Even op inhaken hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:42 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja maar ik heb er nog nooit eentje gezien die echt zo lelijk dat die geen vriendin zou kunnen krijgen. Dit is in mijn geval wel absoluut zo het geval. Ik zie heel goed wat er mis is met mij als ik mezelf in de spiegel zie. Ik heb teveel gebreken om aantrekkelijk genoeg te zijn voor het andere geslacht.

Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:01 schreef deelnemer het volgende:
Dat het begrip 'keuze' niet zo duidelijk is. Als je dat kiest als ideologisch uitgangspunt omzeil heel veel moeilijke vragen. Had jij niet Dick Swaab gelezen?

Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:44 schreef deelnemer het volgende:
Als je problemen hebt moet die zelf oplossen, want niemand kan dat voor je doen. Stel je bent in de war. Je lost het zelf op, dus degene die aan de oplossing werkt is .... eh ... ook in de war. Stel je ligt in coma , dan wordt je geholpen door jezelf, en die hulpvaardige .... eh ... ligt ook in coma.

Is te zien aan die plaatjes in je fotoboekquote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef Waaghals het volgende:
misschien kunnen jullie maar beter accepteren dat het nooit gaat gebeuren en je op andere zaken richten
dan kun je misschien nog wat van je leven maken.
heb ik ook gedaan min of meer
 Wat probeer je daarmee te bereiken? Dat mensen er commentaar op geven zodat je daar op in kunt haken? Dat je jezelf er dagelijks aan herinnert ofzo?
 Wat probeer je daarmee te bereiken? Dat mensen er commentaar op geven zodat je daar op in kunt haken? Dat je jezelf er dagelijks aan herinnert ofzo? Oftwel psychiater / psycholoog.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:10 schreef MeraViglioSa het volgende:
Goed punt. Als je in de knoop zit zul je dus vaak iemand anders nodig hebben voor dat zetje in de juiste richting.

Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.quote:

Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:20 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bijvoorbeeld. Maar soms kan iemand die zich om je bekommert ook al genoeg zijn.

Bij bepaalde personen wellicht niet, bij anderen misschien weer wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:21 schreef Catbert het volgende:
[..]
Op zich, als ze die hebben. Maar het is wel duidelijk dat al het gelul van ons hier niet dat zetje geeft helaas.

Richard heeft een kloontje gemaakt?quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:17 schreef strong het volgende:
[..]
Het heeft enkel en alleen met uiterlijk te maken. iemand die een lelijk of een afstotelijk uiterlijk
heeft is als pechvogel geboren wat betrefd de liefde.of je moet zeer rijk zijn dan zou het kunnen

Dat is al meerdere malen gezegd. Goed eten en slapen, niet zuipen etc. Dat is basis.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:05 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja? Waarom denk je dat ik eerder al riep dat ze meer naar buiten moesten en een fatsoenlijk slaapritme moesten ontwikkelen?
Klopt, maar dat blijkt in de praktijk lastig. Vandaar dat iedereen MLiG naar de huisarts wil sturen of zijn ouders erbij wil betrekken. We proberen allemaal hetzelfde, vermoed ik. Met de hulp van anderen moet je uiteraard nog steeds zelf doen. Maar dat proberen richard en MLiG ook, alleen vergissen ze zich waarschijnlijk in wat ze het beste kunnen doen.quote:Ik geloof best dat als ze inderdaad zwaar depressief zijn dat het moeilijk is uit die apathie te ontsnappen. Maar afgezien van wat antidepressiva die een psychiater voor kan schrijven zullen ze het toch echt zelf moeten doen.

Hoezo kun je niet versieren dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.
Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.
Ik ben hier voor de versiertips en niet voor dit oeverloos zielig gelul

Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:
Acceptatie, je ziet toch dat hun handelingen ertoe leiden dat ze steeds verder in de put raken.
Ze moeten maar eens begrijpen dat er ook mensen zijn die hun leven alleen hebben doorgebracht.
Overigens zit ik zelf in een andere situatie, heb al vaker relaties gehad. Maar ik kan zelf niet versieren. En ik vind me er zelf goed uitzien.

Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Versiertip 1: Het doel is niet huisje-boompje-beestje.

Dit is de absolute basisvoorwaarde voor succesvolle versierpogingen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.
Niemand wil een depressieve zeikerd.

1. Meiden vinden jongens leuk.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:26 schreef Waaghals het volgende:

Iedereen wordt door vrouwen gezien. Tenminste, als je niet stil in een hoekje blijft staan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:36 schreef MTVGN het volgende:
Het is de basisvoorwaarde om door vrouwen 'gezien' te worden, en je hebt pas kans op versieren als vrouwen naar je willen kijken.

Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:31 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Versiertip 2: Zorg eerst eens dat je zelf gelukkig en happy bent en daag jezelf uit, hou je vooral niet met versieren bezig. Als je dan goed in je vel zit, dan komt die partner vanzelf.
Niemand wil een depressieve zeikerd.

Dat laatste blijft me verbazen. Een user krijgt niet eens 'n prostituee geregeld, laat staan een vriendin. Way to go en genoeg dingen om aan te pakken voor hij uberhaupt kan gaan denken aan het regelen van een vriendin.quote:Op vrijdag 29 april 2011 11:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds voor een splitsing van dit topic. Eén voor de mensen die dat punt al hebben bereikt en één voor degenen die nog midden in de shit zitten. Want ze verdragen elkaar niet en frustreren elkaar.
Volgens aantal users is een vriendin krijgen een voorwaarde op uit de shit te komen. Daar begint het al weer.

Eens. En ik dacht dat jij daar inmiddels ook van overtuigd was. Helaas...quote:Op vrijdag 29 april 2011 05:32 schreef richard_prf het volgende:
Volgens de pscych zijn deze gedachtes erin geslepen en gaat er dus niet mee akkoord.

quote:Op vrijdag 29 april 2011 10:23 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Richard_prf heeft een voltijd baan in een kantoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |