Ik heb er hier 2 van besteld, ze zijn onderweg naar Nederland:quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:52 schreef LadyBlack het volgende:
12.000 porseleinen memorabilia van de royals![]()
!
Jazekerquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:54 schreef Cobra4 het volgende:
Jij bent vast wel eens in die Abbey geweest LB?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee joh, het is al begonnen. De gasten komen nu Westminster Abby binnen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Die abbey is erg mooiik ben er ook een keer geweest.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef Diaan73 het volgende:
Die abbey is erg mooiik ben er ook een keer geweest.
[..]de plechtigheid begint om 12:00 uur. Kniesoor!
Yesquote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onze zwangere mede-AKQ SC'er toch?
Och, muntje valt nu pas bij me.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Yesmaar die wordt ook keet genoemd he, vandaar TMs opmerking.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Jazeker
Vond het echt fantastisch hoeveel geschiedenis daar samenkomt
Ja, daar moeten we ook nog ooit eens naartoe. Met de kinderen!! En dan deze pose.quote:
quote:Giel wordt om 16.20 uur verwacht op het Ei van Ko, voor het Stadhuis. Hou tot die tijd die rode 3FM bus in de gaten!! #SR12 #Enschede
Ik denk dat Enschede een erg grote kans maakt. Delft gaat het zeker niet worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:05 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, daar moeten we ook nog ooit eens naartoe. Met de kinderen!! En dan deze pose.Net als op onze trouwfoto die we nog nooit nabesteld hebben.
Cobra! Vandaag wordt bekend waar het Glazen Huis in 2012 komt. Ik las net dit op Twitter:
[..]
Ik hoop het, zou wel een keer leuk zijn!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk dat Enschede een erg grote kans maakt. Delft gaat het zeker niet worden.
Nee, als het nu weer niet gebeurt, dan moet Enschede zich voorlopig ook niet meer kandidaat stellen, denk ik. Dan is de boodschap wel duidelijk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:06 schreef LadyBlack het volgende:
Je kunt het Enschede ook niet een tweede keer aan de neus voorbij laten gaan lijkt me...
Of coursquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:07 schreef LadyBlack het volgende:
En als het huis in Enschede komt te staan ga ik ook wel ff langs natuurlijk
quote:Dit is voor mij ook een onaangename verrassing TM. Mijn aannemer vermoed vervuiling en wil daar niet aan de gang en dat is zijn goed recht.
Snel dan!quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga toch maar even naar die oogmeting
En nu?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]ik laat het wel even bezinken voor ik reageer
Ik koop zelf wel een gasmeter en een paar zonnepanelen ofzoquote:
Ze hoeven toch ook helemaal niet in de grond te zijn?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]ik laat het wel even bezinken voor ik reageer
Wel modern van hem. Zijn vertrek bekend maken via twitter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen: exit Andre Rouvoet!
Die dacht: ik doe het vandaag, dan ziet toch niemand het, met dat droomhuwelijk op TV
Gaan wij hem missen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen: exit Andre Rouvoet!
Die dacht: ik doe het vandaag, dan ziet toch niemand het, met dat droomhuwelijk op TV
Valt me tegen van je dat je dat filmpje hier niet post...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:24 schreef Nembrionic het volgende:
Whehehe, Yolanthe wordt moe van 1 bepaald filmpje. Dus wat doet Nu.NL? Die zet het er gewoon bij
http://www.nu.nl/achterkl(...)ver-seksfilmpje.html
Ja natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Vorige keer liep je nog te huilen over zwangere buiken op je werk en nu een lekkere kont in beeld is wel goed?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Valt me tegen van je dat je dat filmpje hier niet post...
euh, jawel, dat is nog het mooiste, de gasleiding ligt al afgedopt in mijn voortuin, want die meter hebben ze al eens weggehaald.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze hoeven toch ook helemaal niet in de grond te zijn?
Oh, die hebben zij ZELF al eens weggehaald?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
euh, jawel, dat is nog het mooiste, de gasleiding ligt al afgedopt in mijn voortuin, want die meter hebben ze al eens weggehaald.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vorige keer liep je nog te huilen over zwangere buiken op je werk en nu een lekkere kont in beeld is wel goed?
En ik heb gister m'n tuin nog opengehaald, de grond gaf geen licht en ik heb nu niet overal jeukquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, die hebben zij ZELF al eens weggehaald?
Ik dacht dat jij dat gedaan had. Man, wat een faalkermis
Hoe hebben ze vorige keer de meter dan weggehaald?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
En ik heb gister m'n tuin nog opengehaald, de grond gaf geen licht en ik heb nu niet overal jeuk
toen stond er een allochtoon te spitten, maar dit had ik er niet achter gezochtquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe hebben ze vorige keer de meter dan weggehaald?
Laten doen door mannen in witte pakken of zo?
Ik denk eigenlijk dat je alleen maar positieve reacties krijgt want het is wel lekkerquote:
Ik ken hem, volgens mij heb je hem eerder gepost.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat je alleen maar positieve reacties krijgt want het is wel lekker
Mwaquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:39 schreef Nembrionic het volgende:
Het klinkt wel als een melkactie hoor...
Nee, dat duurt nog wel even. De gasten arriveren nog steeds.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
Druk hier. Ik heb het huwelijk aangezet, maar er lult iemand doorheen ofzo. Hebben ze elkaar het ja-woord al gegeven?
quote:En m;n eerste rijles was echt: pffffff. 1 keer op de linkerkant van de weg beland, 1 keer in de berm en 2 keer is dat kreng afgeslagen. En om de haverklap: 'u rijdt te hard!'. Was gelukkig een simulator.Moest al heel snel alles doen: spiegels, knipperlichten, schakelen, etc. Dan schiet sturen er een beetje bij in.
![]()
Maar eind juli ga ik afrijden.
Ohhh, dan is LB al lang terug van de oogmeting.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat duurt nog wel even. De gasten arriveren nog steeds.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
Druk hier. Ik heb het huwelijk aangezet, maar er lult iemand doorheen ofzo. Hebben ze elkaar het ja-woord al gegeven?
En m;n eerste rijles was echt: pffffff. 1 keer op de linkerkant van de weg beland, 1 keer in de berm en 2 keer is dat kreng afgeslagen. En om de haverklap: 'u rijdt te hard!'. Was gelukkig een simulator.Moest al heel snel alles doen: spiegels, knipperlichten, schakelen, etc. Dan schiet sturen er een beetje bij in.
![]()
Maar eind juli ga ik afrijden.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
9292ov.nl weer door de bocht. Iets dat hemelsbreed 8.9km bij mij vandaan ligt moet met 3 overstappen worden bereikt met een reistijd van 2:10u
Nee, dat is gewoon al zo in de planning gezet door ze.quote:
Volgende week hoor ik meer...dus ik bel maandagochtend weer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ohhh, dan is LB al lang terug van de oogmeting.![]()
TM, nouja! Wat belachelijk zeg. Geven ze ook aan hoe nu verder te handelen? En waar komt het vermoeden dan vandaan?
lopen: minder dan 2 uurquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:55 schreef Nembrionic het volgende:
9292ov.nl weer door de bocht. Iets dat hemelsbreed 8.9km bij mij vandaan ligt moet met 3 overstappen worden bereikt met een reistijd van 2:10u
Neuh..de Bobbus(ja hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Word je met een pontje gestuurd ofzo?
Ja precies, maar dat schiet niet opquote:
Nouja, je beweegt niet echt, dus dat is echt wel stom. Verder is het gewoon een auto natuurlijk. Ik moet nog 2 lessen in de simulator en dan gaan we over naar een echte auto. Het is alleen om de basis onder de knie te krijgen (schakelen enzo).quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben trouwens wel benieuwd in hoeverre die simulator de werkelijkheid haalt trouwens.
Will I Am is een sexistische horkquote:
Zolang je het leuk blijft vinden komt het vast goedquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef Soempie het volgende:
Sven zei: joh, de eerste keer moet je alleen sturen. Nou, mooi niet. Heb volgens mij alleen de ruitenwissers niet gebruikt. Lichten zaten er zelfs ook nog bij.Ben je al je best aan het doen op de weg te blijven en de juiste snelheid te rijden, moet je een reactietest doen door te seinen, zodra er een vierkantje in beeld komt.
![]()
Was wel tof.
Normaal gesproken, met een echte auto, heeft Sven gelijk wat dat betreftquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:02 schreef Soempie het volgende:
Sven zei: joh, de eerste keer moet je alleen sturen. Nou, mooi niet. Heb volgens mij alleen de ruitenwissers niet gebruikt. Lichten zaten er zelfs ook nog bij.Ben je al je best aan het doen op de weg te blijven en de juiste snelheid te rijden, moet je een reactietest doen door te seinen, zodra er een vierkantje in beeld komt.
![]()
Was wel tof.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon al zo in de planning gezet door ze.
ik weet mijn eerste rijles nog goed, ik kom aanlopen en de instructeur is z'n gaspedaal aan het monteren. Ik geef hem een hand en zeg dat hij wel kan stoppen, want ik rij zelf welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]optimistisch van ze... Heb je zo'n totaalpakket?
Ik kan me mijn 1e rijles helemaal niet meer herinneren eigenlijk. Is ook meer dan 18 jaar geleden.. in simulator heb ik zeker niet gezeten.
Komt allemaal goed, kwestie van wennen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:11 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik weet mijn eerste rijles nog goed, ik kom aanlopen en de instructeur is z'n gaspedaal aan het monteren. Ik geef hem een hand en zeg dat hij wel kan stoppen, want ik rij zelf wel
Vervolgens de hellingproef 10x gedaan ofzo en een rondje gereden
Ja, inderdaad. En ik les ongeveer 3 uur per week, dus zo optimistisch is het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Diaan73 het volgende:
[..]optimistisch van ze... Heb je zo'n totaalpakket?
Ik ook niet hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan niet alleen je hoofd draaien maar ook echt kíjkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:17 schreef LadyBlack het volgende:
Soemp, tof!
Ik moest wel direct helemaal zelf rijden hoor, mijn allereerste rijles, gewoon op een rustige weg nog net binnen de bebouwde komHet went allemaal wel, en je kunt op de fiets vast oefenen met kijken, dat raad ik je echt aan!
Dat doe ik al sinds ik klein ben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:19 schreef LadyBlack het volgende:
Ik doe het nu op de fiets ook, omkijken voor ik iemand inhaal. Dat deed ik vroeger echt niet
Nice.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, oogmeting was prima, mn linkeroog is van +0,25 weer bijna terug naar nul
Recht is nog wel +0,25 en ik heb een cilinder van -1 geloof ik in beide ogen.
En over 1,5 week een mooie nieuwe zwarte bril
Als miljoenen mensen hun rijbewijs kunnen halen, dan lukt jou dat ook welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Komt allemaal uiteindelijk vast wel goed.Aan het eind reed ik heel netjes aan de rechterkant, zelfs tijdens het kijken en schakelen.
Jaaaah joh, dat schakelen hoef je over een tijdje echt niet meer bij na te denken, trust me!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds ik klein ben.![]()
Maar dan hoef ik niet op heel veel dingen tegelijk te letten. Het moet gewoon een automatisme worden dat schakelen. En in een simulator hoor of voel je ook niet wanneer je moet schakelen, dus zit je steeds op die toerenteller te turen. Zeer irritant.
Komt allemaal uiteindelijk vast wel goed.Aan het eind reed ik heel netjes aan de rechterkant, zelfs tijdens het kijken en schakelen.
Dat heb ik nu soms ook wel eens...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:49 schreef Soempie het volgende:
Moest al heel snel alles doen: spiegels, knipperlichten, schakelen, etc. Dan schiet sturen er een beetje bij in.![]()
Ah, daar heeft Sven het soms over.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, het nieuwe album van Weird Al Yankovic komt uit op 21 juni
De eerste twee zijn alleen (best grappige) teasers, de laatste is ook echt een nummerquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Cobra4 het volgende:
Dank HT. Die ga ik vannacht even luisteren.
Goh wat ziet Maxima er.... nouja niet fleurig uitquote:
Waarvoor heb je dan nog een bril met die kleine afwijkingen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:18 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, oogmeting was prima, mn linkeroog is van +0,25 weer bijna terug naar nul
Recht is nog wel +0,25 en ik heb een cilinder van -1 geloof ik in beide ogen.
En over 1,5 week een mooie nieuwe zwarte bril
Dan is het goed...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
O god waar maak ik me druk om.... I'm so aware of it
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Goh wat ziet Maxima er.... nouja niet fleurig uitik had gehoopt op een mooi gekleurd jurkje!
O god waar maak ik me druk om.... I'm so aware of it
een fashion itemquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan nog een bril met die kleine afwijkingen?
De tocht vanuit de abbey naar het paleis schijnt wel een flinke parade te worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor al die mensen die buiten staan dat ze zometeen nog een leuk rondje in een koets doen ofzo ipv in een auto
Ja, je moet toch ergens je waxinelichthoudertje tegen aan kunnen gooien...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ik hoop voor al die mensen die buiten staan dat ze zometeen nog een leuk rondje in een koets doen ofzo ipv in een auto
Hoe laat is die? Kan ik na het zien van de jurk nog even wat dingen regelen voor vanavondquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De tocht vanuit de abbey naar het paleis schijnt wel een flinke parade te worden.
Met name die cilinder zorgt wel voor onscherp kijken in de verte (gevaarlijk in de auto) en vermoeide ogen 's avondsquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waarvoor heb je dan nog een bril met die kleine afwijkingen?
Die jurk is denk ik nog vaak genoeg te zien vandaag hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hoe laat is die? Kan ik na het zien van de jurk nog even wat dingen regelen voor vanavond
“@Koningin_NL: Is er een Engels woord voor #waxinelichtjeshouder? Wij willen de Britse geheime dienst nog even waarschuwen. #royalwedding”quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, je moet toch ergens je waxinelichthoudertje tegen aan kunnen gooien...
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
“@Koningin_NL: Is er een Engels woord voor #waxinelichtjeshouder? Wij willen de Britse geheime dienst nog even waarschuwen. #royalwedding”
Erica Terpstra?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:37 schreef Etcetera het volgende:
Hey d'r liep een hoed met een vrouw eronder naar binnen.
Kon het niet zien, de hoed zat in de wegquote:
Powersliden in een Bentley cabrioquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Ze hadden het over omruilen of retour. Ik moest het ook nog opmeten en vergelijken met de matentabel en bij het opmeten klopt de breedte gewoon niet. Dus ik denk fabrikagefout van het shirt.(maar dat is dan gelijk een hele batch die niet goed isquote:
Dat is ook zo bij mijn vriend en zn vaderquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heeft Charles meer haar dan WilliamOf hij heeft het beter verspreid
Die bezorgen ze alleen 's nachts.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
MM, heb jij je shirts uit Japan al binnen?
Misschien heeft 'ie wel de ziekte van Hedel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:45 schreef Etcetera het volgende:
Volgens mij heeft Charles meer haar dan WilliamOf hij heeft het beter verspreid
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel de ziekte van Hedel.
Dat ze geen koninklijke rollator heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, da's een lange loop over het middenpad voor een strompelende koningin
Ze loopt er beter bij dan mijn oma doetquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:49 schreef LadyBlack het volgende:
Pfoe, da's een lange loop over het middenpad voor een strompelende koningin
Heb je dan een kale schedel?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:48 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie wel de ziekte van Hedel.
Alsof zij nog maagd is.quote:
Dat hoeft ook allang niet meer tochquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:46 schreef Cobra4 het volgende:
MM, heb jij je shirts uit Japan al binnen?
Und?quote:
of hele harige ballenquote:
De ziekte van Hedel: meer haar op je ballen dan op je schedel.quote:
Niet? Daar staat die kleur toch voor?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat hoeft ook allang niet meer toch
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De ziekte van Hedel: meer haar op je ballen dan op je schedel.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:53 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Als ik trouw ga ik ook in het wit hooren hopelijk ook met een dikke buik
Dat rijmt niet.quote:
Dat welquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De ziekte van Hedel: meer haar op je ballen dan op je schedel.
Vroeger wel, nu boeit het niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet? Daar staat die kleur toch voor?
Via ons volg je het tochquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij ben ik de enige die het NIET volgt, toch?
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Met liefdequote:Op vrijdag 29 april 2011 11:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Alleen via hier, ik krijg het door m'n strot geduwd...
ik volg het nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef Nembrionic het volgende:
Weer een traditie de prullenbak in.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alleen in Pearl Harbor destijds...
Is dat het accordeon-duo dat ze ingehuurd hebben voor Adios Nonino?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, de zusjes Middleton zijn allebei zo knap
Ik vind ze allebei niet zo heel knapquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef LadyBlack het volgende:
Wauw, de zusjes Middleton zijn allebei zo knap
L*l...quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar geen beeld.
Dus...
[ afbeelding ]
You wouldn't hit that?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind ze allebei niet zo heel knap
Misschien niet nee. Maar voor de zwart-wit denkers: ik zeg niet dat ze lelijk is. Ik vind 'r alleen niet bijzonder knap.quote:
Daarom is ze ook een common girl.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien niet nee. Maar voor de zwart-wit denkers: ik zeg niet dat ze lelijk is. Ik vind 'r alleen niet bijzonder knap.
Hm, ik heb dr gezicht ook niet goed gezien. Ik vind Kate wel knap trouwens, en haar zusje was een heel mooie verschijning zoals ze de kerk in liepquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Misschien niet nee. Maar voor de zwart-wit denkers: ik zeg niet dat ze lelijk is. Ik vind 'r alleen niet bijzonder knap.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ben ik eigenlijk met mijn hoofd. Dit is natuurlijk voor MM:
[ afbeelding ]
Bah.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onmaagdelijk, want een rood kruisje zie ik als 2e...
Nu te koop via Tell Sell! Dus bel snel!quote:
Dit is in ieder geval veel beter dan Kate...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bah.
Zo dan maar:
[ afbeelding ]
Maar die vind je vast minder interessant.
misschien wel maar hij is wel heel mooi vind ik hoorquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind de jurk nogal ouderwets aandoen
Maar die sluier met tiara
Met gratis Snuggi in gelijke kleur!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu te koop via Tell Sell! Dus bel snel!
Lijkt het wel op, al kijk ik zelf nietquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef lubje25 het volgende:
middagHet lijkt hier wel een royal wedding slow chat
Viel mij ook op inderdaadquote:
De heren trekken het niet en hebben de tissues dus niet nodig?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:04 schreef Cobra4 het volgende:
Nou dames, pak de tissues maar vast. Het gaat beginnen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De heren trekken het niet en hebben de tissues dus niet nodig?
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Pak een tissue.quote:
Voor wie ze wel nodig heeft, hier een tissuebox:quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechts, derde rij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:10 schreef LadyBlack het volgende:
Wow zagen jullie Elton John?
En waar zitten Willem Alexander en Maxima dan?
De achterkant was echt heel mooi. Zou bijna bi worden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hm, ik heb dr gezicht ook niet goed gezien. Ik vind Kate wel knap trouwens, en haar zusje was een heel mooie verschijning zoals ze de kerk in liep
quote:
Zwanger en bi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef Soempie het volgende:
[..]
De achterkant was echt heel mooi. Zou bijna bi worden.
Eye candy.quote:
Ja, heb nu Al Jazeera maar aangezet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef De_Hertog het volgende:
Zit nu werkelijk de hele SC naar die bruiloft te kijken?
Ja, ja. Ik hou mijn mond dit keer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef Whiteguy het volgende:
Op RTL kwam net wel die ene gozer voorbij van boulevard.. hadden ze het er over dat ze na haar afstuderen nog geen echt werk gedaan heeft.
Serious? Mooie meiden...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nichtjes van William, van de broer van Diana
Veul interessanter dan Kate als ik af moet gaan op dit wazige screenshotjequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nichtjes van William, van de broer van Diana geloof ik
Dat hoort toch bij een non?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, die non die vlakbij het bruidspaar zit nuhoe kun je er zo zouteloos uitzien op een bruiloft
Dat is toch een functie eis van een non?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:27 schreef LadyBlack het volgende:
OMG, die non die vlakbij het bruidspaar zit nuhoe kun je er zo zouteloos uitzien op een bruiloft
nee, ik heb last van werkquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, ik kies ook wel voor die nichtjes.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:30 schreef Whiteguy het volgende:
Overigens sluit ik me aan bij enkele anderen hier: die Kate.. mwoah. Niet echt mijn smaak.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:24 schreef De_Hertog het volgende:
Ja, maar laatst zag ik haar bij DWDD, ze is echt leuker geworden, vind ik.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:32 schreef Nembrionic het volgende:
Ik weet nog wel toen ik op het nieuws zag dat er een prins ging trouwens met Laurentien Brinkhorst. Ik had medelijden met de man...
Voor de goede orde, ik zit in Amsterdam, niet in Londen met een fotocamera...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:36 schreef Cobra4 het volgende:
Heb je ook een foto van de billen van haar zus?
Slecht geregeld, vriendquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor de goede orde, ik zit in Amsterdam, niet in Londen met een fotocamera...
Ik dacht die vent al jaren dood was.quote:
Da's Frits 'Prince' Philips himself...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht die vent al jaren dood was.
En dan dat andere mens een beetje gekke bekken trekken terwijl de keunigin slaapt.
ORLY?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Da's Frits 'Prince' Philips himself...
Chresus Jist...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ORLY?
[ afbeelding ]
"Feed me your first born!"
Whehe Rowan Atkinson kijkt wel heel erg beschetenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggenquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef TradeMarkie het volgende:
wat een gelul op de radio, ik ga zo vergaderen en hoop dat het een uur gaat duren
Ik had nog niet eens door dat hij dat was! Ziet er wel gesoigneerd uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehe Rowan Atkinson kijkt wel heel erg bescheten
Ik kon weer teruglezen... deze kleur haar heb ik nu ookquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:00 schreef Nembrionic het volgende:
Waar ben ik eigenlijk met mijn hoofd. Dit is natuurlijk voor MM:
[ afbeelding ]
Nee, maar ik hoefde er niet lang over na te denken, ik luister al zeker 2 minuten naar Johan vlemmix en die man mag van mij begraven worden in z'n eigen kelder.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dat heb ik nog nooit iemand horen zeggen
Zonde van de kelder. Kun je hem niet naast je gasleiding laten leggen? Die grond moet toch openquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee, maar ik hoefde er niet lang over na te denken, ik luister al zeker 2 minuten naar Johan vlemmix en die man mag van mij begraven worden in z'n eigen kelder.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:50 schreef TradeMarkie het volgende:
Al moet ik zeggen dat ze nu wel een toffe plaat draaien
Zonde van de tuinquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zonde van de kelder. Kun je hem niet naast je gasleiding laten leggen? Die grond moet toch open
godzijdank nietquote:
Mmm misschien maar bij ons in de tuin leggen. Dat moet allemaal dood.quote:
Dan heb ik nog wel round up voor je, dat praat niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mmm misschien maar bij ons in de tuin leggen. Dat moet allemaal dood.
Dat heb ik ook nog. Dat sproei ik er overheen voor de stiltequote:Op vrijdag 29 april 2011 12:53 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dan heb ik nog wel round up voor je, dat praat niet.
Pics?quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef Cobra4 het volgende:
Soemp! Zag je dat. De billen van haar zus!
Dat klinkt goed, dat is idd net ff sterker spul dan roosvicee!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nog. Dat sproei ik er overheen voor de stilte
Maar ze lachte wel lief toen ze zag dat ze in beeld wasquote:Op vrijdag 29 april 2011 12:56 schreef Cobra4 het volgende:
Tering wat een gedrocht zat daar met die witte hoed.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Maar ze lachte wel lief toen ze zag dat ze in beeld was(die bedoelde je toch?)
Hou eventjes in je achterhoofd dat het zijn concurrenten zijn die hem nomineren...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
http://www.nu.nl/sport/25(...)tel-beste-coach.html
Ik hou nog even een slag om de arm, maar hebben die gasten vorige week niet even alles verspeeld?
Ach, over een paar jaar gaat Amalia trouwen. Dan mag jij zingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oh het lijkt me wel fantastisch om daar in die kerk te zitten, zo mooi aangekleed en dan met dat koor.... of de muziek nou mn smaak is of niet. Wel een overweldigende sfeer denk ik
Weet ik wel welke begeleidende muziek er onder komt...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ach, over een paar jaar gaat Amalia trouwen. Dan mag jij zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik kon weer teruglezen... deze kleur haar heb ik nu ook
Ik zag van de week een docu over de Sagrada Familia. En toen zag je beelden van de binnenkant, en dan met name van het glas in lood. Dat vond ik pas mooi.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
Oh het lijkt me wel fantastisch om daar in die kerk te zitten, zo mooi aangekleed en dan met dat koor.... of de muziek nou mn smaak is of niet. Wel een overweldigende sfeer denk ik
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Weet ik wel welke begeleidende muziek er onder komt...Passend. Er staan nu gasten op zo'n ding te blazen in de abbey.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Sfeer?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:00 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:18 schreef MadMaster het volgende:
Anagram Kate Middleton = 'Naked tit model'
Ik heb geen beeld, maar ik kan me niet voorstellen dat er bij Kate iets op knappen staat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
Een vraagje aan de dames. Komt het door de snit van de jurk of breken de knoppen door?
Wat je op twitter al niet leest...quote:
quote:merijngoris Merijn Goris
by rborghma
Degene die uitgevonden heeft dat Kate Middleton een anagram van 'Naked tit model' is verdient een nobelprijs.
Kijk er nu al naar uit...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:32 schreef Etcetera het volgende:
kapper maar even gebeld, 26 mei krijg ik niet alleen m'n proefkapsel maar ook make up
Ik beloof geen foto'squote:
Heb je de terugkomst nog kunnen zien?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik beloof geen foto's
Oeh ik kan de kus ook nog zien
Je hoeft het niet te beloven, maar je zou me wel heel erg teleurstellen als ik niets van je metamorfose te zien krijg...quote:
quote:Oeh ik kan de kus ook nog zien
Nee geloof het niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de terugkomst nog kunnen zien?
Komt wel goed hoor schatjequote:Op vrijdag 29 april 2011 13:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te beloven, maar je zou me wel heel erg teleurstellen als ik niets van je metamorfose te zien krijg...
quote:
Wat neem je mee als bagage?quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:40 schreef Nembrionic het volgende:
Vanavond ga ik dus naar Patrick Watson met het Koninklijk Concertgebouworkest en ik zie net dat het bij de AVRO gestreamed gaat worden:
http://cultuurgids.avro.nl/front/detailklassiek.html?item=8247898
Neem het mee als bagage...
Nee, jullie moeten het meenemen als bagage. Het was een mededelingquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat neem je mee als bagage?
De muziek, het concert, overdrachtelijk?
Doei...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee, jullie moeten het meenemen als bagage. Het was een mededeling
quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
Damn, wat loop je dan ontzettend voor lul zeg
[ afbeelding ]
Ik had er dan toch een zwarte riem met spikes bij gedragen, dan is het wel leuk...quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse whisky? Ik heb er nog nooit een kunnen/mogen proeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doei...
Ik ga vanavond naar een Japanse whiskyproeverij <-- Cobra???
Ja, echt wel. Mooie meiden maar geen smaak voor mode.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Als je vanavond niks te doen hebt, er is nog plek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Japanse whisky? Ik heb er nog nooit een kunnen/mogen proeven.
Echt welquote:Op vrijdag 29 april 2011 13:46 schreef Nembrionic het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas, ik begin om 2200 uur met mijn nachtdienst.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je vanavond niks te doen hebt, er is nog plek.
www.kcws.nl
Nee, dat ga je dan niet redden.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Helaas, ik begin om 2200 uur met mijn nachtdienst.
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, echt wel. Mooie meiden maar geen smaak voor mode.
Vanavond is er een discofeest daar. Dat vind ik dan wel weer tof. En zullen ze denk ik wel andere kleren aan hebben.
Toch maar eens bij een slijter kijken of die Japanse whisky hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat ga je dan niet redden.
Vanavond 2 x Hibiki (12 en 17y), 4 x Yamazaki (10, 12, 15 en 18y) en 2 x Karuizawa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |