ja weet ik het, ik check datsik niet zo..quote:Op dinsdag 3 mei 2011 13:05 schreef TripleP het volgende:
had ik je ook kunnen vertellen
raaaaaaaaaaaaaaaa
Heeft wekenlang bij beatport bovenaan gestaanquote:Op woensdag 4 mei 2011 13:31 schreef Yorrit het volgende:
hit, ja?
die OG versie was al n hit dus als leus voor n hiphop festival wat verder wil kijken dan hiphop is ie niet zo gek
Het gaat er niet om of jij een nummer kent wat betreft het plaatsen van een nummer hier in dit topic. Daarnaast ben je niet verplicht toe om iets te luisteren wat niet je aandacht trekt.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:49 schreef iRemco het volgende:
waarom plaatst iedereen hier nummers die we al kennen?
Ja maar de nummers worden herhaaldelijk geplaatst, mij maakt het niet uit of ze geplaatst worden maar moet het nou zo vaak?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 01:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of jij een nummer kent wat betreft het plaatsen van een nummer hier in dit topic. Daarnaast ben je niet verplicht toe om iets te luisteren wat niet je aandacht trekt.
Relaxt is wel het laatste woord waar ik bij deze mix aan zou denken.quote:Op zaterdag 7 mei 2011 04:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Relaxt.
http://www.house-mixes.co(...)t-of-dubstep-vol-10/
Que? Er zullen ongetwijfeld in ieder topic wel een aantal dezelfde tracks voorbij komen, maar boeiend?quote:Op zaterdag 7 mei 2011 11:39 schreef iRemco het volgende:
[..]
Ja maar de nummers worden herhaaldelijk geplaatst, mij maakt het niet uit of ze geplaatst worden maar moet het nou zo vaak?
?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 15:46 schreef TripleP het volgende:
Die laatste plaat van Zero G op dub police is ook wel een leuke banger, weet alleen ff niet hoe die heet bij gebrek aan computer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |