quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 8 mei 2011 13:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nosce te ipsum.
Hele fijne muziekjes daarquote:
And yet another verkrachting van een leuke track.quote:
Mooi zo, van welke soort dubstep houd je? Welke artiesten/stijl?quote:Op zondag 8 mei 2011 21:10 schreef Editeur het volgende:
Vanaf hier ________________________
sluit ik me aan
Ben niet zoooooo erg into dubstep. Vond het altijd wel leuk om te luisteren, maar bevrijdingsfestval Hunnerpark (Nijmegen) was een tentje met dubstep. Behoorlijk uit m'n plaat gegaan aldaarquote:Op maandag 9 mei 2011 18:00 schreef mr.flame het volgende:
[..]
Mooi zo, van welke soort dubstep houd je? Welke artiesten/stijl?
Teruglezen is overratedquote:Op zondag 8 mei 2011 22:36 schreef TripleP het volgende:
maar om inspiratie op te doen zou ik als ik jou was wel de vorige topics doornemen
uhm neequote:Op dinsdag 10 mei 2011 15:54 schreef Editeur het volgende:
[..]
Ben niet zoooooo erg into dubstep. Vond het altijd wel leuk om te luisteren, maar bevrijdingsfestval Hunnerpark (Nijmegen) was een tentje met dubstep. Behoorlijk uit m'n plaat gegaan aldaar
[..]
Teruglezen is overrated![]()
Euhm, oke danquote:
Serieus? Hebben ze aangegeven waarom ze kappen en komt er iets nieuws voor in de plaats?quote:Op dinsdag 10 mei 2011 20:56 schreef TripleP het volgende:
Dub Infusions gaat er mee kappen.
Fuckckcckkccckckckkkk.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:44 schreef TripleP het volgende:
Ik denk dat de originele scene nu officieel dood is.
quote:Op dinsdag 10 mei 2011 21:44 schreef TripleP het volgende:
Ik denk dat de originele scene nu officieel dood is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |