Dat wil ik ook graag weten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:58 schreef k_i_m het volgende:
Hoe gaat het met je broer trui? (en met jullie natuurlijk ook)
ai!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef Saffier het volgende:
Dit probeerde ik in het vorige topic te zetten;
Trui, M.'s wekker gaat dan, 5 uur meldde Ylana zich voor een voeding en om 6 uur Tobias met een nat bed.
ik heb nog een zinnetje toegevoegd aan m'n antwoord in 't vorige deel.quote:Dat wil ik ook graag weten.
Fijn dat het relatief oke gaat
Is het er al op?!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Heb NL 1 al aan staan,heerlijk om allemaal te zien. Krijg er geen genoeg. Briljant wie ze allemaal uit de kast trekken om wat te vertellen. Smullen vandaag!
Ja, weet ik eigenlijk ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef trui het volgende:
hoezo zouden hoedjes iets typisch nederlands zijn dan vlindur?
dat vindt zij vast leuk!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef kapiteinpannekoek het volgende:
Wetend dat er 2 miljard mensen kijken om maar eens mee te beginnen.
En zo ontzettend vreselijk in het middelpunt van de aandacht staan.
Alle ogen op je gericht....nou zoiets.
Beter dan de geweldige strikjes jurk van Mabelquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef mefke79 het volgende:
gewoon wit met kant en een lange sleep lijkt wel. Mag ik teleurgesteld zijn?
Laat jouwe eens zien dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:11 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, jouw jurk vind ik dan wel gaaf. Lekker simpel, ik hou van simpel!
Oh ja, dat past ook zo lekker bij zo een trouwerijquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:28 schreef k_i_m het volgende:
Ik wil Dirk Scheele eigenlijk helemaal nooit horen.
Ik! Ik ! Ik! Ik!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:17 schreef Keshet het volgende:
Harry liep wel als een lompe boer naast zijn broer zeg!
En ja, ik zit ook te kijken.
Dames, zijn er hier ook ervaringsdeskundigen mbt tot galblaasverwijderingsoperaties? De mijne moet/mag/gaat er binnenkort uit en het schijnt dat je niet kan of mag tillen daarna. Hoe zit dat nou echt?
Wauw! Mooi geplandquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Vlindur het volgende:
Wij zijn vorig jaar op 18 november getrouwd. De dag dat we 10 jaar bij elkaar waren
En nu ben ik van B2 op die datum uitgerekend![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef simmu het volgende:
nja, och, we zijn sinds, uhm, 2001 verloofd
Gedeelde smart is halve smartquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:33 schreef Keshet het volgende:
Ik vind het 0,0 toegevoegde waarde hebben voor mij persoonlijk. 't is niet dat ik er iets op tegen heb hoor, ik heb er gewoon niks mee.
Misschien komt het er ooit nog wel van, D. wil wel graag trouwen. áls we zouden trouwen zouden we het heel klein doen. Trouwen, etentje met een paar mensen en dan lekker op vakantie. Zoiets.
Dank je voor de info Muks!
Ik ken Dirk Scheele niet maar ik ga 't ook maar niet Googlen denk ik!
Ahquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef Keshet het volgende:
Whaha Simmu, dat is al een mooi poosje dan.![]()
Bodpa en Simmu, bedankt voor het delen van jullie ervaringen. Ik kan er geloof ik niet zoveel mee, maar toch.![]()
En dan ga ik nu eens lekker lunchen.![]()
Vlindur, ja, zoiets zou ik ook wel prima vinden. Maar als wij met alleen directe familie 't zouden vieren komen we ook al op veul mensen. D.'s ouders zijn katholiek, dan heb je dat he.
wat was ze verschrikkelijk mooiquote:
ja dat idd Huups.. Mijn overbuurmeisje is een 3 jarig onzettend stoer kankervechtertje! Er zijn nu nieuwe opties voor haar, die op dit moment voor haar ouders financieel onhaalbaar zijn en daarvoor hebben ze alle hulp nodig die ze kunnen krijgen!quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Poppedein wat is er dan met je buurmeisje? is dat wat er ook op je fb stond?
da's standaard policy. wij hebben vorig jaar ook wat dat soort dingen betreft geen enkele financiele ondersteuning gehad. sommige verzekeringen vergoeden het RmD huis, maar da's enkel aanvullende en daar kom je in deze situatie al niet voor in aanmerking. en die kosten vallen tegenquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:44 schreef mefke79 het volgende:
Pff Poppedein wat is de wereld soms oneerlijk. Wel haar kosten vergoeden en dan niet de reis/verblijfkosten. Dat snap ik dan niet he.
en van geheel andere orde: ik ben met de laatste dingen van de bruiloft van mijn zussie bezig en moet daarvoor even bladeren door foto's van vorig jaar. En nu wil ik op vakantie. Naar de zon. Ganie he met 35 weken...
Moi!! Ik vond het af en toe heel vervelend en zeer pijnlijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef Ssserpente het volgende:
Haai! Iemand wel eens ge-dry needled? Ik krijg volgende week een behandeling vanwege een stijve nek en onmenselijke hoofdpijnaanvallen elke week.
Volgens de fysio is het het een vrij heftige behandeling. Als het na vier keer niet blijkt te werken, kapt ie er mee.
Ik heb er zin an.
ghehehe, da's dus precies mijn gedachtengang en waarom ik een beetje vastloopquote:Op vrijdag 29 april 2011 17:07 schreef Muks het volgende:
Lastige Simmu, als ze zich kan vermaken en ze biedt steun zou ik zeggen neem mee, maar aan de andere kant denk ik lekker naar de oppas.
Ik zou hem nu mailen met de mededeling dat hij voor 9 uur moet reageren en dat je de fiets anders verkoopt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:32 schreef Muks het volgende:
ff jullie hulp nodig. Mijn fiets staat op MP. Is op geboden, vond ik prima bod. Gereageerd maar de persoon belt of mailt maar niet. Nu is er iemand die ook hetzelfde wil bieden. Nu wil ik persoon 1 een mailtje sturen met het verzoek contact op te nemen voor een bepaalde dag en tijd zodat als ik niets meer hoor met persoon 2 in zee kan gaan.
Maar wat is nu een geschikte termijn ? Dacht zelf aan voor morgen 18.00. Dan heeft ie bijna 48 uur gehad na mijn eerste mail om te bellen. Lang zat toch ?
daar doet mijn buurvrouw niet aan...quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef k_i_m het volgende:
En wat is er ook alweer mis met even aankloppen bij de buurvrouw als je ergens last van hebt?.
Prima deluxe. Hij kan zich niet zo lang concentreren nog maar voor de rest gaat het heel erg goed. Op het feit dat het een man is hèquote:Op vrijdag 29 april 2011 22:11 schreef k_i_m het volgende:
En wat is er ook alweer mis met even aankloppen bij de buurvrouw als je ergens last van hebt?.
ooohquote:Op vrijdag 29 april 2011 23:34 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen Barbies en barbiekleertjes en schoentjes en verder nog allerhande zoete, roze Disney Princess zaakjes verkopen aan zoete, roze meisjes(hoop ik).
hier juist weinig echt oude zooi. (ik bedoel het jaren 70 spul zal ik maar zeggen) maar het leek bij sommigen wel of ze de grijze kliko op een kleedje hadden leeggekiept.quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef Ticootje het volgende:
wat een oude zooi was er in rijswijk.. Gewoon alleen maar troep gezien.
het lag dus echt niet aan ons..quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:07 schreef Ticootje het volgende:
wat een oude zooi was er in rijswijk.. Gewoon alleen maar troep gezien.
VEEEEEL zooi hebben, vooral van dat 1 euro werk. We hadden ontzettend veel baby en vrouwenkleding dat we bijv allemaal van de hand deden voor 1 euro p.squote:Op zaterdag 30 april 2011 18:00 schreef livelink het volgende:
100 euro![]()
![]()
Hoe doe je dat in vredesnaam? Ik heb nu voor het eerst zelf gestaan en het viel me vies tegen. Laat staan dat ik 100 euro weet te verdienen.
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:27 schreef m@x het volgende:
Wij hadden een kinderverjaardag en daarna zijn we met een groot deel van de verjaarsvisite doorgereist naar Delft. We waren met 10 kinderen en 10 volwassen. De buschauffeur kreeg zowat een beroerte toen al dat grut zijn bus instuiterde. De heren zijn met de kinderen op de markt gebleven om muziek te luisteren en bier te drinken en de dames hebben heel snel een rondje vrijmarkt gedaan. Opbrengst: pokemonstempels voor 10 cent
Jah, we zijn er ook echt superblij mee, da's ook wel weer een voordeel van later op de dag gaan: dan zitten de meesten er al zo lang dat ze het zat zijn en dat ze dingen voor minder geld van de hand doen. Die bak duplo was gewoon maar ¤ 2,= en die enorme tas babylego idem! We waren er verbaasd over, het is allemaal origineel spulquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:29 schreef Poppejans het volgende:
[..]
VEEEEEL zooi hebben, vooral van dat 1 euro werk. We hadden ontzettend veel baby en vrouwenkleding dat we bijv allemaal van de hand deden voor 1 euro p.s
en veel boeken,beeldjes,knuffeltjes voor 50 ct.
En dan een paar wat ''grotere'' dingen zoals een dierenkooi waar je wat meer voor kunt vragen, dan tikt het nog best wel goed aan
edit: oeh wat leuk die oude boekjes Huup! en dat stoeltje, wat enorm leuk en goedkoop!![]()
![]()
![]()
Wow, klinkt als veel leuke dingen die je gekocht hebt Inca! En echt erg goedkoop wat je daarvoor kwijt was totaal
Helaas. Volgens Kai zijn het wel de wat zwakkere pokemons die op de stempels staanquote:Op zaterdag 30 april 2011 20:33 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
toch wel geevolueerde stempels he?
quote:Op zaterdag 30 april 2011 20:39 schreef m@x het volgende:
[..]
Helaas. Volgens Kai zijn het wel de wat zwakkere pokemons die op de stempels staan
Ja, dat laatste ofzo. JE MOET HAAR ALTIJD IN DE GATEN HOUDEN!11!!1!1quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:18 schreef debuurvrouw het volgende:
Huh? Dat iemand haar daarom meeneemt? Of dat je minder goed oplet omdat toch dat telefoonnummer er wel opstaat?
joh, ik dacht dat het aan mij lag, maar dat viel me gisteren idd ook opquote:Op zaterdag 30 april 2011 23:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Hahaha! Mij viel vooral erg op hoe hufterig iedereen dwars over van die hele kleintjes heen dendertmijn 7 jarige werd regelmatig overlopen. Maar na een incidentje met een bakfietsmevrouw die mij zowat opvrat toen ik voorzichtig aangaf dat ze wel in De weg stond met haar enorme ding midden tussen de winkelende mensen, heb ik maar ff niks meer gezegd.
Hahahha,dat doet floor ook.Bezeten van dat spul....quote:Op zondag 1 mei 2011 09:25 schreef Stiemie het volgende:
Gelukkig is het voor de radio freecell, dan hoef je je niet druk te maken om wat je aantrekt![]()
Pff mijn peuter heeft gisteren een lipgloss gekregen van een familielid. Ik probeerde dat zelf altijd een beetje tegen te houden, maar nu had ze het ding dus al in handen voor ik er erg in had. Heel lief bedoelt hoor, maar ik word er een beetje gek van. Ze smeert zich de hele dag vol met die kleverige bend. Toen ze vanmorgen uit bed kwam, had ze dat spul alweer op "want dat vonden haar knuffels zo mooi"Ik ben bang dat het een kwestie is van wachten tot ie op is, want nu afpakken vind ik ook weer zo sneu...
die balletjes kun je er heel makkelijk uit halen, knijpje hier, knijpje daar, leeg, of hij is zo maar kwijtquote:Op zondag 1 mei 2011 09:35 schreef Stiemie het volgende:
Helaas het is een rollerding, dus echt met van dat kleverige spul erinMisschien maar even flink gaat rollen dan inderdaad
Nou kwijt gaat ie niet raken want ze is er zo'n beetje mee vergroeid geloof ikquote:Op zondag 1 mei 2011 12:30 schreef moussy het volgende:
[..]
die balletjes kun je er heel makkelijk uit halen, knijpje hier, knijpje daar, leeg, of hij is zo maar kwijt
ja maar....quote:Op zondag 1 mei 2011 12:08 schreef Muks het volgende:
Amarante, je hebt een PB... niet vaak verteld hier maar vertel het je wel even.
mijn vriend kwam op het fantastische plan om een van de auto's te verkopen en een fiat 500 (ja zo'n ouwe doperwt op bandjes) te gaan rijden.quote:Op zondag 1 mei 2011 16:21 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Mijn man heeft wat minder geluk: wij hebben sinds kort een Mazda 5, dat is geen doperwt.Ik hoop dat het brood maken/bakken een beetje lukt, vorige keer was het nog niet echt goed. Deze keer gaat het hopelijk beter...
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:29 schreef trui het volgende:
was die rommelmarkt een beetje in de buurt of was 't heen en weer gesleep al minimaal 1 flinke workout waard?
Oh gemist, hadi k wilen horen, is het nog terug te luisterne ?quote:Op zondag 1 mei 2011 08:36 schreef freecell het volgende:
Aaah, stress.
onze kerk komt vanavond op zendtijd voor kerken, die uitzending wordt vanochtend opgenomen.
http://www.zvk.nl/radio.aspx
Nou is dat niet zo'n drama, ware het niet dat ik de 'uitgelicht' op die ben.
Hmm.
quote:Op zondag 1 mei 2011 21:32 schreef snoopy het volgende:
[..]het was hier wel om de hoek maar de buurman van hiernaast heeft geholpen het ding naar beneden te tillen. Die was best blij dat het niet terug moest
En ik vermoed dat de overbuuf er idd niet veel tijd op zal doorbrengen![]()
Ja, echt wel, ik heb het helemaal niet zo erg, maar als ik nu naar buiten loop dan sta ik binnen 2 minuten met de tranen over mijn wangen en niezenniezenniezen. En dat is mét medicijnenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:10 schreef mikoxx het volgende:
Ik zou even langs de ha gaan freecell, de middeltjes die je bij een drogist koopt zijn volgens mij nogn iet geschikt qua leeftijd. Daarnaast zou het kunnen dat je eea vergoed krijgt als je t via de ha speelt
En tja, voor de hooikoortspatienten zou het fijn zijn als er een buitje (of 2) regen zou vallen...
ik denk net zo veel als 9 kuub tuinaarde.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:11 schreef mikoxx het volgende:
Iemand enig idee of 9 kuub zand erg veel is? *alvast onder een steen kruipt*
Ik was er al bang voor. Het word om half zes op onze oprit gestort namelijk. Misschien toch handig om de auto voor die tijd even elders te parkeren dan.quote:Op maandag 2 mei 2011 13:16 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik denk net zo veel als 9 kuub tuinaarde.
dat hadden wij vorig jaar voor de deur liggen.
en ja, da's behoorlijk veel
moet je het voor het donker nog wegkruien?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef mikoxx het volgende:
Oeh da's wel vroeg idd lady! Hier komen ze vanmiddag om half 6. Da's toch een heel relaxte tijd...
heb ik ook niet gezegd, maar laten we het erop houden dat het een onderzoekje onder de gordel dreigt te wordenquote:Op maandag 2 mei 2011 13:27 schreef mikoxx het volgende:
Succes dan lady, ik heb even gemist waarom je t zo spannend vind, maar toch succes iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |