Luister mee: www.onzinradio.nl/tuneinquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat onzin radio is.Ik zag de TT voorbij komen bij de active topic's en dacht daar moet ik gereageerd hebben.
zie de op.. een radio gemaakt door users.. geliefd door usersquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat onzin radio is.Ik zag de TT voorbij komen bij de active topic's en dacht daar moet ik gereageerd hebben.
Zekerquote:
Over Radio Onzinquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
nope.. heb je een nr teveel? dan moet dit topic vol komen en de volgende die lapo heeft moet er een nummertje af halenquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef McSteamy het volgende:
Ow toch niet helemaal goed![]()
Kan ik het nr nog aanpassen?
Geeft niet.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:40 schreef Viro het volgende:
[..]
McSteamy heeft het nog niet helemaal door, hij is nieuw
geeft niet, nr kan alleen een mod aanpassen (een blauwtjequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef McSteamy het volgende:
Ow toch niet helemaal goed![]()
Kan ik het nr nog aanpassen?
haha thanks meis alleen het nr klopt niet..sowiequote:
ik heb een beter planquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:40 schreef Skillstorm het volgende:
Ga nu maar een broodje voor me maken knetter. Dan mag je mijn baard-stoppeltjes voelen.
quote:
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:39 schreef Viro het volgende:
[..]
Luister mee: www.onzinradio.nl/tunein
McSteamy, topic nummer hoef je niet aan te passen, gebeurd automatisch
geeft niet, kan gebeuren. We zijn niet de beroerdste.quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geeft niet.Met de nieuwe reeks zooi zijn de oude regels helemaal door de war. Daar of hier zijn de regels over een nieuw topic anders. Ik ben gewent om een nieuwe te openen. Was all1 niet zo snel w(want bier) dus dan is t logies dat iemand anders m opend.
Er komt echt van alles langsquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.
en dat mis ik dan weer hequote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
Eehh... oke danquote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb een beter plan
als jij nou eens mijn schouders masseert
When?quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Let me lick you up and down till you say stop
Let me play with your body baby make you real hot
Let me do all the things you want me to do
Cause tonight baby I wanna get freaky with you
quote:Op vrijdag 29 april 2011 02:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zit te luisteren nu en moet zeggen das een nummer uit mijn tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |