haha ja wil wel verse groente gebruiken, maar is dat niet lastig om het dat precies lekkere groente te maken? aangezien ik vrij weinig tot geen ervaring met koken heb? (dat het geen harde wortel is)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef bonke het volgende:
nou aangezien je geen verse groente wil gebruiken zou ik alleen een bouilonblokkie te water gooien en zeggen dat et groentesoep is
welnee, hoe kom je daar nou weer bijquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha ja wil wel verse groente gebruiken, maar is dat niet lastig?
Wat is er precies lastig aan verse groente toe te voegen aan een pan met water?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha ja wil wel verse groente gebruiken, maar is dat niet lastig om het dat precies lekkere groente te maken? aangezien ik vrij weinig tot geen ervaring met koken heb? (dat het geen harde wortel is)
dankoop je gewoon de groente die he lekker vind, snijd et in brokken gooit et in de pan en huppekeejquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha ja wil wel verse groente gebruiken, maar is dat niet lastig om het dat precies lekkere groente te maken? aangezien ik vrij weinig tot geen ervaring met koken heb? (dat het geen harde wortel is)
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef bonke het volgende:
[..]
dan koop je gewoon de groente die je lekker vind, snijd et in brokken gooit et in de pan en huppekeej
ik zou der ook nog wat balletjes indoen:) ( kant en klaar bij de appie )
Wat voor groentes zijn lekker? Prei, wortel, en verder? haha.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Wat is er precies lastig aan verse groente toe te voegen aan een pan met water?
Hoe moet ik weten wat jij lekker vindt? haha.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Wat voor groentes zijn lekker? Prei, wortel, en verder? haha.
je kunt ook zakken soepgroente kopen, da's keimakkelijk! hoef je enkel het zakje open te knippen en in je pan te donderenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Ja ik ben totaal niet culinair, maar vind het wel leuk, dus ik weet niet wat lekker is in zo'n groentesoeppie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Hoe moet ik weten wat jij lekker vindt? haha.
ik denk dat ik dat maar ga doen ja! En vermicelli en gehaktballetjes erdoor. En gewoon een blokkie van maggi kopen (groentesoepbouillon)quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:27 schreef Mirjam het volgende:
[..]
je kunt ook zakken soepgroente kopen, da's keimakkelijk! hoef je enkel het zakje open te knippen en in je pan te donderen
Tomaat, maar zou ik bij oppassen bij maken van groetensoep. Je soep kan totaal mislukken als je groentensoep wil maken, maar tegelijkertijd kan het toch goed gaan. Dat is het groenten/tomatensoep paradoxquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
haha dan maar geen tomaat! Paprika welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Tomaat, maar zou ik bij oppassen bij maken van groetensoep. Je soep kan totaal mislukken als je groentensoep wil maken, maar tegelijkertijd kan het toch goed gaan. Dat is het groenten/tomatensoep paradox
Je kan ook spaghetti ipv vermicelli gebruiken, dat kook je minder snel kapot.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat maar ga doen ja! En vermicelli en gehaktballetjes erdoor. En gewoon een blokkie van maggi kopen (groentesoepbouillon)
Wat bleekselderij vind ik altijd fijn. Maar dat hangt van de groente af die jij erin wil hebben. Maakt helemaal niets uit.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
Kook dan zelf soepballetjes, veel lekkerder dan die smakeloze kattevoerbrokken die als soepballen in de supermarkt liggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:23 schreef bonke het volgende:
[..]
dankoop je gewoon de groente die he lekker vind, snijd et in brokken gooit et in de pan en huppekeej
ik zou der ook nog wat balletjes indoen:) ( kant enklaar bij de appie )
ja was ik ook van plan, gewoon half om half gehakt, en peper/zout/gehaktkruiden er bij en als laatste in de pan gooien (samen met de groente) toch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:47 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Kook dan zelf soepballetjes, veel lekkerder dan die smakeloze kattevoerbrokken die als soepballen in de supermarkt liggen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |