Ik ben benieuwd. Ik heb al meer dan 200 series gezien.quote:Op vrijdag 29 april 2011 08:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Deze lijst bevestigd dat smaken verschillen of dat ik een enorme otaku ben die meer gezien heeft.
Ik moet ook maar weer eens een lijstje samenstellen van mijn absolute top animé. Al zullen er wss maar drie van de series die in jouw lijst staan mijn top 15 halen, vermoed ik.
Woei, een verkapte naamtopic.quote:
Jij als topicopener bent dit topic ook verantwoordelijk voor de OP dus je gaat je gang maarquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we de voorgaande topics uit de OP halen? Die staan nu toch in de reeks
Bij mij wel: lijst gaat terug t/m 1 als ik bovenin op de titel klik en dan een paar keer 'volgende' klik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Xaryna het volgende:
Die oude delen staan heul niet in de reeks. Hoe moet ik het eerste topic vinden dan?
Lol wut!?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:20 schreef Xaryna het volgende:
Ah! Een Otaku-battle!
Ik wed dat Qunix wint.
Heb je hem ergens kunnen downloaden? Ik vond de subbed versie op een stream site, maar kan alleen cam rips of trailers vinden op torrent sites.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:31 schreef Rijstkoker het volgende:
Net The Lost Tower afgekeken, mooie film
Je weet dat je nu heel gevaarlijk bezig bent?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef wdn het volgende:
[..]
Jij als topicopener bent dit topic ook verantwoordelijk voor de OP dus je gaat je gang maar
Met koninginnedag naar Amsterdam gaanquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:08 schreef Bakakame het volgende:
Ik ga niet, ik ga morgen al naar Amsterdam. Ik verwacht daarna incapabel te zijn tot na dat boekenfestijn, wanneer het ook is
Oh?quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:06 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Je weet dat je nu heel gevaarlijk bezig bent?
Ja daar heb ik al download geprobeerd. Verwijst je naar een andere site waar je zogenaamd 'gratis' kan downloaden. Kost je alleen wel 37 euroquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:43 schreef Rijstkoker het volgende:
KrentenbolHooft ik ben nu op tel maar op www.Narutoget.com kan je m streamen en ook downloaden volgens mij maar de eerste 4 min issie niet gesubbed
Maar jij zit toch in Australiëquote:Op zaterdag 30 april 2011 03:55 schreef Xaryna het volgende:
Asc! Ik heb Pokemon Red! Kunnen we Pokemon ruilen?
Meeting!quote:
KARAOKE!!quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja man, dan zetten we anime-intro-liedjes snoerhard op en gaan we DBZ reënacten.
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:05 schreef Xaryna het volgende:
Ja man, dan zetten we anime-intro-liedjes snoerhard op en gaan we DBZ reënacten.
Je krijgt hem dan toch niet meer omhoogquote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...
Master Roshi... komt hij überhaupt nog voor in Dragon Ball Z?quote:Op zaterdag 30 april 2011 12:57 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Als er een beetje een leuke meid is die Bulma speelt, wil ik best Master Roshi spelen...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Master Roshi... komt hij überhaupt nog voor in Dragon Ball Z?
Volgens mij wel.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Is er ooit iemand verdwenen uit DBZ?quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Handig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Ascendancy het volgende:
Zullen we de voorgaande topics uit de OP halen? Die staan nu toch in de reeks
Black&white is heel makkelijk uitspelen.quote:Op zaterdag 30 april 2011 14:21 schreef Qunix het volgende:
Ik heb Pokemon blue (uitgespeeld met Mew), Yellow, Silver en Black (hier ben ik nu mee bezig)
rood is ook beterquote:Op zaterdag 30 april 2011 16:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Black&white is heel makkelijk uitspelen.Al die legendary pokemon die je kan vangen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |