, dat was het enige dat ik nog kon bewegen.
Meteen was ik klaarwakker, deed best zeer. :P
  donderdag 22 maart 2012 @ 11:56:01 #153
370122 Denovo
(L) 03-09-11 -> Stevenmac26
pi_109381954
Ik heb last van 2 of 3,

waar ik bijna elke avond last van heb volgens omstanders:
Praten in je slaap
soms schreeuw ik, meestal mompel ik,
en heeeeel zelden wandel ik ook in mijn slaap. Maar dan als ik terughoor waar ik heb gelopen etc, kan ik dat wel koppelen aan de herinnering van mijn droom.

en ik heb 1x in de 2 a 3 weken last van het volgende:

7 Slaap hallucinaties

is in de 2 a 3 weken veel? Soms is het ook 3 nachten achter elkaar. Maar dan denk ik dat er iemand in mijn bed slaapt, of dat er iemand voor het raam staat, of dan zie ik spinnen over de muur lopen, of over de grond, of insecten en dan doe ik de deken over mij heen maar dan denk ik dat ze op mijn deken zitten en dat ze uiteindelijk eronder komen, en dan in paniek sla ik die deken weg ren ik naar mijn lamp doe ik die aan en zie ik dat er niets is. De laatste keer, ong 2 weken terug. Heb ik 2 avonden achter elkaar gehad, dat ik dacht dat een jongen die ik ken, op het uiteinde van mijn bed lag en mijn aanstaarde, dat hij daarna opstond en naar de kast toe liep. En ik riep: Ga weg! Wat doe je hier! GA WEG! waarom ben je hier, wat moet je van mij. En uit het niets was hij dan weg. De volgende nacht had ik weer precies hetzelfde. Best frustrerend en vermoeiend. Voel mij ook altijd waardeloos die dag erna, en schaam mij er soms ook wel voor dat ik dan heb lopen schreeuwen in mijn kamer naar iets wat er niet was, of dat ik er echt bang voor was, voor datgene wat ik zag.. :']

3e weet niet zeker of ik dat heb,
maar dat van dat ontploffen,
heeeeeel af en toe, denk 1x in de 2 maand, heb ik dat ik ergens van af val, een berg, heuvel, flat, achtbaan, en dan opeens stort ik neer en dan voel ik een ontzettende hevige pijn in mn rug en wordt ik met een klap wakker, waar ik ook echt even van schrik en pas 5 a 10 min later kan ik weer enigzins slapen, maar het doet ook gewoon altijd pijn, echt alsof ik een keiharde klap op mn kop krijg.. is toch raar?

[ Bericht 14% gewijzigd door Denovo op 22-03-2012 12:02:59 ]
pi_109389089
quote:
0s.gif Op donderdag 22 maart 2012 11:56 schreef Denovo het volgende:
Ik heb last van 2 of 3,

waar ik bijna elke avond last van heb volgens omstanders:
Praten in je slaap
soms schreeuw ik, meestal mompel ik,
en heeeeel zelden wandel ik ook in mijn slaap. Maar dan als ik terughoor waar ik heb gelopen etc, kan ik dat wel koppelen aan de herinnering van mijn droom.

en ik heb 1x in de 2 a 3 weken last van het volgende:

7 Slaap hallucinaties

is in de 2 a 3 weken veel? Soms is het ook 3 nachten achter elkaar. Maar dan denk ik dat er iemand in mijn bed slaapt, of dat er iemand voor het raam staat, of dan zie ik spinnen over de muur lopen, of over de grond, of insecten en dan doe ik de deken over mij heen maar dan denk ik dat ze op mijn deken zitten en dat ze uiteindelijk eronder komen, en dan in paniek sla ik die deken weg ren ik naar mijn lamp doe ik die aan en zie ik dat er niets is. De laatste keer, ong 2 weken terug. Heb ik 2 avonden achter elkaar gehad, dat ik dacht dat een jongen die ik ken, op het uiteinde van mijn bed lag en mijn aanstaarde, dat hij daarna opstond en naar de kast toe liep. En ik riep: Ga weg! Wat doe je hier! GA WEG! waarom ben je hier, wat moet je van mij. En uit het niets was hij dan weg. De volgende nacht had ik weer precies hetzelfde. Best frustrerend en vermoeiend. Voel mij ook altijd waardeloos die dag erna, en schaam mij er soms ook wel voor dat ik dan heb lopen schreeuwen in mijn kamer naar iets wat er niet was, of dat ik er echt bang voor was, voor datgene wat ik zag.. :']

3e weet niet zeker of ik dat heb,
maar dat van dat ontploffen,
heeeeeel af en toe, denk 1x in de 2 maand, heb ik dat ik ergens van af val, een berg, heuvel, flat, achtbaan, en dan opeens stort ik neer en dan voel ik een ontzettende hevige pijn in mn rug en wordt ik met een klap wakker, waar ik ook echt even van schrik en pas 5 a 10 min later kan ik weer enigzins slapen, maar het doet ook gewoon altijd pijn, echt alsof ik een keiharde klap op mn kop krijg.. is toch raar?
als je er veel last van hebt, zou ik idd eens naar je huisarts gaan. 'Bedroominvaders' eens in de paar weken is ook best veel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')