Jij verwoord precies wat ik had willen zeggen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:41 schreef CoolGuy het volgende:
Heel slim. Je relatie zit in zwaar weer, en jij gaat vreemd. Je geeft aan dat je niet zo'n meid bent die na 2 dates met een jongen zoent...maar blijkbaar dus wel, want je deed het. Overigens vind ik het slap gelul, want je relatie zit in zwaar weer, en jij gaat vervolgens met een andere gast daten. Dat is inderdaad de allerbeste stap die je kunt nemen.
Dan kun je daar nu spijt van hebben, maar feit blijft wel dat je willens en wetens bent gaan 'daten' met die andere gast. Die zoen kwam ook niet uit de lucht vallen, want er hangt een spanning, het is niet zo dat ie ineens opspringt en naar je toe vliegt en je vol op je muil pakt he.
En nu ben je dus de brokstukken aan het lijmen met je vriend, wat op zich goed is, alleen dat doe je, gebaseerd op een geheim. Jij hebt namelijk met een ander gezoend. Ik snap je afweging wel, want als je het verteld dan snap je ook wel dat hij dat heel erg slecht trekt en wellicht volledig het einde van jullie relatie betekent.
Dat laatste is dan ook het beste, lijkt mij.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:41 schreef CoolGuy het volgende:
Heel slim. Je relatie zit in zwaar weer, en jij gaat vreemd. Je geeft aan dat je niet zo'n meid bent die na 2 dates met een jongen zoent...maar blijkbaar dus wel, want je deed het. Overigens vind ik het slap gelul, want je relatie zit in zwaar weer, en jij gaat vervolgens met een andere gast daten. Dat is inderdaad de allerbeste stap die je kunt nemen.
Dan kun je daar nu spijt van hebben, maar feit blijft wel dat je willens en wetens bent gaan 'daten' met die andere gast. Die zoen kwam ook niet uit de lucht vallen, want er hangt een spanning, het is niet zo dat ie ineens opspringt en naar je toe vliegt en je vol op je muil pakt he.
En nu ben je dus de brokstukken aan het lijmen met je vriend, wat op zich goed is, alleen dat doe je, gebaseerd op een geheim. Jij hebt namelijk met een ander gezoend. Ik snap je afweging wel, want als je het verteld dan snap je ook wel dat hij dat heel erg slecht trekt en wellicht volledig het einde van jullie relatie betekent.
Ze had aandacht nodig.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:49 schreef Jaeger85 het volgende:
Waarom ga je überhaupt met iemand daten als je relatieproblemen hebt maar de relatie nog niet voorbij is?
Gezien het feit dat TS een vrouw is vroeg ik eigenlijk ook wel een beetje naar de bekende weg...quote:
Ik kan ook geen andere reden bedenken.quote:
Ja, je genoot van de aandacht. Jouw belang was op dat moment niet de persoon waar je een relatie mee hebt, jullie relatie samen, en jullie kind...nee, JIJ wilde aandacht. Op het moment dat het er het meest toe deed, werd jij egoistisch. En ga nou niet doen alsof je wat ging drinken met de meest vervelende persoon op aarde, want dan was je er niets mee gaan drinken. Die gast heeft het spelletje goed gespeeld. Jij was kwetsbaar, en hij heeft daar ge/misbruik van gemaakt. Dat maakt hem een eikel, maar het is niet zo dat jouw verstand was uitgeschakeld, dus jij wist al dat het 'wat gaan drinken' onder deze omstandigheden niet echt een strak plan was.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:00 schreef vlindertje2009 het volgende:
Ja het klinkt heel dom maar ik genoot van de aandacht we zijn twee x na het maken van een kunstwerk wat gaan drinken, het was niet dat we een afspraak maakte van nu spreken we af. Het valt ook niet goed te praten wat ik heb gedaan.
Als de relatie al ongeveer 1,5 jaar slecht gaat, dan moet je dus of besluiten om er de schouders onder te zetten en over dingen te praten etc, of je stopt met de relatie. Wat je in ieder geval niet doet is wat jij hebt gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef vlindertje2009 het volgende:
dat weet ik maar uit alle botte reacties haal je wel goede tips uit. de relatie gaat nu ongeveer al een anderhalf jaar slecht
Denk je nou werkelijk dat het zo bewust gaat?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:04 schreef CoolGuy het volgende:
Ik bedoel, wat gaat er in het hoofd van zo iemand om, vraag ik me dan af. "Hmm, mijn relatie gaat momenteel kut, wat kan ik daar aan toen...hmhmhm...AH! ik heb 't! Ik ga gewoon daten met een ander, want dat zal mijn problemen doen verdwijnen!". Ik snap die redenering echt niet. Dat is symptoombestrijding, want je voelt je misschien wel beter door de aandacht, maar het neemt de oorzaak van het probleem niet weg.
Of misschien was het een uit wanhoop geboren, niet helemaal doordachte reactie gecombineerd met opportunity.quote:Overigens, het probleem ligt 'm niet bij het zoenen met die ander. Het probleem ligt bij het feit dat ze uberhaupt is gaan daten met een ander. Want ik vermoed dat dat het eerste is waar die vriend over begint. Natuurlijk, hij ontploft dat zij met een ander heeft gezoend, maar zijn reactie zal daarna w.s. zijn "waarom ga je in godsnaam daten met een ander, dat is er gewoon om vragen. Wij hebben het moeilijk en jij rent naar een ander".
En daar heeft ie dan vol-le-dig gelijk in, want 'daten' met iemand doe je alleen maar als er wederzijdse aantrekkingskracht is. Als die er maar van 1 kant is heeft die ander geen zin in afspreken. Dus als er aantrekkingskracht is dan moeten er alarmbellen gaan rinkelen in je hoofd die zeggen dat het meest stomme wat je kunt doen gehoor aan die aantrekkingskracht geven is.
Zie jij jezelf dat voorval met die gast geheim houden voor je vriend? Als jij van jezelf weet dat je dat kan, dan zou ik dat doen. Zo niet, dan eerlijk zijn naar je vriend en fingers crossed dat het niet het definitieve einde van jullie relatie betekent.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef vlindertje2009 het volgende:
@ COOLGUY dat klopt maar mensen maken fouten in het leven gelukkig maar en ik erken het ook dat ik fout zit en dat het heel dom is geweest en egoistisch maar hoe zou jij dit aanpakken of tenminste wat denk jij dat de beste manier is om dit op te lossen want fouten maakt iedereen! We willen mekaar niet kwijt dat is iets wat vast staat en het gaat niet in 1 x slecht het gaat het gaat heel langzaam.
Dat denk ik ook, tsja en ik zou die jongen uit de weg gaan. En daar dus wat voor opgeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:13 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zie jij jezelf dat voorval met die gast geheim houden voor je vriend? Als jij van jezelf weet dat je dat kan, dan zou ik dat doen. Zo niet, dan eerlijk zijn naar je vriend en fingers crossed dat het niet het definitieve einde van jullie relatie betekent.
Dat zijn de enige mogelijkheden die je hebt, imo.
Dat is toch logisch?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef vlindertje2009 het volgende:
Hij is heel erg jaloers en heeft altijd gezegd dat hij zich dan beledigd voelt als zijn vriendin met een ander zou zoenen of afspreken.
Mwa, in dit geval ben ik het daar niet mee eens. Ze kom(en) de derde persoon regelmatig tegen, dus de kans is reëel dat het uitkomt... Dan kan je het beter voor zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je het hem verteld is het vooral om van je schuld gevoel af te komen.
Het is sowieso een lastige keuze.
Ieder zijn ding, ik zou er geen probleem mee hebben..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is toch logisch?
Daar hoef je niet jaloers voor te zijn.
En daar gaan we weer....quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:15 schreef Daniel1976 het volgende:
Als je het hem verteld is het vooral om van je schuld gevoel af te komen.
Wat ik van jou niet begrijp is waarom je in godsnaam gaat daten met iemand anders terwijl je een vriend en dochter hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 09:33 schreef vlindertje2009 het volgende:
We zijn twee keer wat wezen drinken en uiteindelijk tweede date gezoend. Wat ik van mijzelf niet begrijp want ik ben geen type die na twee dates met een jongen zoent.
Dat ben ik met je eens. Nou, wat ik denk dat de beste manier is om dit aan te pakken is eerlijkheid. Kijk, jullie willen elkaar niet kwijt. Dat is op zich goed. Ik denk dat het een slecht idee is om het te verzwijgen. Sure, dat lijkt voor nu, korte termijn, een goed oplossing, immers, als je het wel vertelt dan is het waarschijnlijk einde relatie.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef vlindertje2009 het volgende:
@ COOLGUY dat klopt maar mensen maken fouten in het leven gelukkig maar en ik erken het ook dat ik fout zit en dat het heel dom is geweest en egoistisch maar hoe zou jij dit aanpakken of tenminste wat denk jij dat de beste manier is om dit op te lossen want fouten maakt iedereen! We willen mekaar niet kwijt dat is iets wat vast staat en het gaat niet in 1 x slecht het gaat het gaat heel langzaam.
Hmm. "Beledigd".quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef vlindertje2009 het volgende:
Hij is heel erg jaloers en heeft altijd gezegd dat hij zich dan beledigd voelt als zijn vriendin met een ander zou zoenen of afspreken.
Toch wel weer frappant dan, dat dat precies hetgeen is dat je uit frustratie bent gaan doen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:16 schreef vlindertje2009 het volgende:
Als je een kind hebt samen, tuurlijk jongen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ieder zijn ding, ik zou er geen probleem mee hebben..
Neuh neuh, ik probeer d'r niet af te zeiken, dat hebben we als het aan mij ligt wel weer gehad.quote:
Ik vind dit altijd zo makkelijk he...quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef vlindertje2009 het volgende:
Ik ook hoor. "Tja, het is nou eenmaal gebeurd, iedereen maakt wel eens een foutje toch?" Natuurlijk. Iedereen maakt fouten. Maar direct dat als excuus gebruiken vind ik de ernst van de situatie bagatelliseren. Je hebt dat wat jullie 'jullie' maakt geschonden, en gooit er dan een oneliner achteraan om het af te zwakken. Tja..quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:29 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd zo makkelijk he...
Ah, een kenner.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Denk je nou werkelijk dat het zo bewust gaat?
[..]
Of misschien was het een uit wanhoop geboren, niet helemaal doordachte reactie gecombineerd met opportunity.
Maar niet uit eigen ervaring. Het is mij intussen duidelijk geworden dat het wel heel prachtig is om deze afstand allemaal gepeperde high horse-meningen te gaan ventileren, maar uiteindelijk gebeuren deze dingen gewoon toch.quote:
Klopt. Maar als je denkt volwassen genoeg te zijn om een kutkind op deze wereld te poten, dan verwacht ik eigenlijk toch iets meer wijsheid van hetgeen dat kutkind op deze wereld heeft gepoot. Het is nog al iets om een kind te nemen als je zelf nog niet eens droog achter je oren bent. Alsof het niets is... even een kind. Waarschijnlijk is dat kind zelfs de aanleiding van dit alles... hoe snugger ben je dan? Ongeveer anderhalf jaar is het gaande... het kind is één... do the math!quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:42 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar niet uit eigen ervaring. Het is mij intussen duidelijk geworden dat het wel heel prachtig is om deze afstand allemaal gepeperde high horse-meningen te gaan ventileren, maar uiteindelijk gebeuren deze dingen gewoon toch.
Nou nou nou. Nu doe je wel even wat aannames zeg. Overigens, dat 'kutkind' kan er niks aan doen he. Ik weet niet waar die agressie vandaan komt, maar ik vind dat je je toon wel wat mag matigen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Klopt. Maar als je denkt volwassen genoeg te zijn om een kutkind op deze wereld te poten, dan verwacht ik eigenlijk toch iets meer wijsheid van hetgeen dat kutkind op deze wereld heeft gepoot. Het is nog al iets om een kind te nemen als je zelf nog niet eens droog achter je oren bent. Alsof het niets is... even een kind. Waarschijnlijk is dat kind zelfs de aanleiding van dit alles... hoe snugger ben je dan? Ongeveer anderhalf jaar is het gaande... het kind is één... do the math!
Je hebt gelijk dat het kind er niets aan kan doen, maar dit riedeltje zie je tegenwoordig wel heel erg vaak. En wat is nu het resultaat? En 'kutkind' heb ik gebruikt omdat blijkbaar de beide ouders het zo zien... zoals ik al zei, 'do the math!' Zou het toeval zijn? TS? Is het toeval? TS is overigens al wel heel erg stil...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou nou nou. Nu doe je wel even wat aannames zeg. Overigens, dat 'kutkind' kan er niks aan doen he. Ik weet niet waar die agressie vandaan komt, maar ik vind dat je je toon wel wat mag matigen.
Ja, misschien is TS wel even boodschappen doen of weet ik veel wat. Wat uiteraard ook kan is dat TS hier kwam op zoek naar reacties die haar aanstonden, of reacties die haar bevestiging gaven dat het verzwijgen het een prima optie was. Dat kreeg ze niet te horen en ze bleef weg. Kan allemaal.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:14 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat het kind er niets aan kan doen, maar dit riedeltje zie je tegenwoordig wel heel erg vaak. En wat is nu het resultaat? En 'kutkind' heb ik gebruikt omdat blijkbaar de beide ouders het zo zien... zoals ik al zei, 'do the math!' Zou het toeval zijn? TS? Is het toeval? TS is overigens al wel heel erg stil...
Dan moet ze denk ik een ander forum zoeken. Op internet kun je altijd het antwoord vinden wat je het beste ligt... gewoon zoeken... daar is het internet voor...quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, misschien is TS wel even boodschappen doen of weet ik veel wat. Wat uiteraard ook kan is dat TS hier kwam op zoek naar reacties die haar aanstonden, of reacties die haar bevestiging gaven dat het verzwijgen het een prima optie was. Dat kreeg ze niet te horen en ze bleef weg. Kan allemaal.
TS is zo te zien wel online, iig om 12:19u, en ik heb het hier 12:21u dus iig 2 min geleden ten opzichte van mijn systeemklok was ze iig wel online hier.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:18 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
[..]
Dan moet ze denk ik een ander forum zoeken. Op internet kun je altijd het antwoord vinden wat je het beste ligt... gewoon zoeken... daar is het internet voor...
Mja, .... THEY WERE ON A BREAAAAKKK!!!!quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Vriendin van me had hetzelfde probleem, maar dan een graadje erger. Het ging uit tussen haar en haar vriend en zij is toen binnen een paar dagen met een vriend van hem het bed in gedoken. Twee weken later was de relatie weer "aan". Haar vriend weet niets van het gebeurde af en dat wil iedereen graag zo houden
Ik zou het denk ik niet kunnen, maar voor hun werkt het prima zo.
Lekkere vriend zeg.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:22 schreef Spirit82 het volgende:
Vriendin van me had hetzelfde probleem, maar dan een graadje erger. Het ging uit tussen haar en haar vriend en zij is toen binnen een paar dagen met een vriend van hem het bed in gedoken. Twee weken later was de relatie weer "aan". Haar vriend weet niets van het gebeurde af en dat wil iedereen graag zo houden
Ik zou het denk ik niet kunnen, maar voor hun werkt het prima zo.
quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:23 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Mja, .... THEY WERE ON A BREAAAAKKK!!!!maar dan net iets anders. Het was uit, dus dan mag ze met iemand anders naar bed gaan natuurlijk, maar dat dat een vriend van hem moet zijn is een beetje jammer. Ook van die vriend trouwens. Sommige dingen doe je niet, en dat is er een van wat mij betreft.
Ja, lijkt me wel duidelijk dat je zo'n vriend liever kwijt dan rijk bent. Maarehm, bedoelde meer dat verzwijgen voor sommige mensen prima werkt.quote:
Je wil ze niet op de koffie hebben, waar dit voor opgaat.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:06 schreef NeNuntiumNecare het volgende:
dan verwacht ik eigenlijk toch iets meer wijsheid van hetgeen dat kutkind op deze wereld heeft gepoot. Het is nog al iets om een kind te nemen als je zelf nog niet eens droog achter je oren bent. Alsof het niets is... even een kind.
Ook al de mensen waar dit voor opgaat wil je niet op de koffie hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Maarehm, bedoelde meer dat verzwijgen voor sommige mensen prima werkt.
Voor mensen zonder een geweten schijnt het prima te werken idd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 12:29 schreef Spirit82 het volgende:
Ja, lijkt me wel duidelijk dat je zo'n vriend liever kwijt dan rijk bent. Maarehm, bedoelde meer dat verzwijgen voor sommige mensen prima werkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |