Luister mee: www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat onzin radio is.Ik zag de TT voorbij komen bij de active topic's en dacht daar moet ik gereageerd hebben.
zie de op.. een radio gemaakt door users.. geliefd door usersquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat onzin radio is.Ik zag de TT voorbij komen bij de active topic's en dacht daar moet ik gereageerd hebben.
Zekerquote:
Over Radio Onzinquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nope.. heb je een nr teveel? dan moet dit topic vol komen en de volgende die lapo heeft moet er een nummertje af halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef McSteamy het volgende:
Ow toch niet helemaal goed![]()
Kan ik het nr nog aanpassen?
Geeft niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
McSteamy heeft het nog niet helemaal door, hij is nieuw
geeft niet, nr kan alleen een mod aanpassen (een blauwtjequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef McSteamy het volgende:
Ow toch niet helemaal goed![]()
Kan ik het nr nog aanpassen?
haha thanks meis alleen het nr klopt niet..sowiequote:
ik heb een beter planquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Ga nu maar een broodje voor me maken knetter. Dan mag je mijn baard-stoppeltjes voelen.
quote:
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Luister mee: www.onzinradio.nl/tunein
McSteamy, topic nummer hoef je niet aan te passen, gebeurd automatisch
geeft niet, kan gebeuren. We zijn niet de beroerdste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet.Met de nieuwe reeks zooi zijn de oude regels helemaal door de war. Daar of hier zijn de regels over een nieuw topic anders. Ik ben gewent om een nieuwe te openen. Was all1 niet zo snel w(want bier) dus dan is t logies dat iemand anders m opend.
Er komt echt van alles langsquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.
en dat mis ik dan weer hequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
Eehh... oke danquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een beter plan
als jij nou eens mijn schouders masseert
When?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.
Oh ja dat zekerquote:
Zondag babe zondag...quote:
quote:
Ik vind m wel vet. En hij voldoet aan Knetters voorwaardenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind Loverman wel een minder nummer trouwens...
ja dat wel..quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m wel vet. En hij voldoet aan Knetters voorwaarden
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
[..]
Ik vind m wel vet. En hij voldoet aan Knetters voorwaarden
Are you suuure?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Eeehm.. stiffler.. kword hier niet echt warm van ofzo
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
jij niet, maar de metallica fans welquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
geeft niet.. al die leuke users hier zorgen ook voor een temperatuurtjequote:
Thanks for saving mequote:
Komt zo wel verandering in. Zal wel wat zwoels opzoekenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geeft niet.. al die leuke users hier zorgen ook voor een temperatuurtje
30 aprilquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:47 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ehm ik neem een vrije dag als jij dat wil doen.... Dus zeg jij t maar.
Moet je wel iemand hebben in huis die boobs heeft.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:48 schreef Viro het volgende:
Tip voor geile mannen:
Gooi de volume van je geluidsinstallatie helemaal open, zet knetters op je subwoofer en zie haar boobs shaken
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:48 schreef Viro het volgende:
Tip voor geile mannen:
Gooi de volume van je geluidsinstallatie helemaal open, zet knetters op je subwoofer en zie haar boobs shaken
mijn stem is er al genoeg in jingles enzoquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ideetje, neem je stem op en post het hier met http://vocaroo.com/
Ik begin: http://vocaroo.com/?media=vtxpMhIe1IaoxUrcw
quote:
quote:
Ja dan neem jij je stem niet op he? Denk je dat alles om jou draait?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn stem is er al genoeg in jingles enzo
Leuken stemquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:48 schreef Skillstorm het volgende:
Ideetje, neem je stem op en post het hier met http://vocaroo.com/
Ik begin: http://vocaroo.com/?media=vtxpMhIe1IaoxUrcw
quote:
half 4quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo dan... Jij laat er geen gras over groeien.Das morgen al.
Ehm ok, hoe laat?
wou niet reageren.. maar moet welquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:48 schreef Viro het volgende:
Tip voor geile mannen:
quote:
dm/pmquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:52 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Deal!![]()
Weet je waar je heen moet of zal ik maar even reageren via de dm.
Naiisquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou niet reageren.. maar moet wel
![]()
![]()
ssttttttquote:
hahaha...quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:50 schreef Viro het volgende:
Oh wel eerst je subwoofer afdekken met plastic want anders verzuipt het
Doe dan eens reageren op bovenstaande quotequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wou niet reageren.. maar moet wel
![]()
![]()
quote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:54 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Doe dan eens reageren op bovenstaande quote
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:55 schreef Skillstorm het volgende:
Ik eet [ afbeelding ]
op dit moment, enige chips die we nog hadden...
Kan wel zo zijn, heb ook een keer met een meisje afgesproken online en we hebben elkaar ontmoet, ik was verliefd maar toen had ze al een nieuw vriendjequote:
Oh das waar.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij weet nog niet hoe gek ik ben
![]()
Vers bloed.. altijd leuk
Ik ben toch bij je langsgeweest na een avond doorhalen.. damn wat was ik gaar toen ik bij je aankwamquote:
Drenthequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh das waar.Ehm waar in Nederland woon je dan? (Provincie)
![]()
Je bent toch geen vampier...
Overal graagquote:
Ohh ja, je kwam de koelkast leegdrinkenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben toch bij je langsgeweest na een avond doorhalen.. damn wat was ik gaar toen ik bij je aankwam
Ik ken r net een paar minuten dus wat denk je zelf!quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:56 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, heb ook een keer met een meisje afgesproken online en we hebben elkaar ontmoet, ik was verliefd maar toen had ze al een nieuw vriendjeMijn hart, wat doe je?!
en op je bed slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohh ja, je kwam de koelkast leegdrinken
Over vampier gesproken, serena heeft mij een pic gestuurt waar zij asl vampier op was tijdens afgelopen Halloween.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Drentheen nee.. geen vampier
Niet eens toen je bij hem weg gingquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik ben toch bij je langsgeweest na een avond doorhalen.. damn wat was ik gaar toen ik bij je aankwam
Does delen dan..quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Over vampier gesproken, serena heeft mij een pic gestuurt waar zij asl vampier op was tijdens afgelopen Halloween.
Pic is![]()
![]()
doe eens delen met mijquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Over vampier gesproken, serena heeft mij een pic gestuurt waar zij asl vampier op was tijdens afgelopen Halloween.
Pic is![]()
![]()
Curiousness strikesquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:58 schreef Viro het volgende:
[..]
Pic is![]()
![]()
toen had ik geslapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:59 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Niet eens toen je bij hem weg ging![]()
Oh Zuid Holland hiero dus ik weet niet hoe graag jij dat verse bloed wil proeven.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Drentheen nee.. geen vampier
Jaah, en ik maar achter m'n pc zitten en tegen je praten en jij gewoon in slaap vallenquote:
quote:
voor jouquote:
Je hebt echt lang doorgelult voor je het doorhad hequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, en ik maar achter m'n pc zitten en tegen je praten en jij gewoon in slaap vallen
ik hou wel van treinenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh Zuid Holland hiero dus ik weet niet hoe graag jij dat verse bloed wil proeven.
thanks Viro heb soms wat aparte smaakquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:00 schreef Viro het volgende:
Ken huidige artiest niet, maar interesse is gewekt. Ben nu opzoek naar albums.
Top verzoek McSteamy
Jaah, je hebt de helft nieteens meegekregen, 't was liggen, 2 keer uhuh zeggen en plof weg..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je hebt echt lang doorgelult voor je het doorhad he
Is druk vannachtquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Grr kan gwn geen verzoekje doen.. moet weer wachten
Zuid-Holland ftw! Toevallig ook in Alphen aan den Rijn? Nee? Jammer..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Oh Zuid Holland hiero dus ik weet niet hoe graag jij dat verse bloed wil proeven.
Awwwwwwwwwwwwwww...quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:01 schreef Carooltje79 het volgende:
Grr kan gwn geen verzoekje doen.. moet weer wachten
Ik sta open voor nieuwe artiesten (die ik niet ken)quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:01 schreef McSteamy het volgende:
[..]
thanks Viro heb soms wat aparte smaak
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zuid-Holland ftw! Toevallig ook in Alphen aan den Rijn? Nee? Jammer..
Ga je naar hem toe om te slapen dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toen had ik geslapeneerst hele nacht in het topic lopen dollen toen de eerste trein naar rotterdam gepakt
Hebben ook wel gewoon gepraat enzo.. maar was nogal moe van een paar nachten niet slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je naar hem toe om te slapen dan?
Rotterdam dan zit je zowat bij mij!
Bij lange na niet man, Pijnackerquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:02 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je naar hem toe om te slapen dan?
Rotterdam dan zit je zowat bij mij!
Terence Trent D`arby niet ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik sta open voor nieuwe artiesten (die ik niet ken)
Den haagquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:01 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Zuid-Holland ftw! Toevallig ook in Alphen aan den Rijn? Nee? Jammer..
quote:
quote:
Ga je nou niet lopen verdedigen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Hebben ook wel gewoon gepraat enzo.. maar was nogal moe van een paar nachten niet slapen
quote:
Kusjesquote:
* Carooltje79 geeft knettertje een dikke zoenquote:
jij weet waar ik kusjes wel, hup op je knieënquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Kusjes![]()
wie een kusje van mij wil moet maar komen halen
* Knetterkrankjorumzoent terug, met tongquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 geeft knettertje een dikke zoen![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
[..]
Kusjes![]()
wie een kusje van mij wil moet maar komen halen
We zouden dus wat gaan drinken in de stad, nee mevrouw valt in slaap en wordt niet wakker voor 18:00 ofzo..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga je nou niet lopen verdedigen.Ik plaag graag.
Pics, girl on girlquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 geeft knettertje een dikke zoen![]()
Hmmmquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorumzoent terug, met tong
en naar DrentHe dan?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:06 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ga ik nou niet meer redden naar Drente
Ehm sorry? Dat Pijnacker waar ik woon is hemels breed misschien 1 a 2 km van 16hoven af dus ja Rotterdam is om de hoek.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij lange na niet man, PijnackerAls je dan een afvallig dorp opnoemt.. :x
ik woon lekker 15 minuten lopen van het strand, nee Scheveningen is 30 minuten lopenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:06 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nee, we zijn er idd niet trots op. Maar we waren wel in het nieuws!
Onze pics zwerven zo onderhand overal al rondquote:
Is het al zondag?quote:
quote:
PM ze aubquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Onze pics zwerven zo onderhand overal al rond
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:08 schreef Skillstorm het volgende:
Moet morgen half 9 opstaan, moet nu echt gaan slapen
Succes morgenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:08 schreef Skillstorm het volgende:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We zouden dus wat gaan drinken in de stad, nee mevrouw valt in slaap en wordt niet wakker voor 18:00 ofzo..
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:08 schreef Skillstorm het volgende:
Volgens mij sta jij ook open voor allerlei soort genres muziek, of nie?quote:
Ja dat is t irritante van geen eigen auto hebbenquote:
Trustequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:08 schreef Skillstorm het volgende:
Wedden dat jij ook herrie maakt als je morgen op visite komt.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik ergens niet geil van wordt dan is het wel herrie![]()
als je houding toch al crap is.. dan maakt die ene dag ook niet meer uitquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Of in de klas slapen? Mijn cijfers zijn zeer goed maar mijn houding is al crap
Old school gabba is Mc Steamyquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Volgens mij sta jij ook open voor allerlei soort genres muziek, of nie?
Ik luister naar alles wat ik leuk en/of goed vind
Je had dr knetter hard kunnen nemen, zou ze het niet doorhebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
We zouden dus wat gaan drinken in de stad, nee mevrouw valt in slaap en wordt niet wakker voor 18:00 ofzo..
maar dat is geile herrie.. daar worden gewoon nummers van gemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:10 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Wedden dat jij ook herrie maakt als je morgen op visite komt.![]()
Nee maar van de middelen die erbij horenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als ik ergens niet geil van wordt dan is het wel herrie![]()
Nee, ze had geen gemakkelijke kleding aanquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Je had dr knetter hard kunnen nemen, zou ze het niet doorhebben
Zit serieus te overwegen om niet te gaan slapen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
als je houding toch al crap is.. dan maakt die ene dag ook niet meer uit
Van of op?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dat is geile herrie.. daar worden gewoon nummers van gemaakt
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:10 schreef Viro het volgende:
[..]
Je had dr knetter hard kunnen nemen, zou ze het niet doorhebben
ah ze had dr kuisheidsgordel aan, idd lastigquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, ze had geen gemakkelijke kleding aan
Juh, en volgens mij 4 lagen kleding ofzo, koukleumquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ah ze had dr kuisheidsgordel aan, idd lastig
Ze heeft een knul die al op bed ligt joh, zachtjes doen gek!quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee carooltje, niet zo maar zo:
* Viro doet het voor en schreeuwt mee
Ja maar.. ja maar... kleine man ligt te slapenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee carooltje, niet zo maar zo:
* Viro doet het voor en schreeuwt mee
Heerlijke tekstquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains
remind me to never fall a sleep with youquote:
wees bereid om mank te lopen als ze klaar is met jequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou keuze. Die van Knetter bevalt me beter.![]()
[..]
oh ja, sryquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja maar.. ja maar... kleine man ligt te slapen
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Viro het volgende:
[..]
wees bereid om mank te lopen als ze klaar is met je
i know you like it, dont play innocentquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
remind me to never fall a sleep with you
Ik offer me wel op ofzo, deze ene keer..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. wie vraagt de knetter remix aan voor de nieuwelingen?
ik moet wachten voor ik weer kan aanvragenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oke.. wie vraagt de knetter remix aan voor de nieuwelingen?
quote:
Mmmmm das weer een tegenvaller voor morgen.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
I want to love you but I better not touch (Don't touch)
I want to hold you but my senses tell me to stop
I want to kiss you but I want it too much (Too much)
I want to taste you but your lips are venomous poison
You're poison running through my veins
You're poison, I don't want to break these chains
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stiffler1988
Bericht:
Voor Knetter
Die clip is nog mooierquote:
quote:
Vooral doenquote:
Ze worden moequote:
dacht het al..wie zou dit aangevraagd hebben..quote:
Ikke wel zondagquote:
Alles gaat opeens raar doen bij jou.. Een hint dat je moet gaan slapen vanwege je buikgriep miss?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
noes.. mijn msn is dwood en mijn geluid weg
Jaa maar ik moet nog tot 8 uur.. je kan me niet hier alleen achter latenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze worden moe![]()
Ik ook... Ga het ook niet lang meer volhouden denk ik..
doe eens niet zo stomquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Alles gaat opeens raar doen bij jou.. Een hint dat je moet gaan slapen vanwege je buikgriep miss?
Dat heb ik nou nooit..quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:21 schreef Viro het volgende:
Vandaag bijna een BiBroZaLo gehad in de tram. Tram was propvol en dr stond een mooie jonge dame met dr achterste tegen mijn jongeheer "aan te rijden". Draait ze om en fluistert ze in mijn oor: niet mis wat ik daarbeneden voel. Ik had het niet meer
Jawel, denk eens aan die mensen die ik morgen veilig moet vervoeren, en mezelf!quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa maar ik moet nog tot 8 uur.. je kan me niet hier alleen achter laten
Krijg je wel rare taferelen achter t stuurquote:
Hey ik ook das toevallig...samen batsen danquote:
Ik ook niet hoorquote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey ik ookdas toevallig...samen batsen dan
Ik doe niet stom, je laptop doet stom. Opnieuw opstarten kan ook helpen..quote:
Herpderp, ik doe niet aan zo'n trioquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey ik ookdas toevallig...samen batsen dan
heb het gisteren geupload in draakjequote:Op vrijdag 29 april 2011 03:22 schreef Carooltje79 het volgende:
Wat een heerlijk nummer![]()
Super verzoekje Viro
<INSERT HUG>quote:
Goed planquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:23 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Hey ik ook das toevallig...samen batsen dan
quote:
quote:
Noobs die het niet door hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Herpderp, ik doe niet aan zo'n trio
Viro ik hou van jou!!quote:
Goede rem, dat verstand van jouquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:24 schreef Viro het volgende:
[..]
Was er bijna op ingegaan totdat mijn verstand zei: je hebt een vriendin, foei viro
Daarom vraag ik het ook aan, wil jou vrolijk zienquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Viro ik hou van jou!!
Je had helemaal gelijk hier wordt ik heeeeeel vrolijk van
Ik weet ook wel dat het niet echt gaat gebeuren, wat denk je wel niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Noobs die het niet door hebben
Nee, dat andere bedoel ik.. Steamy en Carooltje, dat gebeurt wel echtquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:25 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet echt gaat gebeuren, wat denk je wel niet.
Het werktquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:25 schreef Viro het volgende:
[..]
Daarom vraag ik het ook aan, wil jou vrolijk zien
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat andere bedoel ik.. Steamy en Carooltje, dat gebeurt wel echt
Fijn dan.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jofu je hebt pech.. zolang ik msn niet start doet de muziek het
dat lijkt me een teken van boven af
Ooohquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Glad 2 be a Noob.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
In ieder topic van ONZ Radio is er iets nieuws. Je verveelt je nooitquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Glad 2 be a Noob.Wil niet zo snel alles al weten van een topic reeks. Zo wel is de lol er veul te snel van af.
Kan ook leuk zijnquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
kwil ook wel sex op t strand.. geen strand hier.. hmm dan maar in het bos
quote:
hahahaquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
Wat hij zegtquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
QFTquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:27 schreef Viro het volgende:
[..]
In ieder topic van ONZ Radio is er iets nieuws. Je verveelt je nooit
er komt straks een nummer wat ik speciaal voor jou heb ingekreund.. nog ff wakker blijvenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:28 schreef Skillstorm het volgende:
Kunnen we dit niet in voice chat omzetten? Dan is er minder kans dat ik in mijn bed ga liggen en toch ga slapen.
En het is gewoon leuker.
Strandje van laatst schatquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:26 schreef Carooltje79 het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Carooltje79
Bericht:
Hej McSteamy, I wanna have sex on the beach
Mja meestal ben ik veul te serieus voor onz.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:27 schreef Viro het volgende:
[..]
In ieder topic van ONZ Radio is er iets nieuws. Je verveelt je nooit
quote:
Door het flauwe niveau ben je in zelfs in een serieuze bui hier niet aan het vervelenquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mja meestal ben ik veul te serieus voor onz.Tis dat ik nu 7 halve liters bier achter de rug heb.
QFTquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Door het flauwe niveau ben je in zelfs in een serieuze bui hier niet aan het vervelen![]()
Spreek uit eigen ervaring
Ow had ik gezegd dat je mee mocht doen?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:23 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Herpderp, ik doe niet aan zo'n trio
Ik niet maar ik verveel jullie dan wel.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
Door het flauwe niveau ben je in zelfs in een serieuze bui hier niet aan het vervelen![]()
Spreek uit eigen ervaring
mag dat niet dan???quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:31 schreef McSteamy het volgende:
[..]
Ow had ik gezegd dat je mee mocht doen?
overdag is het ook minder flauwquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik verveel jullie dan wel.Kan echt die flauwe hap niet behappen als ik nuchter ben.
wel vrijwel zeker dat jij de onz radio user vermaakt ipv verveeltquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik verveel jullie dan wel.Kan echt die flauwe hap niet behappen als ik nuchter ben.
euhmm.. nee ik zeg niksquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
overdag is het ook minder flauw
Waar blijft dat nummer ?quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zal morgen ochtend middag dan eens komen buurten.quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:32 schreef Viro het volgende:
[..]
wel vrijwel zeker dat jij de onz radio user vermaakt ipv verveelt
Nachtploeg he, dagploeg is heel anders![]()
quote:
Hahaha jij bentquote:Op vrijdag 29 april 2011 03:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oeh lekker
en ik noem mcsteamy speciaal.. istie natuurlijk ook
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:31 schreef Viro het volgende:
McSteamy vraagt montell Jordan aan, het is serieus mensen.![]()
Ik wordt hier altijd zo nat van hequote:
quote:Op vrijdag 29 april 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik wordt hier altijd zo nat van he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |