Ik ben benieuwd. Ik heb al meer dan 200 series gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze lijst bevestigd dat smaken verschillen of dat ik een enorme otaku ben die meer gezien heeft.
Ik moet ook maar weer eens een lijstje samenstellen van mijn absolute top animé. Al zullen er wss maar drie van de series die in jouw lijst staan mijn top 15 halen, vermoed ik.
Woei, een verkapte naamtopic.quote:
Jij als topicopener bent dit topic ook verantwoordelijk voor de OP dus je gaat je gang maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we de voorgaande topics uit de OP halen? Die staan nu toch in de reeks
Bij mij wel: lijst gaat terug t/m 1 als ik bovenin op de titel klik en dan een paar keer 'volgende' klik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Xaryna het volgende:
Die oude delen staan heul niet in de reeks. Hoe moet ik het eerste topic vinden dan?
Lol wut!?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Xaryna het volgende:
Ah! Een Otaku-battle!
Ik wed dat Qunix wint.
Heb je hem ergens kunnen downloaden? Ik vond de subbed versie op een stream site, maar kan alleen cam rips of trailers vinden op torrent sites.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Net The Lost Tower afgekeken, mooie film
Je weet dat je nu heel gevaarlijk bezig bent?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij als topicopener bent dit topic ook verantwoordelijk voor de OP dus je gaat je gang maar
Met koninginnedag naar Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:08 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga niet, ik ga morgen al naar Amsterdam. Ik verwacht daarna incapabel te zijn tot na dat boekenfestijn, wanneer het ook is
Oh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet dat je nu heel gevaarlijk bezig bent?
Ja daar heb ik al download geprobeerd. Verwijst je naar een andere site waar je zogenaamd 'gratis' kan downloaden. Kost je alleen wel 37 euroquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Rijstkoker het volgende:
KrentenbolHooft ik ben nu op tel maar op www.Narutoget.com kan je m streamen en ook downloaden volgens mij maar de eerste 4 min issie niet gesubbed
Maar jij zit toch in Australiëquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:55 schreef Xaryna het volgende:
Asc! Ik heb Pokemon Red! Kunnen we Pokemon ruilen?
Meeting!quote:
KARAOKE!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja man, dan zetten we anime-intro-liedjes snoerhard op en gaan we DBZ reënacten.
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja man, dan zetten we anime-intro-liedjes snoerhard op en gaan we DBZ reënacten.
Je krijgt hem dan toch niet meer omhoogquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...
Master Roshi... komt hij überhaupt nog voor in Dragon Ball Z?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Master Roshi... komt hij überhaupt nog voor in Dragon Ball Z?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is er ooit iemand verdwenen uit DBZ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Handig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we de voorgaande topics uit de OP halen? Die staan nu toch in de reeks
Black&white is heel makkelijk uitspelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:21 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Pokemon blue (uitgespeeld met Mew), Yellow, Silver en Black (hier ben ik nu mee bezig)
rood is ook beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Black&white is heel makkelijk uitspelen.Al die legendary pokemon die je kan vangen...
Ik doe het rustig aanquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Black&white is heel makkelijk uitspelen.Al die legendary pokemon die je kan vangen...
Idd, Rood is geweldig. Ik heb een paar minuten, zo niet iets meer dan een paar minuten, besteed aan het klonen van rare candies om al mijn pokébeesten op lvl 100 te krijgen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 16:14 schreef Xaryna het volgende:
Rood is hardcore. Ik heb uren, zo niet dagen, heen en weer gevaren langs dat eiland om mijn Pokemon op lvl 100 te krijgen.
jammer alleen dat ze dan niet zo sterk zijn als pokemon die tot lvl 100 zijn getrainedquote:Op zaterdag 30 april 2011 18:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Idd, Rood is geweldig. Ik heb een paar minuten, zo niet iets meer dan een paar minuten, besteed aan het klonen van rare candies om al mijn pokébeesten op lvl 100 te krijgen.
Ze hebben gewacht tot Pasen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:45 schreef .Cake. het volgende:
PokémonMadoka 11 & 12 =![]()
Wat een megavette serie was dit zeg! Net afgekeken, ben tevreden met het einde! Hebben ze trouwens alleen de beelden bewerkt ivm de tsunami of zijn er ook dingen aan het verhaal veranderd?
Hahaha, ja, dat maakt wel een sterk argumentquote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot Pasen.
Check: Het grote anime/manga topic #142: zonder anime, met onzin!
Maarré, eerst wilde geen een zender het uitzenden vanwege de tsunami dus ik neem aan dat dat ook een rol heeft gespeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:50 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ze hebben gewacht tot Pasen.
Check: Het grote anime/manga topic #142: zonder anime, met onzin!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
dan moest je de eerste eps dat die voor kwam al door hebben gehad toch ?quote:Op zondag 1 mei 2011 21:46 schreef Qunix het volgende:
Ano hi Mita Hana dinges wordt interessant.
Gosic is ook tof.
Kaiji
One Piece... Als het fillers zijn, zijn de fillers wel aardig tof
Oh en de nieuwe gast (vriend van Ace) is de stem van Naruto
Zoiets inderdaad! Gewoon downloaden en genietenquote:Op maandag 2 mei 2011 00:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het precies zit met de afleveringen van bakemonogatari? het zijn er dus 12, maar er zijn er 3 extra ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Iets op laten vallen?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef Xaryna het volgende:
Asc snijdt in dieren
Oh trouwens, ik heb laatst zo'n last van mijn grote teen, enig idee waar dat door komt?
Ingegroeide teennagel?quote:Op maandag 2 mei 2011 10:46 schreef Xaryna het volgende:
Asc snijdt in dieren
Oh trouwens, ik heb laatst zo'n last van mijn grote teen, enig idee waar dat door komt?
Volgens mij kan hij het wel, anders zou hij vast ook een keer een 15+'er versierenquote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef .Cake. het volgende:
Medisch advies vragen aan iemand die nog geen eens een 15-jarige kan onderscheiden van een echte vrouw
Statistisch gezien is die kans altijd wel aanwezig natuurlijkquote:Op maandag 2 mei 2011 11:11 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Volgens mij kan hij het wel, anders zou hij vast ook een keer een 15+'er versieren
quote:Op maandag 2 mei 2011 11:08 schreef .Cake. het volgende:
Medisch advies vragen aan iemand die nog geen eens een 15-jarige kan onderscheiden van een echte vrouw
Oh, westmalle! Bedankt! Daar begonnen ik en m'n huisgenoten onze K-nacht mee dacht ikquote:Op maandag 2 mei 2011 11:39 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het lag aan het bier en ze zag er goed uit![]()
Gefeliciteerd baka. Een biertje voor jou![]()
[ afbeelding ]
Sayaka is zo knuffelbaar op dat plaatje. Ik wil haar knuffelen tot ze er bij neer valt.quote:
Waar wie wat????quote:Op maandag 2 mei 2011 21:49 schreef wdn het volgende:
wtf doet vicky the little viking [censored] in the anime tracker?
tokyotoshoquote:
Thanks... Maar waarom cencored?quote:Op maandag 2 mei 2011 22:36 schreef wdn het volgende:
[..]
tokyotosho
[ARR] Vicky the Little Viking - 01 [CENSORED][F138D0CF].mkv
Size: 130.96MB | Date: 2011-05-02 17:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Semi-drunk SC, not quite as good as the real deal!
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
In de ongecensureerde versie doet Vicky lekker mee met de groepsverkrachtingen en plunderingen van de onschuldige dorpen die ze te grazen nemen....quote:Op maandag 2 mei 2011 23:05 schreef wdn het volgende:
Ik durf het niet te downloaden. Japanners kennende is het hentai met vicky the viking. Wordt een trauma dan![]()
edit http://en.wikipedia.org/wiki/Vicky_the_Viking
het is gewoon de vicky the viking die wij kennen maar dan in Japans. wtf is dan die censored voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steins gate heeft meer doden dan actie op het moment, het verhaal is echt gaaf thoquote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef wdn het volgende:
Ao no Exorcist 3 lijkt naar een school-anime te gaan. Ik wilde meer doden en aktie
Shippuuden 2.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke naruto films zijn eigenlijk wel tof? Ik heb er nog maar één gezien.
MAL?quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:56 schreef Yi-Long het volgende:
Lastig om bij te houden welke anime's ik nou allemaal volg en welke fansub-group ik dan steeds heb....
....maar ben nu maar even Rahxephon aan het downloaden in BR-kwaliteit...
Maar dan wel een school waar ze de leerlingen 'leren' vechten met demonen en ze hebben nog niet eens personages geïntroduceerd om te doden. Serieus wie had je dood willen zien gaan? Rin? Yukio? Die klasgenoot met de capuchon?quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:16 schreef wdn het volgende:
Ao no Exorcist 3 lijkt naar een school-anime te gaan. Ik wilde meer doden en aktie
Is Steins Gate een beetje te kijken? Ik hoor er goeie dingen over maar ik vond Choas Head echt poep. Vage onbegrijpelijke poep.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:39 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Steins gate heeft meer doden dan actie op het moment, het verhaal is echt gaaf tho
Was je gewoon moe of was Steins Gate saai? Ik overweeg het te gaan kijken namelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2011 12:15 schreef Rijstkoker het volgende:
De laatste tijd niet veel anime meer gekeken, telkens als ik 's avonds wil gaan kijken val ik alweer in slaapGisteren dus weer in slaap gevallen voor 2e poging episode 4 te kijken van Steins Gate,
verder dan 1 afl heb ik er niet van kunnen kijken er gebeurde niets en het was me te vaag :Squote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef wdn het volgende:
Rep: steins-gate is tot nu toe vaaaaaaaaaaaaaaag. Maar het verhaal valt op zijn plek met veel referenties naar CERN in Zwitserland.
is de manga inmiddels al wat opgeschoten? ik wacht nog op een volgende updatequote:Op woensdag 4 mei 2011 12:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Welke naruto films zijn eigenlijk wel tof? Ik heb er nog maar één gezien.
Viel mij ook op. Ik had hem gedropt en Episode 2 wilde ik kijken en nu volg ik hem.quote:Op woensdag 4 mei 2011 20:17 schreef wdn het volgende:
Rep: steins-gate is tot nu toe vaaaaaaaaaaaaaaag. Maar het verhaal valt op zijn plek met veel referenties naar CERN in Zwitserland.
Ik was gewoon moe, maar het is al weken geleden sinds ik Steins Gate heb gezien.quote:Op woensdag 4 mei 2011 19:50 schreef Repelsteeltju het volgende:
Was je gewoon moe of was Steins Gate saai? Ik overweeg het te gaan kijken namelijk.
quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
vannacht de nieuwe STeins;Gate aflevering gekeken.Niet dat ik zeg dat het niet mag hoor, maar waarom heb je überhaupt de moeite genomen om dit te posten? Degenen die het al hebben gezien weten deze info al, want het is namelijk wat er in de laatste ep gebeurd, en degenen die het nog niet hebben gezien zullen het niet lezen ivm spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@ Repelsteeltjuh: Chaos;Head heb ik niet gezien, dus die vergelijking kan ik niet maken. Dit is een serie die even op gang moet komen (pas na de derde episode had ik een idee van welke kant het verhaal op ging) maar de characters zijn iig best gaaf, vooral de hoofdpersoon.
Iig, probeer het minstens t/m ep 3 (en ja, de 1e is gewoon vaag, moet je ff doorheen)
Ik heb ooit één aflevering gezien. Wat een homo is die Dr.Who. No offence.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef Bakakame het volgende:
Kijk ondertussen Dr. Who, dus ben bang dat anime er voorlopig niet in zit(Behalve wat ik al kijk; Naruto, Ano Hana, Deadman Wonderland, Ao no Ex en Oreimo
)
Ben niet begonnen bij het officiële allereerste seizoen, dan moet ik me door 30 seasons heen worstelen, maar gewoon bij de 2005-series.. Kijkt iemand anders ook Dr. Who?ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
Wat heb je gezien dan?quote:Op donderdag 5 mei 2011 00:24 schreef .Cake. het volgende:
Ik heb ooit één aflevering gezien. Wat een homo is die Dr.Who. No offence.
Heb al een tijdje niet gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2011 22:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
is de manga inmiddels al wat opgeschoten? ik wacht nog op een volgende update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TUTURUU!
[ Bericht 41% gewijzigd door .Cake. op 05-05-2011 12:12:41 ]ANIMEES.
- Scamp
Amy-chan is kawaiiquote:Op woensdag 4 mei 2011 22:52 schreef Bakakame het volgende:
Kijk ondertussen Dr. Who, dus ben bang dat anime er voorlopig niet in zit(Behalve wat ik al kijk; Naruto, Ano Hana, Deadman Wonderland, Ao no Ex en Oreimo
)
Ben niet begonnen bij het officiële allereerste seizoen, dan moet ik me door 30 seasons heen worstelen, maar gewoon bij de 2005-series.. Kijkt iemand anders ook Dr. Who?
De servers zijn niet heel stabiel inderdaad. Gewoon negerenquote:Op donderdag 5 mei 2011 15:21 schreef Lithia het volgende:
Ik zit dus MAL Updater aan het proberen, krijg ik constant de melding dat er een network error is.
Ah oke, bedanktquote:Op donderdag 5 mei 2011 17:27 schreef lelouch het volgende:
[..]
De servers zijn niet heel stabiel inderdaad. Gewoon negeren
Wat een nerd-serie is dat ook echt.quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:05 schreef Ascendancy het volgende:
Als ik big bang theory af heb ga ik misschien weer anime kijken.
HAHA Nerds !!quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Ascendancy het volgende:
Je bent ook een nerd repel, net als ik
quote:Op donderdag 5 mei 2011 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een nerd-serie is dat ook echt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
quote:Op donderdag 5 mei 2011 23:01 schreef wdn het volgende:
[..]GeweldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
@Asc, Big Bang Theory en anime zijn goed te combineren hoor. Doe ik ook![]()
Nee. De verschillende genres zijn nog nooit op deze manier samengevoegd dus dat maakt hotd redelijk uniek. Soort van hedendaagse Elfenliedquote:Op vrijdag 6 mei 2011 00:07 schreef mschol het volgende:
iemand nog tips a la HOTD? de OVA ga ik nog eff downloaden, maar meer van dat soort series staat me wel aan (zowiezo was het hele zombie gebeuren en volgen van overlevende nieuw voor mij in anime)
oke, jammer, vond et nml een toffe seriequote:Op vrijdag 6 mei 2011 16:00 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. De verschillende genres zijn nog nooit op deze manier samengevoegd dus dat maakt hotd redelijk uniek. Soort van hedendaagse Elfenlied
Jah, ik had ook wat problemen met het einde van Black Cat, maar de personages zijn wel gedenkwaardig en de problemen die ik met het einde had waren nu ook weer niet zo groot dat ik me direct op de manga moest storten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:32 schreef .Cake. het volgende:
Black Cat net afgekeken, beetje gemengde gevoelens. De serie begon erg goed, werd halverwege iets minder maar nog steeds goed te doen (hoewel meer episodisch) en op het eind zakte het af naar het standaard "we moeten samenwerken met de krachten van vriendschap en liefde om de bad guy te verslaan!" ()
Dus nu maar op naar een volgende serie. Iemand nog suggesties? Ik sta overal wel voor open zolang het maar goed uitgevoerd is
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | Ayakashi: Japanese Classic Horror Mononoke (een spin-off van de bovenstaande serie) Bakemonogatari Katanagatari Amagami SS Fate/Stay NIght Mushishi Michiko to Hatchin Baccano Durarara!! Gundam Wing Gundam Seed (Destiny) Magical Girl Lyrical Nanoha (de eerste film is best wel erg goed) Shakugan no Shana (de eerste film is best wel erg goed, maar verliest wat als je de serie niet eerst gezien hebt) Gunslinger Girl (Il Terantino) Afro Samurai House of Five Leaves Busou Renkin A Certain Magical Index A Certain Scientific Railgun Cowboy Bebop Trigun Samurai Champloo Hellsing (Ultimate) The Melancholy of Haruhi Suzumiya Angel Beats (omdat T.K.) Teknoman Ghost in the Shell: Stand Alone Complex (& de eerste film) Darker than Black Garden of Sinners |
Er zitten een aantal tussen die wel interessant klinken. Ik zal ze eens proberen.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Jah, ik had ook wat problemen met het einde van Black Cat, maar de personages zijn wel gedenkwaardig en de problemen die ik met het einde had waren nu ook weer niet zo groot dat ik me direct op de manga moest storten.
En over je verzoek. Ik heb me vandaag op school best wel lopen vervelen, al zou ik eigenlijk voor mijn eindexamen aan het leren moeten zijn, en dus begon ik voor mezelf alle écht gedenkwaardige animé en de leukste personages daar uit op papier te zetten voor mijzelf. Om uit te vogelen wat mijn huidige anime en anime personage's canon is. Dus die pak ik even en ik type er een paar leuke series van over,
....
even wachten
...
nog heel even
...
Ah klaar!
[ code verwijderd ]
Ze zijn niet allemaal even goed met name Railgun, Index, Angel Beats, Fate/Stay NIght, Amagami SS schommelen best wel erg qua kwaliteit. Maar wel vermakenlijk, en ze doen wat ze moeten doen.
Awesome, bedankt! Veel titels heb ik al gezien of in m'n to-watch staan, maar vooral jouw top 10 staan redelijk vol met mij onbekende titels. Aangezien de eerste twee met elkaar te maken hebben ga ik die eerst maar bekijkenquote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:11 schreef Repelsteeltju het volgende:
Jah, ik had ook wat problemen met het einde van Black Cat, maar de personages zijn wel gedenkwaardig en de problemen die ik met het einde had waren nu ook weer niet zo groot dat ik me direct op de manga moest storten.
En over je verzoek. Ik heb me vandaag op school best wel lopen vervelen, al zou ik eigenlijk voor mijn eindexamen aan het leren moeten zijn, en dus begon ik voor mezelf alle écht gedenkwaardige animé en de leukste personages daar uit op papier te zetten voor mijzelf. Om uit te vogelen wat mijn huidige anime en anime personage's canon is. Dus die pak ik even en ik type er een paar leuke series van over,
....
even wachten
...
nog heel even
...
Ah klaar!
[ code verwijderd ]
Ze zijn niet allemaal even goed met name Railgun, Index, Angel Beats, Fate/Stay NIght, Amagami SS schommelen best wel erg qua kwaliteit. Maar wel vermakenlijk, en ze doen wat ze moeten doen.
Ik had ook het idee dat de 1e twee arcs de meest boeiende personages behandeldequote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:57 schreef mschol het volgende:
Amagami SS: daar heb ik ruwweg de eerste 2-3 arch\s van gezien maar daarna heb ik het voorlopig voorgezien gehouden... begon me te vervelen ofzo, dunno...
is ook zo, de 3e is gods iritant, en de andere zijn wel leuk maar niet zo interesant als de eerste 2quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat de 1e twee arcs de meest boeiende personages behandeldedaarna ben ik ook afgehaakt
Misschien is dat ook de reden dat ik afhaakte bij de 3e, ik vond de 2e persoonlijk het bestequote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
is ook zo, de 3e is gods iritant, en de andere zijn wel leuk maar niet zo interesant als de eerste 2
[ afbeelding ]
Morishima![]()
Graag de gaan. Ik dacht al dat je er veel al van gezien zou hebben... Ik heb er zelfs een paar uitgelaten omdat ik vrijwel zeker wist dat je die al gezien hebt. Soul Eater bijvoorbeeld. En ook al zijn die series genummerd, er zit geen volgorde in. Het is dus niet mijn canon ofzo, maar het zijn series die ik overweeg op te nemen in mijn canon. De laatste keer dat ik een top-tien lijst maakte was voor mal en dat is alweer meer dan een jaar geleden.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 00:37 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Awesome, bedankt! Veel titels heb ik al gezien of in m'n to-watch staan, maar vooral jouw top 10 staan redelijk vol met mij onbekende titels. Aangezien de eerste twee met elkaar te maken hebben ga ik die eerst maar bekijken
Ik ook. Na morishima en sex-haar was irritante stem gewoon te stom. Maar de Imouto extra aflevering op het einde was ook wel leuk, en ik vermoed dat de stalker arc ook nog wel goed is. De enige reden dat ik de derde arc nog afgekeken heb was omdat de hoofdpersoon een van Miya's vriendinnen aan het versieren is en omdat Miya awesome is.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 13:40 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik had ook het idee dat de 1e twee arcs de meest boeiende personages behandeldedaarna ben ik ook afgehaakt
Ik heb tot mijn verbazing Ayakashi alweer binnen! Mononoke schiet ook al lekker op, dus denk dat ik morgen aan de slag kanquote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:42 schreef Repelsteeltju het volgende:
Graag de gaan. Ik dacht al dat je er veel al van gezien zou hebben... Ik heb er zelfs een paar uitgelaten omdat ik vrijwel zeker wist dat je die al gezien hebt. Soul Eater bijvoorbeeld. En ook al zijn die series genummerd, er zit geen volgorde in. Het is dus niet mijn canon ofzo, maar het zijn series die ik overweeg op te nemen in mijn canon. De laatste keer dat ik een top-tien lijst maakte was voor mal en dat is alweer meer dan een jaar geleden.
ja dat is oud genoegquote:Op zondag 8 mei 2011 04:34 schreef Ascendancy het volgende:
Even compenseren(en morgen spijt krijgen van posten)
Is 18 oud genoeg?
van wat ik gezien heb vond ik de eerste de leukste..quote:Op zaterdag 7 mei 2011 14:13 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Misschien is dat ook de reden dat ik afhaakte bij de 3e, ik vond de 2e persoonlijk het bestede 1e was leuk maar echt zwaar over de top xD
quote:The June issue of Shueisha's Jump Square magazine is announcing on Thursday that production on a new Rurouni Kenshin anime project has been green-lit. More information will be provided in future issues of Jump Square.
quote:
quote:Op maandag 18 april 2011 18:34 schreef Yi-Long het volgende:
Jezus binnenkort ook als anime.
http://in.christiantoday.(...)anese-anime/6200.htm
Ik hoop op flink wat fanservice met Maria Magdalena!
"How big is your faith in that 'God' of yours!?!?"
"It's... it's ... IT'S OVER 9000!!!!!"
Oh, en er komt ook een nieuwe Rurouni Kenshin serie:
http://www.animenewsnetwo(...)shin-anime-green-lit
Ja. Helemaal omdat jij 19 bent (ofzo). Langzaam maar zeker begint het te leren!quote:Op zondag 8 mei 2011 04:34 schreef Ascendancy het volgende:
Even compenseren(en morgen spijt krijgen van posten)
Is 18 oud genoeg?
Ben ik het wel mee eens. Moet de nieuwste nog zien, maar ik had stiekem de angst dat het een beetje a lá pokémon zou worden, constant vechten met je monster en leren over vriendschap en liefde.quote:Op zondag 8 mei 2011 09:26 schreef wdn het volgende:
'C' is bij nader inzien toch niet zo slecht als ik dacht. Heeft een hoog discussie gehalte over moraal en egoisme
oke.. iguess....quote:
Ik kijk tegenwoordig de subs van Tsuki. Namen veranderen af en toe nog wel eens, maar voor de rest zijn de vertalingen goed te pruimen.quote:Op maandag 9 mei 2011 00:09 schreef mschol het volgende:
[..]
oke.. iguess....
iemand tips voor subs van fairytail, mazui heeft em on-hold kennelijk en wil weer aanvullen (gestopt @ ep 48)
Je bent geen uitkeringstrekker meer?! Yayquote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja. Helemaal omdat jij 19 bent (ofzo). Langzaam maar zeker begint het te leren!
[..]
Ben ik het wel mee eens. Moet de nieuwste nog zien, maar ik had stiekem de angst dat het een beetje a lá pokémon zou worden, constant vechten met je monster en leren over vriendschap en liefde.![]()
Gelukkig pakt het anders uit
Morgen maar weer een marathonsessie houden om alle series weer in te halen. Sinds ik weer werkis m'n kijkgedrag flink veranderd...
Mijn conclusie was na het zien van eps 4 (die met zijn leraar zijn eps 3 en 4 meen ik)quote:Op zondag 8 mei 2011 16:21 schreef .Cake. het volgende:
Ben ik het wel mee eens. Moet de nieuwste nog zien, maar ik had stiekem de angst dat het een beetje a lá pokémon zou worden, constant vechten met je monster en leren over vriendschap en liefde.![]()
Gelukkig pakt het anders uit
Al een tijdje niet meer, heb ik dat niet gemeld? Moet nog wel ff om loonsverhoging vragen want ik verdien nog niet echt veel. Maar die nieuwe laptop is in zichtquote:Op maandag 9 mei 2011 09:53 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je bent geen uitkeringstrekker meer?! Yay
En dat sparen voor die nieuwe pc zal nu ook eindelijk eens opschiwten
4 moet ik nog zien, maar na het zien van 3 was het eigenlijk al wel duidelijk dat dit méér is jaquote:Op maandag 9 mei 2011 10:02 schreef wdn het volgende:
Mijn conclusie was na het zien van eps 4 (die met zijn leraar zijn eps 3 en 4 meen ik)
Dát is voor jou het tofste deel vd aflevering?quote:
SPOILER: voor de zekerheid maar in een spoilertag (Nichijou 6)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
- Scamp
quote:Op maandag 9 mei 2011 16:46 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Dát is voor jou het tofste deel vd aflevering?
Nee maar toen lag ik al in een deukSPOILER: voor de zekerheid maar in een spoilertag (Nichijou 6)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
10 cent soccer![]()
Beatus vir qui suffert tentationem.
Wil ik ook wel weten!quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef blessed19 het volgende:
Oh, zijn er nog nieuwe series als lovely complex?
nopequote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef blessed19 het volgende:
Niemand hier die naar animecon is geweest?
Nee! Niet dit seizoen.quote:Op maandag 9 mei 2011 18:38 schreef blessed19 het volgende:
Oh, zijn er nog nieuwe series als lovely complex?
Nice .cake.quote:Op maandag 9 mei 2011 11:22 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Al een tijdje niet meer, heb ik dat niet gemeld? Moet nog wel ff om loonsverhoging vragen want ik verdien nog niet echt veel. Maar die nieuwe laptop is in zichtHoewel deze maand niet helpt, moet je opeens rioolbelasting enzo gaan betalen!!
[..]
4 moet ik nog zien, maar na het zien van 3 was het eigenlijk al wel duidelijk dat dit méér is ja
Dank, best relaxt werk, tis bij een strandtentquote:Op maandag 9 mei 2011 22:24 schreef Ascendancy het volgende:
Nice .cake.
* Ascendancy neemt nog een hapje
Jij wel?quote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef blessed19 het volgende:
* Kabuto_Raiger is geweestquote:Op maandag 9 mei 2011 18:34 schreef blessed19 het volgende:
Is dat strayberry panic nog wat? Volgens mij heb ik die nog niet gezien.quote:Op maandag 9 mei 2011 21:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wil ik ook wel weten!
Met google werd strawberry panic vaak genoemd, maar das een oudje.
Relaxed. Was je in cosplay? Er liepen een paar lui rond die er volgens mij echt veel moeite en tijd erin hadden gestopt.quote:
neu was niet in cosplay, heb alleen een dansworkshop gegeven buiten op zaterdag. voor derest zat ik vooral bij de DDR setupquote:Op dinsdag 10 mei 2011 08:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Relaxed. Was je in cosplay? Er liepen een paar lui rond die er volgens mij echt veel moeite en tijd erin hadden gestopt.
Sterfquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Bakakame het volgende:
Yesss!!! Na een halfuur klikken heb ik alsnog kaartjes voor Lowlands!![]()
![]()
tis maar net wat je leuk vindt......quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Bakakame het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Bakakame het volgende:
![]()
En nu je haar niet meer knippen, pas je er helemaal bijquote:Op dinsdag 10 mei 2011 11:53 schreef Bakakame het volgende:
![]()
Sterfquote:Op woensdag 11 mei 2011 13:55 schreef .Cake. het volgende:
[..]
![]()
Ik heb gewoon voor kerst mijn kaartjes gekregen
Wat is dat voor vooroordeel gniffie?quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:07 schreef gniffie het volgende:
[..]
En nu je haar niet meer knippen, pas je er helemaal bij
`quote:Op woensdag 11 mei 2011 16:35 schreef Ascendancy het volgende:
Wat is dat voor vooroordeel gniffie?
Of heb je een hekel aan iets alternatievere mensen. Dan kan je mij ook op je lijst zetten
Ai, damn hey. Niet leuk, sterkte!quote:
R.I.P.quote:
lk weet hoe het voelt dus veel sterktequote:
wat voor hond was het?quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:13 schreef Ascendancy het volgende:
Dankje. Net begraven. Was best wel klote
gelukkig maar..quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:44 schreef Ascendancy het volgende:
10 jaar oude kruising tussen een labrador en een herder.
We hebben hem niet hoeven in laten slapen. Hij had nierfalen, maar is zelf doodgegaan.
Meh, ik ga dat lieve beest missen![]()
Inslapen lijkt me helemaal vervelend.![]()
mwha, je weet dat het ooit gaat gebeuren en je hebt er wel 15 jaar (hond), 13jaar (kater),~19 jaar(poes) plezier meegehad, het is fijn om te weten dat ze allemaal wel echt "op" waren (hoe vreemd dat ook klinkt..)quote:Op woensdag 11 mei 2011 21:51 schreef Ascendancy het volgende:
Tering, dan durf je ook geen dieren meer te nemen lijkt me.
oei, das idd gevaarlijk, huidge herder en vorige hebben beide een "handleiding"quote:Wij hadden eerst een andere hond, maar die hebben we in laten slapen omdat ie vals was. Was een kwestie van tijd voor ie polsen door ging bijten.
dat is ook het punt bij beesten (vertelde dierenarts) die hebben zo'n overlevingsdrang dat ze in de meeste gevallen echt worden ingeslapen, idd omdat het gewoon veel humaner isquote:Op woensdag 11 mei 2011 21:57 schreef Xaryna het volgende:
Alle huisdieren die wij hebben laten inslapen, hebben wij laten inslapen omdat ze erg ziek en oud waren en het humaner was on ze in te laten slapen dan om ze nog verder af te laten takelen. Een van onze katten had kanker bijvoorbeeld, en kon al geen brokjes meer eten (alleen vla kreeg ze nog naar binnen. Niet gezond, maar daar maak je je dan ook niet druk over en was enorm dun and lusteloos.
Daarom denk ik ook neit dat laten inslapen slecht is. Gewoon een verkorting van het lijden bij een uitzichtloze ziekte.
Klinkt niet als iets waar ik ooit last van had, heb dus geen idee.quote:Op donderdag 12 mei 2011 13:09 schreef outcast_within het volgende:
Zoek een of andere doorspoel optie in mpc
gratz!quote:
Feliquote:
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 08:37 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Feli![]()
![]()
![]()
Cake ben je al dus wat wil je hebben?
[ afbeelding ]
Is dit naar wens?
Ik snap het. Ik drink ze zelf wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2011 10:35 schreef .Cake. het volgende:
![]()
Bedankt allemaal, goed begin van de dag!
[..]
Wat denk je zelf?
Jij was toch van het opensnijden van dieren?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
In een opwelling heeft mijn moeder een heel lieve labrador uit het asiel meegenomen. Wat moet ik daar nou mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BBQ?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:29 schreef Ascendancy het volgende:
In een opwelling heeft mijn moeder een heel lieve labrador uit het asiel meegenomen. Wat moet ik daar nou mee
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jij was toch van het opensnijden van dieren?en dakloze mensen in donkere steegjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jij was toch van het opensnijden van dieren?Het blijft me echt achtervolgen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Ik associeer jou nog steeds met darmkanalen en haaien.quote:
Zelfs wonderland is beter dan Ano Hanaquote:Op zondag 15 mei 2011 03:01 schreef .Cake. het volgende:
Ano Hana blijft nog steeds goed!! Zeker weten wel mijn favoriet dit seizoen en mogelijk zelfs van het jaar. Ja wdn, zelfs beter dan Madoka (hoewel een ander genre + Ano Hana is nog maar bij aflevering 5).
Jah, die medicijnen verkoper is echt enigmatisch en stoer.quote:Op zaterdag 14 mei 2011 15:56 schreef .Cake. het volgende:
@ Repelsteeltju: Ayakashi net afgekeken, best koel! Vooral die laatste arc (Bake Neko) was goed! Als die Mononoke een spinoff hiervan is dan moet dat eveneens goed zijn. K ga daar binnenkort ook maar aan beginnen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik begrijp wat je bedoelt. Een paar jaar terug was animé nog gewoon helemaal nieuw en bijzonder maar nu heb ik het onderhand ook al wel allemaal gezien. En achteraf gezien heb ik nog steeds niet echt een geweldige anime gezien die me van mijn stoel afblaast en me een nieuw universum in schiet ofzo.quote:Op zondag 15 mei 2011 04:46 schreef Ascendancy het volgende:
Zelfs ik ben beter dan wdn
Vanavond katanagatari weer eens gekeken
Maar anime lijkt het voor mij niet meer te doen
“An interesting thing is a good thing.”
Ja, ik heb de laatste tijd wel minder behoefte, of beter gezegd uithoudingsvermogen voor anime. Maar dat kan ook komen denk ik omdat ik gewoon snak naar een goeie serie, en omdat ik goeie series uitstel totdat ik een betere laptop heb. Vicieuze cirkel!quote:Op zondag 15 mei 2011 04:46 schreef Ascendancy het volgende:
Zelfs ik ben beter dan wdn
Vanavond katanagatari weer eens gekeken
Maar anime lijkt het voor mij niet meer te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze komt nooit vol lijkt het wel.quote:Op zondag 15 mei 2011 11:17 schreef Frag_adder het volgende:
Ach deze is al weer bijna vol, ik moet zeggen dat ik van het nieuwe seizoen eigenlijk niets meer kijkik lees nog bleach maar dat is meer om te kijken of het nog wat wordt en ik kijk nog fairy tale maar dat is echt hersenloosvermaak. Gelukkig komt er een vervolg op last exile
Ik denk trouwens wel dat jij Deadman Wonderland wel leuk vind van dit seizoen. Lekker gore.
ANIMEES.
- Scamp
[ Bericht 25% gewijzigd door Repelsteeltju op 15-05-2011 22:22:26 ]“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weiger pertinent te geloven dat een animé over majong of het dagelijkse leven leven van een stel loli's beter is dan zelfs Ao no Exorcist, laat staan Hanasaku Iroha of Ano Hana.
Dude, Kaiji gaat niet over Mahjong, da's Akagi! Maar da's the same differenceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb je Nichijou wel eens gezien? Echt totaal random en het heet dan wel Mijn Dagelijkse Leven, maar het gaat echt overal en nergens over, maar dan super grappig. Het is iig origineler dan Ao no Exorcist, wat gewoon een standaard Shounen is. Maar niet beter dan Ano Hana of Hanasaku Iroha, die gun ik je.
Het maakt je een geen van beide. Dat je smaak hebt blijkt al uit het feit dat je Ano Hana waardeert. Elitistisch zou ik het ook niet willen noemen. Wel enigszins naïef, bij gebrek aan een beter woord, dat je zomaar een serie afwijst op basis van het onderwerp (er van uitgaande dat je Nichijou en Kaiji niet kijkt). Nu maakt iedereen zich daar wel schuldig aan, ikzelf incluis, want anders zou je geen selectie kunnen maken![]()
In principe kan elk onderwerp interessant zijn zolang het maar goed gebracht wordt, iig binnen de anime. Ben ik van overtuigd.ANIMEES.
- Scamp
Een boter-kaas en eieren contest als onderwerp!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef .Cake. het volgende:
[..]
In principe kan elk onderwerp interessant zijn zolang het maar goed gebracht wordt, iig binnen de anime. Ben ik van overtuigd.
Daar vul je inderdaad geen 26 afleveringen mee denk ik, maar zolang het goed geschreven is denk ik dat je met zo'n onderwerp een heel eind kan komen. Denkt aan het eerste seizoen van Yu-Gi-Oh waar de hoofdpersoon willekeurige spelletjes speelt en Onanni Master Kurosawa waar het onderwerp onanisme is.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een boter-kaas en eieren contest als onderwerp!
Rock, paper, scissors. Zie Nichijou >:Dquote:Op maandag 16 mei 2011 00:20 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Een boter-kaas en eieren contest als onderwerp!
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik weiger pertinent te geloven dat een animé over majong of het dagelijkse leven leven van een stel loli's beter is dan zelfs Ao no Exorcist, laat staan Hanasaku Iroha of Ano Hana.
Ligt aan je kader: indien het gaat om Kaji dan is het meer dan dat het over een spelletje gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ao no Exorcist, Hanasaku Iroha of Ano Hana zijn anders en niet perse slechter of beter want dat is persoonlijk.Beatus vir qui suffert tentationem.
quote:Op zondag 15 mei 2011 15:05 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Ja, ik heb de laatste tijd wel minder behoefte, of beter gezegd uithoudingsvermogen voor anime. Maar dat kan ook komen denk ik omdat ik gewoon snak naar een goeie serie, en omdat ik goeie series uitstel totdat ik een betere laptop heb. Vicieuze cirkel!
Maar jij keek toch al een hele tijd niet meer?
Over Deadman Wonderland, op Random Curiosity hebben ze een interessante theorie over wie de Red Man kan zijn:ik zal deadman wonderman eens checken, dankje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Deze komt nooit vol lijkt het wel.Ik denk trouwens wel dat jij Deadman Wonderland wel leuk vind van dit seizoen. Lekker gore.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
Als je met UC, unicorn bedoelt is het antwoord ja? Wat een kwaliteitquote:
Ik heb Mobile Suit Gundam 00 gezien. Handig als ik dan hem ga volgen of moet ik een andere Gundam serie eerst zien?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:20 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als je met UC, unicorn bedoelt is het antwoord ja? Wat een kwaliteiten het verhaal is ook goed. Wel handig als je bekend met het originele verhaal van Mobile Suit Gundam
anders is even inlezen / om een korte samenvatting vragen wel handig
hahaha hij zit zeg maar in het universum van de allereerste gundam serie maar deze is inmiddels hartstikke veroudert. Je kan hem gewoon stand alone kijken ik vind hem erg de moeitequote:Op maandag 16 mei 2011 19:30 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb Mobile Suit Gundam 00 gezien. Handig als ik dan hem ga volgen of moet ik een andere Gundam serie eerst zien?
Dat dacht ik ook... Ik heb het niet zo met Sci-fi en Mecha enzo... En TOCH heb ik Mobile Suit Gundam 00 gekeken na vele malen aandringen.... Je raadt het nooit.... Ik vond het erg vermakelijk. De enige serie in de hele genre wat ik wel leuk vond.quote:
Het is de setting van total warquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb wel een paar sci-fi / mecha series gezien die ik leuk vond, maar Gundam spreekt me niet aan.
Ook maar UC is geen serie zover ik weet maar de setting, de nieuwe serie heet Unicornquote:Op maandag 16 mei 2011 19:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
Staat UC in de Gundam terminologie niet meestal voor Universal Century?
Het is een OVA.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ook maar UC is geen serie zover ik weet maar de setting, de nieuwe serie heet Unicorn
als iets bestaat uit 8 OVA's die op elkaar aansluiten dan is dat toch een serie?quote:
HOTD maar dan zonder zombies en men iets minder de fanservice.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef Frag_adder het volgende:
Ja het is idd gore, totaal niet het soort serie wat ik verwacht had, ben benieuwd waar het naartoe gaatMaar na afl 2 ben ik er van overtuigd dat ze na 4 afleveringen geen gevangenen meer over kunnen hebben
manga's kom ik nooit doorheen, ik haak meestal bij de eerste pagina al af..quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Als je ooit genoeg krijgt van de alsmaar slechter wordende art en animatie, de waardeloze contrasten, de willekeurige schaduwen en de censuur. Is er altijd de manga nog.
En meer gore.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:29 schreef wdn het volgende:
[..]
HOTD maar dan zonder zombies en men iets minder de fanservice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |