Wie?quote:
Genieten natuurlijk!quote:
Of de weg kwijtgeraakt met de auto.quote:
Exit Maartje van Weegen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:14 schreef Tegan het volgende:
Dat Eva Jinek gewoon dat huwelijk presenteert.
Tim Overdiek ofzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:16 schreef Tegan het volgende:
. Eva en een of andere kerel, naam vergeten.
Geen feest?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alweeron Utrecht. Wat een wereldreis zeg. Ik was naar de huwelijksplechtigheid van een vriendin
Kate?quote:Op vrijdag 29 april 2011 14:27 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben alweer in Utrecht. Wat een wereldreis zeg. Ik was naar de huwelijksplechtigheid van een vriendin
Jammer, trouwfeesten zijn altijd tofquote:Op vrijdag 29 april 2011 14:29 schreef CherryLips het volgende:
Vanavond laat, was niet zo handig. Ik had haar al drie jaar niet gezien en ik ken niemand en het is ruim twee uur reizen, als het begint kan ik weer terug
Ja jij. Tofjes!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:02 schreef Tegan het volgende:
Wie ik?.
Dan organiseer ik wel een meet in Buckingham Palace.
Oh, dat haal ik met glans. Ik ben keibraaf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:03 schreef Tegan het volgende:
K. Moet je wel eerst door de background check komen.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:04 schreef Tegan het volgende:
[..]
Zolang wij nog niet zijn getrouwd mag dat wel.
Mja, maar het is niet alsof hij gewoon ergens langs de weg loopt vandaagquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:07 schreef Kuukske het volgende:
Ow. Ehm, wordt een dame in nood langs de weg in .. Waar zit 'ie?
Of vlieg NU naar Londen en eh.. mja. Doe je ding.
Nee, hij zit aan de taart!quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:08 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar het is niet alsof hij gewoon ergens langs de weg loopt vandaag.
Hmmm not really. Dan jagen we iedereen weg.quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, hij zit aan de taart!
[..]
Hmmm not really. Dan jagen we iedereen weg.
quote:
Shit. Ik dacht dat je aan het werk was.quote:
Ik zie 'm liever met z'n shirt uit.quote:
Agreedquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Hij is goed opgedroogd. William is wel over z'n hoogtepunt heen
Ja, hij lijkt nu wel veel op zn vader.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:25 schreef CherryLips het volgende:
Hij is goed opgedroogd. William is wel over z'n hoogtepunt heen
Ik heb net de samenvatting op de bbc gezien, inderdaad ergquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, hij lijkt nu wel veel op zn vader.
Maar, desalniettemin zat ik wel te smelten op de bank. Wat een heerlijk romantisch prinsessenachtig gedoe op TV daarstraks..
Neh, Harry is beter.quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Maar dat heb ik bij meer mannen.
[ afbeelding ]
Dat zat ik nu al bijnaquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:27 schreef Kuukske het volgende:
Als ik zwanger was geweest en bol had gestaan van hormonen had ik waarschijnlijk als een malle zitten janken.
ewquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:24 schreef Kuukske het volgende:
Maar dat heb ik bij meer mannen.
[ afbeelding ]
quote:
Hmpf.quote:
Ik las "Hij zit in de taart"quote:Op vrijdag 29 april 2011 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nee, hij zit aan de taart!
[..]
Hmmm not really. Dan jagen we iedereen weg.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Het was meer rustig omdat mensen ons nauwelijks belden in die periodequote:Op vrijdag 29 april 2011 17:59 schreef Kuukske het volgende:
Lol, als ik geen vakantie had dan had ik waarschijnlijk ook wel met de collega's in de postkamer gezeten bij de tv.
* KomtTijd... American Pie weer voor zich zietquote:Op vrijdag 29 april 2011 16:35 schreef Tegan het volgende:
[..]
Uhu.
Van die taart lust ik wel een stukje.
Dan hoef ik die taart niet meerquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:29 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
* KomtTijd... American Pie weer voor zich ziet
Hij's je vast te snel af!quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zie een vlieg op de vloer. Ik ga er op stampen.
Het blijven Britten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:34 schreef MissMSX het volgende:
Ik vind Harry nog steeds een kneus en William OK
Leuke (matige) grappen mogen morgen pasquote:Op vrijdag 29 april 2011 18:33 schreef Pheno het volgende:
Ik zie een vlieg op de vloer. Ik ga er op stampen.
waarom denk je dat ik er elk jaar zit? kan ik eindelijk normaal over straat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 18:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Vandaag is wel weer mijn vooroordeel bevestigd dat Britten geen mooie mensen zijn over het algemeen.
Denk dat ik er wel op mijn plek zou zijn
Vanavond thuis blijven. Zou eigenlijk naar Tilburg Zingt gaan maar de eerste onweersbui van het seizoen barst hier net losquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:56 schreef Tegan het volgende:
Vanavond maar even een Harry look-a-like scoren.
Tilburg Zingt..... dan krijg ik een beeld van een plein vol bejaarden die psalmen zingenquote:Op vrijdag 29 april 2011 20:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vanavond thuis blijven. Zou eigenlijk naar Tilburg Zingt gaan maar de eerste onweersbui van het seizoen barst hier net los
Het is voor jong en oud.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tilburg Zingt..... dan krijg ik een beeld van een plein vol bejaarden die psalmen zingen
Tilburg Zuipt, dus.quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is voor jong en oud..
Overigens zing ik nooit één noot, ga meestal gewoon mee voor het sociale gebeuren, zwammen en een drankje pakken
Inderdaad.quote:Op vrijdag 29 april 2011 21:02 schreef DrMarten het volgende:
Even het programma gegoogeld, ziet eruit als een goede avond om kansloos bier te drinken en mee te lallen
Heerlijk uit de maat en vals mee schreeuwen tot grote ergernis van de huisvrouwen die er voor de "goede" muziek heen gaanquote:
Nou, als je daar komt voor de mooie zang ben ik bang dat je het écht niet begrepen hebtquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Heerlijk uit de maat en vals mee schreeuwen tot grote ergernis van de huisvrouwen die er voor de "goede" muziek heen gaan
Ik las "zwemmen".quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is voor jong en oud..
Overigens zing ik nooit één noot, ga meestal gewoon mee voor het sociale gebeuren, zwammen en een drankje pakken
wha kut! waarom heb ik dat gemist?quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Hey, ik ben in Tilburg, hier ben ik echt al tien jaar niet geweestalleen jammer dat m'n trein vertraging heeft.
Alleen hebben ze in Tilburg veel leukere, foute meezingers.quote:Op zaterdag 30 april 2011 13:34 schreef CherryLips het volgende:
Dat is toch hartstikke leuk man, net zoals Lowlands zingt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |